Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2115149 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7040 dnia: Lutego 10, 2015, 14:49:54 pm »
Hmm...szkoda, ciekawe czy musieli ograniczac efekty, czy to nieobycie sie dev do takich smaczkow. :/

Albo okaże się to spoiler, że są wampirami :lol: Wtedy Windo strzeli Ci bana :D ;)

O cholera, nawet tak nie mow. :D :P

Przecież obiecał, że już więcej takiego błędu nie popełni  :)


Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7041 dnia: Lutego 10, 2015, 14:57:51 pm »
Moze zawierac SPOILER
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Hmm...szkoda, ciekawe czy musieli ograniczac efekty, czy to nieobycie sie dev do takich smaczkow. :/
Problem z odbiciami jest znany i do dzisiaj nie jest do końca rozwiązany. Na takich elementach jak lustra albo szyby, które odbijają coś co nie jest bezpośrednio w kamerze nie można stosować odbić screen-space.
 W infamousie:SS, killzonie:sf, crysis  szyby też odbijają tylko enviroment mapy. Mapki na cryengine3 jak np sławny titanic również miał z tym problemy. Z drugiej strony w starym  doomie 3 albo prayu lustra wyglądały normalnie i pewnie jakby się  przyłożyli to i w the order mogliby chociaż dać odbicie postaci.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7042 dnia: Lutego 10, 2015, 15:00:19 pm »
Śmieszne to, bo w kuźwa doniczce odbicie jest:


Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7043 dnia: Lutego 10, 2015, 15:13:52 pm »
Śmieszne to, bo w kuźwa doniczce odbicie jest:



No faktycznie śmieszne :D

Może łatwiej zrobić zniekształcone/zakrzywione odbicie niż takie z lustra? :P

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7044 dnia: Lutego 10, 2015, 15:19:18 pm »
Cytuj
Może łatwiej zrobić zniekształcone/zakrzywione odbicie niż takie z lustra? :P
raczej odwrotnie. A poza tym na takich obiektach co rozmywają odbicia można dać w niższej rozdzielczości i nikt nie zauważy różnicy  ;)
Ale rzeczywiście mogliby na tym lustrze dać normalne odbicie, nawet jakby fps spadł o 2-3 klatki

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7045 dnia: Lutego 10, 2015, 15:19:23 pm »
To ściema z tym spoilerem jest nie?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7046 dnia: Lutego 10, 2015, 15:21:48 pm »
Śmieszne to, bo w kuźwa doniczce odbicie jest:



No faktycznie śmieszne :D

Może łatwiej zrobić zniekształcone/zakrzywione odbicie niż takie z lustra? :P
co tu robi wskaźnik myszki?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7047 dnia: Lutego 10, 2015, 15:23:06 pm »
Potwierdza porta na PC w 4k i 120fps.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7048 dnia: Lutego 10, 2015, 15:23:47 pm »
To ściema z tym spoilerem jest nie?

Nie do końca  :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7049 dnia: Lutego 10, 2015, 15:24:49 pm »
To nie oglądam.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7050 dnia: Lutego 10, 2015, 15:28:27 pm »
To ściema z tym spoilerem jest nie?

LOL ja sobie bekę skręciłem :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7051 dnia: Lutego 10, 2015, 15:34:23 pm »
No tak wlasnie myslalem. ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7052 dnia: Lutego 10, 2015, 17:03:06 pm »
Mrocz nigdy nie mow nigdy, bo nie gralismy..byc moze koncowka cos innego powie :lol:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7053 dnia: Lutego 10, 2015, 19:51:20 pm »
Mrocz nigdy nie mow nigdy, bo nie gralismy..byc moze koncowka cos innego powie :lol:

Ale był już jakiś oficjalny trailer, w którym była mowa o

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7054 dnia: Lutego 12, 2015, 17:21:46 pm »
Cytat KKRT z neogaf
Cytuj
No. Actually real-time cutscenes look better in Ryse, because of better AA [they enhanced technique], better resolution and better shaders
Szkoda ze tego typa nie ma na tym forum już, jest tak żenujący

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7055 dnia: Lutego 12, 2015, 18:05:15 pm »
Szkoda, że się tutaj już nie wypowiada, byłaby jazda  :puppy-eyes: Ma ktoś konto na gafie, żeby go zawołać z powrotem do nas tutaj?)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7056 dnia: Lutego 12, 2015, 18:15:10 pm »
Szkoda, że się tutaj już nie wypowiada, byłaby jazda  :puppy-eyes: Ma ktoś konto na gafie, żeby go zawołać z powrotem do nas tutaj?)
Juras, już mu nawet pocisnął na gafie w temacie obrazków z The Order.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7057 dnia: Lutego 12, 2015, 18:21:56 pm »
Karota nie wróci, bo na gafie trafił na bardziej podatny grunt. Tutaj max dwie owce łykałyby jego bajki.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7058 dnia: Lutego 12, 2015, 18:30:14 pm »
Cytat KKRT z neogaf
Cytuj
No. Actually real-time cutscenes look better in Ryse, because of better AA [they enhanced technique], better resolution and better shaders
Szkoda ze tego typa nie ma na tym forum już, jest tak żenujący
Co ten gość bierze to ja nie wiem

"better resolution"
Ryse 1600*900=1440000
Order 1920*800=1536000

"better AA"
Ryse: SMAA 1TX
Order: MSAA x4

"better shaders"
Ciekawe gdzie. Przykładowo włosy mają identyczny shader(Kajiya-Kay).


Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7059 dnia: Lutego 12, 2015, 20:52:04 pm »
Cytuj
Jak na razie w kwestii oświetlenia jest to szczyt możliwości playstation 4

Cytuj
Yeah, they bake all lighting for static geometry, slide 12
http://mynameismjp.files.wordpress.com/2014/03/rad_gdc_2014.pptx
All lighting :lol: :lol: :lol: Czy on umie czytać?. Slajd 85 pokazuje, że oświetlenie bezpośrednie jest dynamiczne (jest napisane Dynamic lighting from the sun), a jedynie rozproszone jest wypalone(slajd 83 Baked lighting from lightmaps and irradiance probes)


 Dynamiczne oświetlenie bezpośrednie+ wysokiej jakości lightmapy  dla oświetlenia rozproszonego+ sferyczne harmoniczne+wysokiej jakości AO daje najlepszej jakości oświetlenie. Lepszego sposobu obecnie nie ma (a voxelowe oświetlenie jest na razie zbyt wymagające, przynajmniej do tego typu gry). Na CE takiej jakości nie da się osiągnąć.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

AC Unity też chyba właśnie korzysta z lightmap, nie? Dynamiczne GI chyba jeszcze nie na tej generacji.
Dynamiczne gi jest spokojnie możliwe i  crysis 2 miał dynamiczne gi(light propagation volume) tylko jego jakość jest fatalna, a do tego ogranicza sie do jednego światła. Lepiej stosować rozwiązania jak w killzone shadow fall(light probe) lub  the order.
Zresztą sam crytek zrezygnował z light propagation volume i w ryse go już nie ma.

Co do assassa niestety ubisoft nie wyjawia swojej kosmicznej technologii :troll:
Przypuszczam jednak że stosują rozwiązanie podobne do killzone, a wiec light probe/spherical harmonics, albo jedno i drugie. Co daje może nieco słabszą jakość niż same light mapy ale jest możliwa pewna ograniczona dynamika.




light probe:
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2015, 21:02:54 pm wysłana przez Wulfen »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7060 dnia: Lutego 12, 2015, 20:57:47 pm »
A w Ryse w ogóle są real-time cutscenes?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7061 dnia: Lutego 12, 2015, 20:58:52 pm »
Cytuj
Jak na razie w kwestii oświetlenia jest to szczyt możliwości playstation 4

Cytuj
Yeah, they bake all lighting for static geometry, slide 12
http://mynameismjp.files.wordpress.com/2014/03/rad_gdc_2014.pptx
All lighting :lol: :lol: :lol: Czy on umie czytać?. Slajd 85 pokazuje, że oświetlenie bezpośrednie jest dynamiczne (jest napisane Dynamic lighting from the sun), a jedynie rozproszone jest wypalone(slajd 83 Baked lighting from lightmaps and irradiance probes)


 Dynamiczne oświetlenie bezpośrednie+ wysokiej jakości lightmapy  dla oświetlenia rozproszonego+ sferyczne harmoniczne+wysokiej jakości AO daje najlepszej jakości oświetlenie. Lepszego sposobu obecnie nie ma (a voxelowe oświetlenie jest na razie zbyt wymagające, przynajmniej do tego typu gry). Na CE takiej jakości nie da się osiągnąć.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

AC Unity też chyba właśnie korzysta z lightmap, nie? Dynamiczne GI chyba jeszcze nie na tej generacji.
Dynamiczne gi jest spokojnie możliwe i  crysis 2 miał dynamiczne gi(light propagation volume) tylko jego jakość jest fatalna, a do tego ogranicza sie do jednego światła. Lepiej stosować rozwiązania jak w killzone shadow fall(light probe) lub  the order.
Zresztą sam crytek zrezygnował z light propagation volume i w ryse go już nie ma.

Co do assassa niestety ubisoft nie wyjawia swojej kosmicznej technologii :troll:
Przypuszczam jednak że stosują rozwiązanie podobne do killzone, a wiec light probe/spherical harmonics.
Co daje pewną  dynamikę




light probe:


Na temat AC było ostatnio jakieś oficjalne info, że lajtmapy im bardzo dużo miejsca na dysku zajmują... nie ogarniam za bardzo tematu, ale czy skoro mamy lajtmapy, to efekt nie jest statyczny, z góry ustalony? Jak jest w KZ?? Dynamiczne to, czy nie?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7062 dnia: Lutego 12, 2015, 21:32:39 pm »
Finalna wersja wyglada bardziej "ludzko":

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2015, 21:34:36 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7063 dnia: Lutego 12, 2015, 21:36:30 pm »
Zdecydowana poprawa, wygląda świetnie. Ale botki już płaczą że downgrade bo "wyprane z kolorów"  :lol:

Warto zauważyć że płaszcz w nowy buildzie nie przenika mu przez nogę, więc dobrze że to naprawiają.
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2015, 21:40:00 pm wysłana przez el becetol »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7064 dnia: Lutego 12, 2015, 21:40:31 pm »
Już czuję ten upgrade w Uncharted 4, zwłaszcza kiedy zablokują framerate na 30  8)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7065 dnia: Lutego 12, 2015, 21:56:10 pm »
No w nowym buildzie kolorystyka zdecydowanie inna, mnie osobiście bardziej podobają się jednak cieplejsze kolory. Parametry symulacji fizyki ubioru też się zmieniły, płaszcz może i nie przenika przez postać na gifie ze skokiem, ale np to jak zachowuje się na wietrze o wiele lepiej wygląda w starym buildzie.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7066 dnia: Lutego 12, 2015, 22:02:33 pm »
Wolę po staremu. Nie wiem co to znaczy " bardziej 'ludzko' " :roll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7067 dnia: Lutego 12, 2015, 22:08:48 pm »
" bardziej 'ludzko' " :roll:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7068 dnia: Lutego 12, 2015, 22:11:42 pm »
Mnie również pójście w niebieską, zimną tonację średnio przekonuje. Jak w przypadku Dying Light winna być opcja włączania i wyłączania filtru obrazu, choć oczywiście nie jestem pewny, że dokonano jedynie tak prostego zabiegu w tym przypadku.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7069 dnia: Lutego 12, 2015, 22:15:45 pm »
Moim zdaniem akurat ten filtr moim zdaniem dodaje "mrocznego" klimatu, który pasuje do tej gry :) Z większą ilością kolorów ta gra wygląda jakoś tak surowo.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7070 dnia: Lutego 12, 2015, 22:21:42 pm »
Animacja ubrania na tej scence poleciała znaczenie na pysk. No chyba, że wiatr wycięli.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7071 dnia: Lutego 12, 2015, 22:23:45 pm »
Animacja ubrania na tej scence poleciała znaczenie na pysk. No chyba, że wiatr wycięli.

Chyba właśnie ten wiatr osłabili, na drugim szocie ładnie wyzbyli się przenikania ubrania przez postać i generalnie trochę ten płaszcz cięższy się wydaje i mniej podatny na różnego rodzaju deformacje pod wpływem działających nań sił :P

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7072 dnia: Lutego 12, 2015, 22:27:18 pm »
Za zlikwidowanie przenikania mają plusa ode mnie bo jeszcze niedawno takowe widziałem.

Mimo wszystko ciekawe jak tam:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7073 dnia: Lutego 12, 2015, 22:28:38 pm »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7074 dnia: Lutego 12, 2015, 22:39:57 pm »
Dodali wiecej z tego jak ten Londyn wygladal. Slynne mlgy londynskie itd.

Zreszta:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7075 dnia: Lutego 12, 2015, 22:45:43 pm »
Albo raczej Londyński smog :P

Przecie jest i w starj wersji



Ta nowa to wygląda tak, jakby akcja gry działa się non stop o wczesnym, pochmurnym poranku.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7076 dnia: Lutego 12, 2015, 22:48:20 pm »
Przeciez to tylko fragmenty z tej gry, ten filtr przeciez nie bedzie wszedzie i zawsze, na pewno maja tez inne przygotowane. Przeciez ta gra bedzie miec rozne z gory ustalone pory doby dla poszczegolnych epizodow.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7077 dnia: Lutego 12, 2015, 22:51:15 pm »
Wiem, wiem, nawet w nowszych materiałach było widać, przy okazji pokazania tych otwartych przestrzeni, że różnie może to wyglądać ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7078 dnia: Lutego 12, 2015, 23:18:37 pm »
Kolory jak ktoś chce jak w starym bulidzie to wystarczy je**ąć konfigurację tv Kyo.

Gadanie, ze wiatr obcięli dobra beka. Po prostu nie piździ tak jak w starym buildzie, gdzie tkanina wręcz napieprzała jak jakaś chorągiewka z jedwabiu. Teraz jest naturalniej i wciąż płaszcz powiewa.
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2015, 23:22:18 pm wysłana przez Master_666 »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7079 dnia: Lutego 12, 2015, 23:46:48 pm »
finalny lepszy