Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2109133 razy)

0 użytkowników i 26 Gości przegląda ten wątek.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5640 dnia: Marca 03, 2014, 09:02:01 am »
Na PE już kręcą beke że KZ: SF widziało FHD w multi jak świnia słońce :mrgreen:

http://m.neogaf.com/showpost.php?p=102921116&postcount=1
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2014, 09:04:45 am wysłana przez Wooyek »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5641 dnia: Marca 03, 2014, 09:18:13 am »
Nieźle. Największa beka jest jednak z tych wszystkich krzykaczy śmiejących się z rozdzielczości w grach na xbone. Niby teraz zwraca się uwagę na każdy piksel, a jednak minęło tyle czasu i nikt nawet nie zauważył, że multi w KZ nie jest w full hd  :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5642 dnia: Marca 03, 2014, 09:28:34 am »
Słabiutko, jeśli wziąć pod uwagę, że w multi gra mocno dropi. Tak, dropi, więc proszę o nie udzielanie się znafców, którzy grę widzieli na YT w 240p.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5643 dnia: Marca 03, 2014, 09:39:02 am »
Od lat developerz stosują przeróżne triki żeby osiągnąć jak najlepsze efekty w grach. Po to własnie, żeby gracze się zachwycali nad jakością tego co stworzyli. Moim zdaniem liczy się efekt, a nie sam fakt, że nie jest to rzeczywiście 1080p. Chociaż, tak de fakto gra działa w rozdzielczości 1080p.

No to teraz czekam na shitstorm, że GG kłamało i że wszyscy padli ofiarą oszustwa, bo to nie jest tak naprawde FHD tylko 2x mniej na szerokość i w ogóle jak tak można :lol:

Jeśli  rzeczywiście ludzie zaczną robić raban o ten trik, to będzie troche nie fair. W moim mniemaniu to będzie trochę tak jakby nagle ludzie odkryli tajemnicę jednego z trików Davida Copperfielda i zaczeli narzekać, że "łeee, to Ty mnie tylko w chu** robiłeś" :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5644 dnia: Marca 03, 2014, 09:46:12 am »
Nieźle. Największa beka jest jednak z tych wszystkich krzykaczy śmiejących się z rozdzielczości w grach na xbone. Niby teraz zwraca się uwagę na każdy piksel, a jednak minęło tyle czasu i nikt nawet nie zauważył, że multi w KZ nie jest w full hd  :lol:









Widać różnicę? W tym drugim podobno jest więcej pikseli.

Botami na PE się zajmę, jak mi banicja minie, bo gejonly w co drugim poście ok, ale przekręć nick któregoś dekla, to kary nie unikniesz  :evil:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5645 dnia: Marca 03, 2014, 10:03:37 am »
Wam się naprawde chce te wojenki prowadzić?

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5646 dnia: Marca 03, 2014, 10:28:50 am »
Wam się naprawde chce te wojenki prowadzić?

Właśnie miałem pytać o to samo. :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5647 dnia: Marca 03, 2014, 12:22:31 pm »
Słabiutko, jeśli wziąć pod uwagę, że w multi gra mocno dropi. Tak, dropi, więc proszę o nie udzielanie się znafców, którzy grę widzieli na YT w 240p.
Teraz słabiutko, a na premiere to poleciał, kupił i przez pół roku nie zauważył, że szrot.. lol

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5648 dnia: Marca 03, 2014, 13:18:13 pm »
Słabiutko, jeśli wziąć pod uwagę, że w multi gra mocno dropi. Tak, dropi, więc proszę o nie udzielanie się znafców, którzy grę widzieli na YT w 240p.
Teraz słabiutko, a na premiere to poleciał, kupił i przez pół roku nie zauważył, że szrot.. lol

Powiedz mi, bo mnie to ciekawi. Jaka jest geneza Twojego problemu z tym, że ktoś kupił PS4 na premierę? Masz zauważalny ból związany z tym zjawiskiem i może przy małej pomocy spróbujemy to jakoś rozwiązać.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5649 dnia: Marca 03, 2014, 13:44:59 pm »
Śmierdzi obłudą po prostu, jak ktoś nienawiści efpeesiki, po czym leci i kupuje na premierę za dwa klocki, do tego w alanowej rozdzielczości. No ale wiem co chcesz osiągnąć: zepsuć konsolowy rynek do reszty i potem siup na blaszkę, gdzie Twoje miejsce i beka z konsolowców, że jak kupowali szuterki na premierę to teraz mają.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5650 dnia: Marca 03, 2014, 13:47:58 pm »
 :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5651 dnia: Marca 03, 2014, 13:50:30 pm »
Śmierdzi obłudą po prostu, jak ktoś nienawiści efpeesiki, po czym leci i kupuje na premierę za dwa klocki, do tego w alanowej rozdzielczości. No ale wiem co chcesz osiągnąć: zepsuć konsolowy rynek do reszty i potem siup na blaszkę, gdzie Twoje miejsce i beka z konsolowców, że jak kupowali szuterki na premierę to teraz mają.

Tak to my do niczego nie dojdziemy. Nie zachowuj się jak rozkapryszony 5latek, którego rodzice posłali do psychoanalityka.

Zamiast atakować, spróbuj porozmawiać. Rozwiążemy ten problem, jestem tego pewny.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5652 dnia: Marca 03, 2014, 15:03:14 pm »
Na PE już kręcą beke że KZ: SF widziało FHD w multi jak świnia słońce :mrgreen:

http://m.neogaf.com/showpost.php?p=102921116&postcount=1

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5653 dnia: Marca 03, 2014, 20:17:53 pm »
To by wyjaśniało dlaczego MP jest taki zblurowany względem singla. Kolejny prztyczek dla tych którzy mówią że rozdzielczość nie ma znaczenia  8)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5654 dnia: Marca 03, 2014, 22:26:33 pm »
ale w sumie to genialnie obmyślone :lol: Niby takie proste, każdy zna tą sztuczkę, a tutaj proszę :lol: Czyli multi działa w FullHD w 26fps, a nie FullHD w 52 :lol: I jak tutaj tą rozdzielczośc nazwać...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5655 dnia: Marca 03, 2014, 22:45:54 pm »
A jak nazywasz rozdzielczość kanałów HD w nc+?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5656 dnia: Marca 03, 2014, 22:57:58 pm »
Na beyond3d piszą, że to nie zwykły przeplot ale coś jak "motion flow" czy "intelligent frame creation" w telewizorach

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5657 dnia: Marca 03, 2014, 23:31:14 pm »
A jak nazywasz rozdzielczość kanałów HD w nc+?


Nie mam nc+.

W tym KZ:SF niby jest fullhd, a niby nie, bo to jakiegoś rodzaju przeplot. Ja tam się nie znam na tym, ale skoro używają jakiś sztuczek, żeby nie wyświetlać części obrazu co klatkę, to nie jest to do końca prawdziwe fullhd.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5658 dnia: Marca 03, 2014, 23:56:19 pm »
Na beyond3d piszą, że to nie zwykły przeplot ale coś jak "motion flow" czy "intelligent frame creation" w telewizorach

Goście od Star Wars Force Unleashed 2 kilka lat temu zrobili jakiś przyspieszacz fpsów, na DigitalFoundry jest o tym artykuł. Może KZ to podobna technologia.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5659 dnia: Marca 04, 2014, 00:07:17 am »
Dobra, sprawdziłem tego syfa i że coś takiego wypływa trzy miesiące po premierze, to jest...  :lol:

I mogli zrobić zwykłe 1080i, bo mój tv lepiej sobie radzi z usuwaniem przeplotu.

Goście od Star Wars Force Unleashed 2 kilka lat temu zrobili jakiś przyspieszacz fpsów, na DigitalFoundry jest o tym artykuł. Może KZ to podobna technologia.

Nie, zupełnie inna. W sumie jakbyś doczytał (znów zawaliłeś risercz  :( ), to obie są w necie dokładnie opisane. Technologia z FU2 w grach nie ma przyszłości, bo generuje ogromnego input laga.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5660 dnia: Marca 04, 2014, 00:08:57 am »
Input laga? Ona generuje OGROMNE artefakty na ekranie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5661 dnia: Marca 04, 2014, 01:01:22 am »
Ale nieźle to wykombinowali :D
1 036 800 pikseli zamiast ~ 2mln. To nawet mniej niż Ryse (1,44 mln), przy czym KZ wygląda lepiej :D

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5662 dnia: Marca 04, 2014, 08:29:28 am »
Oooo w końcu. To nawet fajne, że za pomocą sztuczek osiągnęli coś co wygląda w ten sposób. Wygląda zajebiście, a że nie jest prawdziwie fullhd? Who cares?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5663 dnia: Marca 04, 2014, 08:50:06 am »
Skoro do teraz nikt sie nie kapnął i dopiero super szczegółowa analiza to wykryła, chyba warto stosować tą technikę w innych grach. Szczególnie jeśli miałoby to zaoszczędzić troche mocy.  :)
Dziwne, że singla w ten sposób nie zrobili.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5664 dnia: Marca 04, 2014, 08:53:10 am »
To jest technologia na wyłączność Sony? Przecież MS też mógłby to wrzucić do XOne i trochę podreperowaliby zasoby oraz wygląd gier.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5665 dnia: Marca 04, 2014, 09:39:00 am »
Dziwne, że singla w ten sposób nie zrobili.

W singlu, gdzie ilość klatek nie ma tak dużego znaczenia, wybrali lepsze rozwiązanie i raczej nie ma w tym nic dziwnego. Mnie raczej trochę dziwi, że musieli zrobić taka optymalizację pod multi. Gdyby udało im się osiągnąć rock solid 60 fps'ów to ok, a tak mam wrażenie, że osiągnęli nieco lepszy efekt, niż w singlu. A niby multi powinno być mniej wymagające dla sprzętu... Z drugiej strony nie czytałem o tym za dużo, nie słyszałem też, więc powody były. Fakt jest taki, że ciężko to jakoś określić, sub-HD nie pasuje, ale też nie jest to FullHD. Zaraz powstanie nowy standard ;).

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5666 dnia: Marca 04, 2014, 09:53:05 am »
A jak mówiłem ze nikt nie zobaczy róznicy to sie wszyscy smiali :cry:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5667 dnia: Marca 04, 2014, 09:56:42 am »
Pamiętam swego czasu, że coś podobnego było zastosowane w Tekkenie 3 na PSXa. W Extreme o tym sporo pisali.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5668 dnia: Marca 04, 2014, 10:05:33 am »
Dziwne, że singla w ten sposób nie zrobili.

Dzięki Bogu, bo przynajmniej w singlu jest benchmark. Odpaliłem wczoraj pierwszy raz to multi i naprawdę się dziwie, że nikt o tym wcześniej nie trąbił. Zrobiłem nawet kilka screenów, ale ich nie wrzucę, bo to jak dawać xbotom broń do ręki  :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5669 dnia: Marca 04, 2014, 10:07:14 am »
 :roll:

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5670 dnia: Marca 04, 2014, 10:40:30 am »
Jeśli ten blur z multi to zasługa tej technologi to lepiej żeby jej już więcej w swoich grach nie stosowali.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5671 dnia: Marca 04, 2014, 11:58:56 am »
Jestem prawie pewny, że blur jest wypadkową rozdzielczości i jeszcze jednego efektu, ale więcej napiszę, jak znajdę materiały dydaktyczne (co nie będzie łatwe).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5672 dnia: Marca 04, 2014, 12:15:44 pm »
Dziwne, że singla w ten sposób nie zrobili.

W singlu, gdzie ilość klatek nie ma tak dużego znaczenia, wybrali lepsze rozwiązanie i raczej nie ma w tym nic dziwnego. Mnie raczej trochę dziwi, że musieli zrobić taka optymalizację pod multi. Gdyby udało im się osiągnąć rock solid 60 fps'ów to ok, a tak mam wrażenie, że osiągnęli nieco lepszy efekt, niż w singlu. A niby multi powinno być mniej wymagające dla sprzętu... Z drugiej strony nie czytałem o tym za dużo, nie słyszałem też, więc powody były. Fakt jest taki, że ciężko to jakoś określić, sub-HD nie pasuje, ale też nie jest to FullHD. Zaraz powstanie nowy standard ;).

To co oni zrobili w tym multi, jest bardzo bliskie 1080i. Tylko 1080i to przeplot w poziomie, a w KZ przeplot jest w pionie. No i wewnętrzne usuwanie przeplotu, zamiast usuwanie przeplotu przez TV. No i framerate, który przy tradycjonalnym przeplocie sugerowałby, że gra jest renderowana w 120fps, aby po usunięciu przeplotu przez konsolę otrzymać 60fps... no ale to chyba nie jest tradycyjny przeplot...

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5673 dnia: Marca 04, 2014, 12:24:36 pm »
przeplot przeplot przeplot przeplot :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5674 dnia: Marca 04, 2014, 12:39:42 pm »
To co oni zrobili w tym multi, jest bardzo bliskie 1080i. Tylko 1080i to przeplot w poziomie, a w KZ przeplot jest w pionie. No i wewnętrzne usuwanie przeplotu, zamiast usuwanie przeplotu przez TV. No i framerate, który przy tradycjonalnym przeplocie sugerowałby, że gra jest renderowana w 120fps, aby po usunięciu przeplotu przez konsolę otrzymać 60fps... no ale to chyba nie jest tradycyjny przeplot...

Jezus... W jednej klatce są renderowane linie parzyste (na przykład), w kolejnej nieparzyste, a parzyste wypełniane materiałem z klatki poprzedniej. Tu naprawdę nie ma miejsca na jakieś domysły.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5675 dnia: Marca 04, 2014, 12:49:19 pm »
To co oni zrobili w tym multi, jest bardzo bliskie 1080i. Tylko 1080i to przeplot w poziomie, a w KZ przeplot jest w pionie. No i wewnętrzne usuwanie przeplotu, zamiast usuwanie przeplotu przez TV. No i framerate, który przy tradycjonalnym przeplocie sugerowałby, że gra jest renderowana w 120fps, aby po usunięciu przeplotu przez konsolę otrzymać 60fps... no ale to chyba nie jest tradycyjny przeplot...

Jezus... W jednej klatce są renderowane linie parzyste (na przykład), w kolejnej nieparzyste, a parzyste wypełniane materiałem z klatki poprzedniej. Tu naprawdę nie ma miejsca na jakieś domysły.

Ale tak nie jest, bo przecież łapiąc jedną klatkę z Killzona, nie otrzymujesz czegoś takiego, tak?



To co zrobili w tej grze to coś jak Progressive Scan, który łapie nieparzyste i parzyste linie i wyświetla je w jednej klatce, utrzymując 60fps.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5676 dnia: Marca 04, 2014, 12:52:21 pm »
W jednej klatce są renderowane linie parzyste (na przykład), w kolejnej nieparzyste, a parzyste wypełniane materiałem z klatki poprzedniej.

Umiesz czytać?  :?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5677 dnia: Marca 04, 2014, 12:52:40 pm »
Przecież to samo napisał Iras :lol: Nintendo wygryza mózg.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5678 dnia: Marca 04, 2014, 12:54:55 pm »
Jeszcze tylko kyokukarate brakuje.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5679 dnia: Marca 04, 2014, 12:57:12 pm »
A to przepraszam, zapędziłem się  :cry: Windo, skąd taki hejt na mnie i na to nieszczęsne Nintendo?  :-? Zluzuj poślady.
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2014, 12:58:44 pm wysłana przez andryush »