Autor Wątek: Bloodborne  (Przeczytany 217333 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 10, 2014, 12:42:07 pm »
Tu przynajmniej klimacik fajny, więc może się przekonam. Nie jestem betonem ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 10, 2014, 12:49:49 pm »
Pancz.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 10, 2014, 13:42:12 pm »


Szczegóły o grze.
Cytuj
Przedstawiamy Bloodborne, najnowsze rpg akcji od znanego japońskiego studia From Software, wyłącznie na PlayStation 4.
  Zmierz się ze swoimi lękami poszukując odpowiedzi w starożytnym mieście Yharnam, które lotem błyskawicy opanowała dziwna, endemiczna zaraza.
Niebezpieczeństwo, śmierć i szaleństwo czai się na każdym rogu w tym ciemnym i strasznym świecie. Aby przetrwać, musisz odkryć jego najmroczniejsze sekrety.
    Przerażający nowy świat: Podróż do gotyckiego miasta-horroru, gdzie obłąkani mieszkańcy i koszmarne stworzenia będą się czaić za każdym rogiem.
    Strategia w parze z akcją: Uzbrojony w unikalny arsenał, w tym pistolety oraz kombinacje pił-tasaków, musisz wykazać się sprytem, strategią i refleksem, aby stanąć w szranki z inteligentnymi i sprawnymi przeciwnikami, które strzegą mrocznych sekretów tego miasta.
    Nowa generacja RPG: Zdumiewająco szczegółowe gotyckie środowisko, nastrojowe oświetlenie i nowe, zaawansowane doświadczenia sieciowe obnażają siłę i waleczność systemu do gier PlayStation (R) 4.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/G203e1HhixY?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>



Spoiler: pancz (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2014, 14:22:53 pm wysłana przez Juras »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 10, 2014, 13:47:40 pm »
 :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 10, 2014, 13:49:07 pm »
No bo oczywiście screen = trailer z muzyką i dźwiękami...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 10, 2014, 16:18:25 pm »
Według Famitsu premiera wiosną 2015:

Cytuj
A new set of Bloodborne details have emerged from this week’s issue of Famitsu. The magazine covers when development began, targeted resolution/frame rate, and more.

Here’s the latest news about the game:

- Spring 2015 release window
- They started work on this right after finishing Artorias of the Abyss, targeting Sony’s new hardware
- The world and story is completely new, and the setting takes full advantage of the PS4′s capabilities
- They’re targeting 30fps at 1080p
- The keywords for the game is “blood” and “beast”
- There will be melee and long range weapons (guns) this time
- Character customization is confirmed
- There will be no map display in the game
- He wants combat to not just focus on action but also the strategic element
- The combat in the game is designed to feel like a life or death struggle
- There will be online elements of some sort, and it will involve players “discovering” together

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 10, 2014, 16:55:16 pm »


Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 10, 2014, 17:01:31 pm »
Kozackie. Dla mnie najlepsza zapowiedz targów.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwca 10, 2014, 17:09:46 pm »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwca 10, 2014, 17:11:16 pm »
Premiera w dniu moich urodzin. ALE BEDE MIAL PREZENT :puppy-eyes:

svonston

  • Gość
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 10, 2014, 17:42:55 pm »
Jak nie trafi ci się konsola z rysą...

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwca 10, 2014, 22:39:04 pm »



« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2014, 00:52:57 am wysłana przez Juras »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 11, 2014, 21:28:26 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwca 12, 2014, 00:31:10 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwca 12, 2014, 08:38:58 am »

lupinator

  • Gość
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwca 12, 2014, 13:23:18 pm »
Szkoda, że gra się nie nazywa Blood Souls :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwca 12, 2014, 13:24:10 pm »
Dobrze, bo od razu bym się czuł zniechęcony ;p

lupinator

  • Gość
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwca 12, 2014, 13:57:00 pm »
Nie będzie tarcz, świat będzie mniej otwarty. Polecam więcej na :

 http://www.gameinformer.com/games/bloodborne/b/playstation4/archive/2014/06/11/bloodborne-looks-incredible-but-is-it-a-quot-souls-quot-game.aspx

Autor bardzo się jara i

Cytuj
Bloodborne is among the most visually impressive games I've ever seen.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwca 12, 2014, 14:30:27 pm »
Podsumowanie dotychczasowych informacji:
-premiera początkiem 2015
-rpg akcji
-ex PS4 (ip należy do Sony)
-poziom trudności podobny do Demon's Souls, żadnego wyboru w tej kwestii (przykro mi Leszki, Snejki Solidne i fani picia)
-długość gry porównywalna do tych z serii Souls
-wizualnie jedna z najbardziej zachwycających gier tej generacji
-cel to 1080p/30fps, obecnie problemy z płynnością o których twórcy są świadomi i mają wyeliminować
-prace nad grą zostały rozpoczęte zaraz po wydaniu Artorias of the Abyss DLC, przez zespół odpowiedzialny za Demon's Souls i pierwsze Dark Souls
-nie będzie odgórnie narzuconego bohatera, możliwość dopasowania postaci do swoich potrzeb jak dotychczas w serii Souls
-system związany z rozwojem postaci i karami za śmierć ma być zbliżony do tego z Demon's Souls- kolekcjonowanie dusz (krwi?) i powrót do bezpiecznej sfery
-kompletnie nowy świat i historia, pełne wykorzystanie możliwości PS4
-miasto jest znane jako Yharnam, jest ogromne, przywodzi na myśl Londyn wieku XIX
-rozgrywka toczyć się będzie o różnych porach dnia/nocy i zmiennej pogodzie
-słowa Hidetaka Miyazaki:"Jeśli pamiętacie poziom Tower of Latria w Demon's Souls, to odzwierciedla on atmosferę jaką chcemy uzyskać w Bloodborne
-miasto jest rozbudowane, bardziej skomplikowane niż w Thief
-FS nie planuje wprowadzać otwartej struktury jak w DSII
-strefy mają być połączone ze sobą na wzór DSI (co trochę koliduje z poprzednim)
-pyt:"Czy lokacje będą wypełnione przeciwnikami?"odp:-"Będziesz się czuł samotny."
-będą NPCki którym można pomóc w razie potrzeby lub zignorować
-wracają ragdolle
-fizyka ubrań
-mgliste bramy
-szefowie nie zawsze będą za mglistymi bramami, czasami mogą zaatakować znienacka i dopiero wtedy pojawią się bariery z dusz
-siekane potwory będą krwawić
-niektóre lokację będą tak ciemne, że wymagają pochodni do nawigacji
-brak mapy
-brak tarcz, skupienie na szybszej walce
-obecne są turlania, odskoki, lokowanie na cel, parowania i kopnięcia (Rolling, backstepping, locking on, parry and kicking)
-ogółem mniej broni, ale bardziej dopracowane
-nadal mnóstwo broni i zbroi do zdobycia
-bronie są podzielone na lewo i praworęczne
-broń trzymana w prawej ręce (na obecnych materiałach) jest określana mianem Piłotasaka (Sawcleaver)
-bronie palne są użyteczne w defensywie, ogłuszają przeciwników dając czas na wycofanie się lub wykonanie kontrataku
-uderzenie w pochodnię przeciwnika sprawi, że ten ten się podpali
-nie można grać stylem znanym z Demon's Souls, trzeba być bardziej agresywnym
-walka ma się skupiać nie tylko na akcji ale także na strategii
-walka jest skonstruowana tak, aby czuć się jak podczas pojedynku na śmierć i życie
-przeciwnicy nie są bierni, patrolują i mogą zaatakować zewsząd, np zza skrzyń
-słowami kluczowy są "krew" oraz "bestia"
-krew jest elementem kluczowym, odnawia utracone życie, a także daje inne korzyści
-Wirus (bloodborned) ma się rozwijać (cokolwiek to znaczy)
-można wysysać krew ze zwłok lub przedmiotów
-wyssanie zbyt dużej ilości krwi przemienia w bestię, coś na wzór formy ducha/pustego, kontrolowanie bestii jest utrudnione a rozgrywka trudniejsza, aby powrócić do ludzkiej formy, potrzebna jest ludzka krew i to jest moment gdzie tryb sieciowy ma być użyteczny (na podstawie niekoniecznie dokładnego tłumaczenia z Faminitsu)
-tryb sieciowy, Miyazaki nie chciał mówić zbytnio na ten temat, na teraz wedle jego słów to koncept otwartej społeczności i odkrywania ("The key concept, or phrase, that we have right now is it's an open explorative community")

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwca 12, 2014, 15:22:46 pm »
-brak tarcz, skupienie na szybszej walce
:(
-ogółem mniej broni, ale bardziej dopracowane
:-?

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 12, 2014, 15:34:07 pm »
I gitara te zmiany. Dla tych co chca kolejne soulsy polecam czekanie na trojke. Mi tamto juz sie przejadlo po dwojce i oczekuje zmian.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 12, 2014, 15:57:47 pm »
No nie wiem, skoro grą powoli zaczynają się jarać fani gnomów ogrodowych na plebejskim forum i branża inżynierska.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 12, 2014, 16:03:03 pm »
Będzie dobrze. Jakieś zmiany muszą być.

lupinator

  • Gość
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 12, 2014, 17:23:58 pm »
Pewno koniec z końców więcej zmian będzie między Dark Souls 1 a 2 niż miedzy Demons Souls a Bloodborne. :P I bardzo dobrze!

Shard

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 04-08-2006
  • Wiadomości: 314
  • Reputacja: 13
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 12, 2014, 19:04:32 pm »
Nie no, jednak brak tarcz i magii to ogromna zmiana, zdaje mi się że większa niż jakakolwiek zmiana między kolejnymi grami z serii Souls  8)

Brzmi to wspaniale. Z tego co na razie wiemy różnice wydają się nie aż tak duże, żeby było to zupełnie inne doświadczenie niż Demon's i Dark Souls, a jednocześnie wystarczające, żeby było to coś nowego i świeżego. W dodatku cała gra w atmosferze Tower of Latria to marzenie, ta lokacja miała niepowtarzalny klimat. Do tego gra wychodzi już za niecały rok. Hype.

Tak na marginesie, przyszły rok zapowiada się naprawdę znakomicie. Wiedźmin, Bloodborne, Zelda, MGS, Arkham Knight, Star Citizen, SOMA, Hitman, Uncharted i można by dalej wymieniać. To może być rewelacyjny rok   :puppy-eyes:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 13, 2014, 10:11:47 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/XYNPOyB7oFY?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

lupinator

  • Gość
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwca 13, 2014, 11:05:12 am »
Fantastyczny.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwca 13, 2014, 12:24:21 pm »
Piękne, w ch** lepsze niż to CGI, mimo 15 fps. Przeciwnicy używają magii. W jednym momencie postać blokuje przy użyciu zdaje się tego piłotasaka. Jednak fakt, że Iras wrzuca na swój kanał takie filmiki to zły omen, ale przynajmniej w konsolowym formacie, a nie na słoiki master rejców.

« Ostatnia zmiana: Czerwca 13, 2014, 13:00:18 pm wysłana przez Juras »

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwca 13, 2014, 13:03:15 pm »
Ja chyba już odpuszczę sobie oglądanie materiałów z tej gry i poczekam na fulla.

lupinator

  • Gość
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwca 13, 2014, 17:26:19 pm »
Wrażenia Kamińskiego z dema: http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,16147403,Widzielismy_Bloodborne___From_Software_robi_cos_wiecej_.html?bo=1

Polecam przeczytać. W sumie albo on czegoś nie zrozumiał albo ja wcześniej nie widziałem tej informacji, ale po mieście mają chodzić jego 'normalni' mieszkańcy polujący na bestie inne niż gracz.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwca 13, 2014, 19:22:39 pm »
Za dużo sprzecznych informacji i nieścisłości. Ponoć to nie są Soulsy, a wszystko wygląda na Soulsy. Ma nie być tarcz, a jednak na TGSowym materiale postać blokuje i "Nie zabraknie też tarcz, co wyciągnął z prowadzącego Michał Mielcarek z  Gamezilli". Ma nie być czarów, a na TGSowym materiale przeciwnicy walą obszarowymi mrokami i kulą ognia. Jin nie chce mówić o kustomizacji postaci, a sam Miyazaki mówi o wyborze płci, zaawansowanym edytorze twarzy, czyli tak samo jak do tej pory. Oby zrobili dobrą grę, a nie samograja pod dyktando słupków sprzedaży, bo będą się smażyć w Soulsowym piekle.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwca 13, 2014, 19:24:04 pm »
Juras, czemu Twój avatar zdechł i się nie rusza? :(

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwca 13, 2014, 19:38:30 pm »
Twój net raczej zdechł, bo avatar się ma dobrze.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpnia 11, 2014, 12:59:15 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpnia 11, 2014, 15:15:00 pm »
To niech się lepiej postarają, żeby tym razem gra dobrze wyglądała ;). W sumie to nawet mogliby udostępnić demo z opcja photo mode ludziom i w ten sposób pozyskać dobre screeny, bo część tych oficjalnych z DS2 to mega porażka (gra wyglądała na nich gorzej niż podczas właściwej rozgrywki) ;).

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpnia 12, 2014, 19:27:12 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/_WsqQtqwP9E?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpnia 12, 2014, 20:42:22 pm »
Patrząc na to co Sony pokazało na konfie aż dziw bierze, że Bloodborne i The Order zaprezentowali przed. Przecież to jest mega :D.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpnia 12, 2014, 21:05:00 pm »





Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpnia 13, 2014, 14:30:48 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/Gbz18RvVsdQ?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpnia 13, 2014, 21:19:24 pm »