Autor Wątek: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny  (Przeczytany 1074357 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2480 dnia: Maja 18, 2006, 20:46:51 pm »
Cytat: "Iras"
A tego to ja nawet nie potrafie ogarnąć... To znaczy że mój PC z Cellem będzie sobie pożyczał moc od nieużywanej aktualnie PS3? Brzmi jak scince-fiction Shocked

NIe będziesz miał nigdy Cella w PC, od tego trzeba zacząć.
Cytat: "Iras"
No ale sam wynik jest imponujący. Żeby tylko w grach był tak wydajny jak w kompresji video Twisted Evil

"Gry" to nie jakieś proste zadania, gdzie można jakoś zmierzyć wydajność. Zdaje się, że Cell był budowany z myślą o multimediach (pamiętacie te hasła Słonych, Cell w każdym TV i lodówce), nic więc dziwnego, że bije pod tym względem G5, które jest procesorem do zadań ogólnych.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2481 dnia: Maja 18, 2006, 20:54:03 pm »
Cytat: "xelloss"
NIe będziesz miał nigdy Cella w PC, od tego trzeba zacząć.

To będe miał w TV i lodówce  :lol:

Cytat: "xelloss"
"Gry" to nie jakieś proste zadania, gdzie można jakoś zmierzyć wydajność.

Wiadomo. No ale pewnie słabym punktem PS3 nie będzie  :wink:

Cytat: "Login"
Kto wie ile było tych cellów w tym sprzęcie? Może 35?

Pewnie 70 - każdy o połowe słabszy od tego w Mac'u  :lol:

Cytat: "Login"
Ja już poznałem wspaniałą moc cella po tegorocznym E3.

No to super! Procesor dopiero co ukończony, ma nowatorską, nie znaną programistom architekture a ty wymagasz aby już pokazał 100% swoich możliwości  :?:

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2482 dnia: Maja 18, 2006, 20:58:12 pm »
Cell był skończony już rok temu, w lutym (a przynajmniej wtedy to obwieścili).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2483 dnia: Maja 18, 2006, 21:05:32 pm »
Cytat: "xelloss"
Cell był skończony już rok temu, w lutym (a przynajmniej wtedy to obwieścili).

No tak, zapewne masz racje.

Szkoda że tego samego nie można powiedzieć o PS3 - jeszcze nawet nie ma final dev-kitów więc ocenianie mocy Cell'a po tegorocznym E3 to jest kpina.

heaven

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-02-2006
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2484 dnia: Maja 18, 2006, 21:10:09 pm »
No tylko ze devkity nie są finalne dlatego ze nie mają odtwarzacz Blu Ray...Cell RSX i te inne bebechy juz są..
Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego powiedział czwarty xD

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2485 dnia: Maja 18, 2006, 21:14:31 pm »
Cytat: "heaven"
No tylko ze devkity nie są finalne dlatego ze nie mają odtwarzacz Blu Ray...

I całego middle-ware'u który ma dostarczyć Sony...

Łapiecie mnie za słówka a chyba przegapiliście sens mojej wypowiedzi. No chyba że uważacie za słuszne ocenianie mocy Cell'a no podstawie prezentacji z E3  :oops:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2486 dnia: Maja 18, 2006, 21:26:43 pm »
Cytat: "xelloss"
Cell był skończony już rok temu, w lutym (a przynajmniej wtedy to obwieścili).


ale w dev-kitach to był gdzieś tak w grudniu (może wcześniej) i to w okrojonej wersji.

Cytat: "heaven"
Cell RSX i te inne bebechy juz są..


...od przełomu marca/kwietnia i to nie u wszystkich developerów.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2487 dnia: Maja 18, 2006, 21:33:33 pm »
Cytat: "Iras"
Łapiecie mnie za słówka a chyba przegapiliście sens mojej wypowiedzi.


Nie łapiemy cię za słówka. Faktem jest jednak, że programiści pracują na samym Cellu dłużej niż prawdziwym procesorze Xboxa 360 (Cella dostali wiosną, a Xenona pod koniec czerwca). Dlatego jakoś już jego architekturę liznęli, więc twój argument nie ma aż takiego przełożenia na stan faktyczny. Gry z tegorocznego E3 są dużo większym wyznacznikiem tego, czegoo możemy spodziewać się po PS3, niż gry z zeszłorocznego E3 są wyznacznikiem tego, czego mozemy się spodziewać po 360.

Jednakże w przypadku obydwu platform gry prawdziwie wykorzystujące te systemy nie zostały pokazane, bo architektura jest dużo bardziej skomplikowana od Xboksa, na którym prawdziwe mocarze zaczęły wychodzić po 3 latach (chodzi mi o masowe zastosowanie mappingów i shaderów i innych technologii mozliwych na Xboksie).
edit:
Cytuj
ale w dev-kitach to był gdzieś tak w grudniu (może wcześniej) i to w okrojonej wersji.

Na jakimś grafie Sony z zeszłego roku jest napisane, że dev-kity zeszłej wiosny miały Cella 2.4 GHz

edit2:
tutaj jest właśnie ten slajd - 21.07.2005
http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20050721/scei2_09.jpg
źródło - japońska strona watch impress (gościła już wiele razy w tym temacie)
http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20050721/scei2.htm

bionix

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-01-2006
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2488 dnia: Maja 19, 2006, 00:07:11 am »
szkoda tego banana - niezle wyglada :)
na jednym ze zdjec pokazany w drugim linku xellosa...

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2489 dnia: Maja 19, 2006, 09:42:59 am »
gdyby go troche podrzeźbili pod dlonie to fajnie by wyglądal (teraz wygląda jak buła) ciekawe czy ktos go trzymał wogóle w dłoniach_może był wygodniejsze od pada ps2 ;) / bo też śmieszne jeśli wycofali go tylko dlatego że wielu ludziom śie nie spodobał z wyglądu.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2490 dnia: Maja 19, 2006, 11:17:55 am »
Cytat: "nakimushi"
bo też śmieszne jeśli wycofali go tylko dlatego że wielu ludziom śie nie spodobał z wyglądu.


właśnie dlatego go wycofali..a to mógł być jeden z najlepszych padów ever pod wzgledem ergonomii yhh..
 :roll:

tiktak

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 12-03-2005
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2491 dnia: Maja 19, 2006, 12:52:25 pm »
Bzdura, nad padem do psx pracowal z pewnoscia sztab mozgow w Sony Japan, potem poprawki w analogu a potem w dual shocku, potem w dual shocku 2 a teraz kolejne w PS3. Ten pad juz raczej zawsze bedzie najlepszy. Jak dla mnie nie ma konkurencji a nie ma wiele konsol na ktorych bym nie gral. Pad do Saturna tez byl dobry i wciaz taki jest ale tylko do 2D podczas gdy dual jest rownie dobry a rzadzi tez w 3D. Pad do Xboxa jest perfekcyjny do fpp ale do wszystkich innych gatunkow po prostu sie nie nadaje. Ma bezuzytecznego krzyzaka i nie da sie grac w zadne bijatyki, platformowki czy strzelanki a juz na pewno we wszytskie gry 2D. Dual jest zdecydownanie najbardziej wszechstronny.

Banan nie mial racji bytu, popatrzcie na ten krzyzak, kierunek w dol ma inna wysokosc wzgledem obudowy wzgledem kierunku do gory... podobnie przyciski. I niby jak wpakowac tam 4 wygodne L i R w tym 2 triggery? Zawsze na niego narzekalem i dalej go ganie. Juz nawet zaczalem zastanawiac sie czy kwestia tych padow nie jest czasem wymowka dla antyfanow Sony.

Aras

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 03-08-2005
  • Wiadomości: 919
  • Reputacja: 1
  • Hige!
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2492 dnia: Maja 19, 2006, 13:33:03 pm »
popieram tiktaka nie rozumiem jak mozna było się zawieść na powrocie do duala? dla mnie to jedna z najlepszych wiadomości E3, ten pad to król, nie wyobrażam sobie że da się coś zrobic lepiej (X360 jest podobno NA RÓWNI). Niesamowita radość mi sprawiło Sony- a gdybanie na ergonomią banana zostawmy gdybaczom :wink: po co ryzykowac w tak waznej sprawie jak pad skoro ma sie pod reką ideał? (spójrzcie jaki Microsoft miał problem przy pierwszym X'ie i wersję "S" wypuszczał)
Pokaż mi jak spamisz, a powiem Ci jakim jesteś człowiekiem

bionix

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-01-2006
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2493 dnia: Maja 19, 2006, 13:49:07 pm »
trzeba spojrzec na to w inny sposob - w okol ps3 powstala juz taka otoczka mistycyzmu, tajemniczosci jakiejs unikatowosci i to wlasnie banan dodaje pieprzu tym fotkom na ktorych widac caly zestaw. kazdy chcialby wziasc w lapska nowego pada poczuc ta moc plynaca z odkrywania nowego sprzetu - powiedziec no rzeczywiscie ten pad to niezla zajawka :).... mimo to ze nie jestem fanem ps2 wrecz mnie odrzuca od tej konsoli, strasznie jaram sie ps3 i pewnie juz niedlugo stanie obok mojego X360....
 Jednak, ta tajemniczosc i chcec poznawania ps3 mocno zostala ostudzona przez wycofanie banana i na dodatek pokazanie starego pada jako nowego do ps3 ble powiem - zawiodlem sie... takie nieodparte uczucie odgrzewanego kotleta - tak jakby miedzy ps2 a ps3 nie bylo roznicy albo jest bardzo mala....

Nie mowie tutaj o technicznych zaletach czy wadach konstrukcji - poprostu jakby ktos ps3 sciagnal majtki i pokazal ze nie ma tam nic ciekawego - lol tak mi przyszlo do glowy...  wiec osobiscie uwazam ze przez pada w sferze duchowej w oczach wielu fanow, ps3 stracila bardzo duzo..... A szkodaaaa.....

tiktak

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 12-03-2005
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2494 dnia: Maja 19, 2006, 14:12:51 pm »
Podaj choc 1 powod dla ktorego PS2 mialaby nie miec duala tylko dlatego ze psx go juz mial. Wtedy skok polegal na dodaniu analogowych przyciskow, a teraz? Czujnik ruchow, bezprzewodowosc, triggery, jakis tajemniczy przycisk na srodku. Jakbysmy mieli rozpatrywac konsole w sferze duchodzej trzeba by wyplewic wszystki bezduszne konsole rodem z USA z system sellerami FPP - grami z PC;p Chcesz?;p

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2495 dnia: Maja 19, 2006, 14:24:19 pm »
Na szczęście nikt nie rozpatruje "sfery duchodzej", a rzeczywistą jakość konsol i gier na nie.
Zabawne, że japońscy producenci konsol jak ognia unikają FPP. Zwłaszcza w dniu launchu nie będą miały na pewno takich gier i oczywiście Metroid Prime 3, Call of Duty 3, Red Steel i Resistance to nie gry FPP. Aż mi ulżyło, że taki jest stan rzeczy. :)

bionix

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-01-2006
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2496 dnia: Maja 19, 2006, 14:32:02 pm »
Nie mowie tutaj o zaletach technicznych tylko o duchowym podejsciu...
Wtedy bylo tylko ps2 - nie bylo zadnej konkurencji itd... nie trzeba bylo wytwarzac w ludziach zachety do kupna bo wiadomo bylo ze konsola sama sie sprzeda... wiec nie bylo w niej jakiejs tam tajemniczosci - wszyscy patrzeli na skok techniczny co moim zdaniem, przy dreamcascie ktory byl juz od dwoch lat na rynku w tamtym czasie, bylo zenujace.  

Krotko - teraz gdzie konkurencja szaleje od roku a fani czekaja na swoje bostwo, w pelni przeswiadczeni ze to jest jedyny sluszny wybor, beda mieli cos extra unikatowego i spelni ich oczekiwania a tu bum niestety ich wiara zostala nieco podkopana STARYM padem - chodzi mi tylko o wyglad nie wnikam w sprawy techniczne - sam powiedz czy nie cieszylbys sie bardziej jakbys dostal w rece niesamowita konstrukcje o oblych ksztaltach :D z tymi samymi bebechgami w srodku? wystarczylo zaprojektowac nowego PADA i zaloze sie ze wszyscy patrzeliby inaczej....

tiktak

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 12-03-2005
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2497 dnia: Maja 19, 2006, 14:47:10 pm »
Cytat: "bionix"
Nie mowie tutaj o zaletach technicznych tylko o duchowym podejsciu...
Wtedy bylo tylko ps2 - nie bylo zadnej konkurencji itd... nie trzeba bylo wytwarzac w ludziach zachety do kupna bo wiadomo bylo ze konsola sama sie sprzeda... wiec nie bylo w niej jakiejs tam tajemniczosci - wszyscy patrzeli na skok techniczny co moim zdaniem, przy dreamcascie ktory byl juz od dwoch lat na rynku w tamtym czasie, bylo zenujace.  


DMC nigdy by nie poszedl na DC. Nawet nie byl tego bliski. Zaufaj mi ze jak po roku meczenia Soul Calibura przysiadlem do DMC to mi oczy wyplywaly. A zenujaca byla polityka Segi ktora sama ja ukatrupila a nie konkurencja.
Skonczmy juz oftopa.
Cytuj

Krotko - teraz gdzie konkurencja szaleje od roku a fani czekaja na swoje bostwo, w pelni przeswiadczeni ze to jest jedyny sluszny wybor, beda mieli cos extra unikatowego i spelni ich oczekiwania a tu bum niestety ich wiara zostala nieco podkopana STARYM padem - chodzi mi tylko o wyglad nie wnikam w sprawy techniczne - sam powiedz czy nie cieszylbys sie bardziej jakbys dostal w rece niesamowita konstrukcje o oblych ksztaltach :D z tymi samymi bebechgami w srodku? wystarczylo zaprojektowac nowego PADA i zaloze sie ze wszyscy patrzeliby inaczej....


Obawiam sie ze konkurencja w tym czasie wypuszcza nowe dema i mnozy zapowiedzi. Tak - PS2 przezywa wysyp poteznych gier i teraz na tym sie gra. MS dobrze wie ze chodzi o sprzedaz jak najwiekszej ilosci konsol do czasu premiery PS3. Gramy na PS2.
Co do pada to oczywiscie cieszylbym dostajac jeszcze lepszego pada sie ale jeszcze nikt nawet nie otarl sie o poziom duala wiec jestem realista.

bionix

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-01-2006
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2498 dnia: Maja 19, 2006, 15:42:45 pm »
Heh widze ze nie zrozumiales moich intencji....

Nigdy nie traktowalem i nie bede traktowal dreamcasta jako konkurencje dla ps2. Ps2 nie mialo konkurencji jako next gen... Mowie tylko ze skok graficzny miedzy DC a PS2 nie byl duzy i to bylo zenujace oczywiscie dla sony....


widze ze dalej nie kminisz o czym mowie... mowie tylko o wielu zawiedzionych fanach ps3 ktorzy zamiast oczekiwac z niecierpliwoscia na nowa konsole z nowym wypasionym padem czekaja na nowa konsole z odgrzewanym kotletem jakby nie bylo troche dolujace.. mysle ze nie trzeba nic wiecej mowic.. oczywiscie sa fani co pogodzili sie z tym faktem - tak jak ty... pozdro

-Piotrek-

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 183
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2499 dnia: Maja 19, 2006, 16:04:01 pm »
Cytat: "bionix"
Heh widze ze nie zrozumiales moich intencji....

Nigdy nie traktowalem i nie bede traktowal dreamcasta jako konkurencje dla ps2. Ps2 nie mialo konkurencji jako next gen... Mowie tylko ze skok graficzny miedzy DC a PS2 nie byl duzy i to bylo zenujace oczywiscie dla sony....


widze ze dalej nie kminisz o czym mowie... mowie tylko o wielu zawiedzionych fanach ps3 ktorzy zamiast oczekiwac z niecierpliwoscia na nowa konsole z nowym wypasionym padem czekaja na nowa konsole z odgrzewanym kotletem jakby nie bylo troche dolujace.. mysle ze nie trzeba nic wiecej mowic.. oczywiscie sa fani co pogodzili sie z tym faktem - tak jak ty... pozdro


Nie wiem o co ci chodzi sam czekam na PS3 i na nowe gierki i niczym się nie zawiodłem ale nie rozumiem słowa "odgrzewany kotlet" niby co nim jest pad ? Najpierw ludzie nażekali na pada teraz kiedy wracamy do sprawdzonego już w boju projektu to nagle się mówi odgrzewany kotlet. Moim zdaniem dobrze , że pad zostaje po staremu - jak by nie było to najlepszy padzik jaki miałem w ręku i jest to rozpoznawalny znak plejaczka.
Front Mission 5 English Patch
http://www.frontmission.info/

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2500 dnia: Maja 19, 2006, 17:27:22 pm »
to może jeszcze obudowę chcecie starą ;) ? hehe
Ja tam sie zawiodłem strasznie i jak bylem dzisiaj u rodzinki i wziąlem do ręki pada od ps2 to tak jakbym wziąl jakiś klasyczny kawał plastiku (zwłaszcza ze ten sam pad byl na psx one tylko bez analogów).
Mam nadzieje ze logitech albo jakaś inna firma skorzysta na tym i zrobi coś fajnego żeby wiochy nie było pod tv ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2501 dnia: Maja 19, 2006, 17:30:36 pm »
nakimushi nie przesadzaj... Pad od Sony w większości gier spisuje się świetnie a do mordobić i PES'a jest wprost rewelacyjny - nie ma nic lepszego do tych gier.

Poza tym jak ma ci robić wioche pod TV to po skończonej sesji z konsolą możesz go wrzucić do szuflady  :lol:

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2502 dnia: Maja 19, 2006, 17:34:39 pm »
Cytat: "Iras"
nie ma nic lepszego do tych gier

do mordobić lepszy jest arcade stick.
nie ma pada idealnego, zawsze jeden ędzie się spisywał lepiej w tym, drugi w tym. Jednakże jeśli chodzi o sam kształt, to DS2 najgorzej leży w łąpie z padów poprzedniej generacji (tzn. pierwszego balona do Xa nigdy nie miałem w łapie), a w stosunku do 360 to już w ogóle jest daleko.

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2503 dnia: Maja 19, 2006, 17:37:37 pm »
Tylko Iras mordobić jest juz coraz mniej i w większośc gier gra się 2 analogami (wyscigi, platformówki, fpp itd) i uwierz mi ze gałki w padzie od ps2 chodza za lekko jak dla mnie nie stawiajac oporu w porównaniu do pada od x360 (cięzko wycelowac itd)/ a gralem na ps2 ładnych kilka lat więc nie wyzywac mnie tu od fanboyi ;)/  chociaz może poprawią gałeczki w nowym padzie.
Tak czy siak ja wolę ładny design od klasyka jakbym mógl wybierac.
A i jeszcze trigery sa wypasione zarówno w padzie xa nowego jak i gamecuba. Sa duze i maja duzą regulacje nacisku (natomiast R1 R2 sa jak małe guziczki_chodzi mi nie o wielkośc tylko o czułosc_nigdy nie wiesz czy masz r2 wcisniete do połowy a na padach z większymi trigerami czujesz co kilkanascie procent co nadaje się swietnie do hamulca i gazu)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2504 dnia: Maja 19, 2006, 17:57:53 pm »
Cytat: "xelloss"
Jednakże jeśli chodzi o sam kształt, to DS2 najgorzej leży w łąpie z padów poprzedniej generacji (tzn. pierwszego balona do Xa nigdy nie miałem w łapie), a w stosunku do 360 to już w ogóle jest daleko.

Mam na ten temat nieco inne zdanie  :wink:  Pad od Gacława leży w rękach dziwnie i ma kiepski analog (o tym żółtym czymś nawet nie mówie). Pad od X-boxa jest dla mnie na tyle niewygodny że mam zamiast niego pad Logitech'a - podobny do tego co jest z X360 który natomisat wygląda na bardzo ergonomiczny i wygodny - mam nadzieje że niebawem przetestuje  :)

Cytat: "nakimushi"
Tylko Iras mordobić jest juz coraz mniej

Dopuki jest Virtua Fighter i Tekken to jest w co grać!  :twisted:

Cytat: "nakimushi"
w większośc gier gra się 2 analogami (wyscigi, platformówki, fpp itd)

Co do wyścigów i fpp to się zgadzam ale platformówki?! Pozatym w wyścigi na nowym padzie Sony będzie się grać napewno dobrze - gaz i hamulec nanowych triggerach.

Cytat: "nakimushi"
A i jeszcze trigery sa wypasione zarówno w padzie xa nowego jak i gamecuba. Sa duze i maja duzą regulacje nacisku

Triggery w nowym padzie Sony przecież zostały zmienione na takie jak u konkurencji  8)

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2505 dnia: Maja 19, 2006, 18:21:44 pm »
Ja juz za stary chyba jestem na bijatyki ;) nudzą mi sie po paru rundach ;)
oprócz Fight Night które lubie za symulacje a nie wciskanie 12 guzikowcyh kombinacji ;)

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2506 dnia: Maja 19, 2006, 18:23:17 pm »
Grasz w platformówki strzałkami kierunkowymi? :shock: Ja sobie nie wyobrażam, przecież analogi to najprecyzyjniejsza rzecz do kierowania postacią w środowisku 3D i strzałki są dosyć toporne w porównaniu z nimi.

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2507 dnia: Maja 19, 2006, 18:24:33 pm »
Cytat: "xelloss"
Grasz w platformówki strzałkami kierunkowymi?

dokładnie ;) jak mozna grać w Jaka albo Ratcheta na krzyżaku ???? :|

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2508 dnia: Maja 19, 2006, 18:35:06 pm »
Cytat: "xelloss"
Grasz w platformówki strzałkami kierunkowymi?  Ja sobie nie wyobrażam, przecież analogi to najprecyzyjniejsza rzecz do kierowania postacią w środowisku 3D i strzałki są dosyć toporne w porównaniu z nimi.

Chodziło mi o stwierdzenie że "w większośc gier gra się 2 analogami"  :wink:

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2509 dnia: Maja 19, 2006, 19:07:55 pm »
Wibracje w PS3 za 90 milionów dolarów.

http://www.gram.pl/news.asp?id=1767

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2510 dnia: Maja 19, 2006, 19:12:33 pm »
Cytat: "Iras"
Chodziło mi o stwierdzenie że "w większośc gier gra się 2 analogami" Wink


a nieprawda? ew. drugi analog jest bezczynny, gdy kamera jest sztywna, ale do samego kierowania ruchami to nie wyobrażam sobie sterowania czymś innym niż analogiem (chyba że tobie chodzi właśnie o taką sytuację, gdy kamera jest sztywna)

lupinator

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2511 dnia: Maja 19, 2006, 19:12:50 pm »
Cytuj
Wibracje w PS3 za 90 milionów dolarów.


Troche ludzie przesadzają. Wibracje to tylko miły dodatek a nie jakaś mega wazna sprawa. Sony by zgłupiało gdyby sie zgodziło na 90 milionów

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2512 dnia: Maja 19, 2006, 19:13:57 pm »
90 milionów to za to, że bezprawnie wsadziło wibrę do Dual Shocka. Chyba że dla ciebie przestrzeganie praw patentowych to głupota :wink:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2513 dnia: Maja 19, 2006, 19:24:30 pm »
Skoro 10% udziałów Immersion ma Microsoft to raczej o wibracjach w padzie Sony możemy zapomnieć... Musieliby pewnie zapłacić te 90 baniek plus drugie tyle za prawo do wrzucenia wibracji do nowej konsoli.

Zastanawia mnie tylko jak się ma ta sprawa do softu na PS3 - czy np. Poliphony w Gran Turismo będzie mogło zaimplementować wibracje ale nie w połączeniu z padem tylko z Logitech Race Driving Pro - w końcu Logitech chyba buli Immersion  :?:  :|

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2514 dnia: Maja 19, 2006, 21:55:34 pm »
Cytat: "Iras"
nakimushi nie przesadzaj... Pad od Sony w większości gier spisuje się świetnie a do mordobić i PES'a jest wprost rewelacyjny - nie ma nic lepszego do tych gier.


Akurat do mordobić najlepsze są arcade sticki, to tak gwoli ścisłości ;]

//edit

No, właściwie to do Virtua Fightera, reszta nie wymaga takiej precyzji ;]

raqtimer

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 21-12-2005
  • Wiadomości: 271
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2515 dnia: Maja 19, 2006, 22:37:36 pm »
Cytat: "konsolko"
Wibracje w PS3 za 90 milionów dolarów.

http://www.gram.pl/news.asp?id=1767

Jak przeczytałem podpis pod zdjęciem to niemogłem przestać sie śmiać :lol: świetnie to opisali.Po tym jak Nitendo powiedziało,że w pilocie będą wibracje to w ścieme sony,że to by kolidowało z czujnikami ruchu nikt już nie wierzy.
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - A. Einstein

Tarniak

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2516 dnia: Maja 19, 2006, 22:45:35 pm »
Cytuj
"Brad
Brygadzista
19.05.2006, 17:51

O jak fajne zawsze mnie to denerwowało (wibracje) gram w Tekkena a ten ciągle mi wibruje :D"

A wy mówicie, że na GO są debile... :roll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2517 dnia: Maja 19, 2006, 22:49:38 pm »
Cytat: "raqtimer"
Jak przeczytałem podpis pod zdjęciem to niemogłem przestać sie śmić  świetnie to opisali.Po tym jak Nitendo powiedziało,że w pilocie będą wibracje to w ścieme sony,że to by kolidowało z czujnikami ruchu nikt już nie wierzy.

Przecież w padzie Sony to jest zrobione inaczej (GORZEJ) niż w Wii i z tego co się orientuje, na tą kuleczke i czujniczki wstrząsy mogłyby mieć negatywny wpływ. Co nie zmienia faktu, że w grach nie korzystających z czujnika wibracje być powinny...

Cytat: "Von Zay"
Akurat do mordobić najlepsze są arcade sticki, to tak gwoli ścisłości ;]
//edit:
No, właściwie to do Virtua Fightera, reszta nie wymaga takiej precyzji ;]

W mordobicia na arcade sticku, w wyścigi na kierownicy a w FPP na myszcze i klawiaturze tylko po co wtedy pad?! Przecież mówimy o padach a nie najwygodniejszym, możliwym sterowaniu do danej gry  :?

Aha! No i mógłby ktoś coś napisać o zastosowaniu wibracji w produktach firm trzecich, przeznaczonych do konsoli Sony  :roll:

raqtimer

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 21-12-2005
  • Wiadomości: 271
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2518 dnia: Maja 19, 2006, 23:07:16 pm »
Iras nie uwierze sony,że sie nie do a nie w to,że to są takie same systemy i nitendo sie udało a co do kontrolerów innych firm niż sony to była by niezła kompromitacja jakby wypuścili pada z czujnikami i wibracjami co w moim przekonaniu będzie miało miejsce no chyba,że sony poprostu zabroni wydawania takich produktów pod szyldem PS3.
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - A. Einstein

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2519 dnia: Maja 19, 2006, 23:41:20 pm »
raqtimer nie chodzi mi o inne pady z wibracjami i czujnikiem.

Głównie zastanawiam się nad kierownicą Logitech - czy przeznaczona do PS3 będzie mogła być wyposażona w force feedback i czy producenci gier na PS3 będą mogli zaimplementować w nich wibracje. Czy może konflikt z Immersion oznacza absolutne zero wibracji na PS3...

Powiem szczerze - wibracje w padzie latają mi koło tyłka - nigdy na nie nie zwracałem uwagi. Ale wyścigi na kierownicy bez wstrząsów to już będzie ogromna strata.