Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 295406 razy)

0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #760 dnia: Września 01, 2013, 13:23:42 pm »
Zależy w jakich grach. W sieciowych FPS'ach wolałbym 60fps'ów i 1080p niż bardzo szczegółową i napakowaną efektami grafikę. W symulatorach też 60 klatek by się przydało. Natomiast w grach typu Uncharted spokojnie wystarczy 30 klatek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #761 dnia: Września 01, 2013, 13:25:53 pm »
Płaczkom i innym takim chyba trzeba przypomnieć, co jest wymagane do ustawień większych niż medium:

gamescom 2013: Na tych pecetach będą działać Battlefield 4, NFS Rivals i Titanfall

Cytuj

Battlefield 4:
*płyta główna Asus 990FX Sabertooth;                                   ~600zł
*procesor AMD FX8350;                                                            ~800zł
*8 GB pamięci RAM (Corsair Vengeance 240-Pin DDR3 1866);  ~350zł
*dwie karty graficzne AMD Radeon HD7970;                            ~2600zł
*dysk twardy Corsair Neutron GTX 120 GB SSD.                       ~600zł


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Łącznie niecałe 900kakaertenów, oczywiście wszystko nowe i zawyżone ceny, zawsze można po śmietnikach pogrzebać i jakiegoś radeona koło nadgniłej pietruszki znaleźć, więc spokojnie w 500 kakaertenach się zmieścić można.

I przypomnieć czym się jarały przez 8 lat lol:
Cytuj
Call of Duty 3 (screenshot) ~1088x624 (2xAA)
Call of Duty: Black Ops = 960x544 (2xAA)
Call of Duty: Black Ops 2 = 880x720 (dynamic? Instances of 832x624..., post-AA)
Call of Duty: Modern Warfare = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 2 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 3 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: World at War = 1024x600 (2x AA)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #762 dnia: Września 01, 2013, 13:42:46 pm »
Ja tam wolę stabilne, bez żadnych dropów 30 i lepszą grafę.


Wlasnie w takim BF4 bedzie gorsza grafika niz na PC (mniejsza rozdzielczosc, nizszy frame rate etc.).

Jak na razie XOne mnie bardziej interesuje jako multimedialny kombajn z kilkoma fajny grami, ktore pojawia sie przyszlym roku. Ja planuje zakup obu konsol dla kilku tytulow. IMO. Killzone jest jedna z najlepszych gier jakie pojawily sie na PS3 i bardzo cenie cala serie, nie zmienia to jednak faktu, ze podobnie jak Boban jestem ogolnie zawiedziony tym co do tej pory prezentuja PS4 i XOne. Wiem, ze konsole jeszcze nie sa w sprzedazy, ale nie licze na jakies wielkie zmiany na 2 miesiace przed premiera.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #763 dnia: Września 01, 2013, 13:50:39 pm »
I przypomnieć czym się jarały przez 8 lat lol:
Cytuj
Call of Duty 3 (screenshot) ~1088x624 (2xAA)
Call of Duty: Black Ops = 960x544 (2xAA)
Call of Duty: Black Ops 2 = 880x720 (dynamic? Instances of 832x624..., post-AA)
Call of Duty: Modern Warfare = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 2 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 3 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: World at War = 1024x600 (2x AA)

No tak, bo ja jarałem się CoD'ami ze względu na grafikę. Lolkurwa. :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 330
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #764 dnia: Września 01, 2013, 13:53:47 pm »
A jakie wyszły gry na premierę ps3 które deklasowały ówczesne gry pecetowe?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #765 dnia: Września 01, 2013, 14:02:45 pm »
Na tamte czasy nie widziałem na inny sprzęt tak ładnej gry jak Heavenly Sword (ale to chyba nie wyszło od razu z konsolą). Resistance też dawał radę. Z ładnych gier było jeszcze NBA2K7.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 330
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #766 dnia: Września 01, 2013, 14:08:35 pm »
Kurde, za stary jestem i mi sie nie chce szukac ;p

Unlimited

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #767 dnia: Września 01, 2013, 14:10:21 pm »
Odnośnie 60fps, nie wyobrażam sobie grać z mniejszym framerate w gry sportowe, simy. Reszta może mieć stabilne 30 fpsów.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #768 dnia: Września 01, 2013, 14:12:12 pm »
Jak chcecie 60fps to kupujcie Wii U, paradoksalnie ponoć tam exclusivy śmigają w 60 klatkach  :lol:

Lewis

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-12-2006
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #769 dnia: Września 01, 2013, 15:18:39 pm »
" Gry na starcie PS3 deklasowały PC " - taa , szczególnie Res i Cod 3 ?? Trochę inaczej to pamiętam ( a te gry nadal posiadam ), pierwszy szoker ośmieszający PC wyszedł dopiero ponad rok po premierze.Nie ma to jak traktować BF jako wyznacznik mocy sprzętu ? Litości panowie
Polecam przeczytać
http://gamezilla.komputerswiat.pl/publicystyka/2013/05/michal-drobot-jesli-ktos-twierdzi-ze-sony-stworzylo-peceta-to-jest-w-bledzie
« Ostatnia zmiana: Września 01, 2013, 15:21:16 pm wysłana przez Lewis »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #770 dnia: Września 01, 2013, 15:39:31 pm »
Dyskusja użytkownikow o przyszłych konsolach i ich rozdzielczości a nawet wysletlania TV nie potrafią zmienić :roll:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #771 dnia: Września 02, 2013, 08:18:43 am »

Cudne, widzę że snajperowi zabrali karabin maszynowy - już nie będzie biegania z uruchomionym kamuflażem i strzelania gdzie popadnie.

Co do dyskusji nt. Battlefield 4, to warto pamiętać, że opracowują tą grę na 5 platform, więc nie dziwię się, że brakuje im czasu na zapoznanie się ze sprzętem.
« Ostatnia zmiana: Września 02, 2013, 08:20:48 am wysłana przez Snake_Plissken »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #772 dnia: Września 02, 2013, 08:27:30 am »
A na ps4 i tak bedzie 1080p +60fps nawet bez zapoznania se ze sprzetem.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #773 dnia: Września 02, 2013, 08:49:47 am »
No jakby ekipa, która poniekąd ten sprzęt robiła, nie wyrobiła się w 1080p/60fps to można by się zacząć poważnie martwić :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #774 dnia: Września 02, 2013, 20:49:27 pm »
http://www.killzone.com/kz3/en_GB/blog/news/2013-09-03_kzsf-multiplayer-detailed.html

Cytuj

You’ve scrutinized our multiplayer announcement, combed through each frame of the Gamescom trailer and studied all the online coverage you could gather. Great! Now check out this list of Killzone: Shadow Fall multiplayer details that may have escaped your attention:

    Player Mechanics:
    Most of the player mechanics available in the single-player campaign are now also available in multiplayer. This includes the cover system that allows you to snap in to/lean out of/vault over cover, as well as the sliding mechanic. In addition, the brutal melee system has been expanded with drop-down melees (as seen in the single-player playthrough).
     
    Weapons:
    Multiplayer features 22 different weapons, all of them unlocked from the get-go. Your ability to master the weapons is key, as each weapon has very different dynamics. For an in-depth look at the new weapons, read our “Guerrilla Armory” articles about the StA-55 assault rifle, the VC-15 shotgun pistol, the M55 assault rifle and the VC-30 shotgun. More weapon articles are coming to Killzone.com soon!
     
    Attachments:
    There are 19 different weapon attachments in multiplayer, unlocked by completing specific challenges. You can use these to extend the functionality of your weapons in a variety ways, from enhanced scopes to new ammo types to secondary fire options. Adding attachments that complement your playing style can greatly enhance your combat effectiveness.
     
    Classes & Abilities:
    There are three distinct classes and 12 unique special abilities in multiplayer. Each of the classes can be enhanced with up to two special abilities, allowing for some highly specialized playing styles. We’ll cover the three classes and their available abilities in more detail in the coming weeks, but we can already reveal that there will be a Placeable Spawn Beacon ability.
     
    Custom Warzones:
    Warzones, with their trademark rotating mission modes, return to multiplayer with supercharged customization features. There are eight mission modes in total, four of which are new to Killzone. More importantly, you can customize these modes to your heart’s content and share your favorite settings with the rest of the community. We will regularly highlight popular and interesting community-created Warzones for you to try out.
     
    Combat Honors:
    Combat Honors are temporary bonuses that can be activated by earning enough points during a round. These bonuses stay active for as long you continue play - when your play session ends, you lose your Combat Honors. Combat Honor bonuses range from an increase to movement speed to reduction in recoil.
     
    Post-Launch Support:
    We aim to keep the post-launch multiplayer experience fresh through the frequent release of paid DLC expansion packs that offer new gameplay and customization features. At the same time, all DLC multiplayer maps will be released free of charge to prevent the player base from becoming fractured.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #775 dnia: Września 03, 2013, 08:02:27 am »
http://www.killzone.com/kz3/en_GB/blog/news/2013-09-03_kzsf-multiplayer-detailed.html

Cytuj
we can already reveal that there will be a Placeable Spawn Beacon ability.
No i kur** świetnie! :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #776 dnia: Września 03, 2013, 11:09:25 am »
Jeszcze taki filmong. Pełen mecz:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #777 dnia: Września 03, 2013, 12:33:59 pm »
0:55 Kyokunshinman poszukuje tej jedynej. xd

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #778 dnia: Września 03, 2013, 12:50:56 pm »
 :lol:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #779 dnia: Września 03, 2013, 14:14:32 pm »
 :lol: :lol: :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #780 dnia: Września 03, 2013, 15:18:18 pm »
0:55 Kyokunshinman poszukuje tej jedynej. xd
A nie mówiłem, że tak będzie :P. Porażka ta nowa generacja i ta cała pseudo moc konsol.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #781 dnia: Września 03, 2013, 16:56:08 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #782 dnia: Września 03, 2013, 18:11:56 pm »
0:55 Kyokunshinman poszukuje tej jedynej. xd
A nie mówiłem, że tak będzie :P. Porażka ta nowa generacja i ta cała pseudo moc konsol.

Dlatego będziesz miał czyste sumienie, żeby ukraść gierki, bo za fuszerkę płacić nie będziesz :troll:

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #783 dnia: Września 03, 2013, 20:19:10 pm »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #784 dnia: Września 04, 2013, 00:01:52 am »
Jestem na nie odnośnie nowego stylu grafiki i designu postaci  :mad:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #785 dnia: Września 04, 2013, 00:28:53 am »
A mnei się właśnie podoba  :oops:

wku**iała mnie ta straszne ciemnota wszystkich lokacji. Tutaj jest bardzo spoko futurystyczne design i kolorki jak w Mirrors Edge.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #786 dnia: Września 04, 2013, 08:34:54 am »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #787 dnia: Września 04, 2013, 12:30:45 pm »
Tutaj jest bardzo spoko futurystyczne design i kolorki jak w Halo.
...a jak wszyscy wiemy, Halo to syf!

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #788 dnia: Września 04, 2013, 13:01:28 pm »
To raczej najlepsze co dał ludziom Microsoft. Skillowy, świetny multi FPS.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #789 dnia: Września 11, 2013, 01:19:55 am »
Killzone Shadow Fall Multiplayer Detailed - Part 2

http://www.killzone.com/kz3/en_US/blog/news/2013-09-10_kzsf-multiplayer-detailed-2.html



Progression System:
Unlike previous Killzone games the multiplayer progression in Killzone Shadow Fall isn’t based on XP, but on Challenges. Completing a challenge adds a point to your rank, and rewards you with weapon attachments as well as enhancements to your abilities and visual identity. There will be more than 1500 challenges available when the game launches, ranging from straightforward (“Destroy 1 Turret”) to very specific (“Kill 1 enemy player with Laser Tripmine while they are carrying a Beacon”).
 
Combat Honors:
Combat Honors are temporary bonuses that can be activated by earning enough points during a round. They’re stackable, and you can unlock as many Combat Honors as you put points into. They only last as long as your play session, however, meaning you’ll lose all combat honors when you quit playing. Of course, you can disable Combat Honors in your own Custom Warzones if you like.
 
Weapons & Attachments:
Weapons can be augmented with up to two different attachment types at once. The number of attachments available for each weapon varies – for example, some guns won’t have room for a grenade launcher attachment, while others will be compatible with a range of grenade launcher attachments and ammo types. All weapons are skill-based – there will not be recoil-less or auto-aiming firearms.
 
Shields:
As glimpsed in the Gamescom multiplayer trailer, players can now select the ability to deploy a smart nano-shields that block enemy attacks while allowing allied projectiles through. The nano-shields can be destroyed or knocked out with EMP weapon attachments, or simply deconstructed when no longer needed. As with all class abilities, players have the option of disabling nano-shields in their custom Warzones. We’ll cover the classes and their available abilities in more detail in the coming weeks.
 
Spotlight System:
The Spotlight System allows you to celebrate your victory in style. At the end of each round, players are presented with a brief scene featuring the three top players from the winning side and the top player from the losing side. One of the winning players gets to select a Spotlight move to celebrate his victory over the losing player. If he fails to execute the move in time, the losing side has an opportunity to perform a countermove. The game ships with a wide selection of Spotlight moves, and more will be released after launch.
 
Warzone Leaderboards:
In Killzone Shadow Fall, each warzone will have its own leaderboard. This doesn’t just apply to official or featured Warzones, but to custom ones as well. You can even choose which stats you want the leaderboard to be ranked on when you set up a custom Warzone, to encourage a particular form of play.
 
Online and Offline Bots:
You can add bots to online matches for any Warzone you create. Human players can replace bots during the match, to ensure that there’s always a consistent amount of players present in the Warzone. You can even add bots to only one faction, to allow for ‘Bots vs. Humans’ type Warzones. In offline mode you can still create your own Warzones and play against bots, but you don’t have the ability to complete Challenges.
 
No Exoskeletons or Jetpacks:
Owing to the decision to ensure that custom Warzone presets work on all multiplayer maps, there will be no Exoskeletons or Jetpacks in multiplayer when Killzone Shadow Fall launches. Their inclusion would introduce a wide number of new variables and exceptions to account for, and we want to focus on offering fair, reliable and consistent Warzone customizability.
 

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #790 dnia: Września 11, 2013, 08:20:22 am »
All weapons are skill-based – there will not be recoil-less or auto-aiming firearms.
Milusio. :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #791 dnia: Września 11, 2013, 08:29:16 am »
Dawać mi już tego tępego szuterka niszczącego branżę  :mad:

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #792 dnia: Września 11, 2013, 09:18:20 am »
Im więcej czytam o multi tym banan na twarzy staje się większy  :grin:

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #793 dnia: Września 11, 2013, 10:59:10 am »
All weapons are skill-based – there will not be recoil-less or auto-aiming firearms.
Ciekawe. Z jednej strony chwalenie się skillowym recoilem, a z drugiem niejako zmuszanie ludzi do grania z widzeniem przez ściany, kosami z przodu, tarczami i pewnie innym pierdołami, co by nabić sobie levele czy odblokować dodatki na bronie.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #794 dnia: Września 17, 2013, 15:48:44 pm »
Cytuj
Guerrilla Games obiecało karmić nas szczegółami dotyczącymi Killzone: Shadow Fall i słowa dotrzymuje - tym razem przedstawiło klasę Szturmowca.Ów szturmowiec to typowe, pierwszorzędne mięso armatnie, które pierwsze rusza do bitwy i toruje drogę innym jednostkom. W jego arsenale znajdziemy 5 broni podstawowych, które posiłkowane  będą taktyczną tarczą, która przepuszcza kule tylko z jednej strony - naszej.

Trzy umiejętności wyróżniające szturmowca od reszty klas to:

-Speed Dash - Taktyczny sus, który na krótką chwilę zwiększa prędkość poruszania się naszej postaci. Przyda się to szczególnie we wszelkiego rodzaju trybach multiplayer, gdzie naszym zadaniem jest dostarczenie przedmiotu z punktu A do punktu B lub do szybkiego odskoku od przeciwnika w momencie zagrożenia życia. Analogicznie sus będzie przydatny, kiedy będziemy chcieli dogonić uciekającego przeciwnika.
-Stun Blast - Działa na podobnej zasadzie co granat błyskowo-hukowy [Flashbang], ogłuszając i oślepiając pobliskich przeciwników, dzięki czemu możemy ich wystrzelać jak kaczki na jarmarcznym festynie. Umiejętność przyda się szczególnie wtedy, kiedy zostaniemy otoczeni przez grupę przeciwników i będziemy chcieli wyrównać szanse lub po prostu uciec z płaczem po kolegów z drużyny.
-Buddy Drone  - Koleżeńska Drona, która pomoże w walce z przeciwnikami. Latający robocik zapewni wsparcie z powietrza i będzie osłaniał tyły, kiedy jakiś miłośnik walki wręcz postanowi nas zajść i pozbawić oczu. Jako ciekawostka - Drona będzie można konfigurować za pomocą zestawu skórek.





« Ostatnia zmiana: Września 17, 2013, 15:50:44 pm wysłana przez Marins »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #795 dnia: Września 18, 2013, 07:35:52 am »
Wygląd postaci konkretny. :D

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #796 dnia: Września 20, 2013, 11:23:15 am »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #797 dnia: Września 22, 2013, 15:57:10 pm »
Wszystko spoko, ale zastanawia mnie gdzie ten dron chowa kilkanaście metrów, stalowej, grubej liny? :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #798 dnia: Września 22, 2013, 19:40:57 pm »
Mnie bardziej zastanawia, jak snajper robi się niewidzialny...

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #799 dnia: Września 22, 2013, 19:48:27 pm »
A ja z kolei sie zastanawiam kiedy oni wyeliminuja ten wkurzajacy LOD... toc cienie i kamienie pojawiaja sie 2m przed graczem :-?