Z drugiej strony akurat była to taka pora dnia(wschód słońca?) gdzie kontrast nie powinien być jakiś przesadzony.
Przede wszystkim o takiej porze nie ma wyraźnych cieni, ale kontrast powinien być wyższy. Zakładam, że ostatecznie dodadzą post process później.
Co do PBR to chyba go nie ma.
PBR jest, pomijając już fakt, że tekstury wyglądają jak przygotowane pod PBR, to zostało potwierdzone
. Po prostu na razie assety nie są dobrze przygotowane (może nie tyle dobrze co na najwyższym poziomie).
Za to bardzo podobały mi się, a na co nikt nie zwrócił uwagi, wodospady, najlepsze jakie do tej pory widziałem.
To była pierwsza rzecz, na którą zwróciłem uwagę wczoraj. Później utonął w natłoku innych detali
.
Dziwne jest to, ze w jaskini jest tak mało polygonów,
Jak dla mnie część skał jest taka sobie. Najlepsze są w ostatniej sekwencji, tam gdzie się osuwają. Nie jest to już jedna bryła z tilującą się teksturą, tylko ściana składająca się z pojedynczych głazów i wygląda to bardzo dobrze.
Poziom tego trailera z e3 spokojnie został osiagniety.
zdjecie przechwycone z filmiku:
Dokładnie o to chodziło, screen numer dwa sam sobie poprawiłem do takiego poziomu i jest wypas.
andryush - poziom jest mniej więcej taki jak z E3, tylko oświetlenie działa na niekorzyść rozgrywki. Rozumiem jednak, że uważasz iż MGSV wygląda lepiej, ponieważ sam uznaję wyższość materiałów i oświetlenia z produkcji Kojimy. Postacie jednak to już inna liga na korzyść Uncharted, podobnie jak ilość obiektów, polygonów, jakość tekstur, itp.