Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 365463 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #120 dnia: Grudnia 08, 2012, 15:36:15 pm »
skoro jest tak jak mówicie i to jest trailer ground zeros które się dzieje przed 4 a po 3, to ja nie pamiętam aby Big boss w 4 miał hak zamiast łapy.
W 4 miał rękawiczki cały czas, a wszystko wskazuje na to, że to zapowiedź MGSa V a nie Ground Zeroes :<

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #121 dnia: Grudnia 08, 2012, 15:37:59 pm »
kurde to ja już się gubie w tych MGS niedługo zrobi się z tego na wspólnej.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #122 dnia: Grudnia 08, 2012, 15:38:57 pm »
Kolejny GIF bardziej czytelny:




lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #123 dnia: Grudnia 08, 2012, 15:42:52 pm »
A teraz najlepsze - V może oznaczać Vitę :D MGSy są numerowane po arabsku, a teraz mamy V i detale mogące odpowiadać Vicie po korekcie...

Ta opcja raczej odpada.





« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2012, 15:47:05 pm wysłana przez Lupi »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #124 dnia: Grudnia 08, 2012, 15:51:55 pm »
Ground Zeroes to z pewnością piąteczka, bo bardzo wątpię, żeby jednocześnie pracowali nad dwiema grami.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #125 dnia: Grudnia 08, 2012, 16:22:15 pm »
Ale klimat Kur........ taaak podjarałem się :D

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #126 dnia: Grudnia 08, 2012, 18:27:36 pm »

Dawać mi tych bossów :!:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #127 dnia: Grudnia 08, 2012, 18:59:42 pm »
Ground Zeroes to z pewnością piąteczka, bo bardzo wątpię, żeby jednocześnie pracowali nad dwiema grami.

Na plakacie ze Snakem jest napisane "From FOX, two phantoms were born". Może jednak jest coś na rzeczy...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #128 dnia: Grudnia 08, 2012, 19:09:12 pm »
No nie wiem. Przy ich cyklu produkcyjnym dwie gry naraz to by było 8-10 lat. Z drugiej strony zastanawiałem się na ile jest prawdopodobne, żeby Konami developing MGS'a faktycznie przerzuciło do Europy - w końcu Castlevanii zdecydowanie wyszło to na dobre.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #129 dnia: Grudnia 08, 2012, 20:19:32 pm »
nie rozumiem takich zagrywek
Do premiery zostało jeszcze trochę czasu a dzięki takim zagrywkom ludzie będą pisać i pisać. Zrobi się sztuczny szum.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #130 dnia: Grudnia 08, 2012, 20:24:02 pm »
Z drugiej strony zastanawiałem się na ile jest prawdopodobne, żeby Konami developing MGS'a faktycznie przerzuciło do Europy - w końcu Castlevanii zdecydowanie wyszło to na dobre.
Nie przesadzajmy. Lament of Innocence było dobre (być może równie tak dobre jak Lord of Shadows) dwuwymiarówki też, a japońskich legendarnych serii zarżniętych przez ,,zachodnich" najemników mamy aż za dość. Front Mission, DMC, Silent Hill.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #131 dnia: Grudnia 12, 2012, 12:38:55 pm »
Gorący ten trailer  :oops:

el becetol

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #132 dnia: Grudnia 13, 2012, 18:28:52 pm »


Tłumaczenie: "The Boss Is Ready"




andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #133 dnia: Grudnia 14, 2012, 09:55:34 am »
Pranie mózgu od Kojimy, dobre, szczególnie to drugie, oglądać ze słuchawkami albo na głośnikach! ;) ...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2012, 09:59:17 am wysłana przez andryush »

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #134 dnia: Grudnia 14, 2012, 12:03:56 pm »
Przypomniał mi się genialny Silent Hill 2 i zniekształcony głos Mary z radyjka na poczatku gry.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2012, 12:30:48 pm wysłana przez dante0 »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #135 dnia: Grudnia 21, 2012, 08:21:16 am »
Kolejna teoria mówiąca, że "głównym" bohaterem jest Liquid.
http://cramgaming.com/the-phantom-pain-liquid-is-main-character-vita-confirmed-4685/

Najlepiej tak od 1:00 zacząć.


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #136 dnia: Grudnia 21, 2012, 08:46:56 am »
Kolejna teoria mówiąca, że "głównym" bohaterem jest Liquid.
http://cramgaming.com/the-phantom-pain-liquid-is-main-character-vita-confirmed-4685/

Najlepiej tak od 1:00 zacząć.


Kojima robi sobie jaja a to co ludzie wyprawiają na forach czy yt to jest dopiero prawdziwy ból. Przykład wyżej xD.

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 697
  • Reputacja: 7
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #137 dnia: Grudnia 21, 2012, 09:06:01 am »
Akurat w tej chwili przechodzę ponownie MGS4, jak dla mnie najlepsza seria z jaka kiedy kol wiek miałem styczność, tak możecie mnie nazwać fanboyem, szczerze do tego się przyznaje. Jeśli chodzi o Ground Zero i plotki dotyczące  jako ze głównym protagonistą miały być Liquid to na samą myśl oblewa mnie pot. Kojima tym zabiegiem zbliży się do genialnej jedynki i opowie historie najlepszej jak do tej pory jednostka Sił Specjalnych Nowej Generacji FOXHOUND.
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
The Last of Us Part I, Forspoken

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #138 dnia: Grudnia 21, 2012, 16:35:13 pm »
Przecież dziadek w trailerze jest tak bardzo Big Boss, że nie wiem jak komuś może z tego Liquid wyjść.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #139 dnia: Grudnia 21, 2012, 16:47:56 pm »
Bo może według Kojimy Liquid widzi siebie jako przyszłego Big Bossa. Jak już nawet nie próbuję się domyślać, bo Mastah Troll Hideo i tak nas rozjebie.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #140 dnia: Grudnia 21, 2012, 21:20:51 pm »
No nic, pozostaje nam czekać do kolejnego trailer'a, który więcej namiesza niż wyjaśni. :angel:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #141 dnia: Grudnia 22, 2012, 09:07:30 am »
W sieci pojawił się trochę zmodyfikowany trailer i na końcu wyraźnie słychać "V has come to". Tak więc prawdopodobnie to nie żadna piątka jak niektórzy sądzili a nowy metal na przenośną Vite. Byłoby super MGS:GZ na te konsole, PP na Vite a MGS 5 tak jak Kojima mówił na przyszłą generacje. A i grafa z tego trailera  jest na poziomie Vity.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #142 dnia: Grudnia 22, 2012, 09:19:51 am »
pie**olić vite i Liquida. Może jeszcze dziadkiem Raidena będziemy sterować. Żeby nie wyszła z tego przeciętna dwójka kur**.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #143 dnia: Grudnia 22, 2012, 09:35:07 am »
W sieci pojawił się trochę zmodyfikowany trailer i na końcu wyraźnie słychać "V has come to". Tak więc prawdopodobnie to nie żadna piątka jak niektórzy sądzili a nowy metal na przenośną Vite. Byłoby super MGS:GZ na te konsole, PP na Vite a MGS 5 tak jak Kojima mówił na przyszłą generacje. A i grafa z tego trailera  jest na poziomie Vity.


Grafa z Vity? Dla mnie to poziom PS3...widać z resztą, że to realitime, gdzieniegdzie aliasing, gdzieniegdzie alpha w niskiej rozdziałce, Vita dostała by trailer w ramce, przez swoją rozdzielczość.
Jeśli to jest grafa na poziomie Vity, to ja nie wiem co PS3 powinno dostać....

mraka

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 10-09-2006
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 0
  • ..psn id1: mraka82 ..psn id2(+ i vita): FuBu_82
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #144 dnia: Grudnia 22, 2012, 15:35:54 pm »
ja się bałem czy ps3 uciągnie taką jakość a tu widzę ze na vicie by to niektórzy widzieli  :lol:  wiem ze vita się dopiero niby rozkręca ale nie przesadzajmy nie jest maszynką mocniejszą od czarnulki ... nie żebym był jakimś znawcą ale mi to za ładnie jak na vite wygląda jeśli będzie tak wyglądać na wysłużonej ps3 to będę very happy
- szanuj ziomka swego jak siebie samego -

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #145 dnia: Grudnia 22, 2012, 15:52:51 pm »
Żeby nie wyszła z tego przeciętna dwójka kur**.
Dwójka była świetna.

el becetol

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #146 dnia: Grudnia 22, 2012, 20:17:43 pm »
Też nie rozumiem hejtu na dwójkę, ale wiadomo że za niego odpowiadają idioci pokroju redaktorów PSX Extreme, którzy opisy przejścia MGS pisali z radami w stylu "Przyspieszaj dialogi, tylko zabierają czas między prawdziwą grą".



Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #147 dnia: Grudnia 22, 2012, 20:28:48 pm »
Zgadzam się, jednak niektóre dialogi przez Codec były tak denne, że nie było innego wyjścia, jak tylko je przewijać. Kwestie Solidusa tak patetyczne, że miałem czasem ochotę od razu przerwać scenkę. Do tego, po świetnym wprowadzeniu na tankowcu i następującym po nim pierwszym zderzeniu z postacią Vampa, nie wiedziałem, czy gram w ten sam tytuł. O Bombermanie na wrotkach nie wspominając.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 22, 2012, 20:34:37 pm wysłana przez Kert »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #148 dnia: Grudnia 22, 2012, 20:43:20 pm »
Idealnym MGSem jest trójka. W dwójce było sporo rzeczy przekombinowanych, jak wspomniane wyżej dialogi przez Codec dotyczące zupełnych pierdół. Zrozumiałbym to w jakiejś grze z otwartym światem, ale nie w trakcie wykonywania cholernie ważnej i niebezpiecznej misji - dla mnie zupełny bezsens i przez takie zagrywki MGS2 sporo stracił w moich oczach (gra jednak broniła się rewelacyjnym klimatem, ścieżką dźwiękową i przerywnikami).

Natomiast co do całej serii, to imo dopiero w czwórce dano porządnie rozwiązany gameplay.

el becetol

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #149 dnia: Grudnia 22, 2012, 20:44:05 pm »
Zgadzam się, jednak niektóre dialogi przez Codec były tak denne, że nie było innego wyjścia, jak tylko je przewijać. Kwestie Solidusa tak patetyczne, że miałem czasem ochotę od razu przerwać scenkę. Do tego, po świetnym wprowadzeniu na tankowcu i następującym po nim pierwszym zderzeniu z postacią Vampa, nie wiedziałem, czy gram w ten sam tytuł. O Bombermanie na wrotkach nie wspominając.

Te rady z PE dotyczyły pierwszego MGS i wszystkich dialogów.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #150 dnia: Grudnia 22, 2012, 20:52:05 pm »
OK, myślałem, że miałeś na myśli dwójkę.

Zresztą, w przypadku MGS2 nie odważyliby się tak napisać, bo gdyby tak skipować wszystkie przerywniki, to z gameplay'u niewiele zostaje :troll:
Pamiętam to wrażenie, gdy przechodziłem dwójkę za kolejnym razem, aby zdobyć wszystkie dog tagi i giera wydała się strasznie krótka.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #151 dnia: Grudnia 22, 2012, 20:55:15 pm »
Natomiast co do całej serii, to imo dopiero w czwórce dano porządnie rozwiązany gameplay
Tu się nie zgodzę, to że poprawili sterowanie to nie znaczy że to porządnie rozwiązany gameplay...
Skradania tak de facto jest mało (3 akt to imo porażka..komu się chce łazić za typem i co jakiś czas go ratować, a w 4 w ogóle się nie skradasz tylko rzucasz chaff granade), za to jak ktoś chce sobie postrzelać to ma pole do popisu.
Moim zdaniem, Payton przyniósł więcej złego serii niż dobrego.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #152 dnia: Grudnia 22, 2012, 20:57:51 pm »
Dlatego napisałem "imo" ;)

W poprzednie części grałem tylko dla fabuły, filmowego stylu i klimatu, bo gameplay mnie zupełnie odrzucał. Dopiero w czwórce czerpałem dużą przyjemność z samej gry.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #153 dnia: Grudnia 22, 2012, 21:02:10 pm »
W poprzednie części grałem tylko dla fabuły, filmowego stylu i klimatu, bo gameplay mnie zupełnie odrzucał.
Trochę to dziwne i ma masochistyczny wydźwięk. Trzeba było sobie same filmiki na dodatkowej płycie oglądnąć, albo przejść na yt, zamiast zmuszać się do grania w tytuł, który cię odrzuca.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #154 dnia: Grudnia 22, 2012, 21:03:27 pm »
Też nie rozumiem hejtu na dwójkę, ale wiadomo że za niego odpowiadają idioci pokroju redaktorów PSX Extreme, którzy opisy przejścia MGS pisali z radami w stylu "Przyspieszaj dialogi, tylko zabierają czas między prawdziwą grą".
Dokładnie.
Zgadzam się, jednak niektóre dialogi przez Codec były tak denne, że nie było innego wyjścia, jak tylko je przewijać. Kwestie Solidusa tak patetyczne, że miałem czasem ochotę od razu przerwać scenkę.
Wiadomo, każdy lubi co lubi. Mnie dialogi i kwestie Liaquida nie przeszkadzały. W zasadzie to nigdy mi przez myśl nie przeszło, że coś z nimi jest nie tak. Mógłbym się przyczepić jedynie do ,,humoru" Kojimy, który potrafił nieźle zabić klimat (ale to akurat problem wszystkich MGSów)
Cytuj
Do tego, po świetnym wprowadzeniu na tankowcu i następującym po nim pierwszym zderzeniu z postacią Vampa, nie wiedziałem, czy gram w ten sam tytuł. O Bombermanie na wrotkach nie wspominając.
Ja osobiście nie uważam MGSa za symulatora żołnierza i pola bitwy. Bardziej jest dla mnie takim GI. JOE z dużo lepszą historią i dlatego nie mam problemu z zaakceptowaniem grubasa na wrotkach czy Vampa biegającego po wodzie.   

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #155 dnia: Grudnia 22, 2012, 21:09:17 pm »
Dlatego napisałem "imo"
no widziałem, ale obecnie sobie odświeżam 4...no ciągle to co napisałem wyżej mnie "boli" więc jestem na świeżo.  :P

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #156 dnia: Grudnia 22, 2012, 21:10:26 pm »
@dante
Największy zawód to właśnie ten kontrast pomiędzy rewelacyjnym wręcz aktem na tankowcu, obiecującym w miarę dojrzałą historię i budowanie klimatu, a późniejszymi kwiatkami na Big Shell. Po niesamowicie klimatycznym pojedynku z Olgą miałem prawo przeżyć dyskomfort przy okazji niedorzecznej walki z grubasem na lądowisku.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 22, 2012, 21:12:37 pm wysłana przez Kert »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #157 dnia: Grudnia 22, 2012, 21:12:12 pm »
Jak Vampa spoko mogę przeżyć, tak faktycznie grubas to przyginka zdecydowana.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #158 dnia: Grudnia 22, 2012, 21:22:50 pm »
W poprzednie części grałem tylko dla fabuły, filmowego stylu i klimatu, bo gameplay mnie zupełnie odrzucał.
Trochę to dziwne i ma masochistyczny wydźwięk. Trzeba było sobie same filmiki na dodatkowej płycie oglądnąć, albo przejść na yt, zamiast zmuszać się do grania w tytuł, który cię odrzuca.
Może odrzucał to zbyt wiele powiedziane, ale nie dawał wielkiej radochy, a często denerwował (porównując do reszty elementów był bardzo średni). Poza tym grać a oglądać to jednak zupełnie co innego. Grając bardziej się wczuwasz w postać, fabułę i klimat.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #159 dnia: Stycznia 30, 2013, 03:29:35 am »
Obszerna galeria - http://www.mobydickstudio.se/en/image-gallery/

Po aliasingu wygląda na current-geny. Cała reszta miażdży  :)