0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
http://wpc.4d7d.edgecastcdn.net/004D7D/media/THE%20WITCHER%203/Pdf/patch_1_10_changelog_pl.pdfFajnie, 15 GB, ale czemu w change logu wśród naprawionych misji nie ma wymienionej "Najgroźniejszy Potwór na Skellige"?
CDP juz fiutki zmiekly i jebanego arabusa wrzucili do gry
Link jakis czy cos?
No to IMO wszystko ok, bo w ksiazkach tez sie takowi pojawiali
Cytat: windomearl w Października 13, 2015, 14:47:21 pmNo to IMO wszystko ok, bo w ksiazkach tez sie takowi pojawiali A to luz myślałem ze to znów poprawność polityczna
"As for PS4, this is the first patch where the platform is so consistently ahead of Xbox One in performance terms. Previous updates had different scenes favouring one console or the other, but this patch ramps up PS4's delivery across the board; less stuttering while travelling the world, and a smoother return in matching stress-tests. It's a lead that holds across all scenes on PS4, a version that already benefits from a 1080p resolution, compared to Xbox One's dynamic setup (resolving typically at 900p). Patch 1.10 gives Sony's console the push in performance fans had waited for, and it's now a far more refined game."
Płynność faktycznie poprawili i wrzucili też fajnie wyglądający chwilowy efekt rozmycia tła np po skończeniu rozmowy czy gry w gwinta.
Po przejściu gry można grać dalej, czy lepiej uderzyć dodatek teraz? Jestem pod sam koniec Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)szykuje się na starcie z Eredinem jestem w novigradzie, robie questy dla przyjaciół
Ja nie ruszyłem na razie wątku głównego :p ale powiem ze mi podbiłeś hype.
Wiedźmin 3 otrzymał w tym tygodniu pierwszy z dwóch zaplanowanych dodatków. Serce z Kamienia okazało się świetnym rozszerzeniem, który chwalą nie tylko media, ale przede wszystkim gracze. Jak przekonują twórcy, nie jest to przypadek, a wysiłek zespołu, w którym każdy z członków ma coś ważnego do powiedzenia - tego dowiadujemy się z pamiętników dewelopera opublikowanych na oficjalnym kanale gry na YouTube.- Bardzo pozytywnym aspektem pracy w CD Projekt RED jest to, że nasz głos i opinia naprawdę się liczą. (...) Mamy niezliczoną liczbę rzeczy, które zostały dodane do gry dzięki sugestiom rzuconym podczas spotkań, rozmów na korytarzu czy nawet wyciągniętych z lektury komentarzy na forach. No i nie zapominajmy o tym, że pomysł na Gwinta narodził się podczas kąpieli - mówi w filmie Jose Teixeria, z CD Projekt RED. Niedługo później temat z pracy w studio zbacza na pracę nad dodatkiem. Twórcy mówią o tym, co przyświecało im podczas tworzenia Serca z Kamienia, a oprócz tego mamy okazję zajrzeć za kulisy i obejrzeć unikatowe sceny z jego tworzenia czy nawet z codziennego życia w siedzibie Redów.