Autor Wątek: The Order 1886  (Przeczytany 356179 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1800 dnia: Lutego 23, 2015, 21:56:27 pm »
Mi Gearsy nie podobaly sie wlasnie przez to ciagle strzelanie, no i sam koncept bohaterow i stworkow nie przemawial do mnie..
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1801 dnia: Lutego 23, 2015, 22:22:32 pm »
Mi Gearsy nie podobaly sie wlasnie przez to ciagle strzelanie, no i sam koncept bohaterow i stworkow nie przemawial do mnie..

Ja Gyrosy miło wspominam. Ależ to było uderzenie w kwestii grafiki. Nic nawet nie miało startu doń. Dodatkowo ten design, klimat, muzyka....fantastyczna pozycja

Jakby chcieli sprzedać dziewiętnastego The Order, już miałbym pewnie platynę, a tak łikend miałem zajęty, później nie miałem tyle czasu, a koniecznie chciałem grac w nocy, więc dorwę zapewne w tym tygodniu.
I oby przyłożyła, jak lata temu przygody Feniksa. Bum.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1802 dnia: Lutego 23, 2015, 23:26:48 pm »
Dobra, może ktoś wkleić, co mają do powiedzenia kakaerteny, consolewarsowe boty nt. grafiki w The Order, czy nagle ucichli? Pomijając korytarzyk i pasy, chętnie bym się pośmiał z próby nieudolnej dyskredytacji.
To widziałem już wiele razy:



I co chcieli tym udowodnić? Prostotę geometrii? Samo RaD kładkło gruby nacisk na materiały, tworzenie tekstur (sporo slajdów na wrzucanej przez Jurasa prezentacji było poświęcone odwzorowaniu materiałów). Obedrzyjmy w takim razie wszystkie gry z tekstur, zostawiając jedynie roboczo obrysowane bryły w 256 kolorach i zobaczymy ile z tej magii "świecącego gówna" uważanego za składające się na ogólny odbiór piękna oprawy wtedy zostanie. Argument wg mnie kompletnie chybiony.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1803 dnia: Lutego 23, 2015, 23:34:55 pm »


Faktycznie poziom kryzysa. :

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1804 dnia: Lutego 23, 2015, 23:43:56 pm »
Przed premierą gry na zamkniętych prezentacjach sporo dziennikarzy zachwycało się fizyką metalu, wyginanych przedmiotów metalowych, naturalnych odkształceń itp. Czy coś takiego pojawia się w finalnym produkcie?

lupinator

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1805 dnia: Lutego 23, 2015, 23:49:50 pm »
I co chcieli tym udowodnić?
Nie wiem dokładnie, bo mnie to za bardzo nie interesuje, ale chyba to, że goła gra wygląda ch**owo jeśli odejmie się oświetlenie, filtry i inne 'łudzące' efekty, których nazwy nie znam i nie chce znać.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1806 dnia: Lutego 24, 2015, 00:16:03 am »
Nie trzeba byc botem zeby smiac sie ze stwierdzenia ze Girsy i Order to ta sama polka jezeli chodzi o grywalnosc :lol:
Ok jak patosław razem z dydolem orzekli, że gearsy mają lepsza grywalność to tak jest, a każdego kto twierdzi inaczej trzeba je*ać.
Lol to troche tak jakbys grywalnosc Snajpera porownywał do Modern Warfare niby porownac mozna ale po cholere jak to inna liga.
Grywalność to kwestia gustu, szczególnie jeśli gameplay trochę się rożni. Jednak porównując samo strzelanie nie widzę jakiś wielkich różnic. Ten sam system chowania się za osłonami, podobna inteligencja przeciwników. W  gearsach z bliska kroi sie wroga  piłą, w order jest walka wręcz. W gearsach tylko jest większa różnorodność przeciwników.  Za to bronie są lepsze  w the order. Po prostu w gearsach jest ciagle przez całą grę strzelanie i jak komuś to odpowiada to dla niego gearsy będą lepsze, a jak ktoś woli czasem od strzelania odpocząć  to bardziej może się spodobać the order. Mi gameplay obu się podoba.
Akurat cała mechanika strzelania w Girsach jest o wiele bardziej dopieszczona tak samo jak cover system. Pomijam już takie aspekty jak multiplayer, horda itp bo rozmawiamy o kampanii. Nie oszukujmy się gdybyśmy The Order obdarli z grafiki to zostałaby najwyżej średnia produkcja, którą w takim momencie 80% ludzi zlałoby ciepłym moczem. Ot takie pożycz, ewentualnie kup, przejdź wieczorkiem i puść dalej. Girsy swojego czasu również wyglądały wspaniale, ale broniły się też gameplayem, kanapowym co-opem, fajnym poziomem trudności, zajebistymi przeciwnikami. A The Order? To średnia trzecioosobowa strzelanka, która po prostu ślicznie wygląda i poza tym wyglądem nie oferuje praktycznie niczego więcej.
Tyle lat po premierze pierwszych Girsów serwery nadal są pełne, wiara dalej gra na potęgę. Myślisz, że za 5/6 lat ktoś jeszcze będzie jarać się The Order? Wtedy już każda gra to będzie wizualny och ach, a zakon pójdzie w zapomnienie.

Ja nie jestem wrogiem tej produkcji po prostu wydaje mi się, że należę do tej wąskiej grupy graczy, którzy ponad wizualny orgazm cenią frajdę płynącą z gry, a naprawdę wydaje mi się, że produkcja Epic Games, wiele rzeczy robiła o wiele lepiej.

Nie chce jeszcze większego chlewu w temacie robić niż jest tu obecnie, więc z mojej strony to wszystko. Jak coś na pw możemy pogadać :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2015, 00:33:38 am wysłana przez Patosław »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1807 dnia: Lutego 24, 2015, 00:28:07 am »
Ja już dawno temu zapomniałem o gearsach i puściłem je w niebyt. Jedynie kanapowy coop to coś czego brakuje w the order.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1808 dnia: Lutego 24, 2015, 07:25:01 am »
Dobra, może ktoś wkleić, co mają do powiedzenia kakaerteny, consolewarsowe boty nt. grafiki w The Order, czy nagle ucichli? Pomijając korytarzyk i pasy, chętnie bym się pośmiał z próby nieudolnej dyskredytacji.
To widziałem już wiele razy:



I co chcieli tym udowodnić? Prostotę geometrii? Samo RaD kładkło gruby nacisk na materiały, tworzenie tekstur (sporo slajdów na wrzucanej przez Jurasa prezentacji było poświęcone odwzorowaniu materiałów). Obedrzyjmy w takim razie wszystkie gry z tekstur, zostawiając jedynie roboczo obrysowane bryły w 256 kolorach i zobaczymy ile z tej magii "świecącego gówna" uważanego za składające się na ogólny odbiór piękna oprawy wtedy zostanie. Argument wg mnie kompletnie chybiony.

Ale cwaniaki, przecież do oceny geometrii powinni wziąć screen, gdzie obiekty są nieoteksturowane...



Od razu inaczej wygląda, zagrywka PC Master race z tym screenem to cios poniżej pasa  :lol: Wzięli po prostu coś, co wizualnie wygląda nieciekawie i chyba każda gra wyświetlana w takim trybie wyglądałaby jak CS 1.6
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2015, 07:27:17 am wysłana przez andryush »

Mrocz

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1809 dnia: Lutego 24, 2015, 08:31:18 am »
A ja się ciągle zastanawiam, czemu PC Master Race próbuje udowodnić, że sztuczki graficzne i oświetlenie nie są częścią grafiki. Przecież liczy się efekt finalny, a nie jak się go uzyskało. Jeżeli jakiś developer rozjebał Crysisa i dorównał do The Order robiąc to sztuczkami graficznymi to tylko świadczy o ogromnym talencie tego developera.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1810 dnia: Lutego 24, 2015, 08:41:54 am »
Idąc tą drogą dostaniemy graficzne majstersztyki które interakcji z otoczeniem, fizyki itp. na oczy nie widziały : ). Pomieszczenia w Residencie 1 np. wyglądają imo lepiej od jakiekolwiek Crysisa, no ale pomieszczenia w Residencie wiadomo jak są zrobione.

Żeby nie było, że pije do Ordera który fizykę z tego co widziałem ma bardzo fajną, ale sztuczki, oświetlenie, tekstury idą ogólnie w stronę coraz ładniejszym kosztem interakcji i gameplayu, niedługo będziemy grać w śliczne interaktywne dema które nie pozwalają na nic, ale za to jak wyglądają.
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2015, 08:48:27 am wysłana przez Milford_Cubicle »
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1811 dnia: Lutego 24, 2015, 08:47:57 am »
Idąc tą drogą dostaniemy graficzne majstersztyki które interakcji z otoczeniem, fizyki itp. na oczy nie widziały : ). Pomieszczenia w Residencie 1 np. wyglądają imo lepiej od jakiekolwiek Crysisa, no ale pomieszczenia w Residencie wiadomo jak są zrobione.
A co mają sztuczki graficzne do fizyki i interakcji z otoczeniem?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1812 dnia: Lutego 24, 2015, 09:07:32 am »


4:50-7:40
O pasach i 900p mam takie samo zdanie.


16:10-16:15
Tutaj to już pojechali :lol:.


Cytuj
Niedługo będziemy grać w śliczne interaktywne dema które nie pozwalają na nic, ale za to jak wyglądają
Może i tak być niestety.
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2015, 09:11:02 am wysłana przez Kyokushinman »

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1813 dnia: Lutego 24, 2015, 09:18:56 am »
Idąc tą drogą dostaniemy graficzne majstersztyki które interakcji z otoczeniem, fizyki itp. na oczy nie widziały : ). Pomieszczenia w Residencie 1 np. wyglądają imo lepiej od jakiekolwiek Crysisa, no ale pomieszczenia w Residencie wiadomo jak są zrobione.
A co mają sztuczki graficzne do fizyki i interakcji z otoczeniem?
Sztuczka z założenia ma wyglądać dobrze, ale nie wymagać tyle co pełny efekt, nie wiem np. masz w grze zajebiste oświetlenie z źródłami światła np. lampami, no to spodziewam się strzelić w lampę i jedno ze źródeł światła usunąć, w większości dzisiejszych gier nic się nie stanie, dla mnie to właśnie np. sztuczka. Albo idziesz w jakiejś grze po mieście, możesz po drodze rozwalić jakieś stoły, stragany itp. ale jak strzelisz w okno to nic się nie stanie, ja bym chciał gry które idą w tym kierunku. Ba odbicia w lustrach czy oknach to dziś luksus.

Order wygląda kapitalnie, niektórzy trafnie ocenili, że wygląda jak CGI, no super, ale równie dobrze Order może być w całości filmem CGI. Ale dostaliśmy grę która kojarzy mi się z interaktywnym filmem, cutscenka, biegaj do celu, cutscenka, biegaj do celu... nie lubię takich gier, wszystko oczywiście moja opinia, ale o wiele wiele większe wrażenie robił na mnie np. Half Life 2 w dniu premiery niż dziś Order. Wiadomo lata świetlne jeśli chodzi o wygląd, ale czegoś mi brakuje.
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1814 dnia: Lutego 24, 2015, 09:32:46 am »
Idąc tą drogą dostaniemy graficzne majstersztyki które interakcji z otoczeniem, fizyki itp. na oczy nie widziały : ). Pomieszczenia w Residencie 1 np. wyglądają imo lepiej od jakiekolwiek Crysisa, no ale pomieszczenia w Residencie wiadomo jak są zrobione.
A co mają sztuczki graficzne do fizyki i interakcji z otoczeniem?
Sztuczka z założenia ma wyglądać dobrze, ale nie wymagać tyle co pełny efekt, nie wiem np. masz w grze zajebiste oświetlenie z źródłami światła np. lampami, no to spodziewam się strzelić w lampę i jedno ze źródeł światła usunąć, w większości dzisiejszych gier nic się nie stanie, dla mnie to właśnie np. sztuczka. Albo idziesz w jakiejś grze po mieście, możesz po drodze rozwalić jakieś stoły, stragany itp. ale jak strzelisz w okno to nic się nie stanie, ja bym chciał gry które idą w tym kierunku. Ba odbicia w lustrach czy oknach to dziś luksus.

Order wygląda kapitalnie, niektórzy trafnie ocenili, że wygląda jak CGI, no super, ale równie dobrze Order może być w całości filmem CGI. Ale dostaliśmy grę która kojarzy mi się z interaktywnym filmem, cutscenka, biegaj do celu, cutscenka, biegaj do celu... nie lubię takich gier, wszystko oczywiście moja opinia, ale o wiele wiele większe wrażenie robił na mnie np. Half Life 2 w dniu premiery niż dziś Order. Wiadomo lata świetlne jeśli chodzi o wygląd, ale czegoś mi brakuje.

No tak, ale rozmowa jest o sztuczkach graficznych (jakieś bump mappingi, paralaxy i inne) a Ty wchodzisz bardziej w aspekt, który nazwałbym fizyka ;) Ale zgadzam się, fajnie jakby gry szły w rozwinięcie tych aspektów "fizycznych". I ja od czasu do czasu bardzo lubię "pograć" w interaktywny film.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1815 dnia: Lutego 24, 2015, 09:35:18 am »
kyo, oceniaj i wypie**alaj 8)

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1816 dnia: Lutego 24, 2015, 09:49:24 am »
Love is in the air pampampam

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1817 dnia: Lutego 24, 2015, 09:54:46 am »
Nie wiem dokładnie, bo mnie to za bardzo nie interesuje, ale chyba to, że goła gra wygląda ch**owo jeśli odejmie się oświetlenie, filtry i inne 'łudzące' efekty, których nazwy nie znam i nie chce znać.

Padłem. Naprawdę bardzo słaby przytyk, widać nie ma się do czego przyczepić to zarzuca screena jednego passa renderera na ulit'cie (bez jakiegokolwiek światła), gdzie ma samą geometrię i textury. Zajebiście, w takim razie każda gra wygląda słabo, bo tak właśnie wyglądają same tekstury, bez oświetlenia, normalek, specularów, roughessów, post-procesów i całej reszty. Ciekawe po co te wszystkie efekty skoro liczy się tylko model i tekstura.... Jego to chyba już konkretnie poj**ało.

Zamiast przyczepić się do braku odbić postaci, miejscami tekstur, albo geometrii niektórych elementów - do rzeczy, które faktycznie występują i jak ktoś się uprze to może to wytykać. Strzelił sobie w stopę i urwało mu nogę - tak skomentuję jego wypociny.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1818 dnia: Lutego 24, 2015, 10:13:05 am »
Jeśli to wypociny KKRT to przecież jest ten sam poziom co kyo. Pisze coś tam od siebie, że niby taki wielki znawca i w ogóle, a koniec końców musi sam sobie przyznawać rację lub wzywa na forum swoich sąsiadów, bo nikt inny ich nie słucha :troll:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1819 dnia: Lutego 24, 2015, 10:15:30 am »
Tomasz jak tam gra podoba się?

Właśnie przez przypadek wszedłem na polygamie i nieźle tam sobie z Anonimowym gadacie aż Koso wkroczył do akcji :lol:.


@ tytacz
Ja nikogo nie wyzywam także fuck off.
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2015, 10:17:04 am wysłana przez Kyokushinman »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1820 dnia: Lutego 24, 2015, 10:20:07 am »
Ja ciebie też nie wyzywam.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1821 dnia: Lutego 24, 2015, 10:24:53 am »
Właśnie przez przypadek wszedłem na polygamie i nieźle tam sobie z Anonimowym gadacie aż Koso wkroczył do akcji .
Dej link.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1822 dnia: Lutego 24, 2015, 10:29:11 am »

@ tytacz
Ja nikogo nie wyzywam także fuck off.


Tytacz napisał, że WZYWASZ, a nie WYZYWASZ. :)

Btw. Daj linka do pierdolenia Anonima.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1823 dnia: Lutego 24, 2015, 10:29:40 am »
Właśnie przez przypadek wszedłem na polygamie i nieźle tam sobie z Anonimowym gadacie aż Koso wkroczył do akcji .
Dej link.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,97394,17472034,The_Order_1886___recenzja.html?bo=1

O dziwo Anonim nie jedzie po wizualiach gier PS4 tak jak dotychczas. Hmm.

Tytacz napisał, że WZYWASZ, a nie WYZYWASZ. :)
A faktycznie sorry tytacz ^^".


http://www.pssite.com/news-39810-juz_za_jakis_czas_dostaniemy_kolejna_odslone_the_order__1886_.html
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2015, 10:36:17 am wysłana przez Kyokushinman »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1824 dnia: Lutego 24, 2015, 10:39:30 am »
Właśnie przez przypadek wszedłem na polygamie i nieźle tam sobie z Anonimowym gadacie aż Koso wkroczył do akcji .
Dej link.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,97394,17472034,The_Order_1886___recenzja.html?bo=1
O kur**, jaki hejt :-? Nie spodziewałem się Tomasz, że w Tobie tyle jadu. No i lekko sobie strzeliłeś w stopę tym tekstem do Kosa, czy grał w grę. Pod jego recenzją... :-?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1825 dnia: Lutego 24, 2015, 10:41:11 am »
 :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1826 dnia: Lutego 24, 2015, 10:44:10 am »
Ale faktycznie Tomasz słusznie zauważył, że pod recenzjami gier na PS4 jest znacznie więcej komentarzy niż pod grami na inne platformy. Widać tutaj ostry ból dupy przepłacających PC'towców i posiadaczy o połowę słabszej konsoli. :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1827 dnia: Lutego 24, 2015, 11:02:08 am »
Właśnie przez przypadek wszedłem na polygamie i nieźle tam sobie z Anonimowym gadacie aż Koso wkroczył do akcji .
Dej link.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,97394,17472034,The_Order_1886___recenzja.html?bo=1
O kur**, jaki hejt :-? Nie spodziewałem się Tomasz, że w Tobie tyle jadu. No i lekko sobie strzeliłeś w stopę tym tekstem do Kosa, czy grał w grę. Pod jego recenzją... :-?
Dobrze z tym jedzie, inaczej się nie da. Na EG.PL też trochę dyskutowałem z takimi, to ten materiał skomentowany został tak:
Cytuj
I jeszcze argument w postaci filmiku z Final Fantasy składającego się w 100 95% z prerenderowanych scen, o losie ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1828 dnia: Lutego 24, 2015, 11:20:51 am »
Tylko na cholerę prowadzić taką wojnę w komentarzach? Sami stwierdzacie, że są niereformowalni to nawet jak je**iesz im argumentem nie do odrzucenia, to taki Xbot czy Blacharz będzie czarował i wymyślał. Taka rozmowa ze ścianą dla samej zasady. Ludzie ogarnięci i tak sprawdzą i zagrają i ocenią sami czy im się podoba czy nie.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1829 dnia: Lutego 24, 2015, 11:35:02 am »

Od razu mówię, że w The Order jeszcze nie grałem, a z MGS tylko The Twin Snakes, ale śmieszy mnie ten cały ból dupy o to co stworzyło RaD. Gra jak gra :)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Mrocz

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1830 dnia: Lutego 24, 2015, 11:40:21 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Od razu mówię, że w The Order jeszcze nie grałem, a z MGS tylko The Twin Snakes, ale śmieszy mnie ten cały ból dupy o to co stworzyło RaD. Gra jak gra :)

No tak tylko każdy MGS (po za Ground Zeroes) to gra na 10 do 20 godzin z masą rzeczy do roboty (jakieś Misje VR miały, a niektóre częsci Multiplayer). A The Order od 6-9 godzin kampanii i koniec.


Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1831 dnia: Lutego 24, 2015, 11:44:05 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Od razu mówię, że w The Order jeszcze nie grałem, a z MGS tylko The Twin Snakes, ale śmieszy mnie ten cały ból dupy o to co stworzyło RaD. Gra jak gra :)

No tak tylko każdy MGS (po za Ground Zeroes) to gra na 10 do 20 godzin z masą rzeczy do roboty (jakieś Misje VR miały, a niektóre częsci Multiplayer). A The Order od 6-9 godzin kampanii i koniec.



Ekhm, ja przeszedłem MGS na psx ze 20 razy i nie oglądając przerywników, można było zejść z czasem ukończenia gry poniżej 3 godzin. Zresztą MGS2 też jakoś dużo dłuższy nie był

Mrocz

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1832 dnia: Lutego 24, 2015, 11:45:20 am »
Ekhm, ja przeszedłem MGS na psx ze 20 razy i nie oglądając przerywników, można było zejść z czasem ukończenia gry poniżej 3 godzin. Zresztą MGS2 też jakoś dużo dłuższy nie był

Z MGS i MGS2 nie wątpię. A trójka i MGS 4? Domyślam się, że bez cutscenek gra bardzo krótka się robi, ale chyba nie aż tak jak The Order?

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1833 dnia: Lutego 24, 2015, 11:48:35 am »
MGS 4 bez cutscenek koło 4-5 godzin, jak już znasz grę i wiesz co i jak. Nie śpiesząc się pewnie wyjdzie te 8-10.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1834 dnia: Lutego 24, 2015, 11:49:15 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Od razu mówię, że w The Order jeszcze nie grałem, a z MGS tylko The Twin Snakes, ale śmieszy mnie ten cały ból dupy o to co stworzyło RaD. Gra jak gra :)

No tak tylko każdy MGS (po za Ground Zeroes) to gra na 10 do 20 godzin z masą rzeczy do roboty (jakieś Misje VR miały, a niektóre częsci Multiplayer). A The Order od 6-9 godzin kampanii i koniec.



Ekhm, ja przeszedłem MGS na psx ze 20 razy i nie oglądając przerywników, można było zejść z czasem ukończenia gry poniżej 3 godzin. Zresztą MGS2 też jakoś dużo dłuższy nie był
Ja MGS 4 na najwyższym przeszedłem poniżej 3 godzin nie zabijając żadnego wroga.

Takie Order bez wstawek to max 40 min dla speed runnerów.

Mrocz

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1835 dnia: Lutego 24, 2015, 11:53:25 am »
MGS 4 bez cutscenek koło 4-5 godzin, jak już znasz grę i wiesz co i jak. Nie śpiesząc się pewnie wyjdzie te 8-10.

How Long To Beat się nie zgadza ;)

http://howlongtobeat.com/game.php?id=5916


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1836 dnia: Lutego 24, 2015, 11:53:50 am »
Ale cały czas mówicie o przejściu "wiadomo co i gdzie". The order za pierwszym razem jest króciutki.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1837 dnia: Lutego 24, 2015, 11:54:45 am »
MGS 4 bez cutscenek koło 4-5 godzin, jak już znasz grę i wiesz co i jak. Nie śpiesząc się pewnie wyjdzie te 8-10.

How Long To Beat się nie zgadza ;)

http://howlongtobeat.com/game.php?id=5916


Tutaj raczej wliczaja cut scenki.

Mrocz

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1838 dnia: Lutego 24, 2015, 11:56:32 am »
Tutaj raczej wliczaja cut scenki.

W takim razie tu też:

http://howlongtobeat.com/game.php?id=20067

Wypada znacznie mniej ;)

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #1839 dnia: Lutego 24, 2015, 11:59:19 am »
Tutaj raczej wliczaja cut scenki.

W takim razie tu też:

http://howlongtobeat.com/game.php?id=20067

Wypada znacznie mniej ;)


http://mgsforums.com/topic/7644188/1/ tutaj masz mniej więcej proporcje gameplayu do cutscenek.