Autor Wątek: Gran Turismo 6  (Przeczytany 135374 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #320 dnia: Lipca 10, 2013, 22:44:48 pm »
A ja kompletnie nie umiem w to grać  :mad:  Co dziwne normalna jazda i latanie bokiem dają podobne rezultaty  o_O

No to racja - patrzę właśnie na YT i widzę że najlepsze czasy się osiąga cisnać niektóre zakręty bokiem. Nie wiem czy to wina tej nowej fizyki zawieszenia, ale chce zobaczyć jak akademie wygra taki właśnie drifter, a potem dostanie prawdziwą furę do przejechania tej trasy i wyjebie się na pierwszym zakręcie 8)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #321 dnia: Lipca 10, 2013, 22:48:39 pm »
Pierwszy poprawiony :D

Dojebał  :o

Ale kur** na 2 Cie chyba nie dogonię. Chyba 0,05 za Tobą jestem i już nic nie mogę wycisnąć.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #322 dnia: Lipca 10, 2013, 22:53:34 pm »
kur** MISZCZ!!!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #323 dnia: Lipca 10, 2013, 23:08:57 pm »
A ja kompletnie nie umiem w to grać  :mad:  Co dziwne normalna jazda i latanie bokiem dają podobne rezultaty  o_O

No to racja - patrzę właśnie na YT i widzę że najlepsze czasy się osiąga cisnać niektóre zakręty bokiem. Nie wiem czy to wina tej nowej fizyki zawieszenia, ale chce zobaczyć jak akademie wygra taki właśnie drifter, a potem dostanie prawdziwą furę do przejechania tej trasy i wyjebie się na pierwszym zakręcie 8)

Faktycznie żeby w tej Akademii zrobić bardzo szybki czas należy lekko wrzucać auto bokiem w zakręt. Przy hamowaniu trzeba wykorzystać moment przeniesienia masy na przednią oś i lekkim ale dynamicznym ruchem kierownicy wprowadzić tył w minimalny poślizg. Problem względem realnego przejazdu jest taki, że nikt w realu nie pociśnie samochodu do takiej granicy na każdym centymetrze toru. Najszybsze czasy okrążeń robi się wtedy kiedy koła mają minimalny uślizg (coś pomiędzy 7% do10% utraty ich przyczepności). Można przeczytać o tym w poradnikach jazdy sportowej. Tyle, że w demie GT6 efekt ten jest nieco przesadzony. Wynika to z tego, że czołówka ciśnie na maksa i stąd tak nagminne wrzucanie auta lekko bokiem w zakręty kiedy spojrzymy na replaye najlepszych. W poprzedniej Akademii też było to zauważalne, ale w znacznie mniejszym stopniu i tylko przy zakrętach do których hamowało się mocno z dużych prędkości. Taka sytuacja zdarza się praktycznie w każdej grze tego typu. Na Nurbie w realu nikt nigdy nie zrobi takiego czasu jak w grze. Przed telewizorem nie towarzyszy nam strach i poczucie pędu, które w realu nie pozwala na prowadzenie maszyny w każdym zakręcie na granicy jej możliwości. Owszem zdarzają się przejazdy podobne lub bliskie temu, ale w grze zawsze można posunąć się odrobinę dalej.

Becet, a co do driftera i fury w realu, to rok temu na GT Academy najlepszy czas jazdy Nissanem 370Z należał do chłopaka, który w realu zajmuje się driftingiem. Jego przejazd charakteryzowały właśnie takie lekkie boki w zakrętach. Każdy bił brawo po jego przejeździe, bo jako jedyny pobił czas instruktora (był jeszcze jeden któremu się to udało, ale na kamerach wyszło, że trącił pachołek i dostał karę czasową co nie pozwoliło na uzyskanie wyniku lepszego od instruktora).
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2013, 23:10:46 pm wysłana przez BoBaN »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #324 dnia: Lipca 11, 2013, 08:29:31 am »
Faktycznie żeby w tej Akademii zrobić bardzo szybki czas należy lekko wrzucać auto bokiem w zakręt. Przy hamowaniu trzeba wykorzystać moment przeniesienia masy na przednią oś i lekkim ale dynamicznym ruchem kierownicy wprowadzić tył w minimalny poślizg.
GT6: Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidge Raceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #325 dnia: Lipca 11, 2013, 08:57:42 am »
A ja kompletnie nie umiem w to grać  :mad:  Co dziwne normalna jazda i latanie bokiem dają podobne rezultaty  o_O
No dla mnie drift w demku GT6 to banał. :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #326 dnia: Lipca 11, 2013, 14:13:08 pm »
Bo na padzie driftowanie w każdej grze jest banalnie łatwe. Sytuacja zmienia się kiedy podepniemy kierownicę. Szczególnie w grach tego typu.

@SS89
Akurat to przeniesienie masy i zarzucaniu tyłu jest dosyć realistyczne. Jedyne co mi nie pasuje to natężenie tego efektu w GT6. Jest to zbyt mocno oddane i od razu po pierwszym przejeździe da się odczuć, że przesadzili z tym efektem.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #327 dnia: Lipca 11, 2013, 14:14:57 pm »
BoBaN wyślij mi inv na PSN, bo te cieniasy to mi mogą skoczyć :troll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #328 dnia: Lipca 11, 2013, 14:20:46 pm »
Miałem Cię kiedyś w znajomych. Nie wiem czemu już nie mam. Muszę wrócić do domu to zwolnię miejsce na liście i Cię dodam. Także około 18:30 powinienem to zrobić. :)


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #329 dnia: Lipca 11, 2013, 14:22:39 pm »
Ja przez długi czas nie miałem PS3 podpiętej do neta, więc może dlatego wywaliłeś.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #330 dnia: Lipca 11, 2013, 14:46:08 pm »
Miałem Cię kiedyś w znajomych. Nie wiem czemu już nie mam.
Mieliście się bić na zlocie i pewnie wtedy poleciał z frendsów.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #331 dnia: Lipca 11, 2013, 14:52:50 pm »
Miałem Cię kiedyś w znajomych. Nie wiem czemu już nie mam.
Mieliście się bić na zlocie i pewnie wtedy poleciał z frendsów.


Pewno to.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #332 dnia: Lipca 11, 2013, 15:18:06 pm »
Ładnie wyglądają drzewka na nowych screenach.





http://www.ps3site.pl/festiwalowa-trasa-trafi-do-gran-turismo-6

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #333 dnia: Lipca 11, 2013, 15:47:41 pm »
Miałem Cię kiedyś w znajomych. Nie wiem czemu już nie mam.
Mieliście się bić na zlocie i pewnie wtedy poleciał z frendsów.


Pewno to.
Włacha. Od kosy do przyjaźni.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #334 dnia: Lipca 11, 2013, 16:59:02 pm »
Oficjalne info o Hill Climb w Goodwood, cieszy to że będzie demo na nowym buildzie: http://www.gran-turismo.com/pl/news/00_3833505.html

I nowe Video:



Zresztą oficjalny video z silverstone także prezentuje się lepiej i płynniej niż to co mamy w GT Academy 2013.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #335 dnia: Lipca 11, 2013, 19:31:47 pm »
Winda poszedł inv.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #336 dnia: Lipca 11, 2013, 19:59:54 pm »
Winda poszedł inv.
Nie mam. Pewno wyslales na windomearl a ja mam windomearl90. Poszedl do Ciebie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #337 dnia: Lipca 11, 2013, 20:01:22 pm »
Ok zaraz odbiorę. Jest tak jak napisałeś. Spojrzałem na syga i dlatego tam wysłałem.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #338 dnia: Lipca 11, 2013, 20:04:33 pm »
No ja mam to raptr i to jest tamtejszy nick.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #339 dnia: Lipca 11, 2013, 20:14:56 pm »
O chuj, na 3 odcinkach lepszy od bobana jestem Oo

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #340 dnia: Lipca 11, 2013, 20:43:49 pm »
Raczej nie będzie Wam trudno pobić mój czas, bo tak jak pisałem zrobiłem go na około 10 okrążeniu swojej jazdy i od tamtej pory nie odpalałem demka GT6. Mowa oczywiście o całym okrążeniu, bo te poprzednie próby to od strzału wbijałem złoto i od razu przechodziłem do następnego żeby w końcu podjąć próbę czasową na całym kółku. Ciśnijcie panowie, bo może któremuś z Was uda się dostać do finału. Trzymam kciuki.

Btw. Windom jak sprawdzasz, że na jakiś odcinkach toru jesteś szybszy? Da się wgrać mojego ducha? Myślałem, że duchy można wgrywać tylko z pierwszej 10 w kraju. Tak było rok temu.
« Ostatnia zmiana: Lipca 11, 2013, 20:46:41 pm wysłana przez BoBaN »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #341 dnia: Lipca 11, 2013, 21:32:29 pm »
Pokazuje mu miejsce frendsów przeciez..

el becetol

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #342 dnia: Lipca 11, 2013, 21:59:28 pm »
Btw. Windom jak sprawdzasz, że na jakiś odcinkach toru jesteś szybszy? Da się wgrać mojego ducha? Myślałem, że duchy można wgrywać tylko z pierwszej 10 w kraju. Tak było rok temu.

Mu chodzi o te 4 treningi na fragmentach toru, a nie odcinki na pełnym okrążeniu zapewne.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #343 dnia: Lipca 12, 2013, 01:03:46 am »
Btw. Windom jak sprawdzasz, że na jakiś odcinkach toru jesteś szybszy? Da się wgrać mojego ducha? Myślałem, że duchy można wgrywać tylko z pierwszej 10 w kraju. Tak było rok temu.

Mu chodzi o te 4 treningi na fragmentach toru, a nie odcinki na pełnym okrążeniu zapewne.

Dokładnie. Na całej trasie jestem jakieś 5 sekund za Tobą albo więcej ;p

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #344 dnia: Lipca 12, 2013, 19:08:18 pm »
Aaa...to ja myślałem, że piszesz o pełnym kółku bo tylko ta próba liczy się jako kwalifikacyjna do finału narodowego GT Academy 2013. Te odcinki z poprzednich prób nie mają żadnego znaczenia jeśli chodzi o finał. Tak samo było w poprzedniej GT Academy. Liczyły się tylko czasy z ostatniej próby, którą było pokonanie pełnego okrążenia toru.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #345 dnia: Lipca 13, 2013, 15:17:52 pm »
Ale ja mam wyje**ne na to całe GT Academy. Liczy się, żeby e-kolegów z forumka pojechać! :evil: :evil: :evil:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #346 dnia: Lipca 13, 2013, 16:44:04 pm »
No to walczcie w ostatniej rundzie, bo ona ma największy sens. Po pierwsze to całe okrążenie toru, a po drugie to właśnie w tej rundzie walczy najwięcej osób. Nikt się nie spuszcza nad wybranymi odcinkami toru, bo to bez sensu. Liczy się całe kółko.
« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2013, 16:45:49 pm wysłana przez BoBaN »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #347 dnia: Lipca 13, 2013, 17:09:53 pm »
Nowy gameplay z dema festiwalu Goodwood

http://www.telegraph.co.uk/motoring/goodwood-festival-of-speed/10176122/Goodwood-Festival-of-Speed-Telegraph-tries-the-Hillclimb-on-a-Playstation.html

Fajna trasa :D Tam moglibyście się pościgać na czas, krótki odcinek ale kurewsko zdradliwy ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #348 dnia: Lipca 13, 2013, 17:14:54 pm »
No to walczcie w ostatniej rundzie, bo ona ma największy sens. Po pierwsze to całe okrążenie toru, a po drugie to właśnie w tej rundzie walczy najwięcej osób. Nikt się nie spuszcza nad wybranymi odcinkami toru, bo to bez sensu. Liczy się całe kółko.

Ja walcze tam gdzie forumkowe ziomki są lepsze ode mnie. Nie wiem jak mam Ci to jaśniej napisać, z forum wszystcy jeżdżąna wszystkim ;p

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #349 dnia: Lipca 13, 2013, 17:45:51 pm »
Ja po prostu radze Wam gdzie najlepiej się sprawdzać, bo najwięcej frajdy daje jak najszybsze pokonanie całego okrążenia. W końcu wszędzie liczy się czas całego kółka, a nie wybranego odcinka. Skupcie się w swoich czasach na pełnym okrążeniu i zobaczycie, że to da Wam najwięcej zabawy. Najfajniej jest jak jedziesz niemal cale kółko lepiej od ziomka i czujesz jak przed kilkoma ostatnimi zakrętami ciśnienie Ci skacze, bo wiesz, że głupie błędy mogą zniszczyć cały wynik. Ile razy przez ten stres na końcu uwaliłem dobre kółko, to sam nie pamiętam. W poprzedniej Akademii były takie momenty, że sam się z siebie śmiałem. Jechałem na rekord i pikawa chciała wyskoczyć, po czym spieprzyłem ostatni zakręt. Musiałem grać przy zamkniętych oknach żeby sąsiedzi nie słyszeli jak rzucam mięsem. :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #350 dnia: Lipca 13, 2013, 18:09:19 pm »
+ wygląda na to, że PD w końcu pozbyło się niewidzialnych ścian :D (ok. 1:30)



Ogólnie co raz bardziej podoba mi się to GT6 i możliwe, ze wezmę jeszcze na PS3.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #351 dnia: Lipca 13, 2013, 18:35:25 pm »
A mnie GT6 tylko przekonuje, że mogę sprzedać PS3 i nie będzie czego żałować. Chętnie pograłbym online z innymi, ale GT6 zapowiada się bardziej na DLC niż na pełny tytuł. Spodziewałem się, że dojebią torami (bardzo liczyłem na tor z Macau GP), ale niestety się przeliczyłem. Gdzie są sławne tory z poprzednich części? Gdzie Donington Park, Brands Hatch czy genialny Bathurst z realnych torów? Liczyłem w GT6 na wyraźny podział klas wyścigowych, bo w GT5 mamy misz-masz wrzucony do jednego wora. Chciałbym wiedzieć konkretne klasy, konkretnie podzielone z osobnymi ligami i licencjami. Do tego w każdej klasie powinni oddać auta dokładnie takie jakie tam się ścigają, co do sztuki. Spoko, GT6 i tak pewnie będzie świetnym tytułem, ale nie będzie mocnym jebnięciem jakiego oczekuję. Dlatego jeśli ma pojawić się wersja na PS4, to pewnie kiedyś ją kupię. Nie ukrywam jednak, że bardziej czekam na Gran Turismo tworzone już kompletnie na PS4 i liczę, że dostanę w dużej mierze to czego oczekuję od ekipy PD.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #352 dnia: Lipca 13, 2013, 23:43:56 pm »
+ wygląda na to, że PD w końcu pozbyło się niewidzialnych ścian :D

Chyba śnisz.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #353 dnia: Lipca 14, 2013, 00:07:54 am »
+ wygląda na to, że PD w końcu pozbyło się niewidzialnych ścian :D

Chyba śnisz.

no w GT5 nie było szans na taki wyjazd poza trasę i niewpadnięcie na niewidzialny mur. Postęp. ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #354 dnia: Lipca 14, 2013, 00:19:43 am »
Wszystko zależy od toru. W GT5 też były trasy, gdzie można było dość mocno wyjechać - np. na Sarthe. Na 100% w GT6 będą takie same ściany jak w piątce.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #355 dnia: Lipca 14, 2013, 01:31:09 am »
W ogóle, to ja bym zrobił open world w GT6

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #356 dnia: Lipca 14, 2013, 01:49:57 am »
W ogóle, to ja bym zrobił open world w GT6
lol, to PD musiałoby sobie chyba zrobić przerwę przez całą jedną generację, żeby na koniec żywota ps4 to ogarnąć.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #357 dnia: Lipca 14, 2013, 13:51:21 pm »
Przy okazji prAC nad GT5 Kaz wspominał, że chciałby zrobić takie GT, gdzie jeździlibyśmy po otwartym świecie wg obowiązujących zasad ruchu drogowego ;)

Co do tego wyjazdu poza trasę, to imo porównanie do La Sarthe to złe porównanie, tam były barierki, które określały granice toru. Lepiej porównać to do toru Top Gear lub jakiegoś toru z generatora, tam wyjazdy 2 metry poza jezdnię kończyły się uderzeniem w ścianę, tutaj koleś bez problemu przejeżdża dosyć długi odcinek i wraca spowrotem na tor.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #358 dnia: Lipca 14, 2013, 14:30:26 pm »
Dokładnie tak samo jak na Sarthe.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #359 dnia: Lipca 14, 2013, 15:42:55 pm »
Andryush ma racje. Na filmiku, który wrzucił koleś przejeżdża po bezdrożach znacznie bardziej niż pozwalało na to GT5. Widać tutaj znaczącą różnicę. Porównanie do Top Gear jest dobre, bo tor ma podobną charakterystykę do Willow Springs. Na Top Gear mamy niewidzialne ściany tuż obok toru, a tutaj koleś zapuszcza się znacznie głębiej. Aczkolwiek osobiście wątpię żeby niewidzialne barierki zniknęły całkowicie. Może zostały przesunięte i teraz wypad po za tor będzie bardziej realistyczny niż w GT5, ale na ich całkowite zniknięcie bym nie liczył.