Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 361441 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #720 dnia: Listopada 13, 2013, 14:48:33 pm »
Dawać mi tu na trailerze bossów jak np. oddział Cobra w MGS3 bo bez nich to nie MGS.
http://www.ppe.pl/news-25297-fani_metal_gear_solid_v_powinni_obejrzec_nocna_premiere_ps4_.html


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #721 dnia: Listopada 13, 2013, 14:56:54 pm »
Wolałbym Fox Hound z 1.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #722 dnia: Listopada 13, 2013, 14:59:19 pm »
Ktoś z nich się tam raczej znajdzie.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #723 dnia: Listopada 13, 2013, 16:47:31 pm »
Ktoś z nich się tam raczej znajdzie.
Nawet całe stado.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #724 dnia: Listopada 14, 2013, 14:10:08 pm »
Na kilkanaście godzin przed prezentacją nowego filmiku na premierze ps4 zniknął róg xP

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #725 dnia: Listopada 14, 2013, 14:22:47 pm »
Nie. To jest z końcówki Ground Zeroes, a róg pojawia się w Phantom Pain. Poza tym jest nieco inaczej umiejscowiony i z tą raną raczej nie ma nic wspólnego.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #726 dnia: Listopada 14, 2013, 14:28:01 pm »


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #727 dnia: Listopada 14, 2013, 16:53:59 pm »
Na kilkanaście godzin przed prezentacją nowego filmiku na premierze ps4 zniknął róg xP

Tak tylko, że róg jest po tej stronie, której nie widać. Zresztą ten screen jest zdecydowanie z GZ.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #728 dnia: Listopada 14, 2013, 17:13:39 pm »
o 4 rano?!?! i w dodatku Spike, czyli cholera wie czy da radę to obejrzeć jakoś "legalnie"  :-?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #729 dnia: Listopada 15, 2013, 07:31:23 am »

 :lol:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #730 dnia: Listopada 15, 2013, 07:36:07 am »
Licze na mega konswersacje przez codek dot. Twarzy ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #731 dnia: Listopada 15, 2013, 12:28:21 pm »
http://metal-gear.net/2013/11/15/official-mgsv-web-site-is-live-cover-art-and-packages-revealed/

Mam nadzieję, że Kojami nie będzie lecieć w kulki i jednak wyda u nas wersję na PS4 w pudełku  :-?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #732 dnia: Listopada 15, 2013, 12:29:17 pm »
Kojami
Przyznam, że ładne i ciekawe połączenie ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #733 dnia: Listopada 15, 2013, 13:00:17 pm »
J jest tuż nad N jakby co  :mad:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #734 dnia: Listopada 15, 2013, 13:01:45 pm »
Kojima + Konami = Kojami. Jak dla mnie spoko i będę chyba nawet używał w tym kontekście ;D

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #735 dnia: Listopada 15, 2013, 14:01:57 pm »
Kojima go home

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #736 dnia: Listopada 15, 2013, 15:20:38 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/R0fQeiYGxrw?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #738 dnia: Listopada 15, 2013, 17:09:39 pm »
Kojami
Przyznam, że ładne i ciekawe połączenie ;)
tak to jest jak się pisze korzystając ze smarkfonu ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #739 dnia: Listopada 15, 2013, 21:54:12 pm »


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #740 dnia: Listopada 15, 2013, 22:00:45 pm »
Czyżby Kojima przestraszył się reakcji fanów, że pisze rzeczowo i bez trollingu?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #741 dnia: Listopada 16, 2013, 00:44:12 am »
Szkoda, że ten low-poly Snake wygląda po prostu fatalnie. Mogliby zrobić skórki inspirowane jedynką, ale dostosowane do dzisiejszych standardów...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #742 dnia: Listopada 16, 2013, 16:35:10 pm »
Fatalnie nie wygląda, ale faktycznie mogli by dać skórkę wysokiej rozdzielczości, nawet taką na wzór maski młodego Snake'a z MGS4.

A i głos Sutherland'a imo siedzi :D
Kiedyś psioczyłem że BB w MGS3 ma głos Solida, tak że zmiana mi nie przeszkadza, a nawet zaliczam na plus
Hayter do Solida, Sutherland do Big Bossa.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #743 dnia: Listopada 17, 2013, 08:23:10 am »
Trochę info z Famitsu.


Ground Zeroes to prolog do wydarzeń z Phantom Pain i jest robiony specjalnie, by zostawić nas z cliffhangerem na koniec gry. Ma to na celu zainteresowanie społeczności tym, co wydarzyć się ma w Phantom Pain.
Główna zawartość Ground Zeroes ma być swoistym samouczkiem przed pełną "piątką". Kojima użył dokładnie tego słowa. Fabularnie, Ground Zeroes skupić ma się na jednej nocy i wydarzeniach znanych nam ze zwiastuna. Jednak w trakcie gry doświadczymy innych godzin - głównie w misjach dodatkowych. Nie będzie niestety dynamicznej pogody i zmiana cyklu dnia/noc.
Phantom Pain  przeniesie wszystkie aktywności z Peace Walker - rozbudowa bazy, rekrutacja żołnierze i tym podobne, znacznie je rozwijając. Niestety, większość tego nie będzie w Ground Zeroes. Jedyne co otrzymamy to możliwość ewakuacji wybranych osób.
Zapis gry z GZ będzie można przenieść do Phanton Pain i zapewnić ma to bonusy. Jakie? Nie wiemy.
Dlaczego GZ wypuszczane jest jako osobna gra? Głównie dlatego, że deweloping Phantom Pain zajmuje bardzo dużo czasu z racji ogromnej zawartości, więc Kojima razem z wydziałem marketingu uznał, że w ten sposób łatwiej utrzymać zainteresowanie graczy i zarobić na bieżący deweloping.
Kojima chce jednocześnie wynagrodzić dodatkową zawartością w pełnej grze tych, którzy kupią GZ. Nie ma na razie jednak na to pomysłu.
Ground Zeroes i Phantom Pain wspierać będą funkcjonalność tabletów i smartfonów. Na razie mówi się o rankingach sieciowych, a Konami otrzymuje głosy by wyświetlać mapę na dodatkowym urządzeniu. Kojima jednak ma lekkie obawy o utrzymanie uwagi graczy na dwóch ekranach.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #744 dnia: Listopada 17, 2013, 12:27:43 pm »
Kojima jednak ma lekkie obawy o utrzymanie uwagi graczy na dwóch ekranach.
Za każdym razem jak producenci mówią że będą wykorzystywać telefon jako drugi ekran np jako mapę to się zastanawiam po co...
i tak skończy się tym, że trzeba będzie zatrzymać grę i spojrzeć na telefon (zapewne również go odblokować)....to ja już wolę wcisnąć 1 guzik więcej i mieć mapę na TV.
Nie mówiąc już o tym że pewnie mój telefon nie będzie obsługiwany  :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #745 dnia: Listopada 18, 2013, 16:47:24 pm »
http://www.metalgearinformer.com/?p=10436

Niby więcej grania niż godzina Irasa:
Cytuj
“It’s not just one mission.” Eyestone assured once again. “There are several missions in Ground Zeroes, and we’ve shown a few of them so far.” However, he did not want to say how many missions there are going to be exactly.

“Rest assured that there’s a good amount of gameplay within the Ground Zeroes package, and it’s not something that you’ll get though in just a couple of hours. So you’ll be playing for a long time.” Eyestone continued. “If you want to really explore everything, there are a lot of side missions, side objectives, and if you want to do all that, then that of course multiplies the gameplay as well. So there’s a lot to do, bottom line.”

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #746 dnia: Listopada 18, 2013, 16:55:26 pm »
Pytanie czy pod uwagę bierzemy sam wątek fabularny, czy również misje dodatkowe, które często będą głupie jak ta deja vu.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #747 dnia: Listopada 27, 2013, 19:22:28 pm »
Zacząłem Peace Walkera i oby V nie próbowała iść w tym kierunku jeśli chodzi o misje itp. Strasznie słabe to jest.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #748 dnia: Listopada 27, 2013, 19:32:16 pm »
Strasznie słabe to jest.
Muszę się niestety zgodzić.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #749 dnia: Listopada 27, 2013, 20:42:43 pm »
Zacząłem Peace Walkera i oby V nie próbowała iść w tym kierunku jeśli chodzi o misje itp. Strasznie słabe to jest.

Ja właśnie robię kolejne podejście, ale tym razem na PS3. Jak dla mnie spoko, ma ograniczenia narzucone przez platformę docelową. Obawiam się jednak, że na dużych konsolach część rzeczy nie przejdzie, w tym podział na misje, czy zarządzanie bazą. Za bardzo wyciąga gracza z głównego wątku, a i bardziej otwarty charakter 5'ki raczej nie będzie w tym pomagał.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #750 dnia: Listopada 27, 2013, 23:03:57 pm »
Zielarz ma rację, dwójka wyżej bredzi. Ja mam nadzieję, że piątka dużo weźmie z Peace Walkera. Rozbudowa bazy i podział na misje są fajne. Grunt żeby misje były adekwatnie rozbudowane i dłuższe.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #751 dnia: Listopada 28, 2013, 11:15:05 am »
Peace Walker to był taki eksperyment Kojimy. Trzeba pamiętać, że powstał z myślą o PSP i tam sprawdzał się bardzo dobrze. Przeniesienie tego na większe platformy musi się równać rozbudowie i większemu skomplikowaniu rozgrywki. Misje powinny być dłuższe, i najlepiej, żeby zawierały w sobie dodatkowe zadania. Najlepiej byłoby gdyby gracz nie musiał być odsyłany do bazy głównej, bo doprowadza to do rozmycia głównego wątku. Jeśli już jednak taki charakter gry się utrzyma, każda misja powinna kończyć się ewakuacją do bazy głównej (cut scenką z helikopterem, ale taką którą można skipnąć). Da to przynajmniej jakąś spójność fabularną i nie będzie wyrywało z atmosfery tworzonej w misjach. Im mniej czasu w bazie tym lepiej, choć ją też można sprytnie pokazać (może przemieszczanie się po bazie, a nie widok z góry i tabelki). Generalnie problem jest taki, że to łączenie dwóch gatunków - akcji/skradanki z prostą formą strategi/rpg. Jedno szkodzi drugiemu.

Wierzę, że Kojima to nieźle poskłada, a jak jeszcze doda do tego cechy, z których seria słynie, może się udać. Cieszą zmiany w skostniałej już mechanice, ale też mają one wpływ na resztę gry (pozytywny lub negatywny - zależy od tego co kto lubi).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #752 dnia: Listopada 30, 2013, 19:08:02 pm »
No mnie nie cieszą w ogólę, ten podział na misje tak rozp**rdala fabułę, że hej. Właśnie miała się zacząć jakaś fajna akcja, a tutaj biały ekran i "to be continued in the next mission". Nosz kur** mać, cały klimat idzie się srać, bo muszę przebrnąć przez kolejne nikomu niepotrzebne tabelki. Jeśli piątka będzie utrzymana w tej konwencji to będę bardzo zawiedziony, bo to jak na razie najgorszy metal w jakiego gralem.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #753 dnia: Grudnia 01, 2013, 08:13:39 am »
Pamiętacie jak kilkanście dni temu "Kojami" powiedział ,że czas premiery piątej części zależy od wyników sprzedaży GZ to teraz dodał do tego sprzedaż PS4...co za  :troll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #758 dnia: Grudnia 07, 2013, 14:29:15 pm »
Ja MGS nie śledze i nie wiem za bardzo o co chodzi, ale ta gierka Ground Zero za 269zł to tylko takie demko jak GT5:P?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #759 dnia: Grudnia 07, 2013, 14:49:57 pm »
Właśnie ciężko powiedzieć, co Kojima wymyślił, ale tak, cały czas nazywa to wstępem do MGS: PP