Autor Wątek: Uncharted 4: A Thief's End  (Przeczytany 233249 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1480 dnia: Kwietnia 08, 2016, 16:25:51 pm »
Beznadziejna jakosć tego filmu  :-? 360p, serwis z grami taką rozdzielczość używa, gdzie standardem powinno byś 1080p... Nawet z SHARE by mieli 720p chociaż  :-?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1481 dnia: Kwietnia 08, 2016, 16:47:13 pm »
Niby to "podświetlenie" na żółto to lamerski ułatwiacz, a taki niemiecki krytyk growy się pogubił. Ciekawe co będzie jak artefaktu smok groźny strzegł będzie i bez zgaszenia ognia się nie obejdzie.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1482 dnia: Kwietnia 08, 2016, 17:16:42 pm »
Tutaj nie chodzi o ułatwiacz tylko o to, że nie mogę na to patrzeć, ponieważ irytuje i do tego jeszcze niszczy imersję. Coś jak okrąg w MGS 4.

To samo diody sygnalizujące leżącą broń na ziemi. To poważna gra przygodowa czy platformówka Juras?


Co do smoka to na bank nie będę częstował go magią, tym bardziej podczas snu ;)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 08, 2016, 17:20:16 pm wysłana przez Kyokushinman »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1483 dnia: Kwietnia 08, 2016, 17:47:52 pm »
Przeciez NG potwierdzilo ze mozna to wyl. w menu.

Tu zas kolejny zamet-lament.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1484 dnia: Kwietnia 08, 2016, 18:11:11 pm »
Zwłaszcza, że takie rzeczy praktycznie w każdej grze można wyłączyć.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1485 dnia: Kwietnia 08, 2016, 21:06:30 pm »
Naughty god , zobaczcie tylko jak pięknie odwzorowali błoto i wodę która pięknie myje nasz samochód, albo te zabrudzone szyby. Do tego animacje niszczą, chodzby wtedy jak nimi częsie w samochodzie, a już mistrzostwo jest gdy przejezdzają przez wodospad, a brat Nathama obciera mokrą twarz ręką. To jest jakieś zboczenie co do ilości i jakości szczegółów

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1486 dnia: Kwietnia 08, 2016, 21:23:04 pm »
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1205864
Cytuj
In my personal opinion this is our strongest beginning, opening sequence for games since the Last of Us, which was obviously very emotional, but I think this is probably one of the best opening sequences as well. That feeling of wanting to keep playing and wanting to know where it goes continues the entire game.
Na pewno przed premierą tego nie oglądne

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1487 dnia: Kwietnia 09, 2016, 21:56:06 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Genialna fizyka
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 09, 2016, 22:00:30 pm wysłana przez Braveheart1989 »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1488 dnia: Kwietnia 09, 2016, 22:00:34 pm »
A ile naszyjników.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1489 dnia: Kwietnia 09, 2016, 22:09:41 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Marins

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1490 dnia: Kwietnia 09, 2016, 22:38:24 pm »
Kyo tak zmasakrowany  :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1491 dnia: Kwietnia 10, 2016, 00:32:01 am »
Jest postęp. Trawa rzuca cień! :D

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1492 dnia: Kwietnia 10, 2016, 08:57:04 am »
Fizyka wody lepsza niż w WD zobaczymy za miesiąc jak wygląda sama woda.

ps.

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 10, 2016, 09:19:54 am wysłana przez wsciekly_blondyn »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1493 dnia: Kwietnia 10, 2016, 09:49:35 am »
Ta woda co pokazałeś wczoraj to rozwala. Prawdziwa next genowa :)

Fizykę może mieć lepszą U4, ale przebić taką wodę będzie cholernie im ciężko.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1494 dnia: Kwietnia 10, 2016, 10:04:22 am »
Niby dlaczego skoro ta woda na tunetrze tv rowniez dziala. :lol:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1495 dnia: Kwietnia 10, 2016, 10:57:16 am »
Jest postęp. Trawa rzuca cień! :D
Ja to zauważyłem już na E3. Cienie trawy są w grach bardzo rzadko. Ani w   wiedmzinie ani w farcryu trawa nie rzuca cieni, nie mówiąc już o mgs ;).

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1496 dnia: Kwietnia 10, 2016, 11:52:11 am »
W MGS 5 to Ty Panie nawet nie grałeś ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1497 dnia: Kwietnia 10, 2016, 12:25:38 pm »
W Destiny cień rzucały tylko co większe zarośla. No ale progres jest, fajnie że w końcu ktoś się zajął tym detalem.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1498 dnia: Kwietnia 10, 2016, 14:26:14 pm »
Ja to zauważyłem już na E3. Cienie trawy są w grach bardzo rzadko. Ani w   wiedmzinie ani w farcryu trawa nie rzuca cieni, nie mówiąc już o mgs ;).

W MGS 5 to Ty Panie nawet nie grałeś ;)
Aż sprawdzę jak wrócę do domu!

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1499 dnia: Kwietnia 10, 2016, 14:33:13 pm »
A co tam niby sprawdzać przecież wiadomo, że nie rzuca cienia.

Jednak aby coś twierdzić trzeba giere ograć a nie tak jak Wulfen nawet nie odpalić ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1500 dnia: Kwietnia 10, 2016, 14:42:16 pm »
A co tam niby sprawdzać przecież wiadomo, że nie rzuca cienia.

Jednak aby coś twierdzić trzeba giere ograć a nie tak jak Wulfen nawet nie odpalić ;)
Ile żeś te QB czy U4 ogrywał, bo stwierdzeń co nie miara.

Chwila? Że w MGSV trawa rzuca cień?

No faktycznie, wszystko ma cienie poza bohaterem, ach te uproszczenia.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 10, 2016, 14:46:59 pm wysłana przez Juras »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1501 dnia: Kwietnia 10, 2016, 16:36:39 pm »


Świetne streszczenie wszystkich 3 poprzednich części.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1502 dnia: Kwietnia 10, 2016, 18:14:23 pm »



Marins

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1503 dnia: Kwietnia 15, 2016, 12:16:27 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


 :o :o :angel:

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1504 dnia: Kwietnia 15, 2016, 12:57:39 pm »
Ostatni gif to jest rozp**rdol, co za zajebista animacja

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1505 dnia: Kwietnia 15, 2016, 13:42:21 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


 :o :o :angel:
Ostatni gif to jest rozp**rdol, co za zajebista animacja
:puppy-eyes:

Marins

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1506 dnia: Kwietnia 15, 2016, 14:07:09 pm »


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1507 dnia: Kwietnia 15, 2016, 15:44:10 pm »
Chyba czytali moje narzekania co do trójki ;)

Poprawa w walce widoczna :)

Trochę info:

- Deweloperzy zadbali o system "przerywania dyskusji" w trakcie jazdy. Po wyjściu z jeepa rozmowa zostaje przerwana i jest kontynuowana po powrocie do wozu.
- Gracze, którzy chcą przemierzać lokacje na piechotę mogą zajść "naprawdę daleko" i oddalić się na znaczną odległość od samochodu. Autorzy chcą by gracze sami wybrali czy chcę jechać, czy przemierzać miejscówki z buta.
- Gra ma "znaczącą długość". Deweloperzy zapowiadają, że mamy bawić się dłużej niż w trzech pierwszych grach, ale nie podano przybliżonej ilości godzin potrzebnej na zaliczenie tytułu. Trudno jest podać taką wartość ze względu na dużą ilość zmiennych i możliwość przechodzenia gry na różne sposoby (ze względu na otwarty charakter lokacji).
- Przed premierą Uncharted 4 dowiemy się znacznie więcej na temat trybu multiplayer.
- Meyer zapowiedział, że gra ma umożliwiać robienie pięknych screenshotów. Tryb Foto włączamy przez wciśnięcie R3+L3.
- Zespół zastanawiał się jak umożliwić graczom, którzy nie lubią stealth pokonywanie trudności. Dodano zatem ścieżki dla jeepa, które są bardziej ukryte, ale nie trzeba po ich wybraniu długo przemieszczać się pieszo.
- Schemat sterowania można zmieniać "w wysokim stopniu". Autorzy wykonali też ukłon w kierunku osób niepełnosprawnych, wprowadzając szereg ułatwień sterowania.
- Samochodem można zjechać z klifu. W takim przeypadku auto będzie respawnowane w najbliższym checkpoincie.
- Naughty Dog nie pokazuje menusów, bo czają się w nich spoilery.
- Część Trofeów zostanie ujawniona przed premierą
- Sam i Sully strzelają podczas jazdy jeepem. Nie uwzględniono opcji prowadzenia ognia przez głównego bohatera w trakcie jazdy, bo to zachęcało graczy do niewychodzenia samochodu.
- Wyższe poziomy trudności dodają inne typy przeciwników. Przykładowo na wieżach można spotkać tylko snajperów wyposażonych w karabiny na poziomie Normal. Na Hard i Crushing pojawiają się tam adwersarze wyposażeni również w granatniki. Wrogowie są też bardziej agresywni i zdeterminowani.
- Na poziomie trudności Crushing pojawia się mniej informacji o zagrożeniach i o tym, kto obserwuje postać gracza.
- W kilku sytuacjach można się przekraść, nie zabijając nikogo za co otrzymamy Trofeum. W wielu miejscach walki nie da się jednak uniknąć.
- Sam i Sully pomagają w walce, również w trybie stealth. W takich sytuacjach postacie nie będą opuszczać trybu skradania.
- W kampanii nie występuje opcja rozgrywki kooperacyjnej.
- W menu można wyłączyć markery i wskaźniki zagrożenia.
- Jeśli nie odwiedzisz pewnych lokacji możesz pominąć konwersacje między postaciami i bonusowe scenki.
- Można pomijać cut-scenki.
- Twórcy nie przewidzieli przycisku aktywującego sprint. W walce postać porusza się jednak trochę szybciej niż podczas zwykłej eksploracji.
- Jeep nie może zostać zniszczony przez wrogów, ale może zostać uszkodzony.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2016, 15:49:51 pm wysłana przez Kyokushinman »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1508 dnia: Kwietnia 16, 2016, 20:09:32 pm »
http://www.ppe.pl/news/43074/wyciekla-lista-lokacji-z-uncharted-4.html
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:angel: :angel:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1509 dnia: Kwietnia 16, 2016, 23:59:36 pm »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1510 dnia: Kwietnia 17, 2016, 09:15:37 am »
Fajne, ale mało realne.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1511 dnia: Kwietnia 17, 2016, 11:46:11 am »
Gry ogólnie nie są realne, niektóre próbują je tylko udawac

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1512 dnia: Kwietnia 18, 2016, 01:11:50 am »
No, tylko czasami głupio jak  niby takie animacje  :o a potem nawet drejka nie potrafi przeciwnik jak "przeciwnik" złapać  :-?
Mnie to boli...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1513 dnia: Kwietnia 18, 2016, 08:29:50 am »
Po prostu nie chcą juz robić  konkurencji dla Snejka z zakładaniem dźwigni. Chociaż w sumie to chyba się już tutaj przewijały gify jak Drejka bierze od tyłu przeciwnika w podobny sposób.))

Marins

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1514 dnia: Kwietnia 19, 2016, 20:15:33 pm »

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2016, 20:24:44 pm wysłana przez Marins »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1515 dnia: Kwietnia 19, 2016, 20:23:13 pm »
Fajne, ale animacja upadku nie zmieniona od czasu jedynki.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1516 dnia: Kwietnia 19, 2016, 20:25:17 pm »
Fajne, ale animacja upadku nie zmieniona od czasu jedynki.


Przestań kłamać, nadworny błaźnie growy.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1517 dnia: Kwietnia 19, 2016, 21:13:08 pm »
 :lol: :lol: :lol:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1518 dnia: Kwietnia 20, 2016, 00:40:07 am »
Fajne, ale animacja upadku nie zmieniona od czasu jedynki.
Nie wygląda to na jakąś specjalną animację upadku, tylko na zwykły ragdoll.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #1519 dnia: Kwietnia 22, 2016, 16:25:25 pm »