Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 602853 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3040 dnia: Czerwca 05, 2015, 06:47:58 am »
Dobra, mam już dość tego gówna, nie wczytuje mi zapisów,  je**ł ich pies. Jak można było tak zjebac grę,  chujki pierdolone. Jak po patchu dalej mi nie wczyta i będę musiał grać od nowa, to się wkurwie
Próbowałeś odinstalować aktualizacje?
Tak, równiez całą gre odinstalowałem. Nic nie pomogło.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3041 dnia: Czerwca 05, 2015, 08:08:40 am »
Na forum Wieśka co drugi temat to blędy w questach albo błędy techniczne. Tego jest mnóstwo. U niektórych występują u innych nie.

I uważajcie na odkladanie hajsu. Po przekroczeniu 65 000 $ następuje reset do zera :D Lepiej wydawać na bieżąco na drogie i rzadkie materiały do ulepszeń.

I jeszcze to napisali:
Cytuj
Tak. Po patchu szare questy (te, które są o 6 lub więcej poziomów niższe od nas) będą dawać 5 XP zamiast 0 XP. Zielone questy też już powinno poprawnie nagradzać graczy doświadczeniem.
5 expa to trochę mało. Mogli dać ze 25 chociaż bo 5 expa to można dostać za zabicie 5 utopców w 1 min.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3042 dnia: Czerwca 05, 2015, 08:14:43 am »
U mnie Wiesiek ostatnio cierpi na lewitujące NPC. Z kasą i tak nie udało mi się nigdy uzbierać więcej niż ~3500 koron.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3043 dnia: Czerwca 05, 2015, 08:42:30 am »
A ja przyznam nie spotykam sie z brakiem przyznawania expa, sprawdzam na bierząco każdy quest i za każdym razem dostaje. Może wcześniej zanim zwróciłem uwage na to mogło nie wydać doświadczenia ;)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3044 dnia: Czerwca 05, 2015, 09:11:48 am »
Ja przy 3 zielonych questach nie dostałem expa. Obecnie robię zlecenia i odkrywam mapę. Wczoraj przypadkiem na jednej z wysp na Skellige wpadłem do jaskini gdzie był Krabopająk - miał 10 albo 11 poziomów więcej i zaznaczony był na czerwono. Gram na najwyższym poziomie trudności. Eliksir, olej, quen i nie ma chu** w 5 min. :)

Odblokowałem sobie młynek. Specjalny skill - aktywuje się go przytrzymujac kwadrat. Walka stała się jeszcze prostsza. Nawet jak typy blokują to nie doczekają do końca młynka. Świetnie to kosi.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3045 dnia: Czerwca 05, 2015, 09:19:54 am »
Ja przy 3 zielonych questach nie dostałem expa. Obecnie robię zlecenia i odkrywam mapę. Wczoraj przypadkiem na jednej z wysp na Skellige wpadłem do jaskini gdzie był Krabopająk - miał 10 albo 11 poziomów więcej i zaznaczony był na czerwono. Gram na najwyższym poziomie trudności. Eliksir, olej, quen i nie ma chu** w 5 min. :)

Odblokowałem sobie młynek. Specjalny skill - aktywuje się go przytrzymujac kwadrat. Walka stała się jeszcze prostsza. Nawet jak typy blokują to nie doczekają do końca młynka. Świetnie to kosi.

Czyli co? Opłaca się czasem napier**lać na czerwonego questa/czerwone z czaszką potwory? Parę znalazłem, ale z reguły przed nimi spierdalałem, bo myślałem, że będzie jak w Destiny "immune" i ch** :lol: Albo, że mnie zajebie w 5 sekund.

Jedyną osobe co zajebałem na wyższym poziomie to  łowca czarownic w jednym zadaniu z "wykrzyknikiem" wbiłem i się zdziwiłem jego poziomem, ale mając perspektywe długiego loadingu spróbowałem go zabić i mi się udało, ale

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3046 dnia: Czerwca 05, 2015, 09:38:11 am »
Spokojnie można. Po prostu mają więcej hp i mocniej biją. Walka trwa dłużej i jest się na 2-3 strzały :) Ale spokojnie można takiego potwora ubić.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3047 dnia: Czerwca 05, 2015, 09:50:22 am »
Na forum Wieśka co drugi temat to blędy w questach albo błędy techniczne. Tego jest mnóstwo. U niektórych występują u innych nie.

I uważajcie na odkladanie hajsu. Po przekroczeniu 65 000 $ następuje reset do zera :D Lepiej wydawać na bieżąco na drogie i rzadkie materiały do ulepszeń.

I jeszcze to napisali:
Cytuj
Tak. Po patchu szare questy (te, które są o 6 lub więcej poziomów niższe od nas) będą dawać 5 XP zamiast 0 XP. Zielone questy też już powinno poprawnie nagradzać graczy doświadczeniem.
5 expa to trochę mało. Mogli dać ze 25 chociaż bo 5 expa to można dostać za zabicie 5 utopców w 1 min.
A planują łaskawie naprawić zepsute zapis?

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3048 dnia: Czerwca 05, 2015, 09:57:29 am »

A planują łaskawie naprawić zepsute zapis?

Szczerze współczuje, ale mam złe przeczucia co do tego. Wszystko zależy od tego Co dokładnie ta gra spierdoliła przy zapisie. Bo jeśli plik jest uszkodzony to wątpię by patch to załatwił.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3049 dnia: Czerwca 05, 2015, 09:58:13 am »
Cytuj
Some of the changes coming in the next patch (1.04/1.05)

Hi everyone,

As you know we don't stop working to keep bringing you new updates - I just wanted to give you a heads-up of what to expect in the upcoming patch. The list below is a part of the change log for the 1.04/1.05. There will be a lot more fixes on the way - here's the breakdown of the most requested changes:

Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements.
General stability and performance improvements
Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC.
Improved camera smoothness
Performance improvements during some cutscenes.
Fixed case where game was crashing on loading a save in certain situations
Various bug fixes and user experience improvements in GUI panels.
Fixed issue where some players were unable to run after Wandering in the Dark quest
Fixed issue where players were unable to talk to Eight after the Lord of Undvik quest
Too many wild hunt minions were spawned during Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
Fixed issue where Keira could sometimes fall under terrain during Wandering in the Dark quest
Fixed issue where Player was unable to move freely during Blindingly Obvious quest
Fixed issue where Player was unable to activate portal during Wandering in the Dark quest
Fixed issue where Player could get trapped in Turseach castle ruins
Fixed issue where Roche was not present at Hanged Man's tree during Eye for an Eye quest
Fixed issue where Player was unable to talk or interact with certain NPCs
Fixed issue where Sirens in quest Lord of Undvik could be invulnerable.
Fixed issue where player was unable to use certain actions after Carnal Sins quest
Fixed issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach
Fixed issue where some players where experiencing infinite loading screen during King's Gambit quest.
Fixed issue where Simun was not properly spawned in An Unpaid Debt quest
Fixed issue where player might have had a progression break after choosing certain dialogue option when talking to Dijkstra in Count Reuven's Treasure quest

The Pyres of Novigrad quest is of course going to be fixed as well as the XP glitch.

Oby tylko zadziałało z już zjebanym zapisem a nie, że nie będzie się wysypywać w przyszłości.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3050 dnia: Czerwca 05, 2015, 10:19:42 am »
Troche wypadlem z obiegu. Widomo juz kiedy ten patch bedzie?

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3051 dnia: Czerwca 05, 2015, 10:21:48 am »
Od 3 czerwca nie było oficjalnie żadnego info. I idę o zakład, że będzie dopiero po weekendzie.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3052 dnia: Czerwca 05, 2015, 10:23:10 am »
Oby to zadziałało, bo chyba mnie szlag trafi jak będę musiał wszystko od nowa robic

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3053 dnia: Czerwca 05, 2015, 10:43:26 am »
Od 3 czerwca nie było oficjalnie żadnego info. I idę o zakład, że będzie dopiero po weekendzie.
Tez mi sie tak wydaje. Dlugi weekend mam zaplanowany wiec i tak mam srednio czas pograc, ale przycieli w chuja mocno.
Oby to zadziałało, bo chyba mnie szlag trafi jak będę musiał wszystko od nowa robic
Znam ten bol. Kiedys PS4 postanowilo mi z dupy wyje**c save z FC4 z jakimis 20h grania, a ps+ sobie nie wgralo do chmury bo nie i ch**. Do tej pory nie wiem czemu. Ta generacja niestety bardzo cierpi przez takie bledy, a jest tego masa tak w samych konsolach jak i w gierkach na nie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3054 dnia: Czerwca 05, 2015, 11:03:51 am »
Dokładnie w tej generacji co druga gra jest niedokończona, z problemami bądź niedorobiona. Są kurde fajne i z potencjałem, ale czasem wydawane chyba za szybko :/

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3055 dnia: Czerwca 05, 2015, 12:13:05 pm »
Niestety ale po części to Nasza wina, bo ile razy jest jakaś obsuwa to od razu jest hejt ze strony graczy. Z kolei develeporzy są pewnie mocno naciskani przez wydawców i inwestorów, żeby jak najszybciej wydać tytuł.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3056 dnia: Czerwca 05, 2015, 12:32:46 pm »
Nie, nie "nasza". To normalne praktyki stosowane w blacharskim światku, przeniesione na konsole. Coś nie działa? ch**, komjunity se naprawi i jeszcze nas pod po dupie pocałują, że "mod friendly".

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3057 dnia: Czerwca 05, 2015, 13:04:52 pm »
Tak, tylko że jak ogłaszali bebechy nowych konsol, szczególnie Plejki to większość była zadowolona, że architektura jest bardzo podobna do blaszaków, dzięki czemu uniknie się problemów jakie miała Ps3. Minusem tego rozwiązania jest to, że gry pisze się na wszystkie platformy podobnie przez co błędy, niedoróbki i liczne patche rozprzestrzeniły się z komputerów na konsole. Nie znam się za bardzo na tym ale na chłopski rozum tak to widzę;D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3058 dnia: Czerwca 05, 2015, 13:13:02 pm »
No ale to nie ma nic do rzeczy. Na poprzedniej generacji było to samo, Oblivion w edycji GOTY po pierdylionach paczy ma jakieś glicze w głównym wątku Shivering Isle (czy tak jakoś), które mogą uniemożliwić progres.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3059 dnia: Czerwca 05, 2015, 13:54:11 pm »
No ale to nie ma nic do rzeczy. Na poprzedniej generacji było to samo, Oblivion w edycji GOTY po pierdylionach paczy ma jakieś glicze w głównym wątku Shivering Isle (czy tak jakoś), które mogą uniemożliwić progres.

W sumie przypomniał mi się Skyrim na PS3, który po kilkunastu godzinach był niegrywalny bo gra przeciążała pamięć systemu czy jakoś tak.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3060 dnia: Czerwca 05, 2015, 13:59:30 pm »
No są wycieki pamięci i gra sie slowly pierdoli. Nieumiejetni programiści gonna nieumiejętnie programować :troll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3061 dnia: Czerwca 05, 2015, 14:26:14 pm »
Nie wiem czy to można nazwać wyciekami pamięci i nieumiejętnym programowaniem, czy gra jest zjebana na poziomie projektu. Masa lokacji, wszędzie miliony pierdół na stołach, półkach, etc. Wszystko można podnieść, przestawić albo rozp**rdolić po kątach fireballem i każda taka zmiana jest zapisywana. Save rośnie, a RAM z gumy nie jest.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3062 dnia: Czerwca 05, 2015, 17:14:24 pm »
Nie wierzę. Jest patch. 505 mega.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3063 dnia: Czerwca 05, 2015, 17:36:21 pm »
Specjalnie zostawiłem sobie save przed końcem zadania za które xp nie dostałem, po patchu dostałem, chyba będzie dobrze.
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3064 dnia: Czerwca 05, 2015, 17:43:18 pm »
A zegar naprawili?  xD

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3065 dnia: Czerwca 05, 2015, 18:13:05 pm »
Jak komuś wolno ściąga, to zapauzujcie i wznówcie pobieranie. Bo przecież to dziadostwo to nie może poprawnie działać od początku!  :mad:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3066 dnia: Czerwca 05, 2015, 18:13:40 pm »
Teraz da się zrobić 100% zero interfejsu, nie ma nazw i cyferek.
Leszy, las, burza, stałe sześćdziesiąt klatek na sekundę, rozłożone na trzy ale stałe. Z tym to nie jestem w sumei pewien póki co.
Bonus % znaków dalej źle, 80% + 3x40%= 210% przed i 180% po reloadzie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2015, 19:13:39 pm wysłana przez Juras »

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3067 dnia: Czerwca 05, 2015, 19:09:44 pm »
Nie poprawili płynności animacji. Obawiam się że nigdy tego nie zrobią  :(

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3068 dnia: Czerwca 05, 2015, 19:14:29 pm »
I pop-up jakby większy. NPC się wczytują przed oczami, elementy otoczenia...

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3069 dnia: Czerwca 05, 2015, 19:29:36 pm »
Mam nadzieje, ze exp naprawiony...

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3070 dnia: Czerwca 05, 2015, 19:48:17 pm »
Czekam na opinie po patchu bo nie wiem czy kupować teraz czy jeszcze się wstrzymać.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3071 dnia: Czerwca 05, 2015, 20:41:50 pm »
No w końcu zapisy dzialaja :angel:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3072 dnia: Czerwca 05, 2015, 21:36:23 pm »
Nagrałem z ciekawości mięsistą gadkę po polsku i angielsku:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/AH4rzqcM2F0?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3073 dnia: Czerwca 05, 2015, 21:53:51 pm »
Cytuj
Patch w wersji na PC już jest dostępny. Tutaj znajdziecie pełną listę zmian.

1.04 jest też również do pobrania. Niestety Xbox dopiero w przyszłym tygodniu.

:)

el becetol

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3074 dnia: Czerwca 05, 2015, 23:16:22 pm »
Nagrałem z ciekawości mięsistą gadkę po polsku i angielsku:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/AH4rzqcM2F0?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

W ogóle świetny jest głos Geralta w polskiej wersji. W angielskiej zrobili na siłę kolejnego snejka/jensena/czy tam innego amerykańskiego herosa z poalkoholową zmułą.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3075 dnia: Czerwca 05, 2015, 23:31:28 pm »
Wcześniej byłem przekonany, że głos Geraltowi podkłada serialowy Żebrowski, dopiero bezpośrednie porównanie pozwoliło mi usłyszeć mocno zauważalną różnicę między nim, a Jackiem Rozenkiem. Mają podobną barwę głosu, ale jednak Rozenek górą. Za to Eredin w angielskiej wersji wypada bardziej złowieszczo, szatan.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2015, 23:39:12 pm wysłana przez Kert »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3076 dnia: Czerwca 05, 2015, 23:57:12 pm »
Niby gdzie słychac zebrowskiego  :o Toż to całkiem inna barwa.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3077 dnia: Czerwca 06, 2015, 00:00:02 am »
Jak nic nie czytałem o growym Wiedźminie i pierwszy raz go usłyszałem znając wcześniej jedynie wersję Żebrowskiego pierwsze skojarzenie było właśnie takie, jak napisałem.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3078 dnia: Czerwca 06, 2015, 00:09:47 am »
No ja do teraz nie wiedziałem, ze to rozenek  :lol: W zyciu bym nie strzelił, ze to on. Myślałem, ze to jakis nołnejm  :lol: A to były mąż, perfekcyjnej 476 obciąglary pałki radzia majdana.

PS: krasnoludy to zjebali w tej grze, wygladają jak niziołki  :cry:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2015, 00:12:31 am wysłana przez Leszke »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #3079 dnia: Czerwca 06, 2015, 07:34:59 am »
Mam nadzieje, ze exp naprawiony...

Tak, wygląda że wszystko działa. Za szare questy dostajemy teraz 5 expa (za między zadania też, więc ostatecznie można wyrwać ze 20 expa za szaraka). Za zielone też już wszystko wpada. Robiłem wczoraj zielony quest na Skellige na 18 lvl mając 23 lvl i za między zadania dostawałem po 5 expa a za zakończenie całości poleciało 160 expa. Przed patchem nic tam nie dostałem.

Czekam na opinie po patchu bo nie wiem czy kupować teraz czy jeszcze się wstrzymać.

No w końcu zapisy dzialaja

Jak widać, exp i zapisy działają. A to były najgorsze błędy. Chociaż z tego co czytałem ponoć zjebało się coś z craftingiem alchemii. Ale dotyczy to chyba tylko patcha 1.5 na pc.