0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Cytat: windomearl w Marca 18, 2014, 13:01:08 pmBeka z infejmusa.'Infymys'. Chcesz znów do Czaka?
Beka z infejmusa.
Ktoś sprawdzał ile zajmuje przejście pieszo z północy na południe przez mapę GTA V?
Jeżeli będzie odpowiednio dopracowane i zróżnicowane, a nie budyneczki kopiuj wklej, to nie widzę problemu. Nigdy nie kumałem na ch** wielkie miejscówki, skoro połowa wygląda tak samo, albo puste tereny oklejone teksturką.
Nie widział, a co są tam puste tereny oklejone teksturką?
How inFAMOUS Second son is pushing the boundaries on PS4
Kiedy Delsin wykonuje sus z użyciem mocy dymu, rozdziela się on na około 11 tysięcy małych cząsteczek. Każda z nich jest osobno oteksturowana [włącznie z unikalną kurtką Delsina], jeszcze zanim cząsteczki zaczną się rozpadać. Troy Baker użyczający animacji twarzy oraz głosu Delsinowi, musiał dostarczyć 75 wzorców emocji, które następnie zostały użyte w celu zanimowania mimiki głównego bohatera. Aby to uczynić, użyto 168 czujników na jego twarzy, co zaowocowało około 22 tysiącami zlepkami danych, z których można było wyciągnąć nawet najmniejszą zmianę w struktury twarzy. Do wygenerowania oświetlenia reagującego na otoczenie i odbicia użyto ponad 32 maszyn obliczających tylko te dane. Każda kropla deszczu składa się z osobnej cząsteczki, a system może ich wygenerować ponad 30 tysięcy jednocześnie. Nagrano około 1024 próbek wypuszczania przez Delsina chmury dymu przy strzale z dłoni. Adaptacyjny system otoczenia sprawia, że każda dzielnica jest wyjątkowa i ma swój własny styl, na który wpływ ma pogoda, pora dnia i to, czy jest ona okupowana przez rząd czy też wyzwolona przez Delsina. Podczas orbitalnego ataku dymem Delsina, użyto ponad 50 próbek dźwięku jednocześnie. Na strukturę głowy Delsina przypada około 60 tysięcy małych, posklejanych ze sobą trójkącików, a na jego czapkę około 7,5 tysiąca. Twarz Delsina posiada około 168 punktów, które mogą zmieniać swoją pozycję, by oddać aktualny stan emocjonalny bohatera. Przecznice w growym Seattle mają 100 metrów kwadratowych, dokładnie tyle samo, ile mają rzeczywiste przecznice w Seattle. Podczas scenek przerywnikowych, każdy vertex na twarzy Delsina jest liczony osobno, w czasie rzeczywistym, ponad 30 razy na sekundę - raz na każdą klatkę płynności.
No. Tak jak Asmussen leaves Sony Santa Monica i Amy Henning leaves Naughty Dog ;
Destructoid - 9.5/10http://www.destructoid.com/review-in...le&mode=mobileDualShockers - 9.5/10http://www.dualshockers.com/2014/03/...nally-arrived/VGNetwork - 9/10http://www.vgnetwork.it/recensioni-p...us-second-son/GamerFitNation - 9/10http://gamerfitnation.com/2014/03/in...nd-son-review/Gaming Age - A-http://www.gaming-age.com/2014/03/in...on-review-ps4/Kotaku - Yeshttp://kotaku.com/infamous-second-so...iew-1547813563thesixaxis - 9/10http://www.thesixthaxis.com/2014/03/...nd-son-review/PCgames.de 89http://www.pcgames.de/inFamous-Secon...est-1114294/3/Joystiq - 4.5/5http://www.joystiq.com/2014/03/20/in...u-for-smoking/GiantBomb - 4/5http://www.giantbomb.com/reviews/inf...view/1900-635/Gametrailers - 8.8/10http://www.gametrailers.com/reviews/...ond-son-reviewIGN - 8.7/10http://www.ign.com/articles/2014/03/...ond-son-reviewMeristation (Spanish) 8.7/10http://www.meristation.com/playstati...-juego/1841142Gameswelt.de - 8.5http://www.gameswelt.de/infamous-sec...ext-gen,217472Gameinformer - 8.5/10http://www.gameinformer.com/games/in...for-power.aspxPolygon - 8.5/10http://www.polygon.com/2014/3/20/552...view-drain-youXGN.nl - 8.5http://www.xgn.nl/review/54985/infamous-second-son/JeuxVideo - 16/20http://www.jeuxvideo.com/articles/00...test.htm#infosGamespot - 8http://www.gamespot.com/reviews/infa.../1900-6415705/Pushsquare - 8/10http://www.pushsquare.com/reviews/ps...ous_second_sonGamersglobal.de - 8/10http://www.gamersglobal.de/test/infa...d-son?page=0,2Edge - 7/10http://www.edge-online.com/review/in...nd-son-review/Videogamer - 7/10http://www.videogamer.com/reviews/in...on_review.htmlEurogamer - 7/10http://www.eurogamer.net/articles/20...ond-son-reviewRev3 - 3/5
Infamous: Second Son getting day one patch with 5 hours of new content
Właśnie odebrałem swoją kopię.