Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2111427 razy)

0 użytkowników i 22 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7120 dnia: Lutego 15, 2015, 14:48:10 pm »
Przestańcie się srać z tymi pasami już :roll:
Tylko dwie osoby na tym forum mają z tym problem -_-'

Zmieniając temat na mniej głupi:

Na 9gagu przez przypadkiem wpadłem na taki wpis ze screenem z DriveClub. Poniżej fajne komentarze, jak wszyscy piszą, że to ProjectCars, Asseto Corsa albo Forza, a część uważa, że gra jeszcze nie wyszła :lol: Zabawne jest to, że nikt nie wierzy w to, że jest to DriveClub :lol:

http://9gag.com/gag/aObVVNv
Cytuj
Project CARS looks better, at least on PC.
Cytuj
Obviously on a pc. Console wouldn't be able to run that at decent frame rate XD.
No, master rejsy wszędzie prezentują ten sam poziom wiedzy.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2015, 14:50:19 pm wysłana przez Juras »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7121 dnia: Lutego 15, 2015, 14:48:31 pm »
A białoruski dekiel dalej nie ogarnia różnicy między screen ratio i FOV  :lol:

 :lol: tak tak, pasy dają szersze pole widzenia, blablabla... szpecjalista :ok:

@Mrocz, w System Wars można zaszaleć  8)

Można zaszaleć. Problem w tym, że Iras naprawdę ma rację. Twoje screeny z GTA V inaczej by wyglądały, gdyby twórcy przewidzieli dać te pasy. Na screenie bez pasów postać gracza byłaby bliżej kamery.

Nie piszę, że pasy są kompletnie bez znaczenia, ale nie jest to coś co wpływa na gameplay a już na pewno, jest to lepsze rozwiązanie niż 900p które rozmywa obraz i zabija detale. I robienie z tego jakiegoś pierdolamento jest po prostu głupie. Takie pasy kiedyś były zwykłą decyzją autorów a nie żadnym ograniczaniem. Przykład Assasins Creed 1 na PC zawsze miał pasy. Twórcy po prostu uznali, że wolą zachować proporcje ekranu jak na konsolach by gracze z ekranami 4:3 mieli też panoramiczny obraz...

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7122 dnia: Lutego 15, 2015, 15:09:12 pm »
Zagadka dla Ciebie, na którym obrazku widać więcej?:


Bosze...

Jakbyś chciał wiedzieć, to z boków przy pasach masz DODATKOWE pixele, których na swoich głupich, zakłamanych niczym Ruska propaganda obrazkach, nie uwzględniłeś.

Pokazałeś tylko 900p z pasami (1600x900), a my cały czas porównujemy 1600x900 z 1920x1080 z pasami (czyli 1920x800). Na Twoim kretyńskim obrazku oczywiście w tajemniczych okolicznościach zniknęło 320px w poziomie. Gratulacje, a podobno jesteś grafikiem... Jużnie mówiać o takim czymś jak FOV. Odpal sobie Quake 2 i wpisz w consoli "fov 100" a potem "fov 130" i moze zczaisz róznicę.

Tutaj masz pokaz różnicy pasów 1080p itp, a nie Twoje sranie w banie głupie screeny:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7123 dnia: Lutego 15, 2015, 15:35:20 pm »
Ja pier**lę... jaka logika.
Twoim zdaniem, kiedy zmieniam sobie rozdzielczość renderowania, z grą dzieją się takie rzeczy:



Nigdy na PC nie grałeś? Nigdy jakiegoś emulatora na PC nie odpalałeś? Nigdy nie zmieniałeś rozdzielczości wyświetlania/renderowania?

Na moim obrazku pasy ucinają górę i dół, bo właśnie TAK TO WYGLĄDA NA EKRANIE 16:9, na którym grasz. Gra rzecz jasna musi mieć UI dopasowane do takich PROPORCJI, żeby nie było to ucięte jak na moim screenie.

Ty z kolei ujebałeś cropa do 1600x900 i twierdzisz, że tak wyglądają wszystkie gry w 900p  :lol: :lol: :lol: :lol: Przecież proporcje 1920x1080 i 1600x900 są takie same i nic nie trzeba obcinać, tylko przeskalować  :lol: :lol: :lol:

Wysiadam. Dziękuję, dobranoc.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2015, 15:38:39 pm wysłana przez andryush »

Marins

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7124 dnia: Lutego 15, 2015, 15:41:45 pm »
Wysiadam. Dziękuję, dobranoc.
W końcu koniec pierdolenia.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7125 dnia: Lutego 15, 2015, 15:43:33 pm »
Ty z kolei ujebałeś cropa do 1600x900 i twierdzisz, że tak wyglądają wszystkie gry w 900p 


Napisałem o istnieniu takiego czegoś jak FOV  :roll: Iras też pisał, a Ty dalej brniesz.

Dla Ciebie 2 jabłka to więcej niż 3 jabłka. W przedszkolu matematykę na jabłkach tłumaczyli to może to zrozumiesz.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7126 dnia: Lutego 15, 2015, 15:48:57 pm »
Ty z kolei ujebałeś cropa do 1600x900 i twierdzisz, że tak wyglądają wszystkie gry w 900p


Napisałem o istnieniu takiego czegoś jak FOV  :roll: Iras też pisał, a Ty dalej brniesz.

Dla Ciebie 2 jabłka to więcej niż 3 jabłka. W przedszkolu matematykę na jabłkach tłumaczyli to może to zrozumiesz.

Ale nie wyskakuj teraz z FOV, bo palnąłeś głupotę.))) Proporcjonalna zmiana rozdzielczości wyświetlania nie ma wpływu na FOV kamery w grze  :lol: :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7127 dnia: Lutego 15, 2015, 16:46:04 pm »
Ale nie wyskakuj teraz z FOV, bo palnąłeś głupotę.))) Proporcjonalna zmiana rozdzielczości wyświetlania nie ma wpływu na FOV kamery w grze  


Ja je**e, to Ty pier**lisz, że dzięki pasom masz ograniczone pole widzenia. a pole widzenia się ogranicza FOVem, a nie rozdzielczością. Na rozdzielczości 320x320 możesz mieć większe pole widzenia niż w każdej obecnej grze i ch** do tego ma rozdziałka. To ze gówno zobaczysz wynika z tego, ze jest fizycznie mniej pikseli w użyciu i o to w tym wszystkich chodzi. Ty pier**lisz za to, ze 900p jest lepsze od pasów, a fizycznie jest gorsze i jeszcze argument, że pole widzenia mniejsze. Gówno nie mniejsze. Chcesz to sobie rozciągnij ekran i będziesz nie miał pasów. Mam nadzieję, że w beyond nie grałeś bo tam nic nie widać na ekranie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7128 dnia: Lutego 15, 2015, 16:48:07 pm »




I pytanie do przygłupa - na którym screenie widać więcej?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7129 dnia: Lutego 15, 2015, 17:36:21 pm »


VS



Tyle w temacie, gdzie więcej widać, mędrcy GO.  :lol:

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7130 dnia: Lutego 15, 2015, 17:43:00 pm »
Ten temat to koalnia beki niczym pawiany obrzucajace sie gownem, a najbardziej dzwi to, ze widze tu tez cakiem ogarniete osoby  :angel:
Tez bym sie przylaczyl ktos za plusa moze mi strescic ostatnie strony tematu?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7131 dnia: Lutego 15, 2015, 17:45:19 pm »
Rozciagnij sobie obraz z filmu BD w tv o proporcjach 16/9. Gdzie widzisz wieksza scene? Bo 99% ludzi odpowie ze przed rozciagnieciem, pomimo pasow.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7132 dnia: Lutego 15, 2015, 17:48:54 pm »
Andryush to musi być jakiś krewniak kyokushinmana, nie chce mi się wierzyć że na świecie w pojawiły się niezależnie aż dwa źródła tak popsutych genów.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7133 dnia: Lutego 15, 2015, 17:51:41 pm »
Rozciagnij sobie obraz z filmu BD w tv o proporcjach 16/9. Gdzie widzisz wieksza scene? Bo 99% ludzi odpowie ze przed rozciagnieciem, pomimo pasow.

Unli, litości, czy my tutaj mówimy o jakimś rozciąganiu? Nie. Mówimy o tym, gdzie więcej widać, na 1920x800, czy na 1600x900. Jak wół masz pokazane, że nawet mimo niższej rozdzielczości, najzwyczajniej w świecie widać więcej na 900p, bo nie ma tych głupich pasów. Po jaką cholerę tego tak bronicie brnąc w co raz to większe gówno?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7134 dnia: Lutego 15, 2015, 17:57:52 pm »
Tyś jest głupszy od tych pasów. Won z moich internetów!  :mad:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7135 dnia: Lutego 15, 2015, 18:03:16 pm »
:lol:

Andrjuszka - czego widać więcej:
- 1526000 pustaków
- 1440000 pustaków

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7136 dnia: Lutego 15, 2015, 18:10:44 pm »
Master, najwięcej w tym temacie to widzę betonu  :lol: :lol:

Jeśli nie widzisz różnicy w proporcjach na korzyść 900p, jak przygłup wyskakujesz to z pierdołami o FOV, a to z ilością pikseli, to na prawdę, nie mamy o czym gadać. Najszczersze kondolencje twoim przyszłym pacjentom † oby twoja błyskotliwość ich nie zawiodła.

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7137 dnia: Lutego 15, 2015, 18:22:13 pm »
Ten temat to koalnia beki niczym pawiany obrzucajace sie gownem, a najbardziej dzwi to, ze widze tu tez cakiem ogarniete osoby  :angel: Tez bym sie przylaczyl ktos za plusa moze mi strescic ostatnie strony tematu?

Forumowicze dyskutują co jest lepsze:

- poziome czarne pasy zmniejszające powierzchnię wyświetlaną na ekranie
- niższa rozdzielczość bez pasów

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7138 dnia: Lutego 15, 2015, 18:32:54 pm »
Andryush to musi być jakiś krewniak Kyokushinmana, nie chce mi się wierzyć, że na świecie pojawiły się niezależnie aż trzy źródła tak idealnych genów.
A jednak są takowe.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7139 dnia: Lutego 15, 2015, 18:34:09 pm »
Ten temat to koalnia beki niczym pawiany obrzucajace sie gownem, a najbardziej dzwi to, ze widze tu tez cakiem ogarniete osoby  :angel: Tez bym sie przylaczyl ktos za plusa moze mi strescic ostatnie strony tematu?

Forumowicze dyskutują co jest lepsze:

- poziome czarne pasy zmniejszające powierzchnię wyświetlaną na ekranie
- niższa rozdzielczość bez pasów
A odpowiedz jest prosta. WSZYSTKO zalezy od platformy. Jesli na platformie SONY sa pasy, a na XO jest 900p to lepsze sa pasy, jesli natomiast na platformie SONY jest 900p, a na XO pasy to lepsze jest 900p. EOT.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7140 dnia: Lutego 15, 2015, 19:46:23 pm »
A odpowiedz jest prosta. WSZYSTKO zalezy od platformy. Jesli na platformie SONY sa pasy, a na XO jest 900p to lepsze sa pasy, jesli natomiast na platformie SONY jest 900p, a na XO pasy to lepsze jest 900p. EOT.


Coś Ty dowalił teraz to ja nie wiem. Co ma 900p xboxa do pasów? W ogóle, to na Xboxie są jakieś gry z pasami?

Pasy są tak samo durne jak 900p, ale z dwojga złego i z matematycznego punktu widzenia lepiej mieć pasy. Andrjuszka do tego dodaje jakieś bzdety o polu widzenia, że na rozciapanym 900p więcej widać.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7141 dnia: Lutego 15, 2015, 19:58:59 pm »
Z perspektywy czasu zaczynam co raz bardziej doceniać soundtrack GTAV



Pograłbym))) 8)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7142 dnia: Lutego 15, 2015, 20:01:53 pm »
I niech mi ktoś powie, że OST w GTAV jest dobry :troll:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7143 dnia: Lutego 16, 2015, 10:33:05 am »


 :lol:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7144 dnia: Lutego 16, 2015, 10:45:58 am »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7145 dnia: Lutego 18, 2015, 12:53:31 pm »
Pytam, gdyz exy na Ps4 juz teraz dzieli dosc spora roznica, a jest to tzw. pierwsza generacja, okej The Order mozna juz zaliczyc do drugiej.. A wszyscy wiemy ze studia to pozniej poglebiaja.
Co takiego dzieli, jak różnica? Na dodatek mało exów wyszło a większość to od średnich firm.

Przypomnę tylko, że Xbox One posiada RYSE a FH 2 to Sandbox.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7146 dnia: Lutego 18, 2015, 14:39:48 pm »
Zapomniales o FM5. DC wyglada znaczaco lepiej i od FM5 i od FH2. Ryse jest korytarzem na miare The Order 1886. Dlatego napisalem, na chwile obecna, zobaczymy co bedzie po E3, bo tegoroczne E3 powie Nam jak duza ta roznica bedzie.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7147 dnia: Lutego 18, 2015, 15:47:49 pm »
Fh2 to sandbox?

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7148 dnia: Lutego 18, 2015, 16:02:59 pm »
Fh2 to sandbox?

Pewnie chodzi o Open World.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7149 dnia: Lutego 18, 2015, 16:53:20 pm »
Zapomniales o FM5. DC wyglada znaczaco lepiej i od FM5 i od FH2. Ryse jest korytarzem na miare The Order 1886. Dlatego napisalem, na chwile obecna, zobaczymy co bedzie po E3, bo tegoroczne E3 powie Nam jak duza ta roznica bedzie.
Celowo zapomniałem ponieważ nie mam zamiaru porównywać giery co wyszła na premierę do tej co wyszła po roku od premiery.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7150 dnia: Lutego 18, 2015, 17:06:53 pm »
Czas produkcji maja podobny.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7151 dnia: Lutego 18, 2015, 17:18:08 pm »
Taa co najmniej rok różnicy.
Takiego DC to jeszcze teraz polepszają graficznie bo nie zdążyli na premierę, która miała mieć miejsce dokładnie rok wcześniej.


Czekaj do E3 być może będą pokazane Girsy 4, Ryse 2, FM6 vs U4, GOW 4, GT7.

Wówczas będzie można coś powiedzieć.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7152 dnia: Lutego 18, 2015, 17:28:59 pm »
No tak, bo przecież DX12 zniweluje różnice i zdolności studiów programistycznych

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7153 dnia: Lutego 18, 2015, 17:30:20 pm »

No tak, bo przecież DX12 zniweluje różnice i zdolności studiów programistycznych

Pamiętaj! 4k i 60 FPS ;) :P

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7154 dnia: Lutego 18, 2015, 17:38:45 pm »
fm6 przy 60 klatkach i słabszej konsoli nie ma szans dorównać dc.  A girsow  nie pokażą, chyba że jakieś teaser. Konfa MS na e3  skończy się na FM6, halo 5 i quantum break+masa multiplatform. Na ps4 pokażą U4+może jeszcze jakiś jeden dobry eks+ indyki i multiplatformy.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7155 dnia: Lutego 18, 2015, 19:29:53 pm »
FM5 byla robiona zaraz po 4, wiec to jakies 2 lata. DC byl robiony od 2012 roku, wiec to tez jakies 2 lata. Wychodzi na to samo, mniej wiecej.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7156 dnia: Lutego 18, 2015, 20:16:45 pm »
http://www.dsogaming.com/news/dx12-versus-dx11-over-100fps-difference-on-unreleased-gpu-in-new-test-way-beyond-console-stuff/

jak mod na forach total war pisał, że najwyższe detale w najnowszej części gry są przeznaczone dla kart graficznych "z przyszłości", to chyba o kartę z tego niusa mu chodziło.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7157 dnia: Lutego 20, 2015, 22:00:03 pm »
http://www.dsogaming.com/news/dx12-versus-dx11-over-100fps-difference-on-unreleased-gpu-in-new-test-way-beyond-console-stuff/

jak mod na forach total war pisał, że najwyższe detale w najnowszej części gry są przeznaczone dla kart graficznych "z przyszłości", to chyba o kartę z tego niusa mu chodziło.

Czyli w skrócie karta graficzna budowana pod DX12 osiagnela w jakimś teście 100fps przewagi nad kartą projektowaną pod DX11. Coś tak czuję, że next-gen na konsolach wystartuje dopiero po wejściu w życie tego dx12. Nie dlatego, że to jakieś 4k120fps, a dlatego że devsi zaczną korzystać z nowych bibliotek i tym samym łatwiej będzie robić gry multi-platform kodowane "pod żelazo" na wszystkich 3 paltformach, a nie tak jak to ma miejsce teraz, gdzie bawią się w ograniczony Dx11 i portują to np na PS4.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7158 dnia: Lutego 20, 2015, 22:24:34 pm »
The Order to gra ktorej dlugo nic nie pobije pod wzgledem oprawy, jedynie NG z Uncharted,  nowy GOW od SM czy nowa gra od QD moze tu jeszcze namieszac. Tu jest benchamark, tylko w odroznieniu od tych z PC mozna w niego zagrac, a nie tylko poogladac.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7159 dnia: Lutego 20, 2015, 23:48:59 pm »
Czyli w skrócie karta graficzna budowana pod DX12 osiagnela w jakimś teście 100fps przewagi nad kartą projektowaną pod DX11. Coś tak czuję, że next-gen na konsolach wystartuje dopiero po wejściu w życie tego dx12. Nie dlatego, że to jakieś 4k120fps, a dlatego że devsi zaczną korzystać z nowych bibliotek i tym samym łatwiej będzie robić gry multi-platform kodowane "pod żelazo" na wszystkich 3 paltformach, a nie tak jak to ma miejsce teraz, gdzie bawią się w ograniczony Dx11 i portują to np na PS4.

Dla mnie cały ten news jest totalnie z dupy - nie wiadomo dosłownie nic o tym teście. Równie dobrze może to być sprawdzian operacji, którą faktycznie DX12 robi szybciej. Ale jest to jedna operacja z wielu. Dla mnie to robienie szumu.

Watpię też, żeby miało to znacząco pomód grom multiplatformowym. Wciąż aby uzyskać dobre efekty trzeba wejść głębiej, a to już zależy od dev'a. Dlatego też uważam, że news na polygami na temat wydajności konsol nie pokazuje całego obrazu (pomijając już specjalistów jakich sobie do tego wybrali).