Szymku,
możesz rozwinąć ten fragment o broniach, że ich różnorodność ustawia w szeregu i kupce wstydu serię Ratchet & Clank? Zaciekawiło mnie to porównanie.
Masz do wyboru szereg broni konwencjonalnych tj
- rewolwer - 3 rodzaje
- pistolety automatyczne - 2 rodzaje
- karabiny automatyczne - 2 rodzaje, z czego jeden nie mający odpowiednika w rzeczywistości by Nikola Tesla
- kuszę
- strzelby - 2 rodzaje - z czego jedna to elephant gun (po namyśle - to raczej karabiny powtarzalne)
- dwururka
- karabin snajperski
Oprócz tego pozostałe dzieła Tesli
- Arc Gun - elektryczny
- Wyrzutnia pocisków "elektrycznych"
- Granatnik z detonatorem
- działo zapalające (nie wiem jak to inaczej określić)
Dorego granaty - 2 rodzaje.
Każda z broni ma całkowicie inny feeling, każda świetnie sprawdza się w walce po zaznajomieniu się z jej właściwościami. Pamiętam, że w ratchecie część broni nie nadawała się do niczego. Tu grałem wszystkimi na zmianę z niekłamaną przyjemnością.
Ps. mogłem coś pominąć