Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 363892 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2640 dnia: Września 21, 2015, 15:50:54 pm »
Szykuj sie na kolejne 20h bez nawet psztyczka w nos :D

To nie jest śmieszne  :-?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2641 dnia: Września 25, 2015, 16:43:08 pm »
MGSV:TPP bug preventing some players from achieving 100% completion

Cytuj
Some players are encountering a bug in MGSV: The Phantom Pain that prevents them from obtaining an S-Rank in a certain mission (and thus prevents them from unlocking the achievements / trophies that are tied to getting an S-Rank in all the missions and completing the game).

The problem occurs when people play the Mission 4 (C2W) after destroying the comms equipment in free roam. Since the objective of the mission has already been met with the comms equipment destroyed, it will result in a blank rating (-) on the mission list. Once you get this rating, it will stay there, even if you replay the mission and get an S-Rank. Furthermore, if you already had an S-Rank in this mission and you replay it with a – rating, the problem will occur as well. The blank rating will remain on the mission screen and be counted as such. All in all, this bug means you won’t be able to unlock certain achievements or trophies that require getting the S-rank for every mission.

http://www.metalgearinformer.com/?p=22452

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2642 dnia: Września 26, 2015, 22:37:54 pm »
Polecam wszystkim: MGSV - The little gameplay details that caught your attention. Ja się dowiedziałem o całej masie rzeczy o której nie miałem pojęcia  :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2643 dnia: Września 27, 2015, 20:27:56 pm »
Dobra, na mnie czas. Do zobaczenia po przejściu Phantom Pain.


Jestem.

Nawaliliśta sporo postów przez ten czas. Beka z piratakarata i odblokowywania przez niego true ending i mam małe wątpliwości co do jego szybkiego przejścia gry ;)

Co do samej gry to nieco za mało fabuły, farsa z chapterem, który się nie załapał i podzielam zdanie, że gdzieś ten prawdziwy MGS się schował w grze. Natomiast sam gameplay i mechanika to mistrzostwo. Już widzę jak przyjemnie się będzie ciorało w MGO. Aha, Hayter > Kiefer. Może jakby tego drugiego było więcej, to byłoby lepiej, a tak to łezka w oku za Hayterem. Tym bardziej, że w japońskiej wersji pozostał Akio Otsuka.

Przyznam, że jestem bardzo zadowolony, że unikałem tematu, trailerów, odciąłem się od N4G itd. Jak teraz oglądałem z płytki z kolekcjonerki trailery, to fchui tam było pokazane. A i tak nawet wyłapałem spoilera odnośnie Quiet i jej historii, bo jeszcze tego w grze nie miałem.

No i bardzo przykra kwestia, którą tu dawaliście:

« Ostatnia zmiana: Września 27, 2015, 21:05:32 pm wysłana przez Ryo »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2644 dnia: Września 27, 2015, 21:38:51 pm »
Ten wywiad to jest na serio? Kojima najpierw zatrudnił Kiefera, a później wyje**ł większość jego kwestii, żeby był jak podróba Maxa z najbardziej chujowego filmu w serii?  :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2645 dnia: Września 27, 2015, 23:14:57 pm »
Wychodzi, że prawda.

http://www.gamepur.com/news/18200-kojima-explains-how-mgs-v-phantom-pain-final-metal-gear-solid-game-why.html

Cytuj
In addition to this, Kojima also talked about taking lead protagonist Snake back to his roots, meaning Snake has always been an "extension of the player"

    "As much as possible, Snake will act based on the player rather than doing things like making spontaneous comments or flirting with women," Kojima said. "In fact. this time, Snake won’t really speak much at all. MGS5 is an open world game focused on giving freedom to the player who will drive Snake’s action. Snake himself will be more of a silent protagonist similar to Mad Max in Mad Max 2. It’s the characters around him who will expand the story."

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2646 dnia: Września 28, 2015, 22:58:11 pm »
Co ma na celu granie innymi żołnierzami zamiast Snejkiem?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2647 dnia: Września 28, 2015, 23:09:50 pm »
to samo co małpami w gta

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2648 dnia: Września 29, 2015, 06:45:59 am »
Czyli wychodzi na to, że Kojima to megaloman i najchętniej wrzuciłby swoją facjatę zamiast big bossa?
Fryty tyty dotknij pyty

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2649 dnia: Września 29, 2015, 08:21:35 am »
Co ma na celu granie innymi żołnierzami zamiast Snejkiem?
Podnosisz im statsy, mają odpowiednie zdolności (dłuższy reflex, szybsze przeładowanie itp.), wbijasz trophy, na wypadek, gdybyś chciał odpocząć od Snake'a ;)

Czyli wychodzi na to, że Kojima to megaloman i najchętniej wrzuciłby swoją facjatę zamiast big bossa?
Kojima jest też w grze ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2650 dnia: Września 30, 2015, 12:22:52 pm »
Nowy błąd odnośnie sejwa:


lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2651 dnia: Września 30, 2015, 15:20:35 pm »
Nowy błąd odnośnie sejwa:


To chore, żeby to się zdarzało w tak długiej grze z jednym slotem.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2652 dnia: Września 30, 2015, 15:22:59 pm »
A na wiedzmina tak bluzgali, a tu prosze :)

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2653 dnia: Września 30, 2015, 23:23:35 pm »
52 godziny gry za mną, mam 50%.  :angel:


Wkurwia mnie jedna rzecz, może ktoś będzie znał tutaj wyjaśnienie. Mam do zrobienia żółty Combat Deployment, który wymaga  pojazdu, ale nie ma tego chyba nigdzie sprecyzowanego jakiego. Po tej małej ikonce mogę spokojnie wnioskować, że mam taki pojazd. Skąd mam niby wziąć inny, ale podobny skoro nie można powtarzać wszystkich Destroy Armored Vehicle Unit. :mad:

Moje pojazdy:



Misja:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2654 dnia: Września 30, 2015, 23:29:34 pm »
Musisz mieć czołg. Zwróć uwagę, że ikonka przypomina czołg (wiele kół), a nie pojazd opancerzony STOUT.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2655 dnia: Września 30, 2015, 23:35:58 pm »
Musisz mieć czołg. Zwróć uwagę, że ikonka przypomina czołg (wiele kół), a nie pojazd opancerzony STOUT.
Ok, dzięki. Mi to za ch** nie przypomina czołgu przez tą lufę. Ciekawe gdzie teraz znajdę taki :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2656 dnia: Września 30, 2015, 23:46:58 pm »
W sumie tylko czołgu nie masz, więc można było wnioskować, że o niego chodzi ;) W side opsach jest sporo czołgów. Ewentualnie możesz zajebać z głównych misji z konwojami.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2657 dnia: Października 01, 2015, 00:08:06 am »
W sumie tylko czołgu nie masz, więc można było wnioskować, że o niego chodzi ;) W side opsach jest sporo czołgów. Ewentualnie możesz zajebać z głównych misji z konwojami.
Ech, ta misja z konwojem to dla mnie najgorsza misja. Stresuje mnie ogarnianie tych wszystkich tras i pojazdów pod upływem czasu :mad: Nawet w tej powalonej obronie na lotnisku mam S, ale ten konwój to dla mnie wieczne C :mad:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2658 dnia: Października 01, 2015, 00:19:42 am »
Czekaj jak dostaniesz konwój na extreme :)

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2659 dnia: Października 01, 2015, 01:24:44 am »
Czekaj jak dostaniesz konwój na extreme :)
Zrobiłem już :P Nie widzę wielkiej różnicy w tym extreme. Wyzwaniem to by było european extreme w tej misji :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2660 dnia: Października 01, 2015, 01:40:24 am »
Jak w ogóle misje w TPP wypadają na tle GZ? Krótsze czy dłuższe? Trudniejsze, bardziej rozbudowane? Dzisiaj trzasnąłem Ground Zeroes - naszywki, dostępne kasety, więźniowie - wszystko w jednym podejściu, lekko ponad godzina, zero skuch i zero wystrzelonych pocisków. W TPP też tak się da?  :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2661 dnia: Października 01, 2015, 08:55:16 am »
Jest trudniej. Na kazda misje masz glowne cele i kilka taskow opcjonalnych, ktore przy pierwszym przejsciu nie sa jawne, czyli musisz ogarnac na miejscu co trzeba zrobic. Pozniej jak juz wiesz co i jak to mozna pewnie duzo szybciej ogarnac zadanka. I sa one zroznicowane. Niektore sa do wykonania w kilka minut, a na niektore i po godzinie schodzi.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2662 dnia: Października 01, 2015, 09:00:03 am »
Ech, ta misja z konwojem to dla mnie najgorsza misja. Stresuje mnie ogarnianie tych wszystkich tras i pojazdów pod upływem czasu
Jeżeli mówisz o konwoju, który wyjeżdża z lotniska i jedzie w stronę rafinerii, to albo non lethal stawiam konia na środku drogi, kładę się obok w krzaczorach, cygarko, chłopaki się zatrzymują przed konie, wybiegam pod ciężarówkę, wyskakują "chłopaki", fulton ciężarówki, i spierdolenie na koniu poza hot zone. 5 minut i po temacie. Można konia zastąpić miną

Drugi konwój z generałem w ciężarówce pomiędzy dwoma czołgami też sposób na konia, albo minę. Zatrzymają się, od tylca zachodzisz ostatni czołg i heja balonik. Ale jak grałem pierwszy raz to też stres, tu jadą, tu trza bluprint, gdzie jadą, dolecieć tam. Stresujące.

Jak w ogóle misje w TPP wypadają na tle GZ? Krótsze czy dłuższe?
Wszystko zależy od sposobu grania ;) Czy lecisz na Perfect Stealth (no kills, no reflex, no retry), czy na jana na reflexie "bo można". Ogólnie zazwyczaj trochę czasu zajmuje obadanie terenu. Ja potrafiłem grać jedną misję 2h, bo przyczajka, baloniki itd. Są dłuższe, które obejmują większy obszar działania i jak nie masz konia, to sama podróż do objective'u trochę zajmuje, a są takie, że można w 5 minut ograć, ale to zazwyczaj jak się wie, co robić.

Dzisiaj trzasnąłem Ground Zeroes - naszywki, dostępne kasety, więźniowie - wszystko w jednym podejściu, lekko ponad godzina, zero skuch i zero wystrzelonych pocisków. W TPP też tak się da?
Rozumiem, że wiedziałeś, gdzie co jest? W TPP też tak można, jak najbardziej. Tym bardziej, że masz dużo pomocy ze strony kompanów, usypiające miny oraz granaty, decoya. Więc spokojnie bez strzelania można sobie poradzić. Wyzwaniem jest gra za dnia, bo w nocy to przeważnie łatwizna.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2663 dnia: Października 01, 2015, 09:05:36 am »
cygarko
Tylko trzeba uwazac i w odpowiednim momencie wylaczyc, bo przegnaja konia i pojada dalej :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2664 dnia: Października 01, 2015, 09:07:32 am »
Yep, trza kontrolować ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2665 dnia: Października 01, 2015, 09:13:54 am »
6 razy wczoraj ta misje robilem, bo albo zle fultona zajebalem, albo sie zglitchowalo i konwoj nie jechal, albo jak zajebalem mine to wysadzilo nie to co trzeba i mission failed.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2666 dnia: Października 01, 2015, 09:20:55 am »
albo jak zajebalem mine
Chyba 6, a nie jedną :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2667 dnia: Października 01, 2015, 09:25:58 am »
Oj tam :D

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2668 dnia: Października 01, 2015, 10:26:36 am »
Ja to pisałem o tej misji gdzie dużo pojazdów trzeba niszczyć na czas kiedy rebelianci walczą.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2669 dnia: Października 01, 2015, 10:37:33 am »
Tośmy się nie zrozumieli.

Wczoraj podbiłem bond dla Quiet na 92 i dzisiaj planuję dokończyć jej historię.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2670 dnia: Października 01, 2015, 23:35:05 pm »
Dokończyłem story Quiet.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2671 dnia: Października 01, 2015, 23:44:54 pm »
A ja dorwałem w końcu te czołgi - najłatwiej jest wyrwać je w misji 30, bieg przed siebie z Quiet + Sinful Butterfly i 3 czołgi wpadają bardzo szybciutko. Nie są w tej misji w ogóle obsadzone przez załogę.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2672 dnia: Października 02, 2015, 08:17:58 am »
Dokończyłem story Quiet.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Potwierdzam. Jak na razie najlepsze momenty w grze. Chocia kur** w trakcie misji juz myslalem, ze konsole z TV za okno wypier**le.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2673 dnia: Października 02, 2015, 08:19:46 am »
Chodzi Ci o:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2674 dnia: Października 02, 2015, 08:31:42 am »
Chodzi Ci o:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cho na feja obgadamy temat :D

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2675 dnia: Października 02, 2015, 17:54:43 pm »
Jak robiliście Metallic Archaea na Extreme? Przyznam szczerze, że na normalu zrobiłem to za pierwszym razem i to jakimś fartem od razu na S, ale teraz ni chuja nie mam pomysłu, a moja poprzednia taktyka biegania między kontenerami nie przynosi skutku.

Edit: Już nieaktualne  :lol: Wszedłem na drabinę i Quiet wszystkich zabiła zanim wystrzeliłem chociaż jeden pocisk.  :lol:
« Ostatnia zmiana: Października 02, 2015, 18:09:42 pm wysłana przez Lupi »

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2676 dnia: Października 02, 2015, 18:41:52 pm »
Słuchajcie, skończyłem to Metallic Archaea na Extreme, po tej misji było sporo filmików no to je skipnąlem, bo już je przecież oglądałem no i teraz nie mam żadnej nowej misji. Tak się zastanawiam - czy ja czasem nie skipnąłem zakończenia? :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2677 dnia: Października 02, 2015, 18:48:56 pm »
Ale o ktorym mowisz? I raczej nie, bo zakonczenie jest po takiej jednej konkretnej misji.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2678 dnia: Października 02, 2015, 18:54:06 pm »
No skąd mam wiedzieć o którym zakończeniu mówię, jak żadnego nie widziałem? xd Skończyłem misję 42 i nie mam nowych. Tylko niech mi nikt nie mówi, że muszę teraz zdjąć butterfly emblem żeby grać dalej. : 00

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #2679 dnia: Października 02, 2015, 19:08:59 pm »
No skąd mam wiedzieć o którym zakończeniu mówię, jak żadnego nie widziałem? xd Skończyłem misję 42 i nie mam nowych. Tylko niech mi nikt nie mówi, że muszę teraz zdjąć butterfly emblem żeby grać dalej. : 00
A robiles misje:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Zakladam, ze miales co najmniej pierwsze. Co do reszty to jak chcesz to Ci moge podrzucic co trzeba miec zrobione.