Nowe informacje(nowe logo) o Wiedźminie 3 z CD-Action Expo!
twórcy szacują, że jeżeli ktoś będzie chciał zobaczyć całą zawartość Wiedźmina 3, to będzie musiał przejść grę trzykrotnie
pojawią się ważne postacie z wiedźmińskiej Sagi, które nie ukazały się we wcześniejszych częściach gier
w Dzikim Gonie pojawią się momenty, w których pokierujemy postaciami innymi niż Geralt, jednak nie będzie ich wiele
możliwe, że z powodu dużej odległości między Ziemią Niczyją, a Novigradem pojawi się krótki ekran ładowania
dzięki nowemu systemowi mimiki twarzy każda rozmowa ma wyglądać jak cutscenki
możliwe, że ostatecznie świat gry będzie jeszcze większy, niż początkowo zapowiadali twórcy
Miasto Novigrad będzie kilkukrotnie większe od Wyzimy z pierwszej części gry
Wiedźmin 3 będzie pod względem trudności będzie łatwiejszy od „dwójki” [jestem smutny – dopisał protagonista]
ekwipunek będzie hybrydą tego znanego z Wiedźmina 1 i 2
pojawi się znany z "jedynki" system ulepszania broni
potwory, które pojawią się w grze są inspirowane przede wszystkim słowiańską mitologią
nad Wiedźminem 3 pracuje obecnie ponad 200 osób, w tym 12 projektantów zadań!
udział Andrzeja Sapkowskiego przy produkcji gry ogranicza się wyłącznie do sporadycznych konsultacji w zakresie mapy świata i nazw własnych
Geralt będzie mógł zgolić brodę, jednak z czasem mu ona najprawdopodobniej odrośnie
cena i zawartość edycji kolekcjonerskiej ma zostać podana wkrótce
źródłohttp://www.witchersite.pl/component/content/article/26-news-wiedzmin-3/939-nowe-informacje-o-wiedzminie-3-z-cd-action-expo.htmlWiedźmin 3 będzie wyglądał inaczej na PS4 i Xbox One? Mieliśmy na ten temat debatę w studio i zapytałem naszych ludzi od kwestii technicznych jak to właściwie działa. Podesłali mi kilka wykresów, na których było wytłumaczone czy dostrzegłbym różnice w danych rozdzielczościach, gdybym siedział metr czy maksymalnie dwa od ekranu, na którym byłaby wyświetlona gra - powiedział Marcin dodając, że ostatnio kwestia ta jest wykorzystywana jako amunicja w wojnie pomiędzy deweloperami sprzętu. - To bardziej różnicowanie dokonywane przez PR, które jest bardziej ważne dla Sony i którego oczywiście aktualnie używają, niż ma jakieś znaczenie dla graczy - dodał M. Iwański.
- Aktualnie staramy się wycisnąć maksymalnie ile tylko damy radę, z każdej z platform, ponieważ jest to kluczowy element Wiedźmina. Czy będą duże różnice? Nie wydaje mi się. (...) Jeżeli będą, to pewnie minimalne. Bardziej ludzie będą to nakręcać i mówić o tym na zasadzie "ja mam tak, ty tak i tu jest lepiej" - powiedział Marcin Iwański.
źródłohttp://www.gram.pl/news/2014/05/13/wiedzmin-3-bedzie-wygladal-inaczej-na-ps4-i-xbox-one.shtml