Jak na razie downgrade widziałem tylko na tych, które Ty wkleiłeś. Wcześniej nawet nie zwróciłem na to uwagi i chyba sporo ludzi miało podobnie (dla nich downgradem była raczej sama zmiana stroju, niż "kanciaste" ubranie). Zbili liczbę polygonów na postaciach, to fakt. Dziwna sprawa, bo na ogół geometria jest najmniejszym problemem, ale najwyraźniej było takie zapotrzebowanie. Wątpię jednak, aby zmiana ubrania była tym spowodowana, bo: 1) tamto ubranie nie było o wile bardziej skomplikowane, 2) w ten sposób designu postaci się nie ogranicza, zwłaszcza, gdy gra już chodzi na docelowym sprzęcie, 3) po co mają ściemniać z tymi strojami - przecież prędzej czy później to wyjdzie. Prędzej ścieli by polygony z poprzedniego stroju. Dla mnie dramatu nie ma, w ruchu robi to świetne wrażenie. Inna sprawa jest taka, że mają miejscami niedoróbki, najwyraźniej muszą jeszcze trochę czasu posiedzieć na dużych platformach. Jeśli Sony ich kupi, to może wyjdzie im na plus.