Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 295369 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #640 dnia: Lipca 11, 2013, 22:58:35 pm »
Widzenie przez ściany niezła beka. Oby było w multi!

W MoH Warfighter jedna z klas ma wallhacka ;) Trwa dosłownie sekundę, więc mało czasu na rozglądanie, no i przy uruchomieniu wydaje taki dźwięki, że wszyscy w promieniu 100m wiedzą, że gdzieś jesteś :P

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #641 dnia: Lipca 11, 2013, 23:02:30 pm »
W dwójce i trójce można było widzieć przez ściany po użyciu skanera, i jakoś sie to sprawdzało. Także tutaj pewnie też problemu nie będzie. O ile w ogóle taka opcja znajdzie sie w multiplayerze...

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #642 dnia: Lipca 11, 2013, 23:05:29 pm »
A W Q2 to za wallhacki bany leciały  :-?

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #643 dnia: Lipca 12, 2013, 00:19:54 am »
Z tym widzeniem to niezły żart będzie jeśli wrzucą to do multi. Już bardziej chamsko nie da się tego zrobić. No, ale prywatne serwery, które może będą. Teraz tak się zastanawiam, czy w ogóle ludzie będą chcieli grać bez tych wszystkich bajerów. Pamiętam co było z Classic Hardcorem w Resistance 3 (który swoją drogą wybłagałem z garstką osób u Insomniac Games na ich oficjalnym forum). Ile to on pociągnął? Niecały miesiąc?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #644 dnia: Lipca 12, 2013, 00:39:24 am »
Dorysowywanie się obiektów jest tragiczne, jak tego nie naprawią będzie kaplica. Naprawdę miałem nadzieję, że z nową generacją, w końcu tego zabraknie.

Sama rozgrywka bez szaleństw, taki trochę Crysis. Jedyne co mi się podoba, to muzyka, świetne są te krótkie wstawki.

Zamiast zachęcać, odpychają. Sam już nie wiem, albo pokazują ch**owe momenty, albo ta gra będzie po prostu średniakiem.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #645 dnia: Lipca 12, 2013, 00:40:17 am »
Ej, nawet wallhacka da się zbalansować :P

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #646 dnia: Lipca 12, 2013, 00:43:55 am »
ta gra będzie po prostu średniakiem.

Dla mnie wszystkie FPSy są średniakami. Jedynie Bioshock Infiniti był na dobrym poziomie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #647 dnia: Lipca 12, 2013, 08:34:42 am »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #648 dnia: Lipca 12, 2013, 09:15:59 am »
W dwójce i trójce można było widzieć przez ściany po użyciu skanera, i jakoś sie to sprawdzało. Także tutaj pewnie też problemu nie będzie. O ile w ogóle taka opcja znajdzie sie w multiplayerze...

Chyba troche pamiec Cie zwodzi...


W KZ2 mogles zaznaczyc tylko te jednostki, ktore de facto WIDZISZ.
I choc to wciaz ulatwienie, to nie przekracza granicy absurdu.
« Ostatnia zmiana: Lipca 12, 2013, 09:19:12 am wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #649 dnia: Lipca 12, 2013, 09:28:39 am »
Może idźcie se ku*wa Titanfalla rozkładać na czynniki pierwsze?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #650 dnia: Lipca 12, 2013, 10:02:56 am »
A tobie co ? To już o grze i jej wadach rozmawiać nie można ?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #651 dnia: Lipca 12, 2013, 10:05:14 am »
W dwójce i trójce można było widzieć przez ściany po użyciu skanera, i jakoś sie to sprawdzało. Także tutaj pewnie też problemu nie będzie. O ile w ogóle taka opcja znajdzie sie w multiplayerze...

Chyba troche pamiec Cie zwodzi...W KZ2 mogles zaznaczyc tylko te jednostki, ktore de facto WIDZISZ.
I choc to wciaz ulatwienie, to nie przekracza granicy absurdu.
Ok, nie sprecyzowałem. W dwójce też widziałeś przeciwników przez ściany, ale trzeba ich było najpierw zobaczyć i zeskanować. W trójce widziałeś ich przez ściany nawet bez konieczności widzenia ich wcześniej.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 330
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #652 dnia: Lipca 12, 2013, 10:05:55 am »
Nie, bo to sony wydaje więc wara wypierdalać.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #653 dnia: Lipca 12, 2013, 10:21:29 am »
A tobie co ? To już o grze i jej wadach rozmawiać nie można ?

Jakich wadach?  :lol:

Od kilku stron czytam, jakie to multi będzie zjebane, chociaż nie pokazali i nie powiedzieli na jego temat jeszcze nic.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #654 dnia: Lipca 12, 2013, 10:23:57 am »
W dwójce i trójce można było widzieć przez ściany po użyciu skanera, i jakoś sie to sprawdzało. Także tutaj pewnie też problemu nie będzie. O ile w ogóle taka opcja znajdzie sie w multiplayerze...

Chyba troche pamiec Cie zwodzi...W KZ2 mogles zaznaczyc tylko te jednostki, ktore de facto WIDZISZ.
I choc to wciaz ulatwienie, to nie przekracza granicy absurdu.
Ok, nie sprecyzowałem. W dwójce też widziałeś przeciwników przez ściany, ale trzeba ich było najpierw zobaczyć i zeskanować. W trójce widziałeś ich przez ściany nawet bez konieczności widzenia ich wcześniej.

W multi KZ3 akurat za wiele nie gralem, bo bylo na wskros schrzanione. Wlasnie miedzy innymi przez ten smieszny wall-hack.
W KZ2 trzyma sie to naprawde kupy - najpierw musisz typa zobaczyc i to robi roznice.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #655 dnia: Lipca 12, 2013, 10:50:52 am »
A tobie co ? To już o grze i jej wadach rozmawiać nie można ?

Jakich wadach?  :lol:

Od kilku stron czytam, jakie to multi będzie zjebane, chociaż nie pokazali i nie powiedzieli na jego temat jeszcze nic.
No właśnie. Poczekajcie chociaż na jakiś trailer multiplayera to będzie można dyskutować.
Ten tryb jest równie ważny co single, więc raczej można liczyć na mocne uderzenie  8)

Mi w trójce nie pasowały tylko te rzeczy:
- brak spawn grenades
- możliwość noszenia rakietnicy przez każdą klase
- assault rifle i kompletna niewidzialność (nawet dla radaru) snajpera
- brutal melee było za łatwe w użyciu
- brak listy serwerów

Reszte rozwiązań jakie tam były zaliczam na plus. Te rzeczy które wymieniłem były bardzo mocno (i nadal są) krytykowane na różnych ważniejszych forach, z killzone.com na czele. Także na pewno zdają sobie doskonale sprawę z tego co zawiodło. Już samo ponowne zatrudnienie osoby odpowiedzialnej za multi dwójki, wkazuje że sie starają.

BTW. Ktoś gdzieśtam w necie pisał, że byłoby super gdyby tej sowie wszczepili AI i głos Rico.  Wtedy wystarczyłoby tylko nałożyć czarną skórke i znęcać się nad poirytowaną sową.  :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #656 dnia: Lipca 12, 2013, 11:41:18 am »
Jest gdybanie jak wszędzie i z każdą grą, jakbyście się qrwa dziś urodzili. Zawsze tak było, ale wiadomo, grę wydaje Sony.

Są obawy, zwłaszcza przez trzecią część, gdzie multiplayer jest po prostu ch**owy. A tu w singlu dostajemy wallhacka, który może, ale nie musi być użyty w multiplayerze, więc sobie gdybamy co by było gdyby.

Jak mi dadzą więcej latającego gówna wokół postaci, czyli jak sowy będa dostępne online i znów dostaniemy rozp**rdol na mapach, to gra zdechnie mega szybko. A póki co, nic w niej szału już nie robi, pokazują fatalny fragment z gry, tekstury doczytują się cały czas, AI jest żenujące ( tak wiem, może grają na poziomie dla idiotów ), a helghaści to jakieś emo geje.  PROMO tej gry jest FATALNE jak dla mnie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #657 dnia: Lipca 12, 2013, 12:23:52 pm »
Ja nie rozumiem stwierdzenia, że multi w KZ3 było ujowe...
Grałem tylko w betę, ale grało mi się przyjemnie, nie powiedział bym, że jest jakieś mega super nadzwyczajne, ale na pewno jestem też daleki od stwerdzenia, że multi było do dupy. Multi jak multi.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #658 dnia: Lipca 12, 2013, 12:37:36 pm »
Chaos i brak możliwości zapanowania nad nim, to główny problem KZ3. W dwójce mogłeś sobie dowolnie konfigurować serwery, przez co grało się po prostu lepiej. No i w trójce jest więcej latającego gówna, jakieś roboty koło medyków, jet packi, to tylko psuło rozgrywkę. KZ2 do dziś miło wspominam, online uważam za jedno z lepszych.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 330
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #659 dnia: Lipca 12, 2013, 13:12:06 pm »
W kz2 troszke gralem i tez dosc milo wspominam.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #660 dnia: Lipca 12, 2013, 13:45:53 pm »
Jest gdybanie jak wszędzie i z każdą grą, jakbyście się qrwa dziś urodzili. Zawsze tak było, ale wiadomo, grę wydaje Sony.
Dokładnie,zwłaszcza, że GG nigdy nie patrzyło zbytnio na balans tylko wrzucało do multi każdy, nawet najbardziej chory pomysł.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #661 dnia: Lipca 17, 2013, 09:34:26 am »
Sony sprzedaje kostiumy helghastów z shadow fall (za złote trofea):
https://www.bidforgreatness.com/killzone-helghast-sniper-outfit


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
W grze lepiej wyglądają  :P
« Ostatnia zmiana: Lipca 17, 2013, 09:36:41 am wysłana przez Madman »

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #662 dnia: Lipca 17, 2013, 10:26:08 am »
Chciałbym taki mieć  :naughty:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #663 dnia: Lipca 17, 2013, 10:30:43 am »
Osz kurde, snajper może sie teleportować
(4:53)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #664 dnia: Lipca 17, 2013, 11:08:59 am »
Sony sprzedaje kostiumy helghastów z shadow fall (za złote trofea):
https://www.bidforgreatness.com/killzone-helghast-sniper-outfit
Szkoda, że tylko dla burgerów. :(

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #666 dnia: Sierpnia 19, 2013, 21:53:14 pm »
Dwie nowe bronie:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #667 dnia: Sierpnia 20, 2013, 04:35:00 am »
Pieprzniczka i podwójna strzelba... Ktoś sobie chyba coś rekompensuje  ;) .

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #668 dnia: Sierpnia 20, 2013, 20:37:10 pm »
BF4 win.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #669 dnia: Sierpnia 20, 2013, 21:12:40 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #670 dnia: Sierpnia 20, 2013, 21:19:26 pm »
Same napisy i chaotyczne wycinki nie wiadomo skąd. Słabizna trailer.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #671 dnia: Sierpnia 20, 2013, 21:30:01 pm »
Nie dosc, ze slabizna to jeszcze te tryby, ktore zostaly pokazane sa dla 4 - 8 graczy :lol:

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #672 dnia: Sierpnia 20, 2013, 21:37:35 pm »
Fajnie, że są serwery na ktorych będzie można poprawić to, co na pewno popsuje GG. Szkoda tylko, że przynajmniej na tym trailerku Killzone stoi w miejscu i nic się nie zmienił od czasów dwójeczki. Ja pier**lę, przecież to PS4, fajne uniwersum, może tak 64 graczy, jakieś pojazdy, samoloty, a oni walczą jak gdyby mieli tylko piechotę. W dodatku napier**lają się w ,,klatkach" :-? Dice przynajmniej kombinuje ze zmienną pogodą na mapie, losowymi czynnikami typu rozwalający się statek, sztorm, zatapianie miasta czy ingerowaniem w mapkę przez gaszenie świateł/noktowizję, gaśnice, itd., a tu ch**.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 20, 2013, 21:39:12 pm wysłana przez dante0 »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #673 dnia: Sierpnia 20, 2013, 21:40:48 pm »
Screeny:



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #674 dnia: Sierpnia 20, 2013, 21:44:57 pm »
Wszyscy gracze w jednym miejscu.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #675 dnia: Sierpnia 20, 2013, 22:01:27 pm »
Aliasing wypalil mi oczy...

svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #676 dnia: Sierpnia 20, 2013, 22:05:34 pm »
Pa, jaki developer!

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #677 dnia: Sierpnia 20, 2013, 22:52:37 pm »
Cytuj
no i co karotka dalej będziesz pisał że w kz nie ma pom?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #678 dnia: Sierpnia 20, 2013, 23:10:49 pm »
Te ciemne i w deszczu fpytę. Ale jak będzie tak mało graczy to nara :lol:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #679 dnia: Sierpnia 20, 2013, 23:53:32 pm »
no i co karotka dalej będziesz pisał że w kz nie ma pom?
Bo nie mial?

Jeszcze niech dodadza per object motion blur i zwieksza zasieg cieniowania. Przynajmniej tekstury juz sa wzglednie normalne, choc czasami niskie anizo doskwiera.

I podobaly mi sie te swiatla reflektorow przechodzace po mapie, fajnie to wygladalo.