Autor Wątek: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny  (Przeczytany 1074441 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1480 dnia: Stycznia 19, 2006, 19:22:18 pm »
To w końcu jk jest, raz ówi się że premiery nie będzie w tym roku, raz że 7 milionów wedzjie do sklepów...

TheMichal

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 16-02-2004
  • Wiadomości: 351
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1481 dnia: Stycznia 19, 2006, 19:47:44 pm »
już nie wiadomo czego się trzymać...

Trzeba przyznać, że Sony skrupulatnie wykorzystuje analityków, aby ludzie nawet na chwilę nie mogli zapomnieć o PS3 i jeszcze poczekali z wyborem next gena dla siebie...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1482 dnia: Stycznia 20, 2006, 12:52:41 pm »
Cytat: "CassSept"
To w końcu jk jest, raz ówi się że premiery nie będzie w tym roku, raz że 7 milionów wedzjie do sklepów...


no właśnie, "mówi się". To są tylko plotki/spekulacje. Jak będzie, tego nie wiemy. Premiera na 100% będzie w tym roku (choć pewnie nie u nas).

http://ps3.qj.net/2006/01/sony-survey-outlines-possibilities-for.html#comments

Sony może jednak postara się nad online w PS3.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1483 dnia: Stycznia 20, 2006, 12:58:08 pm »
Wypadałoby żeby postarali się o online...

Co do premiery - prawdopodobnie wystartują łeb w łeb z Revolution.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1484 dnia: Stycznia 20, 2006, 18:58:24 pm »
- AGEIA podpisuje umowy

http://newsroom.chip.pl/news_164153.html

Fizyka nowej generacji. Ogromne możliwości technologii AGEIA.
Ale fizyka...

- Virtua Fighter 5 na PS3 potwierdzony!

http://babelfish.altavista.com/babelfish/urltrurl?url=http://www.jeux-france.com/news14138.html&lp=fr_en&tt=url

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1485 dnia: Stycznia 21, 2006, 09:49:19 am »
konsolko a możesz ujawnić źródło swojego poprzedniego news'a o EA?

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1486 dnia: Stycznia 21, 2006, 18:12:25 pm »

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1487 dnia: Stycznia 21, 2006, 18:43:15 pm »
:oops:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1488 dnia: Stycznia 21, 2006, 19:54:06 pm »
dzięki logan. Xelloss byś się wstydził  :wink: (co właśnie robisz).

McJohn

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2004
  • Wiadomości: 840
  • Reputacja: 1
  • Gdzie jest Dickinson?!
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1489 dnia: Stycznia 22, 2006, 19:04:16 pm »
http://gamershell.com/download_12286.shtml - OGLĄDAĆ!

Sony z czym do ludzi...Killzone Next to przy tym badziewie.   :lol:  :shock:
War, war never changes. Waiting for Fallout 3.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1490 dnia: Stycznia 22, 2006, 19:15:06 pm »
to już było tyle, że w gorszej jakości. Ja bym Killzone'a do Far Cry2 nie porównywał.

McJohn

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2004
  • Wiadomości: 840
  • Reputacja: 1
  • Gdzie jest Dickinson?!
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1491 dnia: Stycznia 22, 2006, 19:29:11 pm »
Cytat: "zielarz"
Ja bym Killzone'a do Far Cry2 nie porównywał.


No, tu nie ma co porównywać. Killzone został zmiażdżony... :shock:  :wink:
War, war never changes. Waiting for Fallout 3.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1492 dnia: Stycznia 22, 2006, 20:00:41 pm »
Tyle ze Killzone był tylko renderkiem a te demo jest prawdziwe (taka bedzie gra). Tak samo mozna porownywac grafike z filmu SHREK do tego FAR CRY 2 - co lepsze...:]

Sam engine - to juz prawie fotorealizm!:)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1493 dnia: Stycznia 22, 2006, 20:01:21 pm »
zacznijmy od tego, iż tak na dobrą sprawę nie widzieliśmy jeszcze Killzone'a. Poza tym to dwa odmienne środowiska gry. A porównujac trailer z E3 z tymi screenami- modele postaci z KZ wypadają lepiej.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1494 dnia: Stycznia 22, 2006, 20:08:16 pm »
Zobacz jak wygląda ryj tego murzyna - bez gadania lepiej niz ryje z RENDERKI KZ...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1495 dnia: Stycznia 22, 2006, 20:11:45 pm »
ryj. A reszta ciała. Gry prezentować będą inny styl. Ja bym tych tytułów nie porównywał w taki sposób. Jeśli KZ będzie takie jak na E3 to ja postawiłbym obie gry na tejsamej półce (jeśli chodzi o grafike).

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1496 dnia: Stycznia 22, 2006, 21:47:01 pm »
Cytat: "siudym"
Tyle ze Killzone był tylko renderkiem a te demo jest prawdziwe (taka bedzie gra). Tak samo mozna porownywac grafike z filmu SHREK do tego FAR CRY 2 - co lepsze...:]

Sam engine - to juz prawie fotorealizm!:)


do fotorealizmu jeszcze daleeko i niepredko powstanie taka gra...  po za tym, ta gra może zawsze wyglądać troche gorzej po premierze, na filmach wszystko zawsze jest przesadzone, lepiej poczekać na coś prosto z gry.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1497 dnia: Stycznia 22, 2006, 22:19:05 pm »
Cytat: "siudym"
Zobacz jak wygląda ryj tego murzyna - bez gadania lepiej niz ryje z RENDERKI KZ...



Polecam ci ponowne obejzenie rendera killzone...
Fryty tyty dotknij pyty

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1498 dnia: Stycznia 23, 2006, 17:55:33 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1499 dnia: Stycznia 25, 2006, 10:18:13 am »
Sony Acquires Zipper Interactive
SCE officially nabs SOCOM developer.
by Chris Roper

January 24, 2006 - It looks like the SOCOM: U.S. Navy SEALs franchise will stay exclusive to the PlayStation family as Sony Computer Entertainment announced today that it has acquired Zipper Interactive, creators of the highly successful tactical shooter series. Based out of Redmond, Washington, Zipper's SOCOM series has been Sony's Ace in establishing widespread adoption of its PS2 Network Adapter and moving USB headsets into living rooms everywhere.

Though the deal doesn't actually come as much of a shocker, it does formally tie the companies into an exclusive development agreement for the remainder of human history. Zipper's day-to-day operations will continue to remain a part of SCE Worldwide Studios and continue to be co-directed from SCE WWS Foster City Studio.

"Zipper Interactive is one of the most well-known and respected development teams in the industry and we have enjoyed a great working relationship with the company since July 1999," said Phil Harrison, president, SCE Worldwide Studios. "Zipper's tremendous achievements and expertise in creating top-selling games with fantastically loyal online communities is a great addition to our development organization. We are delighted that Zipper Interactive is now a core member of the SCE Worldwide Studios network."

"We were first drawn to Sony Computer Entertainment by their vision for growing the videogame industry," said Jim Bosler, president and CEO, Zipper Interactive. "We've enjoyed an incredible relationship with SCE for more than six years. This has allowed us to combine our cutting edge technical and design capabilities with SCE's creative insights and extraordinary support to become the leader in the online console multiplayer field. As a part of the Sony Computer Entertainment group we can look forward to introducing innovative titles that push online functionality and community experiences even further."

Financial terms in the buyout were not disclosed.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1500 dnia: Stycznia 25, 2006, 17:18:31 pm »
Sony posiada masę studiów developerskich.

CE Worldwide Studios - Developer Master List #1
--------------------------------------------------------------------------------

Figured I'd make a master list of Sony's first party (and fully funded second party) studios, as many seemed to ask for one in the Zipper acquisition thread. Once again, first party studios are defined as development houses that Sony has a 51% or greater stock interest in, and second party studios are houses whose projects (some or all) are both funded and published by Sony. It is possible for a studio to be second party to multiple hardware manufacturers.

-----------

North America
First party subsidiaries:
Sony Studio Santa Monica
Sony Studio Foster City
SCEA Sports Studio - Solworks
SCEA Sports Studio - Red Zone
SCEA Sports Studio - Page 44
Sony Online Entertainment
Incog
Naughty Dog
Zipper Interactive
Sony Bend
Idol Minds

Second party affiliates:
Insomniac
Sucker Punch
Factor 5
Ready at Dawn
Harmonix
Rainbow Studios
Snowblind Studios
Paradox


Europe
First party subsidiaries:
Sony Studio Liverpool
Sony Studio Cambridge
Sony Studio London (includes Studio Soho and Studio Camden)
Guerrilla Games

Second party affiliates:
Ninja Theory
Team Bondi
Frontier
Evolution Studios
BigBig
Black Company
Magenta


Japan
First party subsidiaries:
Polyphony Digital
Clap Hanz
MuuMuu
Team Ico (SCEI - Studio 1)
Shift (SCEI - Studio 2)
Alvion (SCEI - Studio 3)
Deep Space (SCEI - Studio 4)
Sugar & Rockets (SCEI - Studio 5)
Numerous other SCEI Studios*
Cattle Call
Contrail
Zener Works
Shade

Second party affiliates:
Level 5
Gaia
Media Vision
Game Republic
NanaOn-Sha

*The numerous studios within SCEI are near impossible to pin down, and since many utilize the SCEI name rather than a specific studio moniker, it's extremely difficult to seperate the various houses. Games such as Siren, Doko Demo Issyo, Ape Escape, PoPoLoCrois, Ghost in the Shell: SAC, Blood: The Last Vampire, IG Remix, etc. are all developed by teams under the SCEI banner.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1501 dnia: Stycznia 28, 2006, 17:23:06 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1502 dnia: Stycznia 29, 2006, 22:27:05 pm »
http://ps3.qj.net/2006/01/walmart-offers-preview-of-ps3.html#comments

kolejne potwierdzenie tego iż PS3 zbliża się wielkimi krokami.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1503 dnia: Stycznia 30, 2006, 19:58:10 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1504 dnia: Stycznia 30, 2006, 20:06:00 pm »
jeśli Sony ma zamiar pokazać coś w lutym to niedługo powinno byc jakieś info o imprezie.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1505 dnia: Stycznia 30, 2006, 21:12:57 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1506 dnia: Lutego 01, 2006, 09:11:58 am »
coraz więcej rzeczy wskazuje na to, iż Sony pracuje nad systemem online do PS3. Konkurencja dla Live? Raczej mało prawdopodobne, ale kto wie. Może w następnej generacji  :wink: :

http://ps3.qj.net/2006/01/psm-article-informs-of-sonys-online.html#comments

EDIT: no i jeszcze takie "ciekawostki" o RSX'ie (info znalazłem na PLAYSTATION boards w dziale Killzone- pierwsze pochodzi z jakiejś Chińskiej strony).

1.    RSX in certain aspect taken the design concept of CELL. It has ditched linear processing format of traditional GPUs.  In Cell, PPE is resposible for control the overall workflow, but in RSX, they chose to use a customized G70 central core. It taken pure video, ultra shadow2, and cineFX, etc out of the normal G70.
In CELL, PPE can control SPEs. in RSX, the customized G70 can control up to 4-6 specialized multifunction, multithreaded programmable cores.



The SME in the diagram above are media processing incrementation units.  It can process vertex, shadow, lighting (direct and indirect lighting), over shadow calculation. And G70x will process AA, after rendered effects and motion blur.



Raczej jest to niemożliwe (zbyt duże koszty) choć Xenos ma coś na wzór 2 rdzeni. Pozatym nie były by to "pełnoprawne" rdzenie (podobnie jak w Cell'u). Choć RSX miał bazować na G71 (różnica jest tylko w technologi wytwarzania).

2. "The special characteristic of the PS3 is the connection between Cell and RSX

The big special characteristic of PS3 Graphics is the connection between Cell and RSX. The RSX itself has a similar architecture to the G70, but the host interface for the G70 is meant for the PC and is completely different. The G70 uses PCI Express x16 to connect to the chipset as 8GB/sec (4GB/sec one-way), and it cannot directly access main memory. In contrast, the RSX has a 35GB/sec (20GB/sec down, 15GB/sec up) direct connection to the Cell, and can directly render from the main memory on the Cell side.

This is a big difference, because it allows a completely different way of using the GPU from PC architectures, SCEI explained. First of all, because the bus is wider, the Cell can perform a great amount of geometry operations, then send the vertex data [to the RSX]. Conversely, the RSX side can easily send data back to the Cell.

“The Cell processor can do both pre-processing and post-processing. For example, tessellation, dot filling, etc… Cell can perform physics processing like collision and motion calculations, and transform the vertex array.” said David B. Kirk, Chief Scientist of nVidia.

SCEI basically expects higher abstraction levels to be processed by Cell, and the details (like vertexes and pixels) to be processed by the GPU. The is reasonable – for example, in the case where the CPU side handles geometry transformation, collision detection, which is important in games, is not a problem. In the case where the GPU handles geometry transformation, if the data is not sent back to the CPU, clipping issues may occur. In the case of the PS3, the Cell side can perform transformations, and even if the GPU is used for transformation, it is comparatively easy to send the data back to the CPU side.

In architectures up to now, either the CPU or the GPU have been the bottleneck. It this is not resolved, we cannot go any further. To face this, in PS3 architecture, if the GPU becomes the bottleneck, it can shift work to the Cell, if the Cell becomes the bottleneck it can send work to the GPU, shifting the workload. For example, according to the software, the Cell side can perform more graphics processing, or, oppositely, or easily make an adjustment to leave the graphics work to the GPU, it was explained. In summary, between the CPU and GPU programmable processors, a flexible balance adjustment can be done.

In previous PC architectures, because they were limited by the CPU<->GPU pipe, geometry operations were held to a certain limit, and how rich an environment you can create within that limit became the main technical challenge. In contrast, the PlayStation2-type game consoles created large amounts of polygons, but after that it did not have the expressiveness of PCs. (Trans. note: probably means that PS2 is less capable in applying different effects to polygons than the PC, despite pumping out more polygons.) In the case of the PS3, both are possible, with the flexibility to balance the two.

However, in the case of the currently available PS3 Evaluation System, because of restrictions in the architecture, it is not possible to evaluate the balancing [of Cell and RSX]. This is a difficulty and a weakness, but, if we state it differently, software demos on the current systems still do not demonstrate the full potential of PS3. It is possible that the actual PS3 will have performance greater than current demos."

Należy to raczej traktować z przymrużeniem oka.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1507 dnia: Lutego 01, 2006, 12:07:16 pm »
Sony może nas zaskoczyć z online. Wcale nie jest powiedziane, że microsoft jest na tym polu stabilny i nie do pokonania.

Popatrzcie na nintendo - darmowa infrastruktura Nintendo WiFi Connection - opracowana w niedługim czasie - bardziej zaawansowana od Live i w dodatku darmowa!

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1508 dnia: Lutego 01, 2006, 14:51:22 pm »
czyżby screeny z interfejsu PS3?

http://ps3.qj.net/2006/02/ps3-interface-screens-leaked.html#comments

Ja obstawiam fanów  :wink: .

Terrago

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 106
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1509 dnia: Lutego 01, 2006, 15:22:17 pm »
Cytat: "zielarz"
czyżby screeny z interfejsu PS3?

http://ps3.qj.net/2006/02/ps3-interface-screens-leaked.html#comments

Ja obstawiam fanów  :wink: .


To jedyna rzecz ktorej zazdroszcze uzytkownikom X-a. Porzadny interface z Live! A tak poza tematem mam nadzieje ze hdd w PS3 bedzie wykorzystywany lepiej niz w PS2. Wolalbym zeby byl niezbedny niz byl dodatkiem z ktorego nie korzystaja developerzy...

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1510 dnia: Lutego 01, 2006, 16:20:17 pm »
Cytat: "bandi"
bardziej zaawansowana od Live i w dodatku darmowa!

 :lol:
Zwłaszcza jak trzeba czekać pięć minut żeby z kimś zawalczyć :lol:

Matrox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-12-2003
  • Wiadomości: 103
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1511 dnia: Lutego 01, 2006, 16:23:24 pm »
Cytat: "bandi"
- bardziej zaawansowana od Live


ROTFL... nie wiem czy mam sie smiac czy plakac.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1512 dnia: Lutego 01, 2006, 16:33:45 pm »
Chris Kramer, Director of Corporate Communications for Sony Online Entertainment
http://www.ps3portal.com/ps3/article/274.html

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1513 dnia: Lutego 02, 2006, 12:24:06 pm »

Terrago

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 106
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1514 dnia: Lutego 02, 2006, 13:43:47 pm »
"glodna" laska:)

Juz cos podobnego bylo, ciekawe czy poza japonia zobaczymy takie cuda w europie?

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1515 dnia: Lutego 02, 2006, 22:51:07 pm »
GameStop Lists 32 PS3 Titles for Pre-Order

I-8
Condemned: Criminal Origins
Dark Sector
Devil May Cry 4
Dirty Harry
Dog Tag
Eyedentify
Fifth Phantom Saga
Fight Night Round 3
Formula 1
Gundam World
Heavenly Sword
Indiana Jones
Killing Day
Killzone 2
Metal Gear Solid 4
Metronome
MotorStorm
NioH
Peter Jackson’s King Kong
Possession
Project Delta
Psychopath - Tytuł gra "Psychopata"?  :lol:
Scarface: The World is Yours
Spider-Man 3
Stranglehold
Tekken
The Darkness
The Getaway 3
Theseis
Vision Gran Turismo
Warhawk

All of the games list a ship date of October 1 and sell for $59.99.

http://www.kotaku.com/gaming/top/gamestop-...rder-152332.php

lupinator

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1516 dnia: Lutego 02, 2006, 22:54:04 pm »
Ja bym chciał odrazu 18 z tych wymienionych a resztę później :D Kurde skąd na to kase mieć?  :|

PS. Ciekawe dlaczego zabrakło Lair

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1517 dnia: Lutego 02, 2006, 23:08:50 pm »
PS3 Online features (new)

The story is more than one page, behold!
key points:

* PS3 will have online service that goes beyond xbox live
* PS3 will be a DVR
* It will connect with psp
* There are alot of games being worked on for it right now in the US (alot more then what people know about)
* The final ps3 dev kit is alot faster than they thought (according to the developer)
* The ps3 will have an itunes type service to let you download HI DEF movies, music, etc
* The Ps3 will take the media center functionality the 360 has even further

* PS3 will serve as a location free player for the psp, means you can watch the dvd's that you have in your psp on your psp (from anywhere in the world), or any other video files you have on your ps3, though this is still only being planned.

* PSP will be able to send its files straight to the psp from anywhere in the world, and it can also control its DVR functionalities

* Firmware updates will add more functionality, much like with the psp

* The Blu Ray Player functionality doesnt cost as much as a stand alone player because the Cell and RSX can take care of alot of the stuff the ps3 will need to do to be able to read the disks

* Fall release date for ps3, no release date for online service, but expected to launch w/ the system

I'll have some scans as soon as putfile gets done with its maintanence


http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3&message.id=249598&view=by_date_ascending&page=1

eNdryu

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 16-11-2005
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1518 dnia: Lutego 03, 2006, 15:44:28 pm »
mi by z tych tytulow na poczatek styklo - vision gt, mgs4,dmc4, tekken albo bijatyka inna, i jakby bog dal jakas strzelanka kz 2 np :D
People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down

Paul

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 09-07-2005
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #1519 dnia: Lutego 03, 2006, 15:55:30 pm »
Porządny rpg, bijatyka, wyścigi, strzelanka, platformówka na premiere i byłby wypas :D