Autor Wątek: Dragon Age: Inquisition  (Przeczytany 79157 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpnia 21, 2013, 01:12:11 am »
Cytuj
Kolekcjonowanie rozmaitych przedmiotów, wypełnianie zadań i pomaganie innym pozwoli Inkwizycji zdobywać reputację i siłę.

Jak denerwuje mnie użycie słowa "Inkwizytor" i "Inkwizycja" - co ma piernik do wiatraka. Bioware znowu złapało słówko-klucz i jadę. Kiedyś było to "visceral combat" teraz to.
Skoro jesteś w grze inkwizytorem w trakcie inkwizycji to ciężko tych słów nie używać.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpnia 21, 2013, 07:11:05 am »
Skoro jesteś w grze inkwizytorem w trakcie inkwizycji to ciężko tych słów nie używać.

Tia, tylko ich definicja inkwizycji tj. 'szukanie kogoś kto rozwalił Tedas' BARDZO rozciąga znaczenie słowa. Jest poprawne jezykowo, ale to tyle. Inkwizytorem jakiej organizacji? Inkwizycja przeciw czemu? Fatalne użycie słowa, patrz Spanish Inquisition czy też ta z W40K - jest różnica, nie?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpnia 27, 2013, 08:51:31 am »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpnia 27, 2013, 09:04:02 am »
Jak z jakiejś bajki dla dzieci :lol:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpnia 27, 2013, 18:52:00 pm »
Jak wytresować smoka?

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #45 dnia: Września 01, 2013, 01:12:16 am »
http://www.eurogamer.pl/articles/2013-08-31-nowe-informacje-o-dragon-age-inquisition

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/SXnA4ah7uqM?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>






« Ostatnia zmiana: Września 01, 2013, 01:16:46 am wysłana przez tytacz »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #46 dnia: Września 01, 2013, 01:40:45 am »
Grafika niezła, tylko szkoda że taka sterylna i plastikowa. Poza tym design słaby. Zdecydowanie bardziej czekam na Wiedźmaka.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #47 dnia: Września 01, 2013, 07:34:02 am »
Swietna grafika, tylko liczyłem na duzo lepszą animacje, to samo wiesiek, sztywno strasznie sie poruszają

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #48 dnia: Września 01, 2013, 09:24:38 am »
Ta seria to dla mnie się skończyła  2 cześć to był gniot straszny to była chyba najgorsza gra w ,którą grałem w ostatnich latach...

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #49 dnia: Września 01, 2013, 10:13:12 am »
Cytuj
BioWare ujawniło w ten weekend kilka zajmujących informacji na temat Dragon Age: Inquisition. Przede wszystkim potwierdzono, że czwartą grywalną rasą będzie Qunari. Dotąd wiedzieliśmy, że będziemy mogli wcielić się w człowieka, elfa lub krasnoluda. Czy lista ta jeszcze się wydłuży w przyszłości? – Zobaczymy – krótko komentuje Cameron Lee z zespołu deweloperskiego.

– Jeśli chodzi o ludzi i przedstawicieli rasy Qunari, na pewno będą różnice w rozgrywce. (...) W zależności od tego, czy jesteś człowiekiem, elfem czy właśnie Quanri, w różnych lokacjach czekają na Ciebie różne doświadczenia. Szeroki wachlarz dostępnych ras otwiera duże możliwości przy przechodzeniu kampanii – dodał.

Deweloperzy potwierdzili również, że w „trójce” zagości znany z pierwszej części serii tryb taktyczny z opcją zatrzymywania upływu czasu. Zasięg widoku będzie na każdym sprzęcie taki sam, ale – jak zdradza Lee – to „pecety są wiodącą platformą, gdyż wszystko, co powstaje, powstaje właśnie na nich”.

– Mamy te oszałamiające, potężne komputery, które są po prostu niesamowite. W pierwszej kolejności wszystko przygotowujemy na nich, a potem staramy się przenieść to na pozostałe platformy, upewniając się, że nie zostaną one w tyle – dodał, zaznaczając, że w sferze samej rozgrywki nie powinny wystąpić różnice pomiędzy PlayStation 3 a Xboksem 360 oraz PlayStation 4 a Xboksem One.

– To największa gra, jaką kiedykolwiek zrobiliśmy – powiedział Mark Darrah, producent wykonawczy tytułu, podczas PAX Prime.
http://www.gram.pl/news/2013/09/01/dragon-age-inquisition-pc-wiodaca-platforma-nowy-gameplay.shtml


Mi dwójeczka bardzo przypadła do gustu. Podobało mi się prowadzenie fabuły i dobrze przemyślany interface. Jedynka była bardziej rozbudowana, ale też potrafiła zmęczyć swoją topornością. Na trójkę jakoś nie mam ciśnienia, choć pewnie i tak zagram, prędzej czy później.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #50 dnia: Września 01, 2013, 12:45:10 pm »
Cytuj
Mamy te oszałamiające, potężne komputery, które są po prostu niesamowite.
Smok rozwalający kamienne bloki=25fps, plus to:


lol

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #51 dnia: Września 01, 2013, 23:50:02 pm »


Homo Qunari jeszcze nie było :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #52 dnia: Września 02, 2013, 00:20:58 am »
Graficznie biedota imo.  :-? Ociosane wszystko takie, levele wyglądają jakby były generowane proceduralnie  :-?

lupinator

  • Gość
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #53 dnia: Września 02, 2013, 01:52:57 am »
Mi się bardzo podoba wszystko poza reakcjami przeciwników na uderzenia.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #54 dnia: Września 02, 2013, 09:50:58 am »
Na screenach wyżej wygląda zdecydowanie lepiej niż w ruchu :(

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #55 dnia: Listopada 12, 2013, 14:27:18 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/f8xJMWRI-cA?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

CU-DEŃ-KO!  :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #56 dnia: Listopada 12, 2013, 14:35:54 pm »
W końcu seria ma jakąś grafikę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #58 dnia: Grudnia 19, 2013, 21:01:21 pm »
Rozumiem  ze ten filmik wyzej to z pc a te skriny z konsol ng

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #59 dnia: Grudnia 19, 2013, 21:08:40 pm »
Odwrotnie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #60 dnia: Stycznia 03, 2014, 15:40:15 pm »
System zdobywania i rozwoju twierdzy w Dragon Age: Inquisition
Cytuj
Wprowadzenie do systemu nastąpi w bliżej nieokreślonej części gry, w której gracze, razem z pomocą Varrica, Vivienne i Cassandry, będą mieli za zadanie przejąć jedną z twierdz wroga. Jeśli nasz atak zakończy się sukcesem, w okolicy zostaną odblokowane nowe zadania do wykonania.

Kolejne twierdze będą działały podobnie, jak punkty obserwacyjne w grach spod znaku Assassin's Creed, gdzie zdobycie jednego z nich gwarantowało dostęp do kolejnych zadań pobocznych.

Jeśli będziemy chcieli, możliwe będzie także przydzielenie agentów Inkwizycji do danego zamku, gdzie będą oni wykonywali określone przez nas zadania. Za przykład podano tutaj odbudowę powalonego kolosa, na którą poświęcić będziemy musieli około pięćdziesięciu agentów - w nagrodę, odbudowany kolos wpłynie pozytywne na morale wojska broniącego twierdzy. Możliwe jest też np. wybudowanie kopalnii, zwiększając dochód danego zamku.
http://www.gram.pl/news/2014/01/03/system-zdobywania-i-rozwoju-twierdzy-w-dragon-age-inquisition.shtml

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #61 dnia: Marca 06, 2014, 17:08:19 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #62 dnia: Marca 06, 2014, 17:12:54 pm »
PIĘKNE  :D

Oby tym razem nie pożałowali kasy na produkcję i wszystko było na poziomie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #63 dnia: Marca 06, 2014, 21:01:42 pm »
Trochę razi sztucznością, ale w porównaniu do dwójki postęp w grafice jest ogromny. Na pierwszy rzut oka przypomina bardziej Skyrima na modach, niż Dragon Age'a. Będzie się grało 8)

Imo obydwa DA były świetne.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #64 dnia: Marca 06, 2014, 21:12:56 pm »
Ja pobrałem chwile w jedynkę i jakoś mnie ten techniczny potworek do siebie zniechecil więc ta część mnie nie jara kompletnie.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #65 dnia: Marca 06, 2014, 21:18:26 pm »
Nijakie to.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #66 dnia: Marca 06, 2014, 21:22:11 pm »
Zapraszam jeszcze karatekę, doktora i resztę ekspertów do wypowiedzenia się o grafice.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #67 dnia: Marca 06, 2014, 21:24:35 pm »
Mnie nie o grafę chodzi.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #68 dnia: Marca 06, 2014, 21:24:36 pm »
Ja tam nie skreślam gry, ale mam nadzieję, że po upierdolonym gównem stoliku przy dwójce, dostaniemy teraz ładna zastawę, przy której będzie można bez obrzydzenia usiąść i zjeść smaczny obiad.

Liczę też na to, że przestaną tak gejować na lewo i prawo.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #69 dnia: Marca 06, 2014, 21:42:22 pm »
Zapraszam jeszcze karatekę, doktora i resztę ekspertów do wypowiedzenia się o grafice.
To może powiesz ze jedynka była ładna i nie skopana technicznie?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #70 dnia: Marca 06, 2014, 21:45:38 pm »
To może powiesz ze jedynka była ładna i nie skopana technicznie?

Ok, rozumiem twój problem: objaw - ból dupy, przyczyna - Irek, ale kto tu w ogóle wspominał o jedynce?

Jedynka to bardzo dobry rpg, ale na PS3 niegrywalny, bo regularne 15 fps jest na granicy porzygu.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #71 dnia: Marca 06, 2014, 21:55:44 pm »
No i napisałem w temacie o kontynuacji o tym ze mam uzasadnione obawy ze z ta będzie podobnie. Mam Ci wkleić z dzisiaj większe boledupy z Twojej strony? Mało mnie obchodzi twoja osoba i nudzą mnie ciągle dojebki i poza merytoryczną rozmowa kończę z tym gownem

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #72 dnia: Marca 06, 2014, 21:58:47 pm »
A skąd ci w ogóle przyszło do głowy, że ja do ciebie pisałem?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #73 dnia: Marca 07, 2014, 09:50:54 am »
Trailer prezentuje trochę nierówną jakość - część scen jest mega, a reszta średnia. To co robi to oświetlenie, niektóre shadery, kolorystyka jest przyjemna. Gorzej wypada część assetów oraz dość ubogie otoczenie - brak czegoś, co odwróciłoby uwagę od geometrii, decali, drobnych detali rozmieszczonych w kluczowych miejscach. I tak mi się podoba i liczę na mocnego konkurenta dla Wieśka.

lupinator

  • Gość
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #74 dnia: Marca 23, 2014, 20:33:42 pm »




















Jakość-srakość, no ale...

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #75 dnia: Marca 23, 2014, 20:40:37 pm »
Mi się podoba ,aby do jesieni.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #76 dnia: Marca 25, 2014, 14:38:48 pm »


Cytuj
Vivienne zapracowała sobie na miano Madame de Fer, „Żelaznej Damy” - pisze BioWare na swoim blogu. - Jest przywódczynią magów, oficjalnie służy jako zaklinaczka na cesarskim dworze i słynie jako budząca strach kobieta, która osiągnęła swoją pozycję dzięki przebiegłości i politycznym manipulacjom. Vivienne nie pozwala, by ktokolwiek stanął jej na drodze do czegoś, czego pragnie – ani ci, którzy utrzymują, że jest snobką, ani ci, którzy żądają nałożenia restrykcji na jej moce, ani nawet inni magowie chcący wciągnąć ją w rebelię, której nie popiera. Vivienne walczy o przywrócenie porządku w pogrążonym w szaleństwie świecie i nie spocznie, póki wystarczy jej sił.
http://www.gram.pl/news/2014/03/25/dragon-age-inkwizycja-poznaj-zelazna-dame-vivienne.shtml

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #77 dnia: Marca 25, 2014, 21:10:43 pm »
Chyba w końcu zagram w DA!

lupinator

  • Gość
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #78 dnia: Marca 25, 2014, 21:12:36 pm »
Średnio mi do tego opisu pasuje murzynka o łagodnych rysach  :P

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Dragon Age: Inquisition
« Odpowiedź #79 dnia: Marca 27, 2014, 17:02:04 pm »
Na łamach najnowszego numeru Official Xbox Magazine pojawiła się zapowiedź Dragon Age: Inkwizycja. Jeden z fanów, Jaldaris93, postanowił wypisać z niego najciekawsze informacje - znajdziecie je poniżej:

W Dragon Age: Inkwizycja zwiedzimy pięć regionów: Ferelden, Wolne Marchie, Orlais, Nevarrę i Dalię. Odwiedzimy m.in. takie miejsca, jak ogarnięte wojną obszary Orlais czy cmentarz elfów, znany jako Szmaragdowe Groby (Emerald Graves). Mark Darrah wyjaśnił, że Szmaragdowe Groby to miejsce, gdzie dalijskie elfy sadziły drzewo za każdego poległego żołnierza, który zginął podczas Świętych Marszów.

Wrogowie nie będą się skalować z poziomem postaci.  :dance:

Gracze będą mieli wpływ na otoczenie (niewielkie osady, szlaki handlowe czy lokalny ekosystem), będą mogli też przejmować terytoria.

Dzikie rośliny i zwierzęta dostarczą surowców potrzebnych do wytwarzania przedmiotów, ale będzie można niemal doprowadzić do ich wyginięcia, przez co inne gatunki będą mieć lepsze warunki do życia.

Pokonanie inteligentnych przeciwników (np. smoków czy bandytów) w znaczący sposób wpłynie na dany region.

W DLC nie pojawią się nowi towarzysze, ponieważ są oni tak wpleceni w system, że nie da się ich dodawać „w locie”.

Solas to apostata i specjalista od Pustki.

Iron Bull (Żelazny Byk) będzie jednym z towarzyszy – będzie to jednooki najemnik, który porzucił religię Qun.

Sera będzie jedną z towarzyszek – będzie to elfia łuczniczka. Niewiele wiadomo o Serze i Żelaznym Byku. Serę ujawniono przypadkowo podczas prezentowania walki.

Będą trzy rodzaje kół dialogowych: jedno związane z tonem wypowiedzi, drugie związane z dokonywanymi wyborami oraz koło pozwalające na wyrażanie emocji.

Gracze będą mogli wybierać spośród czterech głosów dla Inkwizytora – będą dostępne dwa dla każdej płci, takie same dla wszystkich ras. Ograniczenie liczby dostępnych głosów związane jest z rozmiarem plików – twórcy nie chcą wydawać Inkwizycji na 14 płytach. BioWare rozważa, czy pozwolić na większe zróżnicowanie głosów przez zmianę ich tonacji.

Prolog w grze będzie taki sam dla wszystkich. Gracze będą mogli określić wygląd, wybrać klasę i wskazywać odpowiednie opcje dialogowe podczas prologu, by wypełnić go szczegółami, takimi jak przeszłość Inkwizytora czy jego relacje z innymi bohaterami.

Inkwizytor będzie jedynym ocalałym z wydarzenia, które wstrząsnęło światem i doprowadziło do powstania rozdarcia prowadzącego do Pustki. Prawdopodobnie dzięki temu będzie dysponował mocą zamykania szczelin, gdziekolwiek się pojawią.

W grze będzie możliwe dotarcie do 40 zakończeń, w oparciu o dokonane wybory i podejmowane akcje. Każde zakończenie ma różnić się od pozostałych w znaczącym stopniu, nie tylko szczegółami.

Zbroje nie będą przypisane do konkretnych klas – łotrzyk będzie mógł założyć odzienie maga, a mag – paradować w zbroi wojownika. Będzie to jednak prowadziło do szybszego męczenia się postaci – tak, jak w Dragon Age: Początek.

Ciekawostka: w grze będzie można mieć słój z pszczołami. Rozbicie go w czasie walki sprawi, że wściekłe owady zaczną żądlić przeciwników.

Źródłohttp://www.gram.pl/news/2014/03/27/dragon-age-inkwizycja-nowe-szczegoly.shtml