Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 365454 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #480 dnia: Czerwca 18, 2013, 10:59:46 am »
No przecież od początku wiadomo, że 9 lat jest w śpiączce tak? To co pokazano na trailerach może się dziać właśnie w ciągu tych 9 lat gdzie szary lis "podszywa się" pod BB. Albo jeszcze coś całkowicie innego czego nikt z nas się w ogóle nie domyśla.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #481 dnia: Czerwca 18, 2013, 11:07:54 am »
Ja pieprzę, ale kombinujecie... Phantom Pain zaczyna się w szpitalu po dziewięciu latach śpiączki. Naprawdę nie wydaje wam się, że Gray Fox w masce Big Bossa to "lekka" przesada?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #482 dnia: Czerwca 18, 2013, 11:13:07 am »
To nawet spora przesada, ale to jest Kojima. W tej sytuacji ja niczego nie biorę za pewniaka.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #483 dnia: Czerwca 18, 2013, 11:16:12 am »
No przecież od początku wiadomo, że 9 lat jest w śpiączce tak? To co pokazano na trailerach może się dziać właśnie w ciągu tych 9 lat gdzie szary lis "podszywa się" pod BB. Albo jeszcze coś całkowicie innego czego nikt z nas się w ogóle nie domyśla.
To dlaczego postać leżąca na łóżku ma widoczny guz pod bandażem a druga nakurwia w Afganistanie z takim samym naroślem i jest w tym czasie także przy łóżku swojego mentora :lol:. Teleportacja już w tych latach, zresztą akcja PP to rok 84. Kończę tą dyskusje bo to bez sensu. Fox w grze raczej będzie, ale to nie będze kopiuj wklej BB.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #484 dnia: Czerwca 18, 2013, 11:17:40 am »
Też tak uważam, że ludzie za bardzo przeginają z teoriami spiskowymi (z MGS4 było podobnie). Z drugiej strony są pewne nieścisłości, szczególnie w odniesieniu do innych gier z serii. Kojima na bank nas czymś zaskoczy, ale raczej nie tym.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #485 dnia: Czerwca 18, 2013, 11:32:42 am »


Kolejna rozkmina.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #486 dnia: Czerwca 18, 2013, 14:27:01 pm »
Dziwne to wszystko bo nie wiedziałem że Big Boss i Gray mają taką samą twarz no chyba że nosi maskę :lol:. Zresztą Hideo jakieś 1,5 roku temu powiedział, że gramy tylko i wyłącznie Big Bossem.
Słabo oglądałeś. W tym filmiku było mówione o możliwości noszenia maski a nawet coś o operacji plastycznej.
Ok to w takim razie gdzie jest prawdziwy Big Boss :lol:. Śpi nadal :hihi:. Pierdolenie i jeżeli okaże się prawdą to Hideo przeszedł siebie samego wymyślając największą bzdurę w historii serii.
Ja obstawiam wersję że w ogóle wymienią model postaci, tzn że nie będzie operacji plastycznej ,tylko dokładnie jak z MGS2--zamienią postać. Model BB został zrobiony dla GZ a Gray Fox będzie na PP.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #487 dnia: Czerwca 18, 2013, 14:34:59 pm »
Ty naprawdę w te bzdury wierzysz :o.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #488 dnia: Czerwca 18, 2013, 14:45:31 pm »
Ty naprawdę w te bzdury wierzysz :o.
"Wierzysz" to za dużo powiedziane, raczej: rozważam taką opcję. Wiadomo że dowiemy się wszystkiego dopiero po premierze, a teraz po prostu można sobie pogdybać ;)

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #489 dnia: Czerwca 19, 2013, 20:14:16 pm »
Śmiesznie się będzie czytało te rozkminy po przejściu gry :D
Kojima Pro

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #490 dnia: Czerwca 20, 2013, 11:14:06 am »
A ja pierwszy raz nie jaram się nowym metalem. Jakoś ten cały klimat, jazda na koniu i otwarty świat nie pasują mi do tej serii. Grafika wymiata, ale całościowo jakoś nie jestem przekonany że będzie to stary, dobry MGS. Trzeba czekać na nowe materiały, może mnie przekonają.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #491 dnia: Czerwca 20, 2013, 11:16:21 am »
Imo to jest fajne, planujesz z której strony najlepiej jest podejść do celu niezauważonym.
Z resztą to było już wcześniej, tyle, że ograniczone do kilku ukrytych przejść, szybów wentylacyjnych, itd. Tutaj masz otwarty teren.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #492 dnia: Czerwca 20, 2013, 11:20:05 am »
No i jeśli chodzi o klimat to czuć MGS'em na kilometr.

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #493 dnia: Czerwca 20, 2013, 11:29:09 am »
Mi się też podobało skradanie na trailerze, nowa technologia - więcej możliwości, no i w klimacie MGSa.
Ale chyba Marciinowi chodziło o to, żeby nie zrobili z tego "Assassina" w świecie MGSa i tego ja też się trochę obawiam ;)
Kojima Pro

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #494 dnia: Czerwca 20, 2013, 11:30:16 am »
Raczej jestem o to spokojny, Kojima jeszcze nie zawiódł.

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #495 dnia: Czerwca 20, 2013, 11:41:30 am »
Mi się też podobało skradanie na trailerze, nowa technologia - więcej możliwości, no i w klimacie MGSa.
Ale chyba Marciinowi chodziło o to, żeby nie zrobili z tego "Assassina" w świecie MGSa i tego ja też się trochę obawiam ;)

Dokładnie, obawiam się dużego terenu na którym wieje nudą. Co do klimatu, to sorry ale po tych trailerach/gameplayach jakoś go nie czuję, poza muzyczką, która przypomina tą z MGS3. Jakby tak zastąpić BB innym bohaterem, to pewnie bym nie zauważył że to jest nowy MGS. Za to sceny w szpitalu jak najbardziej na plus.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #496 dnia: Czerwca 20, 2013, 13:57:59 pm »
Mi się też podobało skradanie na trailerze, nowa technologia - więcej możliwości, no i w klimacie MGSa.
Ale chyba Marciinowi chodziło o to, żeby nie zrobili z tego "Assassina" w świecie MGSa i tego ja też się trochę obawiam ;)

Dokładnie, obawiam się dużego terenu na którym wieje nudą.
Bardziej RDR niż AC, bo w Assassynie nie wiało nudą a RDR to gra oparta na nudzie, miejmy nadzieję że MGS taki nie będzie. Sceny gdzie trzeba będzie się czołgać rannym albo skradać sporo muszą być klimatyczne bo inaczej będzie nudno trzymać wychyloną gałkę przez 5 min.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #497 dnia: Czerwca 20, 2013, 14:01:51 pm »
bo w Assassynie nie wiało nudą a RDR to gra oparta na nudzie,


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #498 dnia: Czerwca 20, 2013, 14:14:55 pm »
bo w Assassynie nie wiało nudą

Teraz dojebałeś :lol: Większe brednie to tylko Chujbacca i SraiAlien wygadują :lol:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #499 dnia: Czerwca 20, 2013, 14:19:48 pm »
Devilka stanowisko, co do RDR jest znane od dawna. Ja przywalczyłem kilka razy, ale to nie ma sensu.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #500 dnia: Czerwca 20, 2013, 14:21:40 pm »
Tutaj nawet nie chodzi o RDR, bo RDR też może być nudne. Ale mówienie, że AC nie jest nudny jest po prostu nie na miejscu.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #501 dnia: Czerwca 20, 2013, 19:23:20 pm »
Wy mówicie, że RDR nie jest nudny a AC jest więc ja mówią na odwrót. Takie mam zdanie w tym temacie, a każdy kto uważa że AC jest nudniejsze jak dla mnie ma klapki na oczach.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #502 dnia: Czerwca 20, 2013, 19:25:28 pm »
No, to teraz jeszcze Journey i jego "pustynia" i można zamknąć ten żenujący off-top.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #503 dnia: Czerwca 20, 2013, 19:29:02 pm »
Dla Ciebie specjalnie napisze recenzję jak zagram :), jeśli chodzi o MGSa to na pewno ma więcej klimatu niż RDR+AC razem co może lekko pomóc w przechadzce po pustyni.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #504 dnia: Czerwca 20, 2013, 19:37:04 pm »
Nie będę się wdawał w żadną polemikę. Napiszę tylko, że RDR i Journey mają klimat fchooj.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #505 dnia: Czerwca 20, 2013, 19:47:01 pm »
Napiszę tylko, że RDR i Journey mają klimat fchooj.
WEŹ, NUDA WCHUJ, 1/10

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #506 dnia: Czerwca 20, 2013, 19:58:31 pm »
0/10 AC MISZCZ

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #507 dnia: Czerwca 21, 2013, 01:34:49 am »
W AC nudne jest pływanie statkiem, reszta spoko, pewnie dlatego numer 4 oleje. Journey jest fajne, serio dobra gra, tylko powinna kosztować 20zł nie 50zł :mad:
RDR jest genialna gierką, chyba bedzie na zaszczytnym drugim miejscu w moim mniemaniu. Zaraz po ale to już  zupelnie inna historia.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #508 dnia: Czerwca 21, 2013, 08:39:43 am »
Journey jest fajne

Journey jest fajne

Journey jest fajne

Journey jest fajne

No plus Leszek :angel:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #509 dnia: Czerwca 21, 2013, 21:48:14 pm »
Doba to 6h w grze czyli jak dla mnie idealnie.
http://metalgearsolid.nl/?p=8736

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #510 dnia: Czerwca 21, 2013, 23:05:16 pm »
Uuuu czyli grając 24h nawet wschodu i zachodu w grze nie uświadczymy tylko ledwo 6h minie? ;(

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #511 dnia: Czerwca 21, 2013, 23:07:20 pm »
Szkoda, że nie zrobili tego, jak w Pokemonach / Animal Crossing.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #512 dnia: Czerwca 21, 2013, 23:10:29 pm »
Szkoda, że nie zrobili tego, jak w Pokemonach / Animal Crossing.

Idiotyczne to jest, bo bym mógł zobaczyć wschód słońca to bym musiał wstawać o 6 i włączać konsole.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #513 dnia: Czerwca 21, 2013, 23:52:29 pm »
Uuuu czyli grając 24h nawet wschodu i zachodu w grze nie uświadczymy tylko ledwo 6h minie? ;(

Raczej przez 6h w realu minie doba w grze.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #514 dnia: Czerwca 21, 2013, 23:58:19 pm »
Uuuu czyli grając 24h nawet wschodu i zachodu w grze nie uświadczymy tylko ledwo 6h minie? ;(

Raczej przez 6h w realu minie doba w grze.

Doba to 6h w grze

Jakby napisał doba w grze to 6h, to by miało sens. Chociaż dla mnie i tak 6h to za dużo. Wolałbym tak z 3h.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #515 dnia: Czerwca 22, 2013, 01:18:13 am »
http://metalgearsolid.nl/?p=8736

Cytuj
24 hours in Metal Gear Solid: The Phantom Pain translate to six hours in real life.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #516 dnia: Czerwca 22, 2013, 10:01:46 am »
Uuuu czyli grając 24h nawet wschodu i zachodu w grze nie uświadczymy tylko ledwo 6h minie? ;(

Raczej przez 6h w realu minie doba w grze.

Doba to 6h w grze

Jakby napisał doba w grze to 6h, to by miało sens. Chociaż dla mnie i tak 6h to za dużo. Wolałbym tak z 3h.
Ja pier**le ty naprawdę nie myślisz :lol:. Tu masz łopatologicznie doba=24h w grze 6h=24h real xD.


Trochę nowego info:

Ostatni podcast KojiPro wyjawił sporo szczegółów oraz potwierdzeń odnośnie warstwy fabularnej i gameplayowej najnowszej odsłony serii MGS. Długi język Seana Eyestone’a wyjawił między innymi powrót Metal Gear Online w jeszcze nieznanej formie jednak mający koegzystować z trybem dla pojedynczego gracza, nad multiplayerem pracuje kalifornijski oddział studia. Ponadto wyjaśniono kwestie która bardzo bolała wielbicieli twórczości Shinkawy który ponoć nie miał zbyt wiele do roboty skoro postacie w piątej części to w większości aktorzy. Mianowicie każdy aktor został dobrany pod dyktando mistrza pędzla i za wzór w doborze obsady służyły jego prace co wyjaśnia dlaczego Code Talker’a musi  zagrać aktor w masce.

A teraz kilka losowych acz ważnych informacji:
- ofiarą fachowej operacji z trailera jest Paz
- pomagający w tym zabiegu młody chłopak to Chico
- Troy Baker poza użyczeniem strun głosowych Ocelotowi zagra również mimikę jego twarzy
- dwunożny mech z końcówki zwiastuna jest jednym z grywalnych pojazdów w grze
- system CQC został dokładniej opisany jednak jego możliwości wcale nie przekraczają tego co dotąd widzieliśmy w MGS4 choć ma być znacznie bardziej intuicyjny
- Shinkawa wydrukował sobie model Snake’a z Ground Zeroes co może oznaczać nową figurkę
- Kojima kupił sobie nowe ray-bany i chyba zapuszcza brodę
- na koniec wyliczanki prawdopodobny powrót Strangelove o której Kojima przypadkiem puścił parę z ust co zresztą próbowano ukryć
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2013, 10:12:46 am wysłana przez Kyokushinman »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #517 dnia: Czerwca 23, 2013, 08:33:47 am »
Cytuj
As noted on the official MGS5: The Phantom Pain IMDB page, David Hayter will be voicing a character named “David”. If you didn’t know this, this is Solid Snake’s original name before given his code name. Now of course anyone on IMDB can submit edits, but unlike Wikipedia they must be approved. So it’s possible that this could just be a listed mistake, though given the time line of the game it wouldn’t be surprising is Solid Snake made an appearance towards the end of the game.

http://www.theparanoidgamer.com/mgs5-rumor-david-hayter-to-voice-solid-snake/


wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #518 dnia: Czerwca 23, 2013, 09:58:51 am »

 :>

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #519 dnia: Czerwca 23, 2013, 21:45:10 pm »
Widzieliście to Panowie? Jak ktoś wrzucał to gomen ^^
Kojima Pro