0 użytkowników i 22 Gości przegląda ten wątek.
Kyo bierzesz na premierę którąś konsole?
Guerilla Games’ Steven ter Heide discusses multiplayer. (...)A very notable part of the Blogcast was when he said that when Guerilla looked “at aim assist and stuff like that, we took it all out. It’s all about skill.”
Whether played from hard disc or Blu-ray, van der Leeuw is particularly proud of how fast and seamlessly the game loads; it's been a pet project for the tech director, who hates how slow modern games have become to operate. Guerrilla has completely eliminated in-game load times after an initial 30 seconds, and removed all logos and splash screens from the game's start-up routine. It may take a while to download Killzone Shadow Fall, but once you have it, the game comes to you very quickly indeed. "To me, that's still something that fills my heart with joy when I see it. You insert the disc and go straight to menu," he says. "People here worked very hard... We had to ask legal and Dolby, the epilepsy warning stuff, the logos from Havok - we had to negotiate with them that we could put it in the credits and not the title screen... All the rules are built around the previous generation. I'm really happy that we're one of the first ones in, and I hope it's an example that people are going to follow.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Multik:
Tytuł startowy a robi wrażenie. Nie chce wiedzieć co zrobią najlepsi na świecie ND z PS4. Za 2 lata będziemy mieć wypalone gałki oczne. Blacharze popełnią harakiri.
Robi wrażenie? lol Nie doznałem szoku graficznego, patrząc na ten stealth gameplay. Przynajmniej daleko od zaskoczenia, jakie udzieliło się po zobaczeniu w akcji walki na arenie Eddiego w TTT, będącego tytułem początku życia ps2.
Jak gra mnie nie interesowała do tej pory to od kilku dni udzielił mi się ten hajp i jak się w ciągu roku nie pojawi na ps+ to kupie ją i ogram jak będzie w platynie...
45 GB, coś czuję, że przy Plusie szybko trzeba będzie zmienić dysk na większy.