Autor Wątek: Uncharted 4: A Thief's End  (Przeczytany 220466 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1440 dnia: Kwietnia 04, 2016, 13:38:16 pm »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1442 dnia: Kwietnia 04, 2016, 14:20:23 pm »
Zmien zrodlo tej gimbazy. Nie da sie ich czytac.. :roll:

Ja wole pobrac i miec kompresje z 1080P niz z 720P bez pobierania. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1443 dnia: Kwietnia 04, 2016, 14:25:34 pm »
Prawdziwą jakoś to zobaczę 10 maja.

A teraz wystarczy mi nawet skompresowane 480p z yt.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1444 dnia: Kwietnia 04, 2016, 14:29:42 pm »
Co kto woli.

Niemniej osadzajace sie bloto i obmywajaca je woda robie wrazenie, w ogole miejscowka epicka, zwierzeta, pogaduchy i eksploracja przy takiej grafie.

Jest MOC. :o
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1445 dnia: Kwietnia 04, 2016, 14:34:06 pm »
Błoto, woda, trawa, wybuchy spoko, ale otoczenie jakoś mnie nie powaliło.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1446 dnia: Kwietnia 04, 2016, 14:40:45 pm »
Pokaz mi lepsze z podobnej miejscowki. :lol:

EOT.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1447 dnia: Kwietnia 04, 2016, 15:24:29 pm »
I znowu karmienie odchodzi, wy się chyba nigdy nie nauczycie.


Może byś go po prostu zbanował?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 301
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1448 dnia: Kwietnia 04, 2016, 15:34:44 pm »
I znowu karmienie odchodzi, wy się chyba nigdy nie nauczycie.


Może byś go po prostu zbanował?
Ktoś może jak chce.

eX4cT_PL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-08-2015
  • Wiadomości: 188
  • Reputacja: 2
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1449 dnia: Kwietnia 04, 2016, 16:41:11 pm »
Przecież nikt nie zbanuje formuowej maskotki bo by forum upadło.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1450 dnia: Kwietnia 04, 2016, 16:49:27 pm »
Ja patrzę na wszystko obiektywnie a nie przez klapy.

Dlatego też takie coś mnie nie powala.



Sorry Panowie, jak tak was drażnię to ograniczę się tylko do SW.

To co widzę pachnie starym enginem na kilometr.

Możecie mnie minusować jak przedszkolaki, mam to gdzieś. Nie powiem na paćke piękna tekstura, no bez jaj ;)

 

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1451 dnia: Kwietnia 04, 2016, 16:54:14 pm »
Ja patrzę na wszystko obiektywnie a nie przez klapy.

Dlatego też takie coś mnie nie powala.



Sorry Panowie, jak tak was drażnię to ograniczę się tylko do SW.

To co widzę pachnie starym enginem na kilometr.

Możecie mnie minusować jak przedszkolaki, mam to gdzieś. Nie powiem na paćke piękna tekstura, no bez jaj ;)

 
Jak to jest packa to w tomie co jest,  gówno?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1452 dnia: Kwietnia 04, 2016, 17:36:02 pm »
fajna tekstura a to tlko skompresowany filmik na żywo będzie jeszcze lepiej

Cytuj
Sorry Panowie, jak tak was drażnię to ograniczę się tylko do SW.

To co widzę pachnie starym enginem na kilometr.

co ma tekstura do silnika? mógłbyś przestać bredzić?

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1453 dnia: Kwietnia 04, 2016, 17:40:51 pm »
Ja musze się przyczepić cienie ząbkowane prawie jak w TLoU
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
i AI przeciwników nie powala chyba ,że na wyższym poziomie trudności będą widzieć więcej :P

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1455 dnia: Kwietnia 04, 2016, 18:02:02 pm »
Oni zawsze wrzucaja w bardzo dobrej jakosci (wystarczy zobaczyc birate ponad 11K, plyta BD ma 30K-40K). Dzieki za link. 8)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 04, 2016, 18:04:31 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1456 dnia: Kwietnia 04, 2016, 18:11:01 pm »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1457 dnia: Kwietnia 04, 2016, 18:32:22 pm »
Ten filmik wyżej jest trochę inny od tego co widziałem rano.
Tutaj końcówka jest o wiele ciekawsza.


Także kto oglądał ten wcześniejszy niech sobie teraz tutaj chociaż końcówkę zobaczy.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1458 dnia: Kwietnia 04, 2016, 18:45:52 pm »
Odpalone na TV. Ol je. :o

Ps. Tylko te francuskie pieprzenie wkurza. Niemniej graficznie, to juz teraz widac przepasc. Rano nie bylo widac ze te bloto splywa, i generalnie fizyka stoi na wysokim poziomie. :)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 987
  • Reputacja: 132
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1460 dnia: Kwietnia 04, 2016, 20:19:32 pm »
Brat zabije Nathana i kończą z serią.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1461 dnia: Kwietnia 05, 2016, 06:15:15 am »
Forum

Byle nie zrobili pokazu slajdów jak w ass effect i będzie dobrze.

Tak czy inaczej, ND są za 'miętcy' żeby zrobić jakieś szokujące zakończenie
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Fryty tyty dotknij pyty

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1462 dnia: Kwietnia 05, 2016, 08:39:35 am »
Szafa tym razem może być inaczej ponieważ zbyt długo o tym gadają.


A i jeszcze takie coś znalazłem na temat gry:

http://wccftech.com/uncharted-4-is-the-longest-and-most-varied-series-game-in-terms-of-locations-says-druckmann/

Cytuj
Kiedy zdaliśmy sobie sprawę, że nie zdążymy w 2015, pracowaliśmy właśnie nad sekwencjami. Mogliśmy je pociąć, mając nadzieję, że jakoś skleimy wszystko do kupy, ryzykując jednocześnie skrzywdzenie gry. Wszystko, co mieliśmy, wydawało się konieczne do opowiedzenia całej historii. To dość ambitne przedsięwzięcie, które zrobiło z Uncharted 4: Kres Złodzieja najdłuższą i najbardziej zróżnicowaną pod względem lokacji grą w ramach całego cyklu.
Nie wiem, czy zrobimy to samo z kolejną produkcją, ale biorąc pod uwagę, że ta w ramach serii jest ostatnia, nie chciałem, abyśmy czuli niedosyt, że czegoś nie zrobiliśmy. Wiedzieliśmy, że startujemy z wysokiego pułapu i chcemy zrobić wszystko, aby zrealizować naszą wizję. Polubicie to lub nie, ale to, co zobaczycie, jest grą, która została od początku do końca zrobiona tak jak chcieliśmy.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1463 dnia: Kwietnia 05, 2016, 08:54:32 am »
Naprawdę bym chciał mocnej historii z porządnym finałem ale póki co podchodzę sceptycznie do kwestii opowieści. Ale mam ogromną nadzieję, że zostanę pozytywnie zaskoczony.

PS. O ile zakład, że w grze pojawi się jakaś postać gej?:D
Fryty tyty dotknij pyty

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 727
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1464 dnia: Kwietnia 05, 2016, 10:15:59 am »
Tak sobie obejrzałem kilka pierwszych minut plus trochę przeskipowałem i naprawdę kupuję jazdę jeepem - fajny klimacik, panowie sobie rozmawiają o życiu gdy gracz idzie na zwiady. Plus nie wiem, czy to wczorajsza pogoda, ale zajebiście czułem klimat tej miejscówki, jej upał, powietrze. Naprawdę fajnie to zaprojektowali, osobiście liczę, że takich sekcji trochę będzie.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 841
  • Reputacja: 81
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1465 dnia: Kwietnia 06, 2016, 19:42:09 pm »
Panowie czy ktoś z was orientuje się może czy w Empiku/MM/Saturnie będą te kolekcjonerki z figurką?
Nie ukrywam, że marzy mi się taka figura Nate'a na półce, ale jeśli kupię to wolałbym w sklepie stacjonarnym, niż wysyłkowym. Jakby kolejna paczka przyszła do domu wielkości konsoli, to stara jaja by mi urwała, a tak może jakoś przemycę.  :lol:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 06, 2016, 19:43:43 pm wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 981
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1466 dnia: Kwietnia 06, 2016, 20:03:40 pm »
Tak sobie obejrzałem kilka pierwszych minut plus trochę przeskipowałem i naprawdę kupuję jazdę jeepem - fajny klimacik, panowie sobie rozmawiają o życiu gdy gracz idzie na zwiady. Plus nie wiem, czy to wczorajsza pogoda, ale zajebiście czułem klimat tej miejscówki, jej upał, powietrze. Naprawdę fajnie to zaprojektowali, osobiście liczę, że takich sekcji trochę będzie.
No cos jest na rzezy z tym klimatem. Podobne doznania to ostatnio tylko w MGSV, w sumie to i lokacje bardzo podobne.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1468 dnia: Kwietnia 06, 2016, 21:11:12 pm »
Cytuj
Odpowiadając na nurtujące wielu pytanie – nie, Uncharted 4 nie jest graficznie tytułem ładniejszym niż The Order 1886. Jest tak głównie dlatego, że produkcja Ready at Dawn jest korytarzem, więc deweloper mógł wpakować całą moc PS4 w daną scenę. Uncharted 4 całościowo robi jednak najlepsze wrażenie ze wszystkich gier, jakie widziałem w tej generacji konsol. Tu już nawet nie chodzi o samą grafikę, modele postaci czy tekstury, a o skalę terenów w grze oraz fizykę, która jest chyba najlepszą fizyką w grach w ogóle. Silnik fizyczny został przebudowany i tak podrasowany, że część animacji mnie kompletnie zaskoczyła. Od drobnostek w stylu ruszającego się kanistra z benzyną na tyle naszego jeepa, po Drake'a, który próbując się wspinać po mokrych kamieniach lub zabłoconym terenie, jest w stanie się poślizgnąć, co obrazowanie jest odpowiednią animacją. To nie jest oskryptowane zdarzenie, bo próbowałem to kilkakrotnie powtarzać w różnych miejscach i o żadnych z góry zaprogramowanych momentach nie ma mowy.
PSsite
Cytuj
Pierwsza część Uncharted miała piękną dżunglę, druga najlepszy wirtualny śnieg w historii, trzecia zaś zachwyciła spalonym w słońcu piaskiem. Z czym będzie nam kojarzyć się czwórka? Z błotem. Matko jak to wygląda. Jadąc dżipem przez kolejne tereny co rusz wpadałem w jakieś błocko tudzież ogromne kałuże. Próby podjazdu pod górę często kończyły się grzebaniem kołami w brei. Auto ześlizgiwało się, walczyło z nawierzchnią - coś pięknego. Jak na przygodówkę model jazdy jest znakomity. Czułem się trochę jak w czasach pierwszego Motorstorma. Driftowanie na ręcznym po mokrym piachu sprawia sporą frajdę, zaś próba złapania przyczepności na kamieniach podczas wspinaczki autem na strome wzgórza jest momentami naprawdę wymagająca.

W pewnym momencie dojechałem do miejsca, gdzie za cholerę nie dało rady wjechać. Tutaj z pomocą przyszła zamontowana w dżipie wyciągarka. I kolejny raz Naugty Dog pokazało jak ważne jest dla nich przywiązanie do szczegółów. Przy pierwszej próbie mój bohater poślizgnął się i zjechał na dupie po błocie z powrotem na sam dół. W jakiej grze taplanie się w błocie jest na tyle atrakcyjne, by zrobić to ponownie tylko już z pełną premedytacją? Już znacie odpowiedź :) Finalnie Nathan musiał wciągnąć za sobą linę na samą górę, owinąć ją wokół drzewa i zapiąć. Nie robimy tego jednak jednym przyciskiem. Musimy faktycznie obejść na około drzewo, aby zawiązać sznur i wykonać odpowiednią kombinację klawiszy, by zaczepić hak, który wciągnie samochód. W tym czasie zachwycałem się animacją Nathana, który przekładał sobie hak z ręki do ręki. Poezja. To zdecydowanie najładniejsza gra na PS4. Po ograniu multi nie byłem tego taki pewien, ale wiadomo, że tryby sieciowe zawsze rządzą się trochę innymi prawami. W singlu krajobrazy wyglądają fenomenalnie. Samochód brodzący w błocie po chwili przypomina ziemiankę, na szybie i karoserii niezwykle sugestywnie osadza się brązowa breja, a świetna animacja bohaterów siedzących w dżipie dopełnia całości.
PPE

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1469 dnia: Kwietnia 06, 2016, 21:20:12 pm »
Czyli co? Teraz mamy coś na wzór Jak & Daxter 2 gdzie przemieszczaliśmy się po wielkim mieście (z tym, że tutaj są bezdroża) aby odnaleźć kolejne misje? Mnie się to podobało i jeśli Uncharted 4 ma podobny system, to będzie to dla mnie świetna informacja.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1470 dnia: Kwietnia 07, 2016, 09:51:59 am »
Widzę, że nie jestem jedyną osobą, która uważa że order wygląda lepiej.. Kiedyś pisałem, że ta gra wygląda jakby była tytułem z 2017roku, ale skoro nawet uncharted nie dał rady tego przebić to chyba konkurować grafiką z orderem będzie mógł jedynie nowy GOW, detroit i killzone.. Albo mesjasz nadejdzie z jeszcze innej strony.

W ogóle stylizowana grafa nie pomaga uncharted, oświetlenie na tych pustkowiach chociaż technicznie bez zarzutu, to prezentuje się mega sztucznie. Kilometry dzielą tą grę od pierwszej cutsceny "realtime", którą się chwalili.
A geometria tutaj sprawiła, że ręce mi opadły do samej podłogi:

I te namalowane chmury rodem z początków ps3..
Ale nie samą grafiką giera stoi. Imponujące, że z korytarza którym były pierwsze uncharted, zrobili tak otwarte levele. Gameplay wygląda miodnie, także zachwyty mnie nie dziwią :)

Żeby pomidory nie poleciały w moją stronę, to zaznaczę tylko że moja opinia dotyczy  najnowszego materiału jaki pokazali. Liczę, że zmienię zdanie jak zagram w pełną wersję, bo pewnie w ciaśniejszych miejscówkach grafika U4 pokaże pazur :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 301
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1471 dnia: Kwietnia 07, 2016, 10:00:19 am »
Przecież już było mówione, ze chmury sie poruszają.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1472 dnia: Kwietnia 07, 2016, 10:11:20 am »
no, ale z tego co widziałem to tak jak w U2 na przykład. Czyli po prostu namalowane chmury przesuwają się po skyboxie. Nie morfują się w inne, nie nakładają na siebie, nie rozpływają z czasem..  Teraz się takie rzeczy robi w grach:

 a nie uproszczenia z generacji wstecz.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1473 dnia: Kwietnia 07, 2016, 12:06:52 pm »
Nie ma to jak pierdolenie na podstawie obrazków, dziennikarze którzy grali są zachwyceni jakością oprawy, i gdyby ten głąb wkleił cały cytat, to byś wiedział ze jako całość U4 robi wieksze wrażenie niż the order

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 727
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1474 dnia: Kwietnia 07, 2016, 13:17:28 pm »
Widzę, że nie jestem jedyną osobą, która uważa że order wygląda lepiej.. Kiedyś pisałem, że ta gra wygląda jakby była tytułem z 2017roku

I niestety nie dostało chyba prawie żadnej nagrody za grafikę 2015 :/... Ba, czasem nawet nie było nominowane.

Uncharted ma jeden poważny "problem" jeśli idzie o porównania do The Order - można to nazwać stylizowanym realizmem. The Order celowało po prostu w realizm. Według mnie właśnie przez to będzie odstawało przy porównaniach od produkcji Ready At Dawn. Jestem przekonany jednak, że wystarczyłaby zmiana oświetlenia/kolorystyki dodanie filtra i byłoby już znacznie bliżej. Jest jeszcze kwestia materiałów - mam wrażenie, że ND wciąż nie poradził sobie dobrze z PBR, albo po prostu przez stylistykę pewnymi kwestiami się nie przejmowali. W The Order sporo rzeczy było skanowanych, co ułatwiało im osadzenie gry w mieście. W Uncharted jest większa różnorodność i skanowanie robi się problematyczne. Plus oni wciąż wykonują większość tekstur ręcznie - pasuje to do stylizacji, ale znowu w przypadku porównania nie działa na ich korzyść.

Jestem jednak przekonany, że są obszary, gdzie Uncharted wypadnie lepiej (fizyka, detale), a nawet od razu pozwolę sobie stwierdzić, że postacie wyglądają lepiej (a przynajmniej głównych bohaterów). W The Order były zrobione na wysokim poziomie, ale jednak nie zachwycały (np. twarze). W Uncharted taki Drake jednak robi znacznie bardziej, a jeszcze dochodzi do tego mimika, którą ND wygrywa nad resztą (w końcu w tym wypadku inwestują we wszelkie nowinki i tworzą technologię dla przyszłych gier Sony, a także 3rd party).

A geometria tutaj sprawiła, że ręce mi opadły do samej podłogi:

The Order też geometrią nie grzeszyło, miejscami jej brakowało. Jak dla mnie jest dobrze, tak się to z reguły robi, szczególnie do TPP (jednym z wyjątków jest Bloodborne i generalnie gry From Software).

no, ale z tego co widziałem to tak jak w U2 na przykład. Czyli po prostu namalowane chmury przesuwają się po skyboxie. Nie morfują się w inne, nie nakładają na siebie, nie rozpływają z czasem..  Teraz się takie rzeczy robi w grach:

Jak dla mnie wszystko rozchodzi się o czas i priorytety. Gdyby robić sandboxa z otwartym światem, takim jak Horizon, czy Wiesiek, to tam takie chmury są wręcz niezbędne. W Uncharted, gdzie tylko część czasu spędzisz na zewnątrz, do tego z reguły będziesz skupiony na akcji, a nie eksploracji, odgrywa to mniejszą rolę.

Zapewne wymagało by to napisania całego systemu od nowa i zostało olane/przełożone na później. Z tego co się orientuję Naughty Dog ma spory bałagan w silniku ;). Z drugiej strony, kto nie ma :D.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 07, 2016, 13:27:07 pm wysłana przez Zielarz »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1475 dnia: Kwietnia 07, 2016, 15:45:07 pm »
Właśnie, Order zyskuje dzięki realistycznemu oświetleniu i postprocessom. Uncharted zawsze szedł trochę inną drogą.
W mniejszych lokacjach z tego co widziałem Uncharted wyglądał już znacznie lepiej, na pewno mają lepszą fizykę, ilość obiektów i shadery postaci, ale po tym materiale można wywnioskować że oprawa nie będzie trzymała stałego poziomu przez całą grę i otwarte lokacje mogą trochę odstawać.

Nie marudzę już. Po premierze się wypowiem i mam nadzieję, że będę pozytywnie zaskoczony  :)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1476 dnia: Kwietnia 07, 2016, 15:47:38 pm »
Chcialbym miec takie widoki w next genowym GTA :P

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1477 dnia: Kwietnia 07, 2016, 16:18:26 pm »
Widzę, że nie jestem jedyną osobą, która uważa że order wygląda lepiej.. Kiedyś pisałem, że ta gra wygląda jakby była tytułem z 2017roku, ale skoro nawet uncharted nie dał rady tego przebić to chyba konkurować grafiką z orderem będzie mógł jedynie nowy GOW, detroit i killzone.. Albo mesjasz nadejdzie z jeszcze innej strony.
Pamiętaj tylko że tutaj na tym gameplayu jest ogromny obszar a nie imadło. No i trudno porównać mdagaskar, rośliny, skały i słoneczko z londyńskimi uliczkami we mgle. To co jest w u4 jest raczej bardziej wymagające niż zamglone pomieszczenia w orderze, także myślę że poziomy bardziej korytarzowe w uncharted powinny spokojnie osiągnąć poziom the order.  Ja stawiam że grafiką uncharted 4 zrobi większe wrażenie iż order.


Cytuj
I te namalowane chmury rodem z początków ps3..
Tylko po co w tego typu grze wolumetryczne chmury? W grze w której nie ma dynamicznie zmieniającej się pory dnia to tylko marnowanie zasobów konsoli. Zresztą w orderze chmury też są namalowane.

Cytuj
Jest jeszcze kwestia materiałów - mam wrażenie, że ND wciąż nie poradził sobie dobrze z PBR, albo po prostu przez stylistykę pewnymi kwestiami się nie przejmowali.
Wiem że jedna z osób która pracowała nad shaderami i teksturai w orderze, teraz robi to w u4  http://yibingjiang.com/

Wg mnie jest świetnie.

Cytuj
Plus oni wciąż wykonują większość tekstur ręcznie - pasuje to do stylizacji, ale znowu w przypadku porównania nie działa na ich korzyść.
w orderze też wiele tekstur robili ręcznie.

Adding some Zbrush texture sculpts.







« Ostatnia zmiana: Kwietnia 07, 2016, 16:56:36 pm wysłana przez Wulfen »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 727
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1478 dnia: Kwietnia 07, 2016, 17:51:51 pm »
Wiem że jedna z osób która pracowała nad shaderami i teksturai w orderze, teraz robi to w u4  http://yibingjiang.com/

Wg mnie jest świetnie.

To, że potrafią to ja wiem, chodzi raczej o silnik i stylistykę. Ten element jednak jak i całą resztę w pełni będzie można ocenić za miesiąc. Tak czy inaczej Uncharted będzie jedna z tych gier, które wyznaczają standardy.

w orderze też wiele tekstur robili ręcznie.

Chodzi mi raczej o Diffuse/Albedo.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1479 dnia: Kwietnia 08, 2016, 16:21:18 pm »



Więcej tego samego gameplayu.

Poświaty na przeciwnikach ala assasyn i w jeszcze gorszy sposób zaznaczona leżącej broni ala borderlands :wtf: :(

Oby dało się to jakoś wyłączyć.