Luda, luda - to pierwszy Gameplay więc nie wydawajcie jeszcze takich osądów.
Graficznie jest jednak sporo lepiej, jeśli spojrzeć na szczegóły i detale na obiektach, paletę barw, efekty cząsteczkowe (ogień, dym, iskry i gruz) i chociażby fakt, ze roslinośc ugina się pod naporem kroków, co nie wróży dobrze kamperom. Jak dla mnie filmik miał za zadanie pokazać właśnie ten aspekt i dał radę. Trzeba poczekać na multi i liczę na to, ze nie zabraknie tam takich rzeczy jak dwumiejscowe jety, więcej ciężkiego sprzętu czy rozszerzonej liczby dodatków do broni i pojazdów. No i obiecywania wiekszej przestrzeni powietrznej tez nie powinny nagle zniknąć. Co do skryptów to ktoś z Wam ma receptę na tworzenie tak widowiskowych i dynamicznych scen jak w dzisiejszych grach? Beczycie na te skrypty,a bez nich żaden Bioshock, Uncharted, God of War czy inne Killzony nie były nawet w połowie tak (słusznie) wychwalane jak są teraz. To tak jak z filmem - skrypt jest jak dobry scenariusz i następna generacja tez tego nie zmieni. Zatem singiel zapewne będzie dodatkiem na parę godzin i oby trzymał chociaż poziom BF3, bo tam kampania nie była tragiczna. oby nie poszedł w gimele jaką jest MoH. Ja czekam na materiał z multi i to on będzie decydujący.
A co do zniszczeń - w singlu nie mają one aż takiego znaczenia i powinny być wyważone pomiędzy tym co planują twórcy, a tym co ma być przez nas rozpiżdżone w drobny mak. Nikt nie zrobi Wam gry, w której zamiast biec na dach budynku do śmigłowca zrównacie go z ziemia bo nie będzie Wam się chciało pokonać kilku pięter. Co innego multi - chce powrotu tego co w BC2 - czyli mosty, kładki i td powinny ulegać zniszczeniom. Z większymi konstrukcjami też mogliby cos zrobić. Poczekajmy na trailer trybu mutli.