U mnie było tak, że po wywaleniu do menu PS4 (jak to się w ogóle nazywa, nadal XMB?) natychmiast wracałem do gry, odpalałem te same zawody i już było ok.
@Boban
T500RS.
Jest w pełni obsługiwana przez DC, działają menusy gry, w opcjach można skonfigurować przyciski, parametry FFB, wspomaganie itp. Nie jest to taka obsługa jak na początku współpracy GT5 z G27.
A co do samej jazdy, to miałem duże obawy. Poprzednia gra Evo, czyli Motorstorm Apo też miała co prawda obsługę kierownic, ale była ona turbo chujowizną. Na G27 jeździć się nie dało.
Tu jest zupełnie inaczej. Nie testowałem długo (całość przechodziłem na padzie), nie sprawdzałem różnych smaczków i zachowań kierownicy itp. Kierownicę zamontowałem do deski do prasowania... T500RS jest tak ciężkim klamotem z tak dużą siłą FFB, że mało mi jej wpizdu nie połamało
Także dupa a nie solidne testy, ALE jechało się zajebiście, żadnych rażących baboli nie wyłapałem przez te chwile, a frajda była niesamowita, np. kontry w Zondzie wypadały bardzo naturalnie. Oczywiście niebo a ziemia w stosunku do pada.
Na Twoim miejscu został bym jednak przy padzie, a o kierownicy pomyślał przy premierze Project CARS. Wtedy będzie można sensownie rozważać potrzebę posiadania kierownicy. A ja zaczynam jednak poważnie myśleć o jakimś stojaku.