Uuuu czyli grając 24h nawet wschodu i zachodu w grze nie uświadczymy tylko ledwo 6h minie? ;(
Raczej przez 6h w realu minie doba w grze.
Doba to 6h w grze
Jakby napisał doba w grze to 6h, to by miało sens. Chociaż dla mnie i tak 6h to za dużo. Wolałbym tak z 3h.
Ja pier**le ty naprawdę nie myślisz
. Tu masz łopatologicznie doba=24h w grze 6h=24h real
.
Trochę nowego info:
Ostatni podcast KojiPro wyjawił sporo szczegółów oraz potwierdzeń odnośnie warstwy fabularnej i gameplayowej najnowszej odsłony serii MGS. Długi język Seana Eyestone’a wyjawił między innymi powrót Metal Gear Online w jeszcze nieznanej formie jednak mający koegzystować z trybem dla pojedynczego gracza, nad multiplayerem pracuje kalifornijski oddział studia. Ponadto wyjaśniono kwestie która bardzo bolała wielbicieli twórczości Shinkawy który ponoć nie miał zbyt wiele do roboty skoro postacie w piątej części to w większości aktorzy. Mianowicie każdy aktor został dobrany pod dyktando mistrza pędzla i za wzór w doborze obsady służyły jego prace co wyjaśnia dlaczego Code Talker’a musi zagrać aktor w masce.
A teraz kilka losowych acz ważnych informacji:
- ofiarą fachowej operacji z trailera jest Paz
- pomagający w tym zabiegu młody chłopak to Chico
- Troy Baker poza użyczeniem strun głosowych Ocelotowi zagra również mimikę jego twarzy
- dwunożny mech z końcówki zwiastuna jest jednym z grywalnych pojazdów w grze
- system CQC został dokładniej opisany jednak jego możliwości wcale nie przekraczają tego co dotąd widzieliśmy w MGS4 choć ma być znacznie bardziej intuicyjny
- Shinkawa wydrukował sobie model Snake’a z Ground Zeroes co może oznaczać nową figurkę
- Kojima kupił sobie nowe ray-bany i chyba zapuszcza brodę
- na koniec wyliczanki prawdopodobny powrót Strangelove o której Kojima przypadkiem puścił parę z ust co zresztą próbowano ukryć