Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 604341 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3440 dnia: Lipca 10, 2015, 18:27:23 pm »
- na moje oceny nie ma wpływu branża
Nie rozumiem. Oceniając daną grę (dajmy na to Killzone) nie porównujesz jej do innych dokonań w tym gatunku (np. CoD), nie odnosisz tego jak ona wypada na tle konkurencji? Jak GT8 będzie miało 10 aut i 6 torów a Forza 12 (bo pewnie tyle zdążą ich naje**ć) 700 aut i 40 torów, to w żaden sposób nie obniży to oceny GT8 wg SOK?
- ocena jest i zawsze pozostanie już taka jaką wystawiłem, ewentualne poprawki czy jej lekka zmiana to max do tygodnia czasu
Rozumiem. Czyli Twoje recenzje najlepiej jest czytać po upływie tygodnia od jej publikacji, po tym czasie się "uprawomocnia".

1. Najwidoczniej się nie zrozumieliśmy. Miałem na myśli oceny wystawiane przez pisma, portale.

2. Tak uprawomocnia się po tygodniu.


Z drugiej strony myślałem, że się każdy domyśli :wtf:
Pewnie że każdy jest tak domyślny, żeby się domyślić że 8,25-8,75 to po domyśleniu 8,25-8,5.
Napisałem Ci wcześniej, że 6+ to 6.5. Dokładnie te granice 6.25-6.5.
Pod postem Lema zresztą się wytłumaczyłem bo był błąd.

Następnym razem procent jebnę do plusa to zrozumiesz :lol:.
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2015, 18:31:27 pm wysłana przez Kyokushinman »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3441 dnia: Lipca 10, 2015, 18:27:43 pm »
W bloodbornie od pochodni żaden obiekt nie rzuca cieni. Przykro mi, taka jest brutalna prawda. A cień samochodu w girsach nie jest statyczny, widać jak w 2:30 sie przesuwa.
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2015, 18:30:42 pm wysłana przez Wulfen »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3442 dnia: Lipca 10, 2015, 18:36:45 pm »
W bloodbornie od pochodni żaden obiekt nie rzuca cieni. Przykro mi, taka jest brutalna prawda. A cień samochodu w girsach nie jest statyczny, widać jak w 2:30 sie przesuwa.
W girskach nie ma pochodni.


Napisałem Ci wcześniej, że 6+ to 6.5. Dokładnie te granice 6.25-6.5.
Pod postem Lema zresztą się wytłumaczyłem bo był błąd.

Następnym razem procent jebnę do plusa to zrozumiesz :lol:.
Napisałeś, że 6+ to 6,5, potem że 8+ to 8,25-8,75, a ostatecznie że 8,25-8,5.
Wychodzi na to, że musisz zrewidować wszystkie wcześniej wystawione oceny x+, bo to mogło być x,75 a wg nowej skali nie przekracza x,5. Ktoś się może naciąć, np tu:
Mortal Kombat X

Grafika: 7+ (plus za świecące tekstury na postaciach)

Dźwięk: 7

Grywalność: 8

Ogólnie: 8-

Wady:
- krótki tryb story
- brak reszty znanych postaci
- faction fatality
- bardzo mało aren

Zalety:
- poprawiona animacja ruchów względem poprzedniczki, dzięki której ta gra wreszcie zaczyna przypominać sztuki walki
- fatality
- brutality
- zawartość wieży

Dla porównania oceny najlepszych części:

MK2: 8+
MK9: 8


Jak Ed Boon i ekipa dostarczą wszystko co powinno być w grze a nie jest to 8/10 jest możliwe.
Grafika w MKX to 7,25-7,5 czy 7,25-7,75? Czy też może 7,5? Pół punktu możliwej rozbieżności w skali do dziesięciu to kolosalna różnica, nie wiadomo jak te tekstury się świecą.
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2015, 18:46:51 pm wysłana przez Juras »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3443 dnia: Lipca 10, 2015, 18:52:24 pm »
Cytuj
Masz poprawione, za szybko tam wpisałem liczby dlatego była nieścisłość.
Powinno być już wszystko jasne.

Juras potrafisz takie proste zdanie zrozumieć ? Bo nie wydaje mi się a 2 godziny temu było napisane.


W wizualiach, dźwięku, grywalności nie ma szyn Panie. SOK nie uwzględnia.

A i masz nieaktualną ocene MKX za oprawę wizualną jest 7.

Sprawdź :naughty:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3444 dnia: Lipca 10, 2015, 18:57:14 pm »
1. Najwidoczniej się nie zrozumieliśmy. Miałem na myśli oceny wystawiane przez pisma, portale.
Jesteś twardy jak skała, nie poddajesz się hypowi i nie sugerujesz się opiniami opłaconych kurew recenzentów portali branżowych.
Hmmmmmmmm, SOK zaczyna zyskiwać w moich oczach bardziej i bardziej.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3445 dnia: Lipca 10, 2015, 19:04:57 pm »
Cytuj
W girskach nie ma pochodni.
Jest za to latarka i jakoś na słabym złomboxie się dało zrobić cienie. A bloodborne na glorious ps4 brak cieni. Bez komentarza.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3446 dnia: Lipca 10, 2015, 19:05:49 pm »
1. Najwidoczniej się nie zrozumieliśmy. Miałem na myśli oceny wystawiane przez pisma, portale.
Jesteś twardy jak skała, nie poddajesz się hypowi i nie sugerujesz się opiniami opłaconych kurew recenzentów portali branżowych.
Hmmmmmmmm, SOK zaczyna zyskiwać w moich oczach bardziej i bardziej.
Opinie na temat giery wystawiam wpierw ja albo kumpel. Zależy kto co wpierw przechodzi.
Nie sugerujemy się ocenami branży bo doświadczenie growe mamy o wiele większe niż 80% recenzentów.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3447 dnia: Lipca 10, 2015, 19:14:40 pm »
Cytuj
W girskach nie ma pochodni.
Jest za to latarka i jakoś na słabym złomboxie się dało zrobić cienie. A bloodborne na glorious ps4 brak cieni. Bez komentarza.
Zobaczymy za dwa lata te cienie, albo i nie, bo w 800x800 może być problem z widocznością. xd

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3448 dnia: Lipca 10, 2015, 19:16:36 pm »
Opinie na temat giery wystawiam wpierw ja albo kumpel. Zależy kto co wpierw przechodzi.
Nie sugerujemy się ocenami branży bo doświadczenie growe mamy o wiele większe niż 80% recenzentów.
No nie bardzo, przechodzenie kompanii w CoDach i GeoWach to nie bardzo doświadczenia growe.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3449 dnia: Lipca 10, 2015, 19:19:13 pm »
Opinie na temat giery wystawiam wpierw ja albo kumpel. Zależy kto co wpierw przechodzi.
Nie sugerujemy się ocenami branży bo doświadczenie growe mamy o wiele większe niż 80% recenzentów.
No nie bardzo, przechodzenie kompanii w CoDach i GeoWach to nie bardzo doświadczenia growe.
Czy ja wiem, akurat w girski gram na najwyższym :naughty:.

Lista zmian w patchu 1.07
http://www.ppe.pl/news-37224-pelna_lista_zmian_z_aktualizacji_1_07_dla_wiedzmin_3__dziki_gon.html

Zobaczymy jak tam teraz będzie na bagnach.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3450 dnia: Lipca 10, 2015, 19:19:55 pm »
Co do wcześniejszej dyskusji o grafice, to nie czepiam się tekstur wody, ale tego, że jest cały czas jednostajna (zero nawet małych fal). W GTAV to wyglądało inaczej (lepiej).
Wschody i zachody słońca same w sobie wyglądają fajnie, jednak nie podoba mi się, gdy całe otoczenie robi się pomarańczowe. Gra wygląda wtedy imo znacznie gorzej niż w środku dnia. W nocy czasami jest zajebiście, a czasami tak sobie, to samo tyczy się warunków pogodowych. A na Skellige rzeczywiście nocą jest za jasno.


Interaktywna mapa:
http://thewitcher.com/map
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2015, 19:35:19 pm wysłana przez POK »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3451 dnia: Lipca 10, 2015, 21:22:45 pm »
@wulfen - kiedy postanowiłeś zostać bezmózgą amebą jak kukuryku?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3452 dnia: Lipca 10, 2015, 21:37:04 pm »
Moze byscie se poszli z tematem gdzies indziej, gdzie nie bede musial tego pierdololo czytac?

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3453 dnia: Lipca 12, 2015, 17:38:19 pm »
Może w końcu ktoś z uprawnieniami moda zrobi porządek z tym burdelem? Rozumiem, że forum ma luźne podejście, ale pierdolamento Kyo i Wulfena ciężko się czyta.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3454 dnia: Lipca 13, 2015, 09:47:48 am »
Ależ jesteście delikatni i wrażliwi na spam w temacie. A może nie na spam, tylko na coś innego?

I co, po banie mają?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3455 dnia: Lipca 13, 2015, 09:54:43 am »
Może w końcu ktoś z uprawnieniami moda zrobi porządek z tym burdelem? Rozumiem, że forum ma luźne podejście, ale pierdolamento Kyo i Wulfena ciężko się czyta.
Taki mamy klimat :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3456 dnia: Lipca 13, 2015, 10:15:27 am »

A może nie na spam, tylko na coś innego?

Na pierdolenie?

I nigdzie nie prosiłem o bana tylko o porządek w temacie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3457 dnia: Lipca 13, 2015, 11:08:39 am »
Na krytykę i obiektywizm  8)

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3458 dnia: Lipca 13, 2015, 11:11:16 am »
« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2015, 11:20:54 am wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3459 dnia: Lipca 13, 2015, 11:14:41 am »
Chyba z Ciebie :p

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3460 dnia: Lipca 13, 2015, 11:21:07 am »
O obiektywizmie będzie mi mówiła osoba, której taktykę w gwincie niszczy zmiana obrazków kartach? ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3461 dnia: Lipca 13, 2015, 11:40:49 am »
Gwint i obiektywizm. Dobry pojazd. :ok:

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3462 dnia: Lipca 13, 2015, 11:41:47 am »
Gwint i obiektywizm. Dobry pojazd. :ok:

Nie ale to pokazuje ile warta jest twoja "krytyka". A Kyo nie komentuje, już krąży opinia o jego wywodach na tym forum.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3463 dnia: Lipca 13, 2015, 11:53:58 am »
Hah, no tak, moja krytyka jest nic nie warta, bo nie wiedziałem, że zmienił się tylko skin na tych kartach. ch** z tym, że byle kupiec faktycznie od groma ma tych kart :lol:

No cóż, nie pozostaje mi nic innego jak dostosować poziom obiektywizmu i np w ramach kolejnego SP do DC, zaproponować dodanie standardów do DC, pewnie z przyjemnością zapłaciłbyś za możliwość przejachania się historycznymi modelami , sięgającym ery PSX. Tak obiektywnie!

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3464 dnia: Lipca 13, 2015, 13:16:55 pm »
Właśnie mnie utwierdzasz w moich przekonaniach.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3465 dnia: Lipca 13, 2015, 17:48:37 pm »
Mrocz ładnie poprosił o zrobienie porządku to przylazł andrjuszka i zaczął robić syf :roll:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3466 dnia: Lipca 13, 2015, 18:15:43 pm »
Też mi porządek... wywalić kogoś, bo się nie puszcza na samą myśl o Playstation :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3467 dnia: Lipca 13, 2015, 18:16:44 pm »
Żeby te dyskusje jeszcze dotyczyły Playstation :roll:

EOT, bo mnie też wciągniesz w tworzenie syfu na forum.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3468 dnia: Lipca 13, 2015, 18:19:55 pm »
Kyo sobie gierki oceniał - ludziom obiektywnym forumowiczom oceny za grafę nie podchodziły, za niskie w The Order. Wulfen od czasu do czasu napisał, że np pochodnia cienia nie rzuca w BB, Wulfen pierdoli i jeszcze mówi, że w Girsach latarki cienie rzucają...- spalić na stosie. Tja.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3469 dnia: Lipca 13, 2015, 18:55:07 pm »
Kyo sobie gierki oceniał - ludziom obiektywnym forumowiczom oceny za grafę nie podchodziły, za niskie w The Order. Wulfen od czasu do czasu napisał, że np pochodnia cienia nie rzuca w BB, Wulfen pierdoli i jeszcze mówi, że w Girsach latarki cienie rzucają...- spalić na stosie. Tja.
O widzę że się znasz na ocenach SOKu, a więc jak wiadomo 6+ to 6,5, co oznacza przedział 6,25-6,75, a to się każdy bystry domyślił że 6,25-6,5, nie. 9= to 8,75, ale nie więcej co po domyśleniu daje 8,5 do 8,75. Do tej pory było wszystko jest jasne, nawet Wulfen wytłumaczył, po czym się powiesił. Ale SOK stwierdza że nie rozdrabnia się w ocenach cząstkowych i nie wystawia im =. = może dostać tylko ocena końcowa. Jak już wiadomo = to x,75 ale nie więcej czyli x,5-x,75 i tu zachodzi pytanie:
-Dlaczego ocena za grafikę nie może wynosić np 8,75 ale nie więcej czyli 8,5-8,75?
Jak sądzisz?
« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2015, 18:57:09 pm wysłana przez Juras »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3470 dnia: Lipca 13, 2015, 20:17:22 pm »
Dobra, to moze na temat w koncu.

Gdzie znajde nigredo do wykonania rynsztunku niedzwiedzia? Szukam i szukam i ch** wielki...

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3471 dnia: Lipca 13, 2015, 23:24:18 pm »
Ja wlasnie przed chwila skonczylem i powoli dochodze do siebie. Nasuwa mi sie tylko jedno - Bethesda, Bioware i co sie tam jeszcze liczy w rpgowym swiecie moze tyllko podziwiac jak sie robi scenariusze i niebanalne postacie, z ktorymi po prostu sie czlowiek zzywa. Naprawde, az zal mi w tym momencie, ze to juz koniec tej opowiesci.

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3472 dnia: Lipca 13, 2015, 23:59:28 pm »
Bethesda, Bioware i co sie tam jeszcze liczy w rpgowym swiecie moze tyllko podziwiac jak sie robi scenariusze i niebanalne postacie, z ktorymi po prostu sie czlowiek zzywa.
To akurat zasługa bardziej zasługa Sapkowskiego niż CDPR i też w sumie należy o tym pamiętać przy porównywaniu RPGów. Sam się na tym łapałem, że parę razy zapomniałem o ułatwieniu w postaci gotowej, wielotomowej bazy przy Wiedźminie. Bethesda sami wymyślili TESa, jak i Bioware ME.

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3473 dnia: Lipca 14, 2015, 00:03:36 am »
To akurat zasługa bardziej zasługa Sapkowskiego niż CDPR i też w sumie należy o tym pamiętać przy porównywaniu RPGów. Sam się na tym łapałem, że parę razy zapomniałem o ułatwieniu w postaci gotowej, wielotomowej bazy przy Wiedźminie. Bethesda sami wymyślili TESa, jak i Bioware ME.
No tu sie troche zgodze, ale zawsze mogli to zjebac, jesli chodzi o postacie - ale od scenariusza trojki i w ogole gier Sapkowski sie odcina.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3474 dnia: Lipca 14, 2015, 00:16:36 am »
Sama jakosc tekstow jest na wysokim poziomie i Sapkowski raczej im tego nie pisal ;)

Maja dobrych scenarzystow co jest najwazniejsze przy grze RPG. Pozostaje kwestia, ilu z nich zostanie w CDP, bo jak pokazuje przyklad Horizon to maja niezle branie w branzy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3475 dnia: Lipca 14, 2015, 01:59:18 am »
Sapkowski stworzył świetny świat, ale nie pomagał w tworzeniu gry i nie traktuje jej jako kontynuacji przygód Geralta. Cały scenariusz jest zasługą CDP i należy im się za to wielki szacun. Gdyby za robotę wzięło się gorsze studio gra byłaby płaska i bez życia i nawet mocne fundamenty w postaci książek na niewiele by się zdały.

Maja dobrych scenarzystow co jest najwazniejsze przy grze RPG. Pozostaje kwestia, ilu z nich zostanie w CDP, bo jak pokazuje przyklad Horizon to maja niezle branie w branzy.
No właśnie, też się tego obawiam. Zobaczymy za parę lat, jak im wyjdzie Cyberpunk. Nie zapominajmy też o dużych DLC.

Ja obecnie mam 19 poziom i do tej pory wykonałem główne zadania fabularne w Velen i Novigradzie. I zdania nie zmieniam. Gra jest MEGA.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3476 dnia: Lipca 14, 2015, 06:56:55 am »
Ja mam dopiero 10 poziom(robię właśnie 'dziady') i policzyłem, że w takim tempie może skończę wieśka za jakieś 2-3 miechy. Ale nic to, gra cholernie mi się podoba więc żadnego przymusu nie ma.
Fryty tyty dotknij pyty

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3477 dnia: Lipca 14, 2015, 09:28:05 am »
az zal mi w tym momencie, ze to juz koniec tej opowiesci.

Będą 2 duże DLC, które wielkością CDP porównuje do Wieśka 2 :P a potem kto wie ;)

Jak dla mnie nie ma szans na koniec ze światem Wieśka ;) Po Cyberpunku na bank w jakiś sposób wrócą do gry :) W końcu ludzie  na świecie kochają Wiedźmina ;) Czy to przedstawią losy innego bohatera czy Geralta. ;) Nie wierzę by odpuścili sobie zarobek :P

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3478 dnia: Lipca 14, 2015, 10:09:06 am »
Wiadomo cos kiedy te DLC maja sie pojawic?

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3479 dnia: Lipca 14, 2015, 10:10:15 am »
Wiadomo cos kiedy te DLC maja sie pojawic?

Jeden we wrześniu/październiku, a drugi na początku 2016 ;)