Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 364746 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #440 dnia: Czerwca 14, 2013, 06:08:30 am »
Tak, zdecydowanie się zgadzam. Z twarzy wygląda raczej na poczciwego, sympatycznego kałboja a nie na twardego sukinkota. Do poprawy.
Fryty tyty dotknij pyty

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #441 dnia: Czerwca 14, 2013, 08:01:49 am »
Musi inaczej wyglądać ma tylko 40 lat.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #442 dnia: Czerwca 14, 2013, 08:08:13 am »
Ok, szkoda tylko, że nie jest podobny do żadnej swojej odsłony z MGS1, 2, 3 i 4.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #443 dnia: Czerwca 14, 2013, 08:21:57 am »
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2013, 10:23:15 am wysłana przez Kyokushinman »

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #444 dnia: Czerwca 14, 2013, 11:58:47 am »
Ocelot wygląda w V beznadziejnie. To chyba jego najgorsza kreacja.

Każda kreacja w której jego ręka nie jest obdarzona intelektem jest lepsza od takiej w której jest  :angel:

Rzuciliby terminem premiery, jego brak nie wróży dobrze, choć cały czas się napalam na listopad.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #445 dnia: Czerwca 14, 2013, 12:01:56 pm »
Info z Zanzibaru. Wywiad z Hideo.

E3 przyniosło sporo pytań odnośnie piątej odsłony cyklu sagi o Wężach. Część odpowiedzi dostajemy już teraz, na część przyjdzie nam jeszcze poczekać a Hideo Kojima jak zwykle w kilku momentach puszcza oko do graczy. Szczegóły poniżej.

Jak nadchodząca generacja konsol wpłynie na Metal Gear Solid?

Dla Metal Gear Solid V liczy się zwłaszcza wsparcie oraz interakcja ze strony smartfonów oraz tabletów, przy użyciu których, możemy oddziaływać na świat w grze. Zobaczymy także co w przyszłości będziemy mogli zrobić z funkcją chmury.

Czy szefowie w Konami wiedzieli o rasowych tematach w piątce i jak na to zareagowali?

Cóż, nic im na ten temat nie mówiłem więc zdaje się nie mają nic do powiedzenia w związku z tym. Czas pokaże jakie będzie ich stanowisko. W kwestii przesłania, technologia zawsze szła do przodu ale ciągle zatrzymywaliśmy się na poziomie walki z obcymi i strzelaninach. Wybrałem drogę głębszego przekazu, czegoś co przekształci branżę.

Jaką rolę pełni Ground Zeros, prolog, względem centrum jakim jest The Phantom Pain?

Ground Zeroes powstało ze względu na konieczność wprowadzenia gracza w nielinowy charakter rozgrywki. Jednak nawet pod tym względem, introdukcja będzie mocno ograniczona. Tak więc Ground Zeroes nie posiada cyklów dnia i nocy, warunki atmosferyczne nie ulegają zmianom – wszystko toczy się pod osłoną nocy. Prolog został napisany z myślą o graczach przyzwyczajonych już do koncepcji zamkniętego środowiska i pomaga w przejściu na otwarty system, nawet jeśli to robi na mniejszą skalę. Naturalnie Hideo Kojima nadal nie wyjawił czy epizod wprowadzający będzie dystrybuowany oddzielnie, ponieważ studio nadal debatuje nad tą kwestią.

Hideo Kojima o łamaniu czwartej ściany

Przygotowujemy w tym zakresie coś świeżego, to będzie olbrzymia niespodzianka, która dla nas samych stanowiła nie lada wyzwanie. To coś czego nie da się przekazać przez film lecz jest możliwe tylko dla gier. Nikt nigdy tego przed nami nie zrobił.

Jak otwarty świat wpłynie na koncepcje stealth

Gracz od samego początku decyduje czy wybierze metodę bezszelestnych podchodów czy złapie za broń. Każde zadanie wiąże się z odgórnie zdefiniowanym celem, wejściem do misji oraz ucieczką, wszystko co pomiędzy należy do wyboru użytkownika i jego stylu gry.

Dużą rolę odgrywa dobór środków, strategia wraz z jej wykonaniem a sposobów na przejście zadania jest multum. Dystans jest także istotnym czynnikiem. Snake pokonuje kilometry terenu na koniu ale może też wybrać mechaniczny środek transportu lub użyć własnych nóg żeby dotrzeć do celu. Jednak zanim tam dojdziesz, może zrobić się już ciemno co znacznie wpływa na taktykę działań. Z drugiej strony wejście w ciągu dnia także wymaga planowania zgodnego z panującymi warunkami. W ciągu nocy teren nie jest tak silnie patrolowany ale światło szybciej wyłowi nas z mroku, dzień z kolei oznacza większą ilość strażników.

Kto mógłby podkładać głos pod 12-letniego Solid Snake’a?

Snake’a jest jeszcze dzieckiem, nie wiem więc czy mogę kogoś zarekomendować ale niech pomyślę (śmieję się)! Prawdę powiedziawszy nie wiem czy młody Solid Snake będzie miał swój występ w tej grze. Jeżeli teraz puszczę parę z ust zdradzę zbyt wiele, więc to pytanie pozostanie bez odpowiedzi.

Jeżeli Snake jest Ahabem, kapitanem napędzanym zemstą, to kto pełni funkcję wieloryba, obiektu nienawiści?

Montujemy pierwsze zwiastuny i ten motyw będzie sporym zaskoczeniem. Kiedy zbliżymy się do momentu wydania gry, wtedy powiem na ten temat więcej. Ciągle dostajemy te pytania, kto jest antagonistą w grze, ale żeby o tym mówić musimy upewnić się, że wszystkie kluczowe informacje ukażą w odpowiednim czasie.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #446 dnia: Czerwca 14, 2013, 18:10:34 pm »


Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #447 dnia: Czerwca 14, 2013, 18:15:59 pm »
No dobrze, czy Phantom Pain to jest to samo co Ground Zeroes?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #448 dnia: Czerwca 14, 2013, 18:26:50 pm »
No dobrze, czy Phantom Pain to jest to samo co Ground Zeroes?
MGS5=Ground Zeroes+Phantom Pain

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #449 dnia: Czerwca 14, 2013, 18:33:11 pm »
No dobrze, czy Phantom Pain to jest to samo co Ground Zeroes?
Ground Zeroes powstało ze względu na konieczność wprowadzenia gracza w nielinowy charakter rozgrywki. Jednak nawet pod tym względem, introdukcja będzie mocno ograniczona. Tak więc Ground Zeroes nie posiada cyklów dnia i nocy, warunki atmosferyczne nie ulegają zmianom – wszystko toczy się pod osłoną nocy. Prolog został napisany z myślą o graczach przyzwyczajonych już do koncepcji zamkniętego środowiska i pomaga w przejściu na otwarty system, nawet jeśli to robi na mniejszą skalę. Naturalnie Hideo Kojima nadal nie wyjawił czy epizod wprowadzający będzie dystrybuowany oddzielnie, ponieważ studio nadal debatuje nad tą kwestią.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #451 dnia: Czerwca 15, 2013, 14:28:45 pm »
No dobrze, czy Phantom Pain to jest to samo co Ground Zeroes?
Ground Zeroes powstało ze względu na konieczność wprowadzenia gracza w nielinowy charakter rozgrywki. Jednak nawet pod tym względem, introdukcja będzie mocno ograniczona. Tak więc Ground Zeroes nie posiada cyklów dnia i nocy, warunki atmosferyczne nie ulegają zmianom – wszystko toczy się pod osłoną nocy. Prolog został napisany z myślą o graczach przyzwyczajonych już do koncepcji zamkniętego środowiska i pomaga w przejściu na otwarty system, nawet jeśli to robi na mniejszą skalę. Naturalnie Hideo Kojima nadal nie wyjawił czy epizod wprowadzający będzie dystrybuowany oddzielnie, ponieważ studio nadal debatuje nad tą kwestią.

Tylko dla PS+ i Golda ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #452 dnia: Czerwca 15, 2013, 14:38:54 pm »
No dobrze, czy Phantom Pain to jest to samo co Ground Zeroes?
Ground Zeroes powstało ze względu na konieczność wprowadzenia gracza w nielinowy charakter rozgrywki. Jednak nawet pod tym względem, introdukcja będzie mocno ograniczona. Tak więc Ground Zeroes nie posiada cyklów dnia i nocy, warunki atmosferyczne nie ulegają zmianom – wszystko toczy się pod osłoną nocy. Prolog został napisany z myślą o graczach przyzwyczajonych już do koncepcji zamkniętego środowiska i pomaga w przejściu na otwarty system, nawet jeśli to robi na mniejszą skalę. Naturalnie Hideo Kojima nadal nie wyjawił czy epizod wprowadzający będzie dystrybuowany oddzielnie, ponieważ studio nadal debatuje nad tą kwestią.

Tylko dla PS+ i Golda ;)
Nie, bo prawdopodobnie także dla torrentów.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #453 dnia: Czerwca 15, 2013, 14:47:39 pm »
Wydziałem wydłużony trailer. poj**ało ich. Połowa trailera to bezsensowne sceny przemocy wyrwane z kontekstu i kiepskie hasła pisane przez copywriterów. Tanie, bardzo tanie zagrania i shockery jak w filmach dla gimbazy. W ogóle widzę ostatnio w gierkach tendencje do łączenia quasi-poważnych tematów i epatowania bezsensowną przemocą. Chociażby nowy Tomb Raider czy TLoU którego trailer również mnie zniesmaczył. No spoko, może spoko gameplay i ciekawe zagrania fabularne ale błagam niech nikt mi nie mówi że to są te "dojrzałe gry". Brutalność ≠ Dojżałość.  :?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #454 dnia: Czerwca 15, 2013, 14:49:53 pm »
Z tym, że The Last of Us toczy się w zrujnowanym świecie, gdzie zasady związane z przetrwaniem biorą górę nad okazywaniem przyjaznych stosunków wobec innych.
A wojna to nie kolorowa bajka.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #455 dnia: Czerwca 15, 2013, 14:50:41 pm »
Wydziałem wydłużony trailer. poj**ało ich. Połowa trailera to bezsensowne sceny przemocy wyrwane z kontekstu i kiepskie hasła pisane przez copywriterów. Tanie, bardzo tanie zagrania i shockery jak w filmach dla gimbazy. W ogóle widzę ostatnio w gierkach tendencje do łączenia quasi-poważnych tematów i epatowania bezsensowną przemocą. Chociażby nowy Tomb Raider czy TLoU którego trailer również mnie zniesmaczył. No spoko, może spoko gameplay i ciekawe zagrania fabularne ale błagam niech nikt mi nie mówi że to są te "dojrzałe gry". Brutalność ≠ Dojżałość.  :?
Brak słów :lol:. Proponuje serial animowany o pokemonach będzie odpowiedni.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2013, 14:57:06 pm wysłana przez Kyokushinman »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #456 dnia: Czerwca 15, 2013, 15:03:31 pm »
Z tym, że The Last of Us toczy się w zrujnowanym świecie, gdzie zasady związane z przetrwaniem biorą górę nad okazywaniem przyjaznych stosunków wobec innych.
Nie skumałeś. Można to pokazać w wysmakowany i sugestywny sposób. Mówię o tych 3 tytułach. Jednak zamiast tego w TLoU mamy dwójkę psychopatów którzy palą żywcem swoich przeciwników on a daily basis.

Teraz trailailer MGSa. Na razie mamy jakąś plejadę psycholi wyżywających się na kobietach i dzieciach. Potem kawałek gameplayu z motywami ala brokeback mountain. Teraz pomyśl o ile lepszy przekaz by miał ten trailer jakby pokazać gameplay z gadaniną i gdzieś pod koniec wpleść tylko te dzieciaki z bronią, rozstrzelanie więźnia i wyciąganie dłoni z diamentami (to była super scena). No i zrezygnować ze smażenia cycków oraz prucia flaków jakimś bezbronnym laskom, no kur**. Oczywiście że nie byłoby takiego emejzingu w kręgach gimnazialistów ale wtedy trailer byłby bardziej wysmakowany, khem... dojrzalszy.

Kyokushinman- GTFO. Jesteś właśnie tą gimbazą o której mówię. Pokemony może nie ale takie bajkowe Spirited Away jest sto razy bardziej dojrzalsze niż smażenie cycków z MGSa. Klimaty gore też lubię ale z kontekstem i dobrze podane.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2013, 15:06:06 pm wysłana przez monio4 »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #457 dnia: Czerwca 15, 2013, 16:09:11 pm »
Monio Ty serio? Naprawdę chyba coś Ci się już doszczętnie zepsuło w głowie. MGS'y zawsze były dość brutalnymi grami (technika nie pozwalała co prawda na taką ilość detali więc i szok mniejszy). Nie wiem co masz na myśli przez plejadę psycholi wyżywających się na dzieciach i kobietach (?). Jak dla mnie dopierdolenie sie z Twojej strony zupełnie z dupy. Chyba cały czas dupsko boli, że wiiu taki kaszan.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #458 dnia: Czerwca 15, 2013, 17:00:03 pm »


Widziałeś ten trailer? Traktowanie jakiejś laski prądem po piersiach, wyjmowanie pudełka z jelit innej, jakiś czarnuch pokazujący dzieciakom jak trzymać broń (ok to nie wyżywanie się), trzymanie innych za kratami.

Chyba cały czas dupsko boli, że wiiu taki kaszan.
Taka gadka jaki poziom.  :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #459 dnia: Czerwca 15, 2013, 17:02:11 pm »
Traktowanie jakiejś laski prądem po piersiach, wyjmowanie pudełka z jelit innej, jakiś czarnuch pokazujący dzieciakom jak trzymać broń (ok to nie wyżywanie się), trzymanie innych za kratami.
No ale co w tym złego, skoro gra zamierza poruszać takie tematy? Dostatnie od 18+ i tyle. Też monio nie czaje o co Ci chodzi.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #460 dnia: Czerwca 15, 2013, 17:09:07 pm »
Pacyfista.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #461 dnia: Czerwca 15, 2013, 17:50:15 pm »
Traktowanie jakiejś laski prądem po piersiach, wyjmowanie pudełka z jelit innej, jakiś czarnuch pokazujący dzieciakom jak trzymać broń (ok to nie wyżywanie się), trzymanie innych za kratami.
No ale co w tym złego, skoro gra zamierza poruszać takie tematy? Dostatnie od 18+ i tyle. Też monio nie czaje o co Ci chodzi.

No dokładnie o tym mówię.

@Monio

Oczywiście, że widziałem. W grze będą pokazywane tematy dzieci żołnierzy i tortur. Tortury w poprzednich MGS'ach? Były
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. A już dojebki do tlou to w ogóle nie kumam, bo tam poziom brutalności nie przekracza tego co widzimy w wielu innych grach tudzież serialu o podobnej tematyce. Zresztą kur** mać, wystarczy wziąć pierwszy lepszy film sensacyjni i flaków i krwi jest od chu** i trochę. Monio wpadł na forum i potrzebował chyba zabłysnąć, więc dojebał się do rzeczy absolutnie głupiej i totalnie z dupy. Słabe.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #462 dnia: Czerwca 15, 2013, 21:37:25 pm »
Traktowanie jakiejś laski prądem po piersiach, wyjmowanie pudełka z jelit innej, jakiś czarnuch pokazujący dzieciakom jak trzymać broń (ok to nie wyżywanie się), trzymanie innych za kratami.
No ale co w tym złego, skoro gra zamierza poruszać takie tematy? Dostatnie od 18+ i tyle. Też monio nie czaje o co Ci chodzi.

Zrozumiał bym Monia, jakby pokazlai, że to gracz może babkę po cyckach prądęm popieścić (ja w ogóle nie zwróciłem uwagi, że chodzi o cycki, widziałem tylk tortury), rozstrzelać dzieciaka, czy umieścić mu w brzuchu bombę, reklamując tym samym smaczki grania w nowego MGSa...

Tymczasem pokazano poruszające, kontrowersyjne scenki i dla mnie kojarzy się to tylko z tym, że będę przeciwko temu walczyć w grze. Czyli formą reklamy jest walka z przmocą, a nie używanie jej. To nie COD i "No Russian" gdzie można postrzelać do cywilów.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #463 dnia: Czerwca 15, 2013, 23:16:04 pm »
To nie COD i "No Russian" gdzie można postrzelać do cywilów.
Ej, to był najlepszy fragment z całego MW2!

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #464 dnia: Czerwca 17, 2013, 15:30:14 pm »
Teoria w której to bohaterem trailera z E3 jest...Grey (Gray) Fox.

Powiem wam że nawet w miarę kupy się trzyma, może dostaniemy zabieg w stylu trailerów z MGS2. Snake'a zastąpią w finalnej grze Gray Foxem.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #465 dnia: Czerwca 17, 2013, 15:53:25 pm »
 :roll:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #466 dnia: Czerwca 17, 2013, 18:07:25 pm »
Takie rzeczy to tylko u Kojimy są możliwe. :D

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #467 dnia: Czerwca 17, 2013, 20:02:33 pm »
No i jeszcze to zamieszanie z Phantom Pain i Ground Zero. Jakieś dwa epizody. Może faktycznie jak w MGS2?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #468 dnia: Czerwca 17, 2013, 21:20:05 pm »
Przecież już dość dokładnie wyjaśnili czym jest Ground Zeroes - wprowadzeniem, które ma zaznajomić gracza z mechaniką, ale jeszcze bez otwartego świata, cyklu dobowego, etc. Otwarta jest tylko kwestia dystrybucji.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #469 dnia: Czerwca 17, 2013, 21:27:02 pm »
No początek MGS2 również nas wprowadzał do gry :P

Jacek84

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #470 dnia: Czerwca 17, 2013, 21:35:50 pm »
W ogóle to są dwie opcje.

Albo Phantom Pain to majaki Big Bossa, albo jest tak jak w filmiku, że Keifer robi voiceover dla nie-Big Bossa/Franka.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #471 dnia: Czerwca 17, 2013, 21:45:54 pm »
Moja kryształowa kula mówi jasno, że Hayter będzie w grze i będzie Snejkiem. Obojętnie którym, ale będzie.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #472 dnia: Czerwca 18, 2013, 09:07:05 am »
Przecież już dość dokładnie wyjaśnili czym jest Ground Zeroes - wprowadzeniem, które ma zaznajomić gracza z mechaniką, ale jeszcze bez otwartego świata, cyklu dobowego, etc. Otwarta jest tylko kwestia dystrybucji.

Boskie, Kojima robi specjalną część, aby zaznajomić graczy z tym co GTA i cała masa sandbox'ów robi od 10 lat. To tylko Japończycy potrafią z byle gówna zrobić feature.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #473 dnia: Czerwca 18, 2013, 09:08:20 am »
Przecież już dość dokładnie wyjaśnili czym jest Ground Zeroes - wprowadzeniem, które ma zaznajomić gracza z mechaniką, ale jeszcze bez otwartego świata, cyklu dobowego, etc. Otwarta jest tylko kwestia dystrybucji.

Boskie, Kojima robi specjalną część, aby zaznajomić graczy z tym co GTA i cała masa sandbox'ów robi od 10 lat. To tylko Japończycy potrafią z byle gówna zrobić feature.

Albo po prostu po raz kolejny leci w chu** a Iras dał się nabrać.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #474 dnia: Czerwca 18, 2013, 09:43:48 am »
Teoria w której to bohaterem trailera z E3 jest...Grey (Gray) Fox.

Powiem wam że nawet w miarę kupy się trzyma, może dostaniemy zabieg w stylu trailerów z MGS2. Snake'a zastąpią w finalnej grze Gray Foxem.
Raczej mało prawdopodobne ponieważ Gray Fox ma białe włosy, no i jego wiek w tych latach to około 30-35 a jak widzimy na trailerze wygląda na dużo więcej. Natomiast to że ten gościu w bandażach to on, jest to możliwe. Tak czy owak Graya raczej zobaczymy w grze. To z tym kucykiem dojebał przecież minęło 9 lat musi mieć dłuższe włosy :lol:.

Jacek84

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #475 dnia: Czerwca 18, 2013, 09:51:30 am »
Raczej mało prawdopodobne ponieważ Gray Fox ma białe włosy, no i jego wiek w tych latach to około 30-35 a jak widzimy na trailerze wygląda na dużo więcej.
Toć masz wyjaśnione na tej analizie. Dziwnym trafem blizna Foxa jest dokładnie w tym miejscu w którym "Big Boss" ma to czarne ustrojstwo?

W szpitalu kiedy próbują ratować Millera i BB, wspominają o trzeciej osobie. Kto mógł brać udział w całej akcji? Frank zresztą miał milion ksywek, Ishmael może być koleną.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2013, 09:55:39 am wysłana przez tarniak »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #476 dnia: Czerwca 18, 2013, 10:39:54 am »
Dziwne to wszystko bo nie wiedziałem że Big Boss i Gray mają taką samą twarz no chyba że nosi maskę :lol:. Zresztą Hideo jakieś 1,5 roku temu powiedział, że gramy tylko i wyłącznie Big Bossem.

A teraz z innej beczki co do tego hasla from fox two phantoms were born na jakie postacie obstawiacie? Ja stawiam na Big Bossa i Millera ponieważ obaj odczuwają bóle phantomowe a są z Fox, druga opcja to Solid i Liquid jako dwa odmienne charaktery.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #477 dnia: Czerwca 18, 2013, 10:43:38 am »
Dziwne to wszystko bo nie wiedziałem że Big Boss i Gray mają taką samą twarz no chyba że nosi maskę :lol:. Zresztą Hideo jakieś 1,5 roku temu powiedział, że gramy tylko i wyłącznie Big Bossem.
Słabo oglądałeś. W tym filmiku było mówione o możliwości noszenia maski a nawet coś o operacji plastycznej.

Jacek84

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #478 dnia: Czerwca 18, 2013, 10:46:52 am »
Ishmael ma cały ryj w bandażach. Rekonstrukcja twarzy?

Najbardziej nie zgadza się kolor oczu, a to taka rzecz że wątpie, że Kojima "zapomniał sobie".

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #479 dnia: Czerwca 18, 2013, 10:54:35 am »
Dziwne to wszystko bo nie wiedziałem że Big Boss i Gray mają taką samą twarz no chyba że nosi maskę :lol:. Zresztą Hideo jakieś 1,5 roku temu powiedział, że gramy tylko i wyłącznie Big Bossem.
Słabo oglądałeś. W tym filmiku było mówione o możliwości noszenia maski a nawet coś o operacji plastycznej.
Ok to w takim razie gdzie jest prawdziwy Big Boss :lol:. Śpi nadal :hihi:. Pierdolenie i jeżeli okaże się prawdą to Hideo przeszedł siebie samego wymyślając największą bzdurę w historii serii.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2013, 10:57:19 am wysłana przez Kyokushinman »