Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 301749 razy)

0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #840 dnia: Października 19, 2013, 08:02:42 am »
Deszcz tragedia, białe kreski :lol:.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #841 dnia: Października 19, 2013, 14:45:55 pm »
a jak ma wyglądać? czerwone kreski?

svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #842 dnia: Października 19, 2013, 14:49:18 pm »
A gdzie to padający deszcz to białe kreski? Na mazowszu tak to nie wygląda.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #843 dnia: Października 19, 2013, 15:43:49 pm »
W krakowie deszcz tak wygląda

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #844 dnia: Października 19, 2013, 15:45:28 pm »
To bajkowo tam macie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #845 dnia: Października 19, 2013, 16:07:24 pm »
I ta lecąca z nieba woda na pewno ma niebieski kolor?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #846 dnia: Października 19, 2013, 16:29:15 pm »
Ten material byl nagrywany kilka tygodni temu wiec na 99,9% ta scena juz ulegla poprawie takze spokojna wasza rozczochrana :angel:




svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #847 dnia: Października 19, 2013, 16:30:33 pm »
Wyładniało te Halo.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #848 dnia: Października 19, 2013, 18:21:17 pm »
Lem Twoje niemiecki filmiki wieszają mi ruter. To już jawny atak na Polske! :mad:

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #849 dnia: Października 19, 2013, 19:17:59 pm »
Scenka z deszczem slaba, urywki z widokami na miasto tez bardziej podobaly mi sie na pokazie w lutym.
Natomiast level w lesie wyglada duzo lepiej niz na E3. Swietna mgielka i god raye.
Zdaje sie ze wyeliminowali tez pop up.
Podoba mi sie tez bardziej futurystyczny design nowego Killzona :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #850 dnia: Października 19, 2013, 19:48:53 pm »
No ten deszcz to wygląda jak prymitywny filtr na ekran a nie deszcz  :lol:
To już w Gran Turismo 5 to o niebo lepiej wyglądało.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #851 dnia: Października 19, 2013, 19:53:22 pm »
Jest jakiś lepszy materiał z tym deszczem czy piszecie brednie w oparciu o tego gifa w rozdzielczości PSP?

Poza tym wbijcie na google images, wpiszcie "deszcz" lub "rain" i zobaczcie, jak wygląda deszcz.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #852 dnia: Października 19, 2013, 19:57:05 pm »
Tak jak w KZ:SF to na bank nie wygląda prawdziwy deszcz, to w ogóle deszczu nie przypomina. Białe proste kreski w 1080p będą tak waliły sterylnością, że ho ho. Wiem prawda boli, ale tak to wygląda jak na razie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #853 dnia: Października 19, 2013, 20:13:02 pm »
Hehe.. mistrzostwo



Może ten deszcz z KZ to też After Effect?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #854 dnia: Października 19, 2013, 21:31:34 pm »
Jest jakiś lepszy materiał z tym deszczem czy piszecie brednie w oparciu o tego gifa w rozdzielczości PSP?

Poza tym wbijcie na google images, wpiszcie "deszcz" lub "rain" i zobaczcie, jak wygląda deszcz.
Odpal sobie filmik na gametrailers, masz tam minute z tego levelu i wierz mi, nie wyglada to lepiej niz na gif. Nie tylko deszcz jest beznadzielny, ale geometria i tekstury. Level w lesie wyglada bardzo dobrze, ale ten level w deszczu wyglada gorzej niz jakikolwiek level z KZ 2.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #855 dnia: Października 19, 2013, 21:43:04 pm »
Off-screen wideo w jakości



i oceniamy tekstury  :lol:

wierz mi

A na gafie już ci nie wierzą?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #856 dnia: Października 19, 2013, 22:06:55 pm »
Off-screen wideo w jakości



i oceniamy tekstury  :lol:

W innych scenach tekstury sa spoko. Nawet tekstury na scianach sa ok w tej czesci, ale popatrz na ziemie czy na sciemie na ziemii.

Mozesz mowic co chcesz, ale ta scena wyglada tragicznie.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #857 dnia: Października 19, 2013, 22:26:38 pm »
Cytuj
ale ten level w deszczu wyglada gorzej niz jakikolwiek level z KZ 2.
Cytuj
ale popatrz na ziemie czy na sciemie na ziemii.
:o
od 3;40-5:21 wygląda świetnie i nie dopatrzyłem się żadnej słabej tekstury.

Cytuj
Off-screen wideo w jakości
i oceniamy tekstury
kkrt oceniał już rozdzielczość shadow map i tekstur po filmikach w o wiele gorszej jakości(deep down w  360p+offscreen czy coś takiego).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #858 dnia: Października 19, 2013, 22:47:29 pm »
Tak, zresztą to o kkrt mówi chyba wszystko:



;

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #859 dnia: Października 20, 2013, 00:05:26 am »
Tak, zresztą to o kkrt mówi chyba wszystko:



;


Haha. Chciałem ten sam fragment wrzucić.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #860 dnia: Października 20, 2013, 08:23:38 am »
od 3;40-5:21 wygląda świetnie i nie dopatrzyłem się żadnej słabej tekstury.
To zart? Poza scena przy punkcie kontrolnym, to sa same kiepskie tekstury.
A poczatek wyglada gorzej niz Metro:LL.
---
kkrt oceniał już rozdzielczość shadow map i tekstur po filmikach w o wiele gorszej jakości(deep down w  360p+offscreen czy coś takiego).
Cos takiego


Tak, zresztą to o kkrt mówi chyba wszystko:



;
BF 4 tez jest w takim razie na CE 3? Bo single player gameplay wyglada znacznie lepiej niz KZ:SF.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #861 dnia: Października 20, 2013, 10:15:29 am »
Te ostatnie GiF'y strasznie Halo przypominaja  :troll:

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #862 dnia: Października 20, 2013, 10:36:22 am »
Cytuj
BF 4 tez jest w takim razie na CE 3? Bo single player gameplay wyglada znacznie lepiej niz KZ:SF.

Płacą ci za pisanie tych bzdur czy jesteś po prostu chory na głowę?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #863 dnia: Października 20, 2013, 10:48:28 am »
Z porównaniem KZ:SF do Najemnika to rzeczywiście przesadził :lol:.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #864 dnia: Października 20, 2013, 16:31:13 pm »
Tak, zresztą to o kkrt mówi chyba wszystko:



;
BF 4 tez jest w takim razie na CE 3? Bo single player gameplay wyglada znacznie lepiej niz KZ:SF.
ale przyznaj ze bf4 w porównaniu do crysisa 3 albo ryse  wygląda jak kupa prawda?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #865 dnia: Października 20, 2013, 21:02:34 pm »
BF4 naprawdę dupy nie urywa, także pisanie że wygląda znacznie lepiej niż  KZ SF jest co najmniej nie na miejscu. Crysisa 3 można porównywać ale też obiekty są znacznie prostsze niż w KZ SF.











Komuś może się nie podobać styl graficzny. Rozumiem, że ktoś nie lubi gameplay'u. Ale narzekać na jakość grafiki w tej grze może tylko troll.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #866 dnia: Października 20, 2013, 21:32:42 pm »
Jak już wklejasz zdjęcia, to z najnowszych buildów dawaj. :


Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #867 dnia: Października 20, 2013, 21:36:23 pm »
My bad :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #868 dnia: Października 20, 2013, 21:46:15 pm »
 :lol: :lol: :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #869 dnia: Października 20, 2013, 21:56:26 pm »
Jak już wklejasz zdjęcia, to z najnowszych buildów dawaj. :



Tutaj ci się udało :lol:

Najlepsze jest to, że chciałem taki sam screenshot zrobić z tymi kropelkami jak kyokomashine narzekał na deszcz, ale, żę byłem na komórce to edycja nie wchodziła w grę ;)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #870 dnia: Października 21, 2013, 00:39:10 am »
Cytuj
Michiel van der Leeuw, who also believes that the new system allowed the studio to be more imaginative. “You always run into a moment with hardware where you’re limited and you have to tell the designers that you can’t do that or you can have this,” he beamed. “However, this time you can have everything, and it allows us to do much more.”

 The lead continued that the improved architecture allowed it to get up and running faster than ever before, too. “We’re the ones that are making a launch title, so we’ve got all of the bumps along the way,” he admitted. “But it’s surprising for a launch title how easy it’s been to adapt to the console. We’ve been very much able to port things and from day one have been able to improve the quality, make the environments bigger, improve the draw distance, and more.”

Most importantly, though, what has changed since February? “Since the PlayStation Meeting, the lighting has improved, the frame rate has improved, there have been a lot of changes to character animation and streaming, and texture quality is now about four times higher than it was back then, so it’s come a long way.” Perhaps the most exciting thing is that you’ll be able to see it all for yourself in less than a month...
:)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #871 dnia: Października 21, 2013, 06:08:42 am »
Cytuj
BF 4 tez jest w takim razie na CE 3? Bo single player gameplay wyglada znacznie lepiej niz KZ:SF.

Płacą ci za pisanie tych bzdur czy jesteś po prostu chory na głowę?
Raczej chory na głowe

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #872 dnia: Października 21, 2013, 08:48:05 am »
Cytuj
Michiel van der Leeuw, who also believes that the new system allowed the studio to be more imaginative. “You always run into a moment with hardware where you’re limited and you have to tell the designers that you can’t do that or you can have this,” he beamed. “However, this time you can have everything, and it allows us to do much more.”

 The lead continued that the improved architecture allowed it to get up and running faster than ever before, too. “We’re the ones that are making a launch title, so we’ve got all of the bumps along the way,” he admitted. “But it’s surprising for a launch title how easy it’s been to adapt to the console. We’ve been very much able to port things and from day one have been able to improve the quality, make the environments bigger, improve the draw distance, and more.”

Most importantly, though, what has changed since February? “Since the PlayStation Meeting, the lighting has improved, the frame rate has improved, there have been a lot of changes to character animation and streaming, and texture quality is now about four times higher than it was back then, so it’s come a long way.” Perhaps the most exciting thing is that you’ll be able to see it all for yourself in less than a month...
:)
Dla mnie najważniejsza informacja to to, że jakosc tekstur jest cztery razy wyższa niż w lutym :). Tak czy owak jakoś i tak im nie wierze.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #873 dnia: Października 21, 2013, 10:11:17 am »
Wszystko zależy od tego, na jakim TV pokazywali grę.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #874 dnia: Października 21, 2013, 10:33:41 am »
Dla mnie najważniejsza informacja to to, że jakosc tekstur jest cztery razy wyższa niż w lutym :). Tak czy owak jakoś i tak im nie wierze.

Racja, w końcu gra się w tekstury a nie w grę!

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #875 dnia: Października 21, 2013, 10:39:52 am »
Killzone to tylko grafika, grywalność tam nigdy nie powalała. Średni poziom miodu nic więcej.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #876 dnia: Października 21, 2013, 10:55:30 am »
Wszystko zależy od tego, na jakim TV pokazywali grę.
I jak daleko od TV siedzieli.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #877 dnia: Października 21, 2013, 10:57:14 am »
Cytat: CryEngine Specialist

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #878 dnia: Października 21, 2013, 11:03:37 am »
co za ludzie  :lol:

svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #879 dnia: Października 21, 2013, 11:08:45 am »
CryEngineSpecialist iksde