Po ograniu Wiedźmina 2 mam ogromne ciśnienie na następną część więc zagłębiłem się w te informacje ,które pojawiały się w tym roku:
-80 potworów w grze o to kilka z nich
BiesTen potwór posiada zdolności zdolności hipnotyczne ma on troje oczu za pomocą środkowego oka potrafią tak zamącić percepcję ofiary, wygląda to tak ,że nie widzimy nic poza tym okiem ,które świeci się na kolor pomarańczowy.
LeszyTa bestia cechuje się wysoką inteligencją ,potrafi przybrać postać dowolnego leśnego zwierza jak i człowieka i na dodatek zamienić się w pień drzewa.
Ice GiantNa zamkniętym pokazie było ukazane jak Geralt tropi potwory producenci wprowadzili tryb detektywistyczny do gry(Batman
)Łiczer jako łowca ma rozwinięty wzrok ,słuch i węch...
musimy przeprowdzić wywiad środowiskowy pytać się mieszkańców o wszystko w jakich porach dnia atakuje jak wyglądają ofiary po ataku w tym demie był przedstawiny
Leszyjako jedna z bestii .Gdy rozpoczeliśmy tropienie wśród mieszkańców jedni (młodsza część ) uważali go za potwora ,którego należy zabić drudzy czyli starsza część społeczeństawa za bóstwo ,które opiekuje się lasem Geralt po zbadaniu wszystkich śladów dowiedział się ,że w Lesie są totemy z ,których ów potwór czerpie moc dowiedział się również ,że bestia przybiera postać ludzką i wszędzie gdzie się pojawia podążają za nim kruki Wiedźmin dostrzegł iż Leszy "wszedł" w ciało dziewczynki i tu stajemy przed dylematem czy zabijamy bogu winną niewiaste czy szukamy innego rozwiązania
-W grze nie będzie potyczek z bossami ,gdyż potenjalnie każdy potwór ma być "bossem" pokonać je bez odpowiedniego przygotowania będzie dla nas śmiertelne
-podczas walk pojawi się system spowolnienia czasu, wzorowany na VATS z Fallout’a 3, posłuży on wymierzeniu ciosu w konkretną część ciała przeciwnika
-świat nie będzie skalowany jak w Skyrim bliżej mu będzie do tego z Gothic
-świat gry będzie podzielony na trzy odrębne obszary - Skellige, Ziemię Niczyją oraz Novigrad – każdy z nich będzie miał całkowicie otwartą strukturę, czyli nie będzie żadnych niewidzialnych ścian
-świat gry będzie posiadał rozbudowany system ekonomiczny – jeden przedmiot będzie miał różną wartość w różnych miejscach
-będzie aż 36 możliwych zakończeń oraz trzy różne epilogi – wystarczające na około godzinę gry
-Geralt będzie mógł osiągnąć maksymalnie 60 poziom doświadczenia
-Geralt będzie mógł pływać, ale tylko w ciepłych wodach
-Geralt będzie mógł skakać i się wspinać
-Geralt będzie miał aż 96 animacji ruchów bojowych
-Geralt w każdym momencie gry będzie mógł zmienić fryzurę wystarczy, że odwiedzi fryzjera
-pojawią się dwie nowe mini-gry: rzucanie toporem,nożami oraz gra w karty
-konia będzie można kupić lub schwytać nasz towarzysz w grze będzie miał swoje drzewko rozwoju
-w grze nie będzie QTE
-w czasie podróżowania po otwartym świecie nie będą nam już przeszkadzały ekrany wczytywania
-każda zbroja będzie miała swój unikalny wygląd będzi ich około 30 rodzajów
-pogoda będzie miała wpływ na rozrywkę
-będzie można okradać innych ludzi, jednak jeżeli zostaniemy przyłapani, to spotka nas kara
-wrogowie znajdujący się w beznadziejnej sytuacji poddadzą się składając broń
-potwory przy niskim stanie zdrowia będą uciekać
-raz na jakiś czas podczas rozrywki pojawią się filmowe przerywniki podsumowujące dotychczasowe przygody bohatera, a w roli narratora znów usłyszymy Jaskra
-alchemia będzie bardziej przyjazna graczom niż w poprzednich częściach ps ciekawe jak dla Geralta
-eliksiry będzie można pić również podczas walki, choć zalecane będzie wypicie ich wcześniej
-nie bedzie opcji skradanie jak w 2 części