Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 380327 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

iko

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #680 dnia: Września 25, 2013, 22:06:33 pm »
Ja tam bardziej doceniam namacalny aspekt pokonania zła w ICO, wtedy prawie się posmarkałem ze wzruszenia. :grin:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.

iko

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #682 dnia: Września 26, 2013, 09:25:47 am »
Też mi się podoba. :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 264
  • Reputacja: 536
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #683 dnia: Października 08, 2013, 23:30:02 pm »
Cosplay lvl 9000:
http://www.konami.co.uk/2013/10/02/rbf-productions-nls-snake-cosplay/

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #684 dnia: Października 19, 2013, 12:15:33 pm »

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #685 dnia: Października 19, 2013, 12:30:53 pm »
Sutherland nadaje sie do tej gry jak świnia do baletu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #686 dnia: Października 19, 2013, 12:32:43 pm »
E tam.

Kiefer 1 - 0 David

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #687 dnia: Października 19, 2013, 12:34:49 pm »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 323
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #688 dnia: Października 19, 2013, 12:40:24 pm »
Obaj dają rade i idealnie pasują do MGSa.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #689 dnia: Października 19, 2013, 13:36:45 pm »
Sutherland nadaje sie do tej gry jak świnia do baletu

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #690 dnia: Października 19, 2013, 17:13:06 pm »
Sutherland nadaje sie do tej gry jak świnia do baletu
+1

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #691 dnia: Października 19, 2013, 17:15:29 pm »
Obaj dają rade i idealnie pasują do MGSa.




Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 323
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #692 dnia: Października 19, 2013, 17:18:32 pm »
Miło mi :troll:.

andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 024
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #693 dnia: Października 19, 2013, 17:20:09 pm »
Sutherland brzmi lepiej, ale jakość nagrania jest lepsza niż w przypadku Hayter'a, głos jest bardziej klarowny, więc porównanie  nieuczciwe!

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #694 dnia: Października 19, 2013, 17:22:29 pm »
Jakie są kryteria "brzmienia lepiej" w ogóle? Podstawową porażką jest fakt, że Hayter to głos Snake'a, a Sutherland wziął się tu z dupy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #695 dnia: Października 19, 2013, 17:28:41 pm »
Do Davida z pretensjami, że jest kiepskim aktorem  8)  Poza tym o ile w MGS 1-3 brzmi świetnie, to w czwórce jego głos jest wymuszony i nienaturalny. Obecnie bardziej pasuje do młodego rycerza Jedi niż podstarzałego Snake'a.

andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 024
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #696 dnia: Października 19, 2013, 17:37:03 pm »
Jakie są kryteria "brzmienia lepiej" w ogóle? Podstawową porażką jest fakt, że Hayter to głos Snake'a, a Sutherland wziął się tu z dupy.

Ten kawałek z Davidem to przypadkiem nie jest wycięty z innej odsłony i wstawiony do 5 w ramach porównania? Nagranie brzmi bardzo nieprofesjonalnie. Kwestia z Sutherlandem to dwie klasy wyżej, jest lepiej nagrana, bardziej dopracowana. Jak na moje ucho, to Sutherland wygrywa tutaj w dużej mierze przez kwestie techniczne.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 437
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #697 dnia: Października 19, 2013, 18:43:06 pm »
Ale mowi ta kwestie jakos dziwnie.

andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 024
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #698 dnia: Października 19, 2013, 20:08:43 pm »
Ja tam czuję bardziej filmowy feeling.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 264
  • Reputacja: 536
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #699 dnia: Października 26, 2013, 16:58:46 pm »
http://www.metalgearinformer.com/?p=10040
Cytuj
Snake can bring a ‘buddy’ with him in certain missions. This companion can wear the same equipment as Snake. An (unreleased) concept art by Shinkawa was shown during the
podcast, and according to the female host the companion looked ‘cute’. Whether this will be a co-op feature for two players or just a single player option wasn’t clear.

It has also been confirmed by Kojima that Snake can fast forward the passage of time by smoking a cigar, as was shown in the E3 2013 trailer. In other words, by using the cigar item players can speed up the time.

The Afghanistan map in MGSV will be geographically based on Jordan. A boy from Ghana, named Julius, will be playing one of the African child soldiers seen in the trailer. Snake’s face is based on four different people, Kaz’ model was made in a similar way. Huey’s face has been 3D scanned from a French model.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #700 dnia: Października 31, 2013, 07:43:48 am »

andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 024
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #701 dnia: Listopada 01, 2013, 10:25:51 am »
Cytuj

Zasłonili siatkę szmatami, żeby niekompletne cienie się nie rzucały w oczy :P

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #702 dnia: Listopada 04, 2013, 16:19:46 pm »
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes Coming Spring 2014
Cytuj
Metal Gear Solid V will be releasing in two different installments, with the first due out this spring. Ground Zeroes will put players in the combat boots of Big Boss.

Interestingly, the press release from Konami refers to Big Boss as “the series’ hero.” The idea behind releasing Ground Zeroes as a standalone prequel is to ease players into the new control scheme and gameplay mechanics.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes will be priced at $29.99 retail and $19.99 digital for PlayStation 3 and Xbox 360. Xbox One and PlayStation 4 versions will be available digitally for $29.99.
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/11/04/metal-gear-solid-v-ground-zeroes-coming-spring-2014.aspx?utm_content=buffer9977f&utm_source=buffer&utm_medium=twitter&utm_campaign=Buffer

"Stać cię na next geny, to płać więcej za gry ch*ju!"

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #703 dnia: Listopada 04, 2013, 16:31:04 pm »
Meta Gear Solid V: Ground Zeroes Releasing Spring 2014

The boxed PlayStation 3 and Xbox 360 versions will retail at $29.99 / £29.99, while the digital versions will retail for $19.99 / £19.99. The PlayStation 4 and Xbox One digital versions will retail for $29.99 / £29.99.










Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 264
  • Reputacja: 536
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #704 dnia: Listopada 04, 2013, 16:37:34 pm »
Meta Gear Solid V: Ground Zeroes Releasing Spring 2014
No to chyba biorę PS4 na premierę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #705 dnia: Listopada 04, 2013, 16:59:43 pm »
Kojima ładny skurwiel  :lol:  Tanker z MGS2 też by dzisiaj za półtorej stówki sprzedawał?

Na dodatek wygląda to ultra biednie. Promują się screenami z Xbox One czy o co chodzi?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 264
  • Reputacja: 536
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #706 dnia: Listopada 04, 2013, 17:02:51 pm »
Ciekawe ile godzin grania będzie w GZ?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #707 dnia: Listopada 04, 2013, 17:09:23 pm »
W najlepszym wypadku godzina + filmiki i to naprawdę optymistyczny wariant...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 264
  • Reputacja: 536
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #708 dnia: Listopada 04, 2013, 18:01:27 pm »
E no, myślę, że spokojnie ponad godzina. Tak czy siak chyba lepiej poczekać na zestaw z piątką.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 437
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #709 dnia: Listopada 04, 2013, 18:26:58 pm »
Ale bieda Panie Kojima. Odwalił najgorszy z możliwych numerów.

andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 024
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #710 dnia: Listopada 04, 2013, 18:34:56 pm »
To jak Prologue do GT ;)
Ale drogo trochę...

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #711 dnia: Listopada 04, 2013, 18:48:28 pm »
To jak Prologue do GT ;)


Pisalem to kilka miesiecy temu...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #712 dnia: Listopada 04, 2013, 18:51:28 pm »
Gdyby Gran Turismo miało fabułę, a Prologue był jej wyciętą częścią, to takie porównanie może miałoby sens.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #713 dnia: Listopada 04, 2013, 20:49:58 pm »
W prolog było wpizdu aut, do tego w to można grać w kólko, jak w fife czy takie tam. MGS'a sobie przejdziesz w godzinkę i wypierdolisz do kosza.

andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 024
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #714 dnia: Listopada 05, 2013, 02:13:49 am »
Chyba że PP będzie upoważniał do zniżki na MGS5, to wtedy ok ;>

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 437
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #715 dnia: Listopada 05, 2013, 08:36:17 am »
Jaki PP?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 264
  • Reputacja: 536
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #716 dnia: Listopada 10, 2013, 23:08:12 pm »





andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 024
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #717 dnia: Listopada 10, 2013, 23:30:15 pm »
Jakie cyce  :)

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #718 dnia: Listopada 11, 2013, 00:17:26 am »
Jak donice
Fryty tyty dotknij pyty

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #719 dnia: Listopada 12, 2013, 09:56:31 am »
:lol: