Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 361046 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1400 dnia: Czerwca 13, 2014, 15:45:50 pm »

Następne targi 16 czerwca ,więc ta data 8 czerwca mało prawdopodobna.

To bym zrobił z tą grą teraz
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1401 dnia: Czerwca 13, 2014, 15:49:36 pm »
Reszta mechaniki? Znając MGSy, po GZ nie zostało im wiele.

GZ pokazało tylko wycinek. W PP dochodzi tego sporo, Fulton, baza, koń, pudełko, itd. Część to pierdoły, ale zaimplementować to trzeba, a i przy małych rzeczach można się zakopać.

Nie robią tej gry od wczoraj, no i na prezentacjach wyraźnie są zaimplementowane. Oczywiste oczywistości, a duże rzeczy do zaimplementowania? Tych chyba już brak. Wiadomo, pewnie nie widzieliśmy każdej lokacji w trailerach, ale może Koji dla odmiany chce graczom zostawić jakieś niespodzianki?
GZ to odpowiednik Tankera w MGS2, nie zupełnie nowa gra, którą się pisze od zera. Więc chyba nie ma co jej traktować jak Division, który do konsol docelowych drogę ma jeszcze długą, pełną bólu i poniżenia, jak pewne słynne pieski ;)
Świadczy to tylko o tym, że nie zarzynają kury znoszącej złote jaja, czyli MGS:GZ.

Czy ja wiem, pełną grę sprzedadzą w kilkakrotnie większych ilościach. Konami potrzebuje tego bardzo, bo brak im gier ostatnio. Także wątpię, aby to ich powstrzymywało. Raczej wydali GZ po to, aby podreperować nieco finanse, bo wiedzieli, że na MGSV prędko liczyć nie mogą.
To że TPP zarobią więcej ma oznaczać że powinni rezygnować z zarabiania do tego czasu na GZ? A marketing? Gdyby obwieścili premierę na listopad już dzisiaj masa osób powstrzymałaby się jeszcze te kilka miesięcy z zakupem. Windo, wytrzymałbyś?

No i tak naprawdę to nie wiadomo, czy jej nie podali w zaszyfrowanej formie :wink:

Tak, tyle, że mi chodzi o już taką oficjalną. Takie szyfrowanie (według mnie) ma sens jeśli do premiery zostało sporo czasu. Gdyby miała nastąpić w tym roku, to trochę nie bardzo.


Znowu ten marketing - co nowy trailer TPP podjarka rośnie, ludzie którzy jeszcze nie kupili GZ się łamią, używki nie tanieją. Po co to zmieniać ogłaszając datę premiery? Jestem pewien, że podadzą ją maksymalnie dwa miesiące przed. No chyba, że faktycznie mało co mają i 2016, wtedy usłyszymy o tym wcześniej ;) 
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1402 dnia: Czerwca 13, 2014, 19:08:05 pm »

Gameplay wygląda na bardziej miodny niż w GZ.





 

 :angel:

Dopiero dzisiaj to zauważyłem
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1403 dnia: Czerwca 13, 2014, 20:23:49 pm »
Podobno na PS4 1080p i 60 fps. Trochę szkoda, że nie pokusili się o lepszą grafę i 30 fps, ale jak na 60 gra wygląda zajebiście.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1404 dnia: Czerwca 14, 2014, 11:39:24 am »
Podobno na PS4 1080p i 60 fps. Trochę szkoda, że nie pokusili się o lepszą grafę i 30 fps, ale jak na 60 gra wygląda zajebiście.

Tu jest link do trailera 720p 60fps
https://mega.co.nz/#!QVxzyDxS!IphestpuT6Ewb0y0zXedJJ1XskGQlYre8PRasfkYj54
Wygląda kozacko


Teraz wszystko jasne.


Ciekawe czy PP skończy się na wyspie Zanzibar walką
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:?:

ps.Tak dzisiaj ogrywając GZ zastanawiam się gdzie te wszystkie pieski z trailera się podziały jakieś przypuszczenia?

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1405 dnia: Czerwca 14, 2014, 12:20:49 pm »
Ciekawe czy PP skończy się na wyspie Zanzibar walką
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:?:

Też o tym pomyślałem. Przez całą grę budujemy bazę, poznajemy ją, rekrutujemy żołnierzy, a ostatni czapter, epilog, gramy młodym Snejem z głosem Haytera i robimy tam rzeź. Mogłoby być nieźle.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1406 dnia: Czerwca 14, 2014, 14:49:17 pm »
Ja myślę nad takim rozwiązaniem:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1407 dnia: Czerwca 17, 2014, 16:24:27 pm »
z tłitera Kojimy

HIDEO_KOJIMA @HIDEO_KOJIMA_EN:
E3 gameplay demo received much better than expected. It was closed-door & video shooting wasn't allowed so it hasn't been revealed yet.

HIDEO_KOJIMA @HIDEO_KOJIMA_EN:
Wanna see?

HIDEO_KOJIMA @HIDEO_KOJIMA_EN:
TPP is free open world game, it's hard to give u a presentation. The more u get hands on, the more u get to know such freedom & amusement.

HIDEO_KOJIMA @HIDEO_KOJIMA_EN:
With that said, it's disadvantage to show it in limited time at the show unlike Linear game that can be presented like a movie preview(1080p i 60fps :angel: ).

@HIDEO_KOJIMA_EN
I shall ask Tan if he's available Thursday to show off.

ps.
Mam nadzieje ,że tego Big Boss nie będzie miał w swojej protezie
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2014, 16:26:52 pm wysłana przez wsciekly_blondyn »

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1408 dnia: Czerwca 17, 2014, 16:33:52 pm »
Cóż, wiele wskazuje na to, że będzie miał jednak rękę Zadornova...
Kojima Pro

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1409 dnia: Czerwca 18, 2014, 08:12:13 am »
rękę Zadornova...
Hm, nie znam tych postaci i chyba będę musiał nadrobić Peace Walkera i inne przenośnie MGS'y przed premierą piątki.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1410 dnia: Czerwca 18, 2014, 08:40:03 am »
rękę Zadornova...
Hm, nie znam tych postaci i chyba będę musiał nadrobić Peace Walkera i inne przenośnie MGS'y przed premierą piątki.
Tylko Peace Walkera. Trzeba to nadrobić. Mogę Ci pożyczyć.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1411 dnia: Czerwca 18, 2014, 08:43:25 am »
Chętnie. Jako, że ostatnio nie mam nawet czasu żeby dokończyć Animatora, to jakby co się odezwę ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1412 dnia: Czerwca 18, 2014, 09:35:45 am »
Peace Walkera polecam, szczególnie na PS3 - mi grało się przednio, choć misje dodatkowe z czasem nudzą się, a "ukryte" zakończenie to dziwna zagrywka Kojimy.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1413 dnia: Czerwca 18, 2014, 09:51:01 am »
No ja się trochę irytowałem podczas grania na wiele rzeczy, ale ogolnie spoko gierka no i fabularnie bardzo ważna.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1414 dnia: Czerwca 18, 2014, 10:43:33 am »
Peace Walker powinien być ogrywany na PSP (albo Vicie), tylko wtedy można go w pełni docenić. Tam powoduje prawdziwy opad szczeny. No ale pewnie nikt nie będzie teraz kupował PSP dla PW skoro można go ograć na konsolach które się posiada w domu. Na ps3 to tylko port z bardzo słabego sprzętu, choć świetny fabularnie, to faktycznie może irytować. Choć i tak stawiam go wyżej od 4ki.

@Zielarz
Na PSP ukryte zakończenie to świetna sprawa, bo przez specyfikę sprzętu często chętnie się zrobi misję poboczną. Na ps3 jest to męczące zaliczanie, żeby w końcu zobaczyć finał.

Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1415 dnia: Czerwca 18, 2014, 10:53:19 am »
Mnie ogólnie granie na hh męczy.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1416 dnia: Czerwca 18, 2014, 11:48:20 am »
Na PSP ukryte zakończenie to świetna sprawa, bo przez specyfikę sprzętu często chętnie się zrobi misję poboczną. Na ps3 jest to męczące zaliczanie, żeby w końcu zobaczyć finał.

Czy ja wiem czy to specyfika sprzętu, ja na PS3 robiłem misje poboczne, ale z czasem już nie miałem na nie ochoty, a końcówka to wymusza.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1417 dnia: Czerwca 18, 2014, 23:14:46 pm »
Peace Walkera polecam, szczególnie na PS3 - mi grało się przednio, choć misje dodatkowe z czasem nudzą się, a "ukryte" zakończenie to dziwna zagrywka Kojimy.

To.

Łapa Snejka w TPP nie może być ręką Zadornova z jednego powodu - to nie ta ręka.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1418 dnia: Czerwca 19, 2014, 00:19:28 am »



japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1419 dnia: Czerwca 19, 2014, 08:10:11 am »
Ręka nie ta, ale czy to nie ma kompletnie związku? Wątpię. Ewidentne podobieństwo, czas akcji się zgadza no i cała ta akcja w PW. To nie może być przypadek.
Kojima Pro

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1420 dnia: Czerwca 19, 2014, 09:27:19 am »
Pewnie ten sam producent  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1421 dnia: Czerwca 19, 2014, 10:24:16 am »
W trailerach MGS2 Snake biegał po Big Shell, więc wszystko jest możliwe.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1422 dnia: Czerwca 19, 2014, 10:41:23 am »
Za 1h 20min będzie pokazany gameplay co był na targach
http://www.konami.jp/kojima_pro/station/jp/

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1423 dnia: Czerwca 19, 2014, 11:45:01 am »
15 minut.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1424 dnia: Czerwca 19, 2014, 12:00:01 pm »
 :!:  :angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1425 dnia: Czerwca 19, 2014, 12:04:19 pm »
 8)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1426 dnia: Czerwca 19, 2014, 12:06:18 pm »
Tak myślałem ,że tymi dzwiękami troluje Kojima 8)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1427 dnia: Czerwca 19, 2014, 12:45:10 pm »
Zara będzie!

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1428 dnia: Czerwca 19, 2014, 13:16:31 pm »
 :o :o
TA GRA TO TECHNICZNY MAJSTERSZTYK!
Ile rzeczy oni nawsadzali do gry i to nie na "odpier*ol" tylko się przyłożyli.
Nowe CQC czy możliwości pudełka robią, do tego mother base....

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1429 dnia: Czerwca 19, 2014, 13:16:45 pm »
O kur**, JAKA GRA 8) 8)

Animacja mnie niszczy, pudełko, czołganie na jednej ręce i jednoczesne celowanie, baza, dynamic weather, oświetlenie, cygaro 8)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1430 dnia: Czerwca 19, 2014, 13:46:38 pm »
Jedyne co bym dodał to jakiś sound indicator, albo coś w rodzaju okręgu z MGS4, żeby nie wpadało się nagle na przeciwników (jak np wtedy co koleś wysłał do bazy jeepa, a za nim stał przeciwnik).
No i gościu użył artylerii, paczuszki sobie zamawiał, zabijał kolesi...S rank.  :roll:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1431 dnia: Czerwca 19, 2014, 13:48:21 pm »

kto to jest na tej koszulce zgadujemy :?:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

ps.Piękny ,miodny,świetny ,zajebisty,czysty gameplay panie Kojima :yes_anim:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 19, 2014, 18:53:59 pm wysłana przez wsciekly_blondyn »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1432 dnia: Czerwca 19, 2014, 13:56:18 pm »
Jedyne co bym dodał to jakiś sound indicator, albo coś w rodzaju okręgu z MGS4, żeby nie wpadało się nagle na przeciwników (jak np wtedy co koleś wysłał do bazy jeepa, a za nim stał przeciwnik).
A ja właśnie nie. Niech będzie trudniej. I tak można można oznaczać przeciwników i ich widać przez ścianę. Ja i tak jak gram to staram się tych opcji nie używać. Dokładna obczajka terenu przed akcją? Uwielbiam i wchodzę w to 8)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:puppy-eyes:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1433 dnia: Czerwca 19, 2014, 14:01:23 pm »
Ten gif będzie często wklejany
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:hahaha:

Dla tych co nie widzieli link
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=y32F3jIMEUk#t=2928

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1434 dnia: Czerwca 19, 2014, 14:03:03 pm »

kto to jest na tej koszulce zgadujemy :?:



Nie trzeba zgadywać - Kojima powiedział, że to reżyser Jodorowski, o którym wielokrotnie wspominał w kąciku filmowym.
Kojima Pro

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1435 dnia: Czerwca 19, 2014, 14:33:02 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1436 dnia: Czerwca 19, 2014, 15:05:48 pm »
Jedna rzecz mnie ciekawi, zamienili CQC z R1 na R2, zastanawiam się czy np instant knock-out robimy naciskając na maxa R2, np przy ścianie kiedy zamiast ogłuszyć wroga chcemy go zgarnąć za zaułek i przesłuchać to wciskamy lekko R2 czy w ogóle wywalili taką opcję?

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1437 dnia: Czerwca 19, 2014, 16:11:00 pm »
Jedna rzecz mnie ciekawi, zamienili CQC z R1 na R2, zastanawiam się czy np instant knock-out robimy naciskając na maxa R2, np przy ścianie kiedy zamiast ogłuszyć wroga chcemy go zgarnąć za zaułek i przesłuchać to wciskamy lekko R2 czy w ogóle wywalili taką opcję?
Na ps3 jest R1, na ps4 jest R2.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1438 dnia: Czerwca 19, 2014, 18:50:51 pm »

downgrade?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)






Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 19, 2014, 18:52:58 pm wysłana przez wsciekly_blondyn »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 997
  • Reputacja: 132
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1439 dnia: Czerwca 19, 2014, 19:07:10 pm »
Wszystko spoko, ale wkurwiają mnie te kartony i balony na owce, ja pier**le, Kojima to idiota. Niby wszystko fajne, poważne, a tu nagle ch** z tego.