Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 361247 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #400 dnia: Czerwca 12, 2013, 17:17:42 pm »
To chowanie się za kuniem trochę śmieszne. Czy naprawdę nikogo nie intryguje pędzący, osiodłany kuń bez jeźdźca?  :lol:
Z wystająco nogo na dodatek ;)

Hehe to samo mnie żenowało w trailerze.
Pooglądajcie sobie jakiś lepszy western a nie pierdoły piszcie :lol:.
Premiera najwcześniej za rok.
Po wersjach konsolowych MGS5 trafi także na piece.
http://www.worldsfactory.net/2013/06/12/mgs-v-might-come-for-pc-although-not-a-priority
A tak poza tym mam teraz ubaw z niektórych z Was, którzy tak strasznie nie chcieli kolejnego MGSa i o dziwo mówili to fani a teraz zachwytów nad  nowym MGS5 nie ma końca i prawie sikacie :hihi:. Jak dla mnie jesteście pseudo fanami :lol:. Prawdziwy fan zawsze jest wierny serii i zawsze chce kolejną część.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2013, 20:15:24 pm wysłana przez Kyokushinman »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #401 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:27:00 pm »
Prawdziwy fan zawsze jest wierny serii i zawsze chce kolejną część.
Jestem (byłem) fanem Assassins Creed...i nawet nie wiesz jak bardzo mam wyebane na Czarną Flagę.
Sam nie chciałem nowego MGSa, właśnie dlatego że boję się że mogą skończyć jak AC--stracą na jakości.
Wystarczy że mało zawału nie dostałem przy Risingu.

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #402 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:29:13 pm »
Będzie dobrze, jest mega klimat!

Wiadomo, Hideo na pewno wciśnie w to głupie żarty, ale please, jakby tego nie zrobił, to ludzie też by marudzili ;) Musi trochę zrównoważyć ten mrok.

A i jeszcze jedno - strasznie mnie cieszy to, że łata dziury fabularne i akurat te miejsca, których mi brakowało i które mnie ciekawiły.
Kojima Pro

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #403 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:31:15 pm »
Prawdziwy fan zawsze jest wierny serii i zawsze chce kolejną część.
Jestem (byłem) fanem Assassins Creed...i nawet nie wiesz jak bardzo mam wyebane na Czarną Flagę.
Sam nie chciałem nowego MGSa, właśnie dlatego że boję się że mogą skończyć jak AC--stracą na jakości.
Wystarczy że mało zawału nie dostałem przy Risingu.
W przypadku MGSa od Hideo nie musisz mieć takiej obawy są gorsze i lepsze części, ale każda trzyma przyzwoity poziom.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #404 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:31:46 pm »
please, jakby tego nie zrobił, to ludzie też by marudzili
Popełnię chyba błąd i zacznę kłótnię z kobietą: NIE, JA BYM NIE MARUDZIŁ! :P

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #405 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:34:37 pm »
Hehe, dobrze, ale ja się nie będę z Tobą kłócić, bo jesteś fanem i ogarniasz tę serię, więc możesz marudzić albo nie marudzić, masz u mnie fory :D

A że tak spytam jeszcze, w poprzednich częściach przeszkadzał Ci ten żart?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2013, 20:36:48 pm wysłana przez japAneczka »
Kojima Pro

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #406 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:41:56 pm »
A że tak spytam jeszcze, w poprzednich częściach przeszkadzał Ci ten żart?
W 4 najbardziej te żarty mi przeszkadzały. W poprzednich częściach tak bardzo nie rzucały się na oczy (np w 3 rozmowy o żarciu z Paramedic, owszem niektóre śmieszne, całe szczęście że nie były "wymagane").

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #407 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:43:24 pm »
Żarty w MGSach były od zawsze i będą nadal, bo taka już specyfika serii.

Grunt, żeby tym razem nie przesadzili, bo Snake gej i pedofil w Peace Walkerze to dla mnie trochę za dużo.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #408 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:46:33 pm »
Żarty w MGSach były od zawsze i będą nadal, bo taka już specyfika serii.

Grunt, żeby tym razem nie przesadzili, bo Snake gej i pedofil w Peace Walkerze to dla mnie trochę za dużo.
Dla mnie to już był ewidentny żart i takie misje robione dla beki.

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #409 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:47:18 pm »
No i zgadzam się :)

Ja tam przymykam oko na to, jak mi się coś nie do końca podoba. Japończycy mają inny humor niż my i tyle no ;)
Kojima Pro

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #410 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:52:52 pm »
Ja tam przymykam oko na to, jak mi się coś nie do końca podoba.
Uuu, lanie w gacie, sranie do beczki, pierdzenie, małpy, słomka przy gołym Raidenie, tańce, hulanki, fatman na rolkach i papugi w tle poważnych tematów. Wyszukany humor Japończyków w odniesieniu do przesłuchań i wojny z udziałem dzieci. BEKA WCHUJ i przymykam oko tak mocno, że gałka wciska się w czaszkę.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2013, 20:54:29 pm wysłana przez Kert »

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #411 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:55:58 pm »
Hmmm, chyba wszystko wrzuciłeś do jednego worka. Tzn żarty i różne ironie, które zostały użyte po to, żeby pokazać ludziom jak paskudną rzeczą jest wojna.
Kojima Pro

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #412 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:58:44 pm »
Wyszukany humor Japończyków w odniesieniu do przesłuchań i wojny z udziałem dzieci
Zapomniałeś o urwanych kończynach.

Kertowi chodziło o to że takie żarty nie pasują do gry która "ma poruszać trudne tematy".

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #413 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:01:12 pm »
Tak, wiem o co mu chodziło, ale to właśnie kontrast ironii sprawia, że jeszcze bardziej można coś ludziom uświadomić.
Gdyby cała seria o tych ciężkich tematach cały czas w takim klimacie o tym mówiła, to nikt nie zwrócił by na to uwagi. Jeśli rozumiecie co mam na myśli.
Kojima Pro

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #414 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:03:38 pm »
Tzn żarty i różne ironie, które zostały użyte po to, żeby pokazać ludziom jak paskudną rzeczą jest wojna.
Nie jestem wielkim znawcą MGS, ale napisz proszę, jak rolki Fatmana mają się do paskudztwa rzeczywistości.

Kertowi chodziło o to że takie żarty nie pasują do gry która "ma poruszać trudne tematy".
Tak. MGSy są zajebiste, ale były w nich bzdury, które mnie odrzucały.

M.in. dlatego bardzo przypasował mi Splinter Cell, który może nie ma/miał magii gier Hideo, ani tak filmowej i zawiłej fabuły, ale przynajmniej nie bombardował mnie takimi niedorzecznościami.

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #415 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:08:41 pm »
Tzn żarty i różne ironie, które zostały użyte po to, żeby pokazać ludziom jak paskudną rzeczą jest wojna.
Nie jestem wielkim znawcą MGS, ale napisz proszę, jak rolki Fatmana mają się do paskudztwa rzeczywistości.

No właśnie tak, że wrzuciliście żarty i ironie do jednego worka. Rolki to rolki, widzimisię designera, element surrealistyczny. Zapytam o to Hideo jak będzie okazja - może powie mi, że to z jakiegoś filmu wziął :D Pudełka na przykład były inspirowane Hako Otoko Abe Kobo ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2013, 21:13:43 pm wysłana przez japAneczka »
Kojima Pro

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #416 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:09:26 pm »
M.in. dlatego bardzo przypasował mi Splinter Cell

Wyjdź!  :mad:

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #417 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:11:04 pm »
M.in. dlatego bardzo przypasował mi Splinter Cell

Wyjdź!  :mad:

Ja to pominęłam milczeniem :) Dzień pokoju.
Kojima Pro

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #418 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:12:56 pm »
Make war, not love!  :evil:  ;)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #419 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:14:36 pm »
:lol:

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #420 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:15:20 pm »
Make PEACE (Walker :D)
Kojima Pro

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #421 dnia: Czerwca 13, 2013, 08:49:23 am »
http://www.polygon.com/2013/6/13/4425442/next-gen-metal-gear-solid-5-smartphone-tablet-kojima

Nie sugerujcie się adresem...bo w środku jest info że:
Gra pokazywana była na pc..."stonowanym" do mocy CURRENT genów, gra na next genach ma wyglądać jeszcze lepiej  :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #422 dnia: Czerwca 13, 2013, 08:59:49 am »
Masakra jeżeli tak to ND, GG i inni mogą się schować :o. Osobiście nie wierze, no ale zobaczymy.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #423 dnia: Czerwca 13, 2013, 10:57:28 am »
http://www.polygon.com/2013/6/13/4425442/next-gen-metal-gear-solid-5-smartphone-tablet-kojima

Nie sugerujcie się adresem...bo w środku jest info że:
Gra pokazywana była na pc..."stonowanym" do mocy CURRENT genów, gra na next genach ma wyglądać jeszcze lepiej  :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Kojima zawsze najładniejsze gry na każdej konsoli robił, ale czy to możliwe?
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #424 dnia: Czerwca 13, 2013, 11:22:47 am »
Z Zanzibaru.

„Grafika ma być jeszcze lepsza niż dotychczas” – tak Hideo Kojima opisuje wersję gry na systemy przyszłej generacji. Deweloper celuje w 60 klatek na sekundę i wyższą rozdzielczość, przy czym materiał pokazywany w trakcie targów był nastawiony bardziej pod aktualne konsole i starał się wycisnąć wszystko co obecna generacja ma w zanadrzu. Wygląda więc na to, iż zespół Kojima Productions pokaże pazury dopiero przy PlayStation 4 oraz Xbox One, czas pokaże jak to odbije się na wersji przeznaczonej pod obecne konsole.

„Z pewnością martwiliście się, czy scenki filmowe będą tak długie jak w Metal Gear Solid 4” – rzekł Kojima podczas E3, zapewniając, iż piąta część cyklu nie będzie przerywała rozgrywkowych partii tak często jak dotychczas ze względu na schemat otwartego środowiska.

Ponieważ fabuła w Metal Gear Solid V zostanie opowiedziana w sposób nieliniowy, to na graczu będzie spoczywał obowiązek połączenia wszystkich zdarzeń w jedną, spójną całość. „Jeżeli zaczniecie patrzeć na serię Metal Gear Solid jak na filmy, wtedy The Phantom Pain będzie jak serial telewizyjny podzielony na odcinki”. Każdy epizod jest tutaj odrębną misją dopełniającą historię gry. Japończyk zobrazował to na przykładzie podziału wewnątrz produkcji – „The Phantom Pain to po prostu duża gra, w której skład wchodzi prolog, czyli Ground Zeroes.

Plus zmiana aktorów.
http://mgs.gram.pl/wordpress/2013/06/13/poznajemy-aktorow-grajacych-w-metal-gear-solid-v/#more-16054

Troy Baker to Joel z The Last of Us jakby ktoś nie wiedział.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 13, 2013, 11:35:55 am wysłana przez Kyokushinman »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #425 dnia: Czerwca 13, 2013, 11:47:14 am »
Ponieważ fabuła w Metal Gear Solid V zostanie opowiedziana w sposób nieliniowy, to na graczu będzie spoczywał obowiązek połączenia wszystkich zdarzeń w jedną, spójną całość. „Jeżeli zaczniecie patrzeć na serię Metal Gear Solid jak na filmy, wtedy The Phantom Pain będzie jak serial telewizyjny podzielony na odcinki”. Każdy epizod jest tutaj odrębną misją dopełniającą historię gry. Japończyk zobrazował to na przykładzie podziału wewnątrz produkcji – „The Phantom Pain to po prostu duża gra, w której skład wchodzi prolog, czyli Ground Zeroes.

Podchodzę do tego sceptycznie.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #426 dnia: Czerwca 13, 2013, 14:40:46 pm »
Panowie, w japońskiej wer językowej też zmienili aktora podkładającego głos snejkowi?
Fryty tyty dotknij pyty

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #427 dnia: Czerwca 13, 2013, 14:47:14 pm »
Nie.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #428 dnia: Czerwca 13, 2013, 14:57:29 pm »
Nie.
:lol:

Czyli Japoniec może podkładać głos starem snejkowi, a Hayter już nie? :lol: Pewnikiem to grubsza afera lub zasłona dymna Kodżimy...
Fryty tyty dotknij pyty

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #429 dnia: Czerwca 13, 2013, 15:10:53 pm »
Na cały Świat pójdzie wersja angielska dlatego aktor musi być konkretny. Kiefer Sutherland mi pasuje bardziej do Big Bossa niż David. On niech lepiej zostanie przy Solidzie.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #430 dnia: Czerwca 13, 2013, 15:18:56 pm »
Szczerze, to ja już w 3 części wolałbym żeby pod Big Bossa głos podkładał kto inny. Bo to dziwne żeby BB i Solid takim samym głosem mówili ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #431 dnia: Czerwca 13, 2013, 15:19:02 pm »

Czyli Japoniec może podkładać głos starem snejkowi, a Hayter już nie? :lol: Pewnikiem to grubsza afera lub zasłona dymna Kodżimy...

Może po prostu Japończyk jest lepszym aktorem niż Hayter?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #432 dnia: Czerwca 13, 2013, 15:20:40 pm »
Szczerze, to ja już w 3 części wolałbym żeby pod Big Bossa głos podkładał kto inny. Bo to dziwne żeby BB i Solid takim samym głosem mówili ;)

Klony w końcu.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #433 dnia: Czerwca 13, 2013, 15:33:51 pm »
Szczerze, to ja już w 3 części wolałbym żeby pod Big Bossa głos podkładał kto inny. Bo to dziwne żeby BB i Solid takim samym głosem mówili ;)

Klony w końcu.
Idealnym klonem był Solidus i to on powinien mieć jego głos. Solid i Liquid jak wiadomo mieli też geny Evy.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #434 dnia: Czerwca 13, 2013, 18:12:59 pm »
Czyli sprawa wygląda jasno - nie chcieli już więcej współpracy z Davidem więc wymyślili pretekst. Nie mam nic przeciwko, by BB miał inny głos od Solida, ale skoro w Snake Eaterze głos podkładał Hayter to mogli być trochę bardziej konsekwentni.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Fryty tyty dotknij pyty

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #435 dnia: Czerwca 13, 2013, 18:30:35 pm »
Kojima tłumaczył to trochę inaczej - do nowego MGS'a aktorzy nie tylko użyczają swoich głosów, ale też twarzy. Dzięki temu mimika ma odgrywać jeszcze większą rolę. Głównym językiem jest angielski, więc to ten aktor jest ważniejszy. Poza głosem musi umieć zagrać też twarzą. Dlatego szukali zawodowego aktora. W wersji japońskiej to już nie przeszkadza, bo i tak będzie tylko głos. Tak przynajmniej tłumaczył to Kojima. Dla mnie raczej dziwny jest sposób w jaki (nie) pożegnali się z Hayterem. To już było nie fajne.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #436 dnia: Czerwca 13, 2013, 18:51:53 pm »
http://www.dualshockers.com/2013/06/13/e3-2013-hideo-kojima-feels-he-needs-to-do-better-on-mgs5-the-phantom-pain-after-seeing-ubisofts-the-division/

Ambitny skurczysyn:
Cytuj
I thought it received a good reaction, but after seeing Ubisoft’s [TomClancy's] The Division I felt I have to work harder. At E3 we’re fighting against the powerhouses of the whole world. At one time I thought I managed to win that battle with Metal Gear Solid 3. For that reason we gave ourselves the objective to “win the world once more” with Metal Gear Solid V. The V in the title is the V for victory.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #437 dnia: Czerwca 13, 2013, 21:49:36 pm »
Wiadomo kto będzie podkładał głos Ocelotowi:
http://bossbattlecoming.com.pl/ocelot-przemowi-glosem/

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #438 dnia: Czerwca 13, 2013, 21:53:24 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #439 dnia: Czerwca 13, 2013, 22:29:43 pm »
Ocelot wygląda w V beznadziejnie. To chyba jego najgorsza kreacja.