Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 603156 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2320 dnia: Maja 21, 2015, 00:37:23 am »
Ja obecnie jestem na etapie nienawiści z koniem. Nie da się ani na nim sprawnie walczyć, ani sprawnie przy wrogach zeskoczyć i wpaść w wir walki, nie da się nim sprawnie jeździć i w sumie do niczego się nie nadaje. Najfajniej się chodzi pieszo. Szkoda, że nie ma w grze czarnej peleryny, jak na trailerach.

Lasy zajebiste, bardzo polskie i fajnie się po nich chodzi piechotą.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2321 dnia: Maja 21, 2015, 01:40:51 am »
Za to jak leziesz podczas wichury lasem to to jest zupełnie nowy poziom, świetnie to wygląda jak każdy krzaczek i drzewo się rusza, jak jeszcze świeci zachodzące słońce albo księżyc w pełni tworząc godraysy na które wpływa ta cała ruszająca się zielenina to wtedy czuć nową generację.


XD

Jak to było?? Blacharski średniak coś tam coś tam, teraz takie coś trochę przyboostowane to "nowa generacja.
« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2015, 01:43:10 am wysłana przez Juras »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2322 dnia: Maja 21, 2015, 01:42:17 am »
co innego jak się kołyszą 2 gałązki, a co innego cały las

Cytuj
To Twoje całe oświetlenie to poziom Dogmy z PS3.
W takim razie bloodborneowi daleko do Dogmy.

Pokaż mi takie oświetlenie w krwistych




Zresztą nigdzie nie napisałem że jest jakieś rewelacyjne. Napewno lepsze niż w bloodborne, za to do takiego order czy AC:U wiedzminowi daleko
« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2015, 02:00:19 am wysłana przez Wulfen »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2323 dnia: Maja 21, 2015, 01:47:03 am »
Fajne to, podoba mi sie bardzo, tylko to ma tyle błędów.. :lol: Czasami wstyd znajomemu pokazac..
Tam jakas omawiana miejscówka z bitwy na ps4 też robi wrażenie, zwyczajne tam jest ładniej. Mało drzew czy coś?
Sterowanie, wybieranie, kamera, animacja i płynność miejscami leży. Podobnie jak poziom wykształcenia wrogów.. :P
Nie da sie zrobić rpg aby to wygladało i ruszało jak normalna gra?



Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2324 dnia: Maja 21, 2015, 01:48:13 am »
Więcej ramu i więcej flopsów to się więcej PŁASKICH gałązek kołysze.

el becetol

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2325 dnia: Maja 21, 2015, 02:22:33 am »
Roślinność jest ładniej cieniowana na tej zmodowanej PC wersji, chyba że to przez nieco inną porę dnia... tekstury też raczej lepsze, nie tylko za sprawą filtra ostrości.
Nie powiem, dobrze to wygląda.

Tutaj jest log tych modyfikacji ze screenami porównawczymi: http://sfx.thelazy.net/games/preset/3696/

Przed:

Po:


Różnica taka że ją sobie w 15 sekund pilotem od telewizora zrobisz.




Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2326 dnia: Maja 21, 2015, 02:40:23 am »
Czemu do uja na SW kłódka jest?

Przy okazji, zajebiste widoczki, szkoda że ta gra pod konsole nie była robiona.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2327 dnia: Maja 21, 2015, 06:04:02 am »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2328 dnia: Maja 21, 2015, 07:52:18 am »
Jeszcze w nawiązaniu do swojskiej natury sprawdźcie podczas hasania po lokacjach czy twórcy umieścili tam kolejne nawiązania do charakterystycznych miejsc w Polsce, przykładowo Krzywy Las ;) To ciekawe smaczki.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2329 dnia: Maja 21, 2015, 08:09:59 am »
No wiec tak, gra widać ze jest typowo pc towa,  ikonki są tak małe jak by ludzie mieli grać na monitorach 21cali pół metra od ekranu! Następna sprawa dretwe sterowanie, śmierdzi pc towym.  No i ta nieszczęsny animacja,  jest to poziom ps3. Wszystko resztę jest zajebiste w tej grze

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2330 dnia: Maja 21, 2015, 08:22:55 am »

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2331 dnia: Maja 21, 2015, 08:42:46 am »
Dobry tip, polecam zastosować, można zjechać z ustawieniem jeszcze niżej.

Cytuj
I actually feel this improved the game for me. Let me know if it helps you out. EDIT* Press 'OPTIONS' on your controller. Go down to 'OPTIONS' on the pause menu. 'CONTROLLER SETTINGS' "Right stick sensitivity-Camera" 0.80
http://www.reddit.com/r/PS4/comments/36jb0z/the_witcher_3_tip_turn_the_camera_down_to_8085/

Wszystkim którzy narzekali na sterowanie polecam posłuchać się rady Tropika :D Gra się naprawdę O WIELE lepiej :)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2332 dnia: Maja 21, 2015, 09:00:36 am »
http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-19-cd-projekt-red-tackles-the-witcher-3-graphics-downgrade-issue-head-on

CD Projekt Red w bezpośredniej rozmowie z Eurogamerem odnosi się do kwestii zubożenia szaty graficznej.

Cytuj
Did the console versions restrict the PC version?

"If the consoles are not involved there is no Witcher 3 as it is," answers Marcin Iwinski, definitively. "We can lay it out that simply. We just cannot afford it, because consoles allow us to go higher in terms of the possible or achievable sales; have a higher budget for the game, and invest it all into developing this huge, gigantic world.

"Developing only for the PC: yes, probably we could get more [in terms of graphics] as there would be nothing else - they would be so focused, like if we would develop only on Xbox One or PlayStation 4. But then we cannot afford such a game."

[...]

Why did the graphics change?

"If you're looking at the development process," Iwinski begins, "we do a certain build for a tradeshow and you pack it, it works, it looks amazing. And you are extremely far away from completing the game. Then you put it in the open-world, regardless of the platform, and it's like 'oh shit, it doesn't really work'. We've already showed it, now we have to make it work. And then we try to make it work on a huge scale. This is the nature of games development."

It was captured PC footage, not pre-rendered, Badowski confirms, but a lot had to change. "I cannot argue - if people see changes, we cannot argue," Adam Badowski says, "but there are complex technical reasons behind it.

[...]

Marcin Iwinski picks it up: "Maybe we shouldn't have shown that [trailer], I don't know, but we didn't know that it wasn't going to work, so it's not a lie or a bad will - that's why we didn't comment actively. We don't agree there is a downgrade but it's our opinion, and gamers' feeling can be different. If they made their purchasing decision based on the 2013 materials, I'm deeply sorry for that, and we are discussing how we can make it up to them because that's not fair.

[...]

Why didn't you say anything until now?

"Frankly speaking because we didn't see it as a problem," Iwinski admits. They didn't ignore the issue: every tweet, every mention of the issue for weeks now has been sent to the tech team to immediately address - and I've seen firsthand how closely they monitor everything said about the game and how much they care.

"You're saying that we should have said 'hey we've changed stuff and now it looks like this'?" he asks. As it was, I tell him, it looked like CD Projekt Red had something to hide. "So actually here we strongly disagree," he returns, "because we are not trying to hide anything." You can't hide what people can so easily compare and see, adds Badowski.

"We don't feel good about it," Iwinski adds, "and I treat it very personally. Maybe it doesn't seem [like that] because we run around like crazy at the release but..."

"The whole team was touched by this," Michal Platkow-Gilewski chimes in, and I can testify to that. "They really care," says Badowski.

Marcin Iwinski adds: "You play it and you are not fine: really, that's touching and we'll do our best to make it up. But if you didn't play it and you're trolling: think twice please.

"In a way, because of us not seeing it as a problem, and working hard on the game until the very end, that's where we are today and that's why we have to explain. I hope it shows our intentions, because we are not hiding anything. Considering our values, hiding is the last thing we ever want to do.

"And for those who are still not 100 per cent decided, I definitely encourage them to wait and see what we will be releasing in patches, updates and whatnot."
« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2015, 09:09:19 am wysłana przez Kert »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2333 dnia: Maja 21, 2015, 09:09:17 am »
Dobry tip, polecam zastosować, można zjechać z ustawieniem jeszcze niżej.

Cytuj
I actually feel this improved the game for me. Let me know if it helps you out. EDIT* Press 'OPTIONS' on your controller. Go down to 'OPTIONS' on the pause menu. 'CONTROLLER SETTINGS' "Right stick sensitivity-Camera" 0.80
http://www.reddit.com/r/PS4/comments/36jb0z/the_witcher_3_tip_turn_the_camera_down_to_8085/

Wszystkim którzy narzekali na sterowanie polecam posłuchać się rady Tropika :D Gra się naprawdę O WIELE lepiej :)
Ja tak zrobilem od samego poczatku i jest spoko.

el becetol

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2334 dnia: Maja 21, 2015, 10:03:25 am »
Cytuj
Did the console versions restrict the PC version?

"If the consoles are not involved there is no Witcher 3 as it is," answers Marcin Iwinski, definitively. "We can lay it out that simply. We just cannot afford it, because consoles allow us to go higher in terms of the possible or achievable sales; have a higher budget for the game, and invest it all into developing this huge, gigantic world.

Ciągle to powtarzam, jednak blacharze nie potrafią tego zrozumieć. :roll: Jakby Wiedźmin był exem na PC to by wyglądał najwyżej jak inne rpg exy na PC:




lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2335 dnia: Maja 21, 2015, 10:05:10 am »
Dobry tip, polecam zastosować, można zjechać z ustawieniem jeszcze niżej.

Cytuj
I actually feel this improved the game for me. Let me know if it helps you out. EDIT* Press 'OPTIONS' on your controller. Go down to 'OPTIONS' on the pause menu. 'CONTROLLER SETTINGS' "Right stick sensitivity-Camera" 0.80
http://www.reddit.com/r/PS4/comments/36jb0z/the_witcher_3_tip_turn_the_camera_down_to_8085/

Wszystkim którzy narzekali na sterowanie polecam posłuchać się rady Tropika :D Gra się naprawdę O WIELE lepiej :)
Od razu zmieniłem wszystko na min (0.5), a przydałoby się jeszcze to zmniejszyć. Przecież na defaultcie się nie da grać. Dziwne, że w sumie w CDP nikt tak tego nie odczuł.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2336 dnia: Maja 21, 2015, 10:06:26 am »
No ja właśnie nie zczaiłem się że to czułość za duża ;)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2337 dnia: Maja 21, 2015, 10:14:28 am »
Widać, że Redzi poważnie podchodzą do problemów z grą, więc myślę, że przyjrzą się także sterowaniu. Już zapowiedzieli następnego patcha na ps4 związanego m.in. z framerate i przyglądają się problemom zgłoszonym przez graczy (jak mała czcionka, o której wspomniał Tomasz).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2338 dnia: Maja 21, 2015, 10:22:41 am »
Kumpel ma bug, że jak passuje w karciance to go z gry wywala.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2339 dnia: Maja 21, 2015, 10:25:52 am »
Kumpel ma bug, że jak passuje w karciance to go z gry wywala.

Moją lubą też to spotkało.
A polubiła Gwinta ;) Może będzie mi ogrywać wszystkich :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2340 dnia: Maja 21, 2015, 10:31:33 am »
No wiec tak, gra widać ze jest typowo pc towa,  ikonki są tak małe jak by ludzie mieli grać na monitorach 21cali pół metra od ekranu!

Ja sobie maksymalnie zmniejszyłem czcionki i dalej jak dla mnie za dużo miejsca zajmują. Mogłyby być mniejsze.

Brakuje natomiast opcji wyłącznie Hudu jednym przełącznikiem w menu, bo teraz do zrobienia zdjęcia trzeba poprzestawiać kilkanaście suwaczków oddzielnie.

W ogóle każda gra powinna mieć photo mode.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2341 dnia: Maja 21, 2015, 10:34:04 am »
Brakuje natomiast opcji wyłącznie Hudu jednym przełącznikiem w menu, bo teraz do zrobienia zdjęcia trzeba poprzestawiać kilkanaście suwaczków oddzielnie.

No fakt. To by się przydało. Bo niektóre miejscówki są tak piękne, że aż proszą się o zrobienie foty/filmik :)

Ogólnie to mam wrażenie, że gra nadrabia pewne niedoróbki techniczne po prostu przegenialnym Art-Style :D

Tak jak Becet pisałeś, wejście do lasu w wichurę to jest totalny rozp**rdol i + milion do klimatu :D

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2342 dnia: Maja 21, 2015, 10:47:00 am »
Moja dziewczyna dzisiaj jak wychodzilem do pracy pytala, czy moze pograc zeby mi nic nie napsula :D Zrobilem konto i pewnie bedzie cisnac dzisiaj ;p

W gwinta gralem raz, ale wydaje sie spoko.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2343 dnia: Maja 21, 2015, 10:51:30 am »
Gra jest na prawdę zajebista, ale to sterowanie jest strasznie drętwe i mało precyzyjne i nie chodzi tu tylko o prędkość obracania kamery.
No i jeszcze ta nieszczęsna animacja, mogliby sie uczyć od naughty dog

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2344 dnia: Maja 21, 2015, 10:53:03 am »
No sterowanie troszke wkurza. Zwlaszcza lazenie, bo podczas walki wydaje mi sie, ze jest lepiej.

Gram na najwyzszym poziomie i jak nie uwazam, to od 3 utopcow zbieram oklep :D

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2345 dnia: Maja 21, 2015, 10:54:34 am »
Moja dziewczyna dzisiaj jak wychodzilem do pracy pytala, czy moze pograc zeby mi nic nie napsula :D Zrobilem konto i pewnie bedzie cisnac dzisiaj ;p

W gwinta gralem raz, ale wydaje sie spoko.

Też zrobiłem mojej konto ;) Jeszcze by mi w save'ach namieszała :lol:

No sterowanie troszke wkurza. Zwlaszcza lazenie, bo podczas walki wydaje mi sie, ze jest lepiej.

Gram na najwyzszym poziomie i jak nie uwazam, to od 3 utopcow zbieram oklep :D

Też mnie wkurzało, ale się przyzwyczaiłem już ;) Ja gram na Krew Pot i Łzy :)Najbardziej optymalny poziom dla mnie :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2346 dnia: Maja 21, 2015, 11:12:22 am »
Po opanowaniu podstaw ta gra robi się banalna nawet na najwyższym poziomie trudności (i dobrze - będzie mniejszy wku** przez zjebane hitboxy i sterowanie). Mam drugi poziom, nieprzypisane 7 punktów umiejętności, bo nie wiem co wybrać, wycraftowałem sobie miecze cechu żmii, oleje i eliksiry, i właściwie gryfa mógłbym pokonać z zamkniętymi oczami. Jedyny problem jest z grupami przeciwników, bo jak się rzucą jednocześnie i jednemu wejdzie cios, to mogą zabić w ciągu półtorej sekundy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2347 dnia: Maja 21, 2015, 11:16:16 am »
bo jak się rzucą jednocześnie i jednemu wejdzie cios, to mogą zabić w ciągu półtorej sekundy.

W końcu gra, która nie robi komedii jak w Assasins Creed, gdzie reszta czeka na swoją kolejkę ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2348 dnia: Maja 21, 2015, 11:18:10 am »
O tym samym miałem pisać. Brawo.

Niedawno wrzucałem filmik do tematu o Arkham Knight, gdzie czekanie przeciwników po prostu wygląda komicznie.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2349 dnia: Maja 21, 2015, 11:19:10 am »
Cytuj
wycraftowałem sobie miecze cechu żmii, oleje i eliksiry
Po co Ci te miecze?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2350 dnia: Maja 21, 2015, 11:22:47 am »
W końcu gra, która nie robi komedii jak w Assasins Creed, gdzie reszta czeka na swoją kolejkę ;)

O tym samym miałem pisać. Brawo.

Pierdolicie, bo przy tak zjebanej mechanice, kiedy przeciwnicy całkowicie się przenikają i walą jeden przez drugiego, to w ogóle nie jest fajne  8)

Po co Ci te miecze?

Głupie pytania Leszke zadajesz. Bo są dobre?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2351 dnia: Maja 21, 2015, 11:25:06 am »
 :lol:
Nie wydaje mnie sie  :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2352 dnia: Maja 21, 2015, 11:25:23 am »
Dobrze, ze w AC mechanika taka dobra :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2353 dnia: Maja 21, 2015, 11:27:17 am »
AC to akurat ma dosyć zjebaną walką IMHO.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2354 dnia: Maja 21, 2015, 11:27:27 am »
Pierdolicie, bo przy tak zjebanej mechanice, kiedy przeciwnicy całkowicie się przenikają i walą jeden przez drugiego, to w ogóle nie jest fajne 
Ja nie grałem, więc jeżeli rzeczywiście są duchami, to raczej trochę niesprawiedliwe 8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2355 dnia: Maja 21, 2015, 11:31:35 am »
Raz że są duchami, a dwa mają zjebane hitboxy i "trafiają" nawet kiedy nie trafili.

@porównanie walki w AC do tego klikadła -  :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2356 dnia: Maja 21, 2015, 11:32:42 am »
Czułem, że będziesz hate'ować ten tytuł ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2357 dnia: Maja 21, 2015, 11:33:25 am »
@porównanie walki w AC do tego klikadła -  :lol:

Zgadzam sie, troche smieszki porownywac Wiedzmina do tego samograja z poczekalnia podczas walki.

Czułem, że będziesz hate'ować ten tytuł ;)

Proponuje ignorowac. Stosuje od dawna i sprawdza sie spoko ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2358 dnia: Maja 21, 2015, 11:53:39 am »
Cytuj
Did the console versions restrict the PC version?

"If the consoles are not involved there is no Witcher 3 as it is," answers Marcin Iwinski, definitively. "We can lay it out that simply. We just cannot afford it, because consoles allow us to go higher in terms of the possible or achievable sales; have a higher budget for the game, and invest it all into developing this huge, gigantic world.

Ciągle to powtarzam, jednak blacharze nie potrafią tego zrozumieć. :roll: Jakby Wiedźmin był exem na PC to by wyglądał najwyżej jak inne rpg exy na PC:


Szczerze powiedziawszy, to mechanika z tego gifa zachowana.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2359 dnia: Maja 21, 2015, 12:26:19 pm »
http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-19-cd-projekt-red-tackles-the-witcher-3-graphics-downgrade-issue-head-on

CD Projekt Red w bezpośredniej rozmowie z Eurogamerem odnosi się do kwestii zubożenia szaty graficznej.

Cytuj
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Z tego wywiadu:

Cytuj
"It's very important to stress: we are continuously working on the PC version, and we will be adding a lot of stuff, and there is more to come. We've proven it in the past that we support our games and we will be looking at the feedback and trying to make it better."

Mam nadzieję, że konsole też z czasem dostaną jakiegoś boosta wizualnego.