Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 302241 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #480 dnia: Czerwca 11, 2013, 20:30:03 pm »
Zrzuty z trailera. Nextgenowo jest, ale pare naleciałości z current genów też sie znalazło (kilka tekstur i model postaci z kz3...)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

To jakieś potwierdzone info, że będzie 60fpsów?


Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #481 dnia: Czerwca 11, 2013, 20:39:46 pm »
Dupy to to nie urywa  :roll:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #482 dnia: Czerwca 11, 2013, 20:41:55 pm »
Urywa zdecydowanie, jak będzie 60 klatek to mega.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #483 dnia: Czerwca 11, 2013, 21:11:18 pm »
Te ich ślepia trochę za bardzo walą po gałach jak dla mnie.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #484 dnia: Czerwca 11, 2013, 21:11:56 pm »
Dupy to to nie urywa  :roll:

Roślinność wygląda jak z halo 3, czyli daremnie. Po pierwszym pokazie spodziewałem się więcej. Dużo więcej.
Ale wydaje mi się, że grafa i tak zmiecie dupsko na premierę - w końcu mają jeszcze trochę czasu.
Fryty tyty dotknij pyty

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #485 dnia: Czerwca 11, 2013, 21:14:19 pm »
Ja mysle ze tego Syfzona klepie jakis team stazystow/studentow, a prawdziwy next-gen shit zobaczymy przy ich nowym IP nad ktorym niewatpliwie pracuja :angel:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #486 dnia: Czerwca 11, 2013, 21:48:18 pm »
Gdzie są te fake lightshafty? Obejrzałem trailer, screeny wyżej, i ciężko się do nich przyczepić.
No i dziwne te 60fps, przecież gra miała działać w 30fps??

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #487 dnia: Czerwca 11, 2013, 22:49:12 pm »
Gra chodzi w 30 fps. Na gamespot pokazywali dluzszy gameplay z tego levelu, ktory jest calkiem spory
http://www.gamespot.com/e3/stage-2-day-1

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #488 dnia: Czerwca 11, 2013, 23:02:21 pm »
Gra chodzi w 30 fps. Na gamespot pokazywali dluzszy gameplay z tego levelu, ktory jest calkiem spory
http://www.gamespot.com/e3/stage-2-day-1
Nigdzie tam nie ma :(
PS mam
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2013, 23:10:53 pm wysłana przez Braveheart1989 »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #489 dnia: Czerwca 11, 2013, 23:23:14 pm »
Gra chodzi w 30 fps. Na gamespot pokazywali dluzszy gameplay z tego levelu, ktory jest calkiem spory
http://www.gamespot.com/e3/stage-2-day-1
Nigdzie tam nie ma :(
PS mam
Tak na szybko... gra ma ogromny pop up, a sama miejscowka mocno przypomina mi jedna miejscowke z Halo Reach. Generalnie to BF4, C3 na max detalach i division robia bardziej niz syfzone w aktualnej wersji.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2013, 23:27:40 pm wysłana przez Lem »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #490 dnia: Czerwca 12, 2013, 09:19:13 am »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #491 dnia: Czerwca 12, 2013, 11:14:42 am »

Gameplay mi sie podoba. Fajnie że tą "sową" sterujemy sa pomocą touchpada i komend głosowych. W dodatku w końcu w tej serii doczekaliśmy się "otwartej" lokacji. Wygląda na równie otwartą co na przykład crysis 2.
Grafika jest rewelacyjna (chociaż ma sporo błędów do poprawki), ale mimo wszystko spodziewałem się czegoś ładniejszego. W końcu mówili, że lutowe demo nie było robione pod finalne devkity.
Klimat za to mi się nie podoba, bo do killzone nie pasuje. A jak sobie pomyśle, że wystarczyło dać tą lokacje w nocy, to aż mnie skręca.
(Mówili, że nocnych lokacji też trochę będzie, także chyba jeszcze jest nadzieja  :roll:)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #492 dnia: Czerwca 12, 2013, 11:16:38 am »
Jesteśmy na Vekcie czyli raczej takie klimaty głównie będą.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #493 dnia: Czerwca 12, 2013, 11:21:41 am »
Tak na szybko... gra ma ogromny pop up, a sama miejscowka mocno przypomina mi jedna miejscowke z Halo Reach. Generalnie to BF4, C3 na max detalach i division robia bardziej niz syfzone w aktualnej wersji.

Tak na szybko, to ktoś za dużo czasu spędza z karotą  :hihi:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #494 dnia: Czerwca 12, 2013, 11:33:53 am »


Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #495 dnia: Czerwca 12, 2013, 12:39:21 pm »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #496 dnia: Czerwca 12, 2013, 13:58:23 pm »
Podoba mi sie ta zmiana designu i zywe kolory :)
Fajnie tez, ze gra ma wieksze levele.
Pop-up wkurzajacy.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #497 dnia: Czerwca 12, 2013, 14:17:15 pm »
Poszli w kierunku Halo, ja nie wiem jaki cudem fanom sony ta gra się podoba  :roll:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #498 dnia: Czerwca 12, 2013, 14:20:39 pm »
jaki cudem fanom sony ta gra się podoba 

Co mają fani sony do tego? Co innego zagorzali zwolennicy mrocznego klimatu KZ. Wtedy Twoja wypowiedź miałaby sens.

Moim zdaniem do Halo tej grze dalej daleko - w Halo sam świat nie przeszkadza, a kolorowe laserki i inne duperelki. Tutaj akcja dzieje się na Vekcie, więć siłą rzeczy jest zielono. Tak czy siak, na 100% nie zabraknie mrocznych klimatów.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #499 dnia: Czerwca 12, 2013, 14:26:50 pm »
No sorry, ale Halo to nie tylko kolorki, ale też laserki i jakieś gumbasy zamiast normalnych przeciwników.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #500 dnia: Czerwca 12, 2013, 14:38:23 pm »
Killzone to jest 2014, czy startowy?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #501 dnia: Czerwca 12, 2013, 14:42:48 pm »
No sorry, ale Halo to nie tylko kolorki, ale też laserki i jakieś gumbasy zamiast normalnych przeciwników.

Dokładnie. Jak z krzaków zaczną wyskakiwać sięgający do pasa, różowi przeciwnicy, to będzie można narzekać, że poszli w kierunku Halo. Póki co Killzone po prostu wrócił na Vektę.



Killzone to jest 2014, czy startowy?

Startowy.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #502 dnia: Czerwca 12, 2013, 15:18:51 pm »
No wygląda to rewelacyjnie :o Zmiana kolorów tutaj bardzo na plus, ale widzieliśmy, że będzie też trochę mroku (skoro miasto dzieli się na dwie części). Szykuje się kapitalna gra, świetne patenty, szczękę mam na podłodze :o

Biorę w dniu premiery.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #503 dnia: Czerwca 12, 2013, 15:20:19 pm »
Poszli w kierunku Halo, ja nie wiem jaki cudem fanom sony ta gra się podoba  :roll:
Ja sie za fana kz uważam, i jestem wkurzony że design tak mocno odbiega od mrocznych klimatów dwójki. Ale nie moge powiedzieć, że sama gra mi się nie podoba. Ma inną stylistykę, która po części wynika z restartu serii. Wolałbym stare klimaty, ale to co widzę też jest fajne.  :) 
Druga sprawa, że większość gier z tej serii nie ma tak ciężkiego klimatu jaki był w dwójce czy liberation.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #505 dnia: Czerwca 12, 2013, 20:57:10 pm »
Ja sie za fana kz uważam, i jestem wkurzony że design tak mocno odbiega od mrocznych klimatów dwójki.

No to nie jesteś fanem KZ tylko fanem-ortodoksem syfu i klaustrofobii z KZ2.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #507 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:13:21 pm »
Też właśnie nie wiem co jest takiego zajebistego w tym screenie.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #508 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:30:04 pm »
Ja sie za fana kz uważam, i jestem wkurzony że design tak mocno odbiega od mrocznych klimatów dwójki.

No to nie jesteś fanem KZ tylko fanem-ortodoksem syfu i klaustrofobii z KZ2.
Może być  ;)






Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #509 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:33:34 pm »
Wygląd Helghastów to jakieś nieporozumienie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #510 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:35:22 pm »
Wygląd Helghastów to jakieś nieporozumienie.
Masz problem ortodoksie syfu?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #511 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:44:56 pm »



Ale oczywiscie sonoklap Iras dalej bedzie uwazal, ze to nie Halo :roll:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #512 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:45:18 pm »
Wygląd Helghastów to jakieś nieporozumienie.
Masz problem ortodoksie syfu?


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #513 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:46:56 pm »
Ale oczywiscie sonoklap Iras dalej bedzie uwazal, ze to nie Halo :roll:

Spierdalaj.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #514 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:48:38 pm »
Wygląd Helghastów to jakieś nieporozumienie.
Pewnie po drugiej stronie barykady wrócą już znane qrwy i ortodoksy syfu będą hapi.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #515 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:49:51 pm »
Strasznie sterylnie to wygląda. Do tego te drzewa... Lepiej niech się skoncentrują na terenach zurbaanizowanych bo tereny zielone im zdecydowanie nie wychodzą wnioskując po tym co do tej pory pokazano.
Fryty tyty dotknij pyty

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #516 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:52:29 pm »


Widze, ze teksturka podloza w KZ2 jest bezpieczna :roll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #517 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:57:48 pm »
W ch** mi się podoba ten nowy KZ. Jestem wręcz zachwycony. Zawsze zastanawiałem się jak GG poradziłoby sobie w kolorystyce podobnej do tej panującej na ziemi. Nie ukrywam iż w KZ3 liczyłem, że powrócimy na Vektę, ale niestety tak się nie stało Wreszcie się doczekałem i widzę, że warto było czekać, bo prezentuje się to świetnie.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #518 dnia: Czerwca 12, 2013, 22:02:46 pm »
Slabe AA, slabe Anizo, miejscami oszukane sunshafty, niedorobki w animacjach, duzo slabych tekstur, mocno srednie wybuchy, malo obiektow podatnych na zniszczenia, duzy pop up, bledy w AI... oby mieli jakies racjonalne wytlumaczenie na to wszystko...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #519 dnia: Czerwca 12, 2013, 22:18:45 pm »
oby mieli jakies racjonalne wytlumaczenie na to wszystko
Jeszcze prawie pół roku developingu.

miejscami oszukane sunshafty
Już to było tłumaczone, kilka Słońc, kosmos etc. ;]