Autor Wątek: Uncharted 4: A Thief's End  (Przeczytany 214357 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #200 dnia: Grudnia 06, 2014, 20:35:41 pm »
Mi się podoba, że rozgrywka i design najbardziej przypominają pierwszą część. Grafa oczywiście kozak, jak można się było tego spodziewać. Niby kolejny raz to samo, ale i tak z wielką chęcią zagram. Oby tylko to była ostatnia część, lub oby zrobili serii długą przerwę.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #201 dnia: Grudnia 06, 2014, 20:55:16 pm »
Jest już do pobrania na gamersyde.

lupinator

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #202 dnia: Grudnia 06, 2014, 21:27:10 pm »
Super pokaz i przede wszystkim świetnie zaprojektowany poziom. Mimo wszystko wolałbym, żeby Naughty Dog zajęło się czymś innym :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 279
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #203 dnia: Grudnia 06, 2014, 21:45:55 pm »
Super pokaz i przede wszystkim świetnie zaprojektowany poziom. Mimo wszystko wolałbym, żeby Naughty Dog zajęło się czymś innym :P
Ja również. "Poważne" tematy idą im wysmienicie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #204 dnia: Grudnia 06, 2014, 22:50:26 pm »
A ja się jaram :) Lubię Uncharted i tą część z chęcią ogram ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 701
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #205 dnia: Grudnia 06, 2014, 23:17:43 pm »
Na razie obejrzałem gameplay na małym ekranie przewijając, ale to co moge napisać to... słabe. Mam wrażenie, że wyglada gorzej od poprzednich części. Niestety muszę przyznać w tym wypadku rację Madmanowi - różnica miedzy pierwszym teaserem a gameplayem jest duża. Zobaczę pózniej na spokojnie, ale spodziewałem się znacznie więcej.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 279
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #206 dnia: Grudnia 06, 2014, 23:21:21 pm »
Wyglada gorzej od poprzednich czesci... Kuokuszinmam wjebal Ci sie na konto?:D

lupinator

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #207 dnia: Grudnia 06, 2014, 23:21:36 pm »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 985
  • Reputacja: 132
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #208 dnia: Grudnia 06, 2014, 23:31:56 pm »
Różnica jest bardzo duża, nie wiem po co zrobili taki model wcześniej, będzie shitstorm tylko teraz.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #209 dnia: Grudnia 06, 2014, 23:35:57 pm »
Kurcze, ja wielkiej różnicy nie widzę w tym modelu :( Jeden jest mokry, drugi nie. W porównaniu z downgradem z witchera 3 to to praktycznie wygląda identycznie jak teaser. No i to ND to może nie wciskają ciemnoty ludziom i grafa do premiery może się tylko polepszyć...

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 279
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #210 dnia: Grudnia 06, 2014, 23:41:03 pm »
Jeden jest mokry, calkowicie inne oswietlenie i jedno to cut scenka s drugie gameplay. Zawsze cut sceny sa podciagniete.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 985
  • Reputacja: 132
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #211 dnia: Grudnia 06, 2014, 23:55:41 pm »
Wiadomo, po lewej jest inne oświetlenie, ale wyraźnie widać lepsze rysy twarzy, no i włosy.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #212 dnia: Grudnia 06, 2014, 23:56:58 pm »
Model jest 1:1 ten sam, roznica jest w oswietleniu wiec nie ma mowy o zadnym downgradzie. Sytuacja dokladnie taka sama jak z Ryse, po prostu w cut-scenkach autorzy maja wieksza mozliwosc zapanowania nad oswietlenie, dodaniu kilku dodatkowych zrodel swiatla itp. i generalnie przygotowania calej sceny lepiej ot co.

Edit:
Brakuje mi w tej grze POMu na niektorych powierzchniach... mocno zwiekszyloby to odbior wizualny tej gry :)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 07, 2014, 00:23:26 am wysłana przez Lem++ »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #213 dnia: Grudnia 07, 2014, 00:42:11 am »

Tylko ta scenka płynnie przechodziła w gameplay.  Na scenkach gdzie nie będzie takiej potrzeby będą mogli podrasować shadery(patrz końcówka).
Po drugie jest troche inne oswietlenie i tam postac była mokra.
 

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #214 dnia: Grudnia 07, 2014, 00:58:51 am »
Nie ma co się czepiać grafiki. Jest to i tak poziom wyższy niż w topowych obecnie grach, w dodatku działa w 60fpsach, za co należy się szacun dla ND. Gra nie wygląda tak jak na teaserze, i szkoda, ale to co pokazano i tak robi niesamowite wrażenie. Chociaż imo until down i order wyglądają tak samo/lepiej (chociaż to nie 60fps.)

Odpaliłem sobie gameplay z gamersyde na tv i super się to prezentuje. Bardzo robią smaczki, takie jak mokre włosy drake'a podczas gdy zmaga się z przeciwnikiem pod strumieniem wody. Zresztą abstrachując od oprawy gry, gameplay jest moim zdaniem dużo ciekawszy niż w poprzednich uncharted. Gra zapowiada się bardzo dobrze, nie tylko ze względu na oprawę  :)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #215 dnia: Grudnia 07, 2014, 01:04:05 am »
Nie ma co się czepiać grafiki. Jest to i tak poziom wyższy niż w topowych obecnie grach, w dodatku działa w 60fpsach, za co należy się szacun dla ND. Gra nie wygląda tak jak na teaserze, i szkoda, ale to co pokazano i tak robi niesamowite wrażenie. Chociaż imo until down i order wyglądają tak samo/lepiej (chociaż to nie 60fps.)

Odpaliłem sobie gameplay z gamersyde na tv i super się to prezentuje. Bardzo robią smaczki, takie jak mokre włosy drake'a podczas gdy zmaga się z przeciwnikiem pod strumieniem wody. Zresztą abstrachując od oprawy gry, gameplay jest moim zdaniem dużo ciekawszy niż w poprzednich uncharted. Gra zapowiada się bardzo dobrze, nie tylko ze względu na oprawę  :)

Gra chodzi w 30fpsach :roll:

Mrocz

  • Gość
Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #216 dnia: Grudnia 07, 2014, 01:04:17 am »
To było 60 fps? O_o jeśli tak to PS4 Master Race...

Lem mnie uprzedził 30 fps ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #217 dnia: Grudnia 07, 2014, 01:05:29 am »
w dodatku działa w 60fpsach, za co należy się szacun dla ND.


Jaki szacun? Jak dla mnie 60fps to jest "rak branży". Po gówno komu 60fps w takich gierkach w singlu? Bijatyki ok, każda inna gra - marnowanie zasobów na coś, co praktycznie jest nieodczuwalne przez większość osób. Wolałbym stabilne 30fps i jeszcze bardziej dojebaną grafikę.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #218 dnia: Grudnia 07, 2014, 01:07:45 am »

Mrocz

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #219 dnia: Grudnia 07, 2014, 01:12:55 am »

w dodatku działa w 60fpsach, za co należy się szacun dla ND.


Jaki szacun? Jak dla mnie 60fps to jest "rak branży". Po gówno komu 60fps w takich gierkach w singlu? Bijatyki ok, każda inna gra - marnowanie zasobów na coś, co praktycznie jest nieodczuwalne przez większość osób. Wolałbym stabilne 30fps i jeszcze bardziej dojebaną grafikę.

Przecież wyżej jest ze gra działa w 30 fps ;) co do narzekań to cierpliwości. Unachrted zawsze tak było, że pierwsze gameplaye były "meh" a potem im bliżej premiery tym bardziej dojebywali do pieca inwszystkim szczena opadała ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #220 dnia: Grudnia 07, 2014, 01:20:32 am »
Czyli jednak 30fps  :lol:
Jaki szacun? Jak dla mnie 60fps to jest "rak branży". Po gówno komu 60fps w takich gierkach w singlu? Bijatyki ok, każda inna gra - marnowanie zasobów na coś, co praktycznie jest nieodczuwalne przez większość osób. Wolałbym stabilne 30fps i jeszcze bardziej dojebaną grafikę.
Też nie jestem zwolennikiem 60fpsów.  Piszę jedynie, że zrobienie takiej grafiki w 60fpsach na ps4 jest imponujące. Ale jak się okazuje, to już nieaktualne...

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #221 dnia: Grudnia 07, 2014, 02:05:25 am »
Prezentacja bardzo spoko, ale niechętnie stwierdzam, że gra nie zrobiła na mnie olbrzymiego wrażenia. Wygląda bardzo ładnie i w ogóle, ale nie widzę tu niestety zdefiniowania nowej generacji przez Naughty Dog. ND jest świetnym studiem, nieraz zaskakiwali tym co potrafią i może za wiele oczekiwałem po ich pierwszej grze na nowy sprzęt (pomijam TLOU Remaster).

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #222 dnia: Grudnia 07, 2014, 02:55:07 am »
Tekstury otoczenia i fizyka in plus za to model postaci już next genowy nie jest moim zdaniem. Na grę oczywiście czekam bo ten urywek utwierdził mnie w przekonaniu że w singlu będzie epicka gra z epickimi scenami :)
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 133
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #223 dnia: Grudnia 07, 2014, 08:38:05 am »
Powiem tak po tym co wczoraj widziałem dokładnie się tego spodziewałem.
Niektórzy piszą o jakimś downgrade, Madman, Zielarz :lol:. Nie ma żadnego, ponieważ to co widzimy to:
- gameplay
- scenka z trailera z E3 była nagrana a nie puszczona w realtime coś jak akcja z samolotem U3
- Drake nie jest mokry, wycieńczony, brudny i ze szramami
- całkiem inne oświetlenie

Spokojnie Panowie ja na 100% jestem pewien, że na scenkach postacie gorzej niż to, nie będą wyglądało, jak nawet nie lepiej. Do premiery jeszcze jakieś 11 miechów.



Poza tym główne scenki zawsze wyglądają lepiej a od grafy na gameplayu nie można oczekiwać za dużo bo PS 4 to takie PS 3,5 i nic więcej.

Pomijając oprawę wizualną to gameplay mnie rozwalił całkowicie. Na takie Uncharted czekałem czyli dużo więcej skradania plus do tego strzelanina, sporadyczne bijatyki i elementy platformowe. Szykuje się zdecydowanie najgrywalniejsza odsłona z serii a na dodatek w klimatach U1.

« Ostatnia zmiana: Grudnia 07, 2014, 09:56:33 am wysłana przez Kyokushinman »

Marins

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #224 dnia: Grudnia 07, 2014, 09:50:59 am »


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #225 dnia: Grudnia 07, 2014, 10:01:37 am »
Fizyka ubrań jest zacna na tym gameplayu.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 701
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #226 dnia: Grudnia 07, 2014, 10:06:46 am »
Wyglada gorzej od poprzednich czesci... Kuokuszinmam wjebal Ci sie na konto?:D

Już wyjaśniam o co mi chodziło - oczywiście, że U4 nie wygląda gorzej od poprzedniczek, ale jak wczoraj przejrzałem na szybko filmik to gra wyglądała blado, płasko. Mając w pamięci trailer z E3 miałem wrażenie, że jest spora różnica między cut-sceną a rozgrywką. Z poprzedniczką tak nie było, spójność między gameplay'em, a przerywnikami była zachowana (pomimo, że te drugie wyglądały oczywiście lepiej). Zarzuciłem sobie jeszcze kilka screenów, bo może pamięć mi szwankuje, ale jednak tam wszystko było ok.

Niektórzy piszą o jakim downgrade, Madman, Zielarz :lol:

Puknij się w czółko, bo ja nie pisałem o downgradzie tylko o różnicy między cut-sceną a rozgrywką i taka właśnie jest. Tak więc  :lol:

Model Drake'a jest ten sam, ale to było pewne jeszcze zanim pokazali gameplay, iż właśnie tak będzie. To co się zmieniło to naturalnie oświetlenie - poprzednio pięknie podkreślało detal, teraz spłaszcza wszystko. To jest największy problem tego gameplay'u - wszystko staje się jednolite, koszula Drake'a, skały, itp. Wystarczy, że podbiliby nieco kontrast (co też zrobiłem sobie na szybko) i efekt jest dużo lepszy. Wrzucą post-process i obraz zyska bardzo dużo, cała praca grafików zostanie należycie wyeksponowana.

Downgrade'u nie ma, jakby pokazali tą samą miejscówkę w grze, o tej samej porze, z przemoczonym Drake'em różnice były by niewielkie i wynikały głównie z lepszego oświetlenia. Z resztą pierwsze sekundy z rozgrywki pokazują Drake'a, który jest w miarę w podobnych warunkach. Wystarczy podbić nieco kontrast i jest równie zajebiście jak podczas E3. To co się jeszcze zmieniło i co mnie najbardziej zabolało wczoraj to włosy - to nie jest zmiana shadera (tak jak było do tej pory w cut-scenach), tylko zupełnie inna fryzura.

Obejrzałem sobie dziś trailer na spokojnie, na monitorze w bardzo dobrej jakości. Jest nieźle. Przede wszystkim robi dzięki kierunkowi artystycznemu, enviro jest świetne (przede wszystkim tło, ale także kilka sekcji, przejść). Masa unikalnych assetów, wszystko fajne poskładane. To co mi się nie podoba to, jak już napisałem, oświetlenie. Są momenty, gdzie daje radę, szczególnie, gdy chodzi o światło bezpośrednie. Za dużo jednak światła rozproszonego pozbawia kontrastu, brak wyraźnej granicy między światłem i cieniem. Dlatego pierwsze wrażenie było dla mnie słabe. Scena w jaskini powinna "robić", jest to dobre miejsce na benchmark, pokazanie technologi, a w U4 było drętwo.

Ogólnie dużym problemem dla mnie jest sterylność - wszystko jest czyste, widać geometrię meshy, a przecież mają tyle roślinności, tyle możliwości, żeby to zamaskować. Tekstury niby są ostre, ale ewidentnie przygotowali je pod PBR przez co wydają się pozbawione detalu. W ogóle mam takie dziwne wrażenie, że tego PBR'u za bardzo tu nie widać. Albo dopiero doszywają to do silnika, albo po prostu na razie sobie nie radzą z nowym modele oświetlenia oraz przygotowania assetów i shaderów pod to. Na razie grafika jako całość jest mało realistyczna, dość stylizowana (początek pokazu przypomniał mi GoW3 ;)), co złe nie jest, ale wydawało mi się, że jednak idą w innym kierunku.

Koniec końców uważam, że po prostu nie wybrali najlepszego wycinka z gry do pokazu. Nie ma tu akcji z pierdolnięciem (co mi nie przeszkadza, ale brakuje trochę mocy), po prostu czysty gameplay, który swoją drogą wyglądał nieźle przez design lokacji i możliwości do kombinowania. Lokacja sama w sobie nie pokazuje mocy silnika, brak jej polishu, który pewnie dopiero w nadchodzących miesiącach będzie miał miejsce. Gra wygląda dobrze, większe wrażenie robi na mnie jednak The Order. Mam nadzieję, że popracują jeszcze nad oświetleniem i shaderami, oraz dodadzą post process to będzie wypas.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 07, 2014, 10:08:44 am wysłana przez Zielarz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 133
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #227 dnia: Grudnia 07, 2014, 10:11:05 am »
Niektórzy piszą o jakim downgrade, Madman, Zielarz :lol:
Puknij się w czółko, bo ja nie pisałem o downgradzie tylko o różnicy między cut-sceną a rozgrywką i taka właśnie jest.
Ok niech Ci będzie. Faktycznie to ten od share pojechał po bandzie ostro.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #228 dnia: Grudnia 07, 2014, 10:23:24 am »
w dodatku działa w 60fpsach, za co należy się szacun dla ND.


Jaki szacun? Jak dla mnie 60fps to jest "rak branży". Po gówno komu 60fps w takich gierkach w singlu? Bijatyki ok, każda inna gra - marnowanie zasobów na coś, co praktycznie jest nieodczuwalne przez większość osób. Wolałbym stabilne 30fps i jeszcze bardziej dojebaną grafikę.


Jak ktoś nie odczuwa różnicy pomiędzy 60, a 30 fps to ma poważne problemy ze wzrokiem.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 279
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #229 dnia: Grudnia 07, 2014, 10:27:16 am »
w dodatku działa w 60fpsach, za co należy się szacun dla ND.


Jaki szacun? Jak dla mnie 60fps to jest "rak branży". Po gówno komu 60fps w takich gierkach w singlu? Bijatyki ok, każda inna gra - marnowanie zasobów na coś, co praktycznie jest nieodczuwalne przez większość osób. Wolałbym stabilne 30fps i jeszcze bardziej dojebaną grafikę.


Jak ktoś nie odczuwa różnicy pomiędzy 60, a 30 fps to ma poważne problemy ze wzrokiem.
Prawda, jednak do wielu gier 60fps mi po prostu nie pasuje.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #230 dnia: Grudnia 07, 2014, 10:28:37 am »
w dodatku działa w 60fpsach, za co należy się szacun dla ND.


Jaki szacun? Jak dla mnie 60fps to jest "rak branży". Po gówno komu 60fps w takich gierkach w singlu? Bijatyki ok, każda inna gra - marnowanie zasobów na coś, co praktycznie jest nieodczuwalne przez większość osób. Wolałbym stabilne 30fps i jeszcze bardziej dojebaną grafikę.


Jak ktoś nie odczuwa różnicy pomiędzy 60, a 30 fps to ma poważne problemy ze wzrokiem.
Prawda, jednak do wielu gier 60fps mi po prostu nie pasuje.

A to już inna kwestia ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #231 dnia: Grudnia 07, 2014, 10:45:07 am »
Tego typu gry powinny miec lock na 30 fpsow. Gra wyglada bardzo dobrze, trzeba zobaczyc w najlepszej mozliwej jakosci na najlepszym mozliwym odbiorniku. Zgadzam sie z Zielarzem. Brakowalo po prostu tego efektu WOW jaki mielismy np. przy prezentacji U2 na E3. Jestem spokojny.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 701
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #232 dnia: Grudnia 07, 2014, 10:47:14 am »
Jak ktoś chce to wersja nieskompresowana - 3,8 GB ;)

https://mega.co.nz/#!NBcA3BiK!AB4PDO0ni2ZvTPDpjXmsQRu2Ttaw-KuvAZFMtlDQdwo

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 279
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #233 dnia: Grudnia 07, 2014, 10:47:25 am »
Moim zdaniem, efektu wow brakowało przez dobór lokacji. W U2 był rozp**rdol z helikopterem, a tutaj raczej standardowy gameplay.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 985
  • Reputacja: 132
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #234 dnia: Grudnia 07, 2014, 11:17:47 am »
I chyba zrobili najlepiej jak mogli. Akcja z helikopterem była mega, szczęka była na podłodze, ale qrde, wyobrażacie sobie, jakbyśmy sami odkryli ten etap w domu ? No właśnie, efekt byłby dwa razy większy, więc bardzo dobrze, że tym razem tak nie było. Co mi się podoba, to kilka kluczowych zmian, które zmieniają grę bardzo mocno. Poziomy są większe, albo przynajmniej ten ( kij wie jak będzie w pełnej wersji ), co daje nam sporo możliwości z eksterminacją przeciwników, podoba mi się ogólna dynamika tych starć, podobnie było już w Uncharted 3, ale tutaj jest jeszcze lepiej. To nie zwykłe chowanie się za murkiem, trzeba być ciągle w ruchu.

Osobiście jestem bardzo zadowolony, ale jestem wielkim fanem tej serii, więc pewnie łykam co popadnie  :lol:


bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #235 dnia: Grudnia 07, 2014, 11:24:52 am »
A ja grałem tylko w jedynkę i nawet nie przeszedłem :)

Na bank wezmę czwórkę podoba mi się to co zobaczyłem.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #236 dnia: Grudnia 07, 2014, 11:34:39 am »


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #237 dnia: Grudnia 07, 2014, 11:53:37 am »
Akcja z helikopterem była mega, szczęka była na podłodze, ale qrde, wyobrażacie sobie, jakbyśmy sami odkryli ten etap w domu ? No właśnie, efekt byłby dwa razy większy, więc bardzo dobrze, że tym razem tak nie było.
Dlatego już prawdopodobnie odpuszczam wszelakie materiały o grze.

Co do nowej jakości to polecam obadać animacje (odebranie broni, wspinaczka itp.), bo jest tam dużo nowego. Chociaż podczas wspinaczki ze szpikulcem w pewnym momencie Drake je**ął turbo rozgwiazdę ;) No i roślinność robi oraz rzeczywiście wtedy Drake'a prawie nie widać.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 701
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #238 dnia: Grudnia 07, 2014, 12:20:33 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ach te chamskie plane'y :/. Coś im nie wyszło, ich rozmieszczenie nie jest tak dopieszczone jak np. u Joela. Shader też jest jakiś słaby, w U3 zrobiły na mnie duże wrażenie, tutaj są takie... zwyczajne, "growe". Może to jeszcze podpimpują. Kto wie, może tak jak w Ubi ktoś właśnie siedzi i pisze toola od dwóch lat i jeszcze nie jest gotowy ;). Może na GDC będzie można dowiedzieć się czegoś więcej.

Generalnie cała prezentacja wygląda jakby nie była specjalnie przygotowana. Stwierdzili, że pokażą w końcu U4 graczom, wybrali najbardziej skończony poziom i go odpalili. W takim świetle wypowiedź Rohde, że nie powinni tego pokazywać ma sens. Na E3 pewnie dowalą czymś mocnym.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 279
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #239 dnia: Grudnia 07, 2014, 12:27:21 pm »
Czasem jak czytam wypowiedzi Zielarza, to się cieszę, że się "nie znam" i widzę grafikę a nie "plane'y" itp ;)