Autor Wątek: Assassin's Creed Unity  (Przeczytany 78946 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #200 dnia: Października 08, 2014, 09:42:33 am »
A najciekawsze, że lepiej odpalić emulator EPSXE na PC z romem gry, niż wersję oficjalną na blachę. Emulator wspierał filtry, podbicie rozdzielczości i AA, dzięki czemu to najlepsza graficznie edycja ze wszystkich W_2097/XL, wliczając w to najładniejszą z oficjalnie wydanych wersję na N64 (wyłączając kwestię okrojonej ścieżki dźwiękowej o niższej jakości - zapewne spowodowane ograniczonym miejscem na kartridżu - znana "ułomność" ówczesnej konsoli Nintendo).

Ja grałem na EPSXE na PC w Wipeouta 3 z AA rozdziałką 1280x700 oraz wsparciem Pixel Shader (dało radę włączyć w niektorych grach) i gra wyglądała obłędnie :D

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #201 dnia: Października 08, 2014, 09:58:55 am »
Ano, najlepszy Wipeout ;)

A jak tam pop-up obiektów i dorysowywanie się otoczenia - miałeś takie objawy (przy włączonych pluginach epsxe wykazywało pewne problemy)?

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #202 dnia: Października 08, 2014, 10:13:08 am »
Ano, najlepszy Wipeout ;)

A jak tam pop-up obiektów i dorysowywanie się otoczenia - miałeś takie objawy (przy włączonych pluginach epsxe wykazywało pewne problemy)?

Wiesz co teraz już nie pamiętam. Na pewno efekty były dojebane, ale czy Pop-Up naprawiło to chyba nie. To raczej jest część konstrukcji gry.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #203 dnia: Października 08, 2014, 10:20:17 am »
Ano, najlepszy Wipeout ;)

A jak tam pop-up obiektów i dorysowywanie się otoczenia - miałeś takie objawy (przy włączonych pluginach epsxe wykazywało pewne problemy)?

Wiesz co teraz już nie pamiętam. Na pewno efekty były dojebane, ale czy Pop-Up naprawiło to chyba nie. To raczej jest część konstrukcji gry.
Nie zrozumieliśmy się. Chodziło o to, że w epsxe przy włączonych pluginach pop-up i dorysowywanie się otoczenia potrafiło być zdecydowanie większe, niż w pierwotnej wersji na konsoli. Dużo też pewnie zależy od sprzętu, na którym hula emulator, dlatego pytam.

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #204 dnia: Października 08, 2014, 10:28:21 am »
Nie zrozumieliśmy się. Chodziło o to, że w epsxe przy włączonych pluginach pop-up i dorysowywanie się otoczenia potrafiło być zdecydowanie większe, niż w pierwotnej wersji na konsoli. Dużo też pewnie zależy od sprzętu, na którym hula emulator, dlatego pytam.


No właśnie piszę, że nie pamiętam czy to coś poprawiało ;) Pamiętam, że Pop-Up jakiś był. Na pewno nie zwróciłem na to większej uwagi.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #205 dnia: Października 08, 2014, 10:37:28 am »
My tu gadu gadu, a nadal czekam ostatkiem złudnej nadziei, że Sony ogarnie dupę i zaprezentuje nowego Wipeouta na ps4 w wyjebanej grafie i 1080/60fps (a może 4K :troll:) :(

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #206 dnia: Października 08, 2014, 10:45:12 am »
My tu gadu gadu, a nadal czekam ostatkiem złudnej nadziei, że Sony ogarnie dupę i zaprezentuje nowego Wipeouta na ps4 w wyjebanej grafie i 1080/60fps (a może 4K :troll:) :(

To jest jeden z tych mesjaszy PS4 na które czekam.... Jak zapowiedzą to kupuje w ciemno nawet ze średnimi 7/10 :troll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #207 dnia: Października 08, 2014, 10:50:26 am »
Ostatnio przyglądałem się bardzo temu całemu 4K. Nie wiem, ale jak dla mnie to strata kasy. Owszem przy ogromnym ekranie i bliskiej odległości obraz daje radę, ale żeby to było warte wywalania takiej kasy? Sprawdzałem sobie też te zakrzywione telewizorki. Tak samo wrażenie robią dopiero kiedy ekran jest bardzo duży (grubo powyżej 60"), bo wtedy ma się wrażenie, że tv nas opasa. Przy mniejszych ekranach wypada to gorzej niż zwykły płaski tv. Co do 4K, to siedząc około 2m od tv wielkości 40-46" naprawdę trudno odróżnić 4K od FHD.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #208 dnia: Października 08, 2014, 11:09:51 am »
Nic dziwnego - dwa metry to jest optymalna odległość dla 50-calowych ekranów full HD.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #209 dnia: Października 09, 2014, 11:22:20 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/gg_nSo4LRGk?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #210 dnia: Października 09, 2014, 13:24:40 pm »

 jRPGów nigdy nie lubiłem

Przy Destiny spędziłem już naprawdę sporo godzin i nie żałuje wydanych pieniędzy.
To fajnie, tyle że to kolorowe Destiny "jest bardziej jrpg".

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #211 dnia: Października 09, 2014, 13:34:03 pm »
Animacje twarzy robią wrażenie!

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #212 dnia: Października 09, 2014, 23:36:21 pm »
O ile i one nie zostaną wykastrowane.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #213 dnia: Października 10, 2014, 08:07:49 am »
Ubi odpowiada na flejm:
Cytuj
As of now, Assassin’s Creed Unity is locked at 900p. But why “stop” there? “We know a lot of gamers consider 1080p with 60 frames per second to be the gold standard, especially on the new generation of consoles,” Pontbriand says. “We realize we had also pushed for 1080p in some of our previous games, including AC4. But we made the right decision to focus our resources on delivering the best gameplay experience, and resolution is just one factor. There is a real cost to all those NPCs, to all the details in the city, to all the systems working together, and to the seamless co-op gameplay. We wanted to be absolutely uncompromising when it comes to the overall gameplay experience. Those additional pixels could only come at a cost to the gameplay.”

Całe, długie oświadczenie pod linkiem.


http://ps4daily.com/2014/10/ubisoft-ps4-downgrade/
Cytuj
Ubisoft’s reasoning for this was that the Xbox One can only do 900p/30 frames per second, and Ubisoft didn’t want to make Xbox One users feel inferior. Pontbriand said that they just limited the PS4 version to the Xbox One to “avoid all the debates and stuff”. This is despite the fact that the PS4’s GPU is 50% more powerful than the Xbox One’s, and can easily run games at 1080p.
Ekstra. Chcieli uniknąć debaty, no to uniknęli :lol:
« Ostatnia zmiana: Października 10, 2014, 08:16:54 am wysłana przez Ryo »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #214 dnia: Października 11, 2014, 10:02:41 am »
Żenada, MS kasiorą sypnął i mamy równouprawnienie. Na słabszą PS3 nikt czegoś takiego nie robił. Jak się dało na x360 więcej trawy wpakować, to pakowali. A tutaj Ubi postanowiło się wybić - XO nie uciągnie npc i detali w 1080p, więc tną i PS4 wersję.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #215 dnia: Października 11, 2014, 10:42:21 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/OVSUTzbDNK4?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

W 9:39 robi wrażenie jak wbija się na view point i obserwuje miasto. Ale dalej widzę walka polega, na przyjmowaniu kolejnych przeciwników. Stoją i czekają na swoją kolejkę.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/OhR1eXq_oac?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
« Ostatnia zmiana: Października 11, 2014, 10:50:50 am wysłana przez Ryo »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #216 dnia: Października 11, 2014, 17:17:10 pm »
Nie wiem, jak w Cieniu Mordoru, ale w Batmanie chwalonym za system walki też są chwile, że przeciwnicy po kolei czekają na wpie**ol. Da się w ogóle i czy jest taka gra, gdzie przeciwnicy się organizują celem chwytania postaci, walą losowe szlagi od razu całą bandą? To byłoby chyba zbyt chaotyczne dla gracza i jakiś porządek w gameplay'u musi być. Po prostu w AC jest to mocno widoczne. I proszę o przykłady inne, niż typowe hack'n'slash  czy gry o mechanice Dynasty Warriors.

lupinator

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #217 dnia: Października 11, 2014, 17:23:39 pm »
I proszę o przykłady inne, niż typowe hack'n'slash  czy gry o mechanice Dynasty Warriors.
Kert, w DW przeciwnicy też czekają :)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #218 dnia: Października 11, 2014, 17:25:29 pm »
No widzisz.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #219 dnia: Października 11, 2014, 17:27:43 pm »
Nie wiem jak jest dokładnie teraz, bo oceniam po filmikach z YT, ale dla mnie ewidentnie każdy czeka na swoją kolejkę. Leją kumpla? Poczekam, aż go zabiją i dopiero ja zacznę walczyć. W Batmanie przynajmniej było tak, że jak lałeś jednego, to ktoś mógł Ci spróbować wymierzyć szlaga od tylca, i mogłeś zareagować kontrą po ujrzeniu znaczka nad głową. Tutaj (w ACIV i poprzednich częściach) tego nie widzę.

Niech mnie ktoś jakby co wyprowadzi z błędu, bo mówię, moja opinia wyrażona tylko po ograniu jedynki AC i filmików z innych części.

lupinator

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #220 dnia: Października 11, 2014, 17:30:14 pm »
W AC zawsze tak było, że oni czekali po prostu nienaturalnie dziwnie, długo i to właśnie przeszkadzało. W Batmanie czasem też, ale oni tam naparzali jednak bardziej. W prawdziwym życiu też przecież jak 5 atakuje jednego z szablami to wszyscy na raz nie napierdalają, bo by sami siebie pocięli, ale mogliby to nieco w grze poprawić.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #221 dnia: Października 11, 2014, 17:34:47 pm »
W Soulsach nie czekają w kolejce ;).

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #222 dnia: Października 12, 2014, 18:56:20 pm »
W Wiedźminie często też nie czekali :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #223 dnia: Października 13, 2014, 08:11:57 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/xBDIeha7E8g?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #224 dnia: Października 13, 2014, 09:35:12 am »
Tak reklamują tego co-opa a podobno nikt w niego nie chce grać.

Gameplay'owo ta gra mnie nie jara (jak cała seria), ale wizualnie jest bardzo ciekawa. Z drugiej strony, gdy przy grze pracuje GRUBO ponad tysiąc ludzi, to można oczekiwać bardzo dużo (czego się nie dostaje, bo w Ubi wszystko się rozmywa).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #225 dnia: Października 13, 2014, 09:40:56 am »
Podoba mi się bardzo, że Paryż jest odwzorowany prawie w skali 1:1. Nie ma karykaturalnych budynków. Przyznam, że lekko się zaczynam gierką interesować.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #226 dnia: Października 13, 2014, 09:55:48 am »
To jest raczej tytuł dla fanów, jeśli ktoś do tej pory nie interesował się serią/zmęczył się nią, to ta część raczej tego nie zmieni.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #227 dnia: Października 13, 2014, 09:59:39 am »
Ja ograłem tylko jedynkę, więc nie jestem spaczony serią (chociaż na samo info o kolejnych częściach, nowych ryjach w kapturach w co rusz innych realiach historycznych, 3 grach w jednym roku itp. trochę rzygam ;) ).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #228 dnia: Października 13, 2014, 10:06:07 am »
Ja ograłem tylko jedynkę, więc nie jestem spaczony serią (chociaż na samo info o kolejnych częściach, nowych ryjach w kapturach w co rusz innych realiach historycznych, 3 grach w jednym roku itp. trochę rzygam ;) ).
Chcesz black flaga? Jak grałeś tylko w jedynkę to będziesz się bardzo dobrze bawił.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #229 dnia: Października 13, 2014, 10:43:41 am »
Kiedyś wezmę, ale pierw GZ, jeszcze gdzieś tam TLoU Remastered do pożyczenia, więc jest w co grać :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #230 dnia: Października 13, 2014, 11:01:45 am »
Po wiem Ci, że GZ wciaga. Szkoda, że takie to krótkie, ale gameplay <3

Swoją drogą, myślałem, że TLoU: R kupujesz i liczylem, ze pozycze ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #231 dnia: Października 13, 2014, 11:03:57 am »
Swoją drogą, myślałem, że TLoU: R kupujesz i liczylem, ze pozycze
Miałem kiedyś kupować, ale pojawiła się okazja do pożyczenia. Jak będę miał to pogadam z tą osobą, może będę mógł też spokojnie Tobie przekazać :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #232 dnia: Października 13, 2014, 11:08:39 am »
Ja chce 2 raz przejść z duperką, więc pewnie gdzieś na wiosne dopiero bym chciał ;) Może kupie wtedy jak będzie tanio w miare.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #233 dnia: Października 15, 2014, 19:59:57 pm »
pclab.pl/news60094.html ;)

el becetol

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #234 dnia: Października 15, 2014, 20:20:10 pm »
Anonimowy pracownik Ubisoftu powiedział anonimowemu licealiście - źródło: post na r/pcmasterrace. I PC Lab podaje to jako rzetelnego newsa?  :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #235 dnia: Października 15, 2014, 20:23:54 pm »
I ten nagłówek:
Cytuj
Ubisoft: Microsoft i Sony naciskają na 30 kl./s na PC

A w tekście:
Cytuj
Co więcej, dał do zrozumienia, że Microsoft stara się, by w wersji pecetowej AC: Unity także pojawiła się blokada na 30 kl./s.


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #236 dnia: Października 16, 2014, 19:20:20 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/SS_ZoNEXoPw?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #237 dnia: Października 21, 2014, 22:28:42 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/m9tbESOsDcY?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

el becetol

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #238 dnia: Października 23, 2014, 12:43:56 pm »
Assassin's creed Unity PC version's System requirements:

Cytuj
- OS: Windows® 7 SP1, Windows® 8/8.1 (Only 64-bit supports)

- CPU:
Minimum - Intel Core® i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or above
Recommended - Intel Core® i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or above

- RAM:
Minimum - 6GB or above
Recommended - 8GB or above

- GPU:
Minimum - NVIDIA GeForce® GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 or above
Graphic Memory minimum - 2GB

Recommended - NVIDIA GeForce® GTX 780 or AMD Radeon R9 290X or above
Graphic Memory Recommended - 3 GB

- HDD: above 50 GB

 :lol:

Niech ktoś po spojrzeniu na wymagania Black Flag i Unity jeszcze powie że blachy nie trzeba co roku upgradować żeby móc grać w nowe produkcje. Komp kupiony rok temu za wartość dwóch PS4 dziś nie spełnia nawet minimalnych. Trzeba kartę graficzną za 1600 zł i procesor za 700 zł dokupić żeby spełnić minimum.  :rotfl: Gdzie jest karota w takich chwilach?
« Ostatnia zmiana: Października 23, 2014, 12:46:35 pm wysłana przez el becetol »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #239 dnia: Października 23, 2014, 12:48:18 pm »
Pewnie napisze, że jak sobie ustawienia zmienisz, na mieszanke niskich, średnich, wysokich, to pójdzie i na lapku za 2k.