Autor Wątek: Bloodborne  (Przeczytany 217470 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #680 dnia: Czerwca 11, 2015, 11:02:25 am »
3- Można zabić tą laskę w śnie? Tzn czy po zabiciu dalej będzie sie pojawiać, czy zniknie na zawsze?

Dobre pytanie, ale ze względu na znaczenie Lalki, chyba raczej się pojawi. Na początku gry przez przypadek zabiłem Gehrmana i na całe szczęście po załadowaniu save'a wrócił ;).

 
4- Warto rozwijać dodatkowe opcje, czy najlepiej poprosu inwestować wszystko w witalność, zdrowie i siłę?

Dokładnie tak jak pisał s00s wszystko zależy od Ciebie. Dobrze jest mieć mniej więcej pojęcie o tym, jakie bronie są dostępne w grze i, które z nich Cię interesują. Możesz też oczywiście stwierdzić, że idziesz w quality build i będziesz inwestował w konkretne statsy, do których dobierzesz sobie broń (trochę od dupy strony, ale da się). Jak nie jesteś jeszcze pewny to pakuj w "uniwersalne" statystyki, czyli zdrowie, może energię, choć ta nie ma aż tak dużego znaczenia w BB (ja przynajmniej mam takie wrażenie). Grunt to skupić się na 2-3 rzeczach, później można coś jeszcze dorzucić ;).

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #681 dnia: Czerwca 11, 2015, 11:03:53 am »
Wg tego co napisałeś powinien się pojawić jakiś ziomal sterowany przez AI, ale nic takiego sie nie wydażyło  :(

Aby wezwać NPC musisz wiedzieć, gdzie jest to możliwe. Najczęściej gdzieś przed walką z bossem powinna być wiadomość, że możesz go przyzwać.

Ten zestaw, który masz powinien wystarczyć, sam używam Saw Cleaver, a i Blunderbuss tez miałem od początku, ale dość szybko zmieniłem na pistolet (większy damage dla jednego przeciwnika, do tego chyba większe prawdopodobieństwo stagera). Są jednak miejsca, gdzie warto się zmienić broń. Polecam np. Rifle Spear (ma bardzo dobry atak naładowanym R2 - bardzo duży zasięg).

Gore... Z jednej strony może i faktycznie byłoby to fajne, z drugiej gra nadrabia innymi rzeczami. Naprawdę jest czasem bardzo mrocznie ;).
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2015, 11:10:41 am wysłana przez Zielarz »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #682 dnia: Czerwca 11, 2015, 15:05:17 pm »
Ja drugą postacią biegam z mieczem Ludwiga, zajebista broń :D I po pokonaniu Moon Presence już bawię się kosą :D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #683 dnia: Czerwca 11, 2015, 17:49:04 pm »
W końcu udało mi się pokonać pierwszego bossa, tego księdza  :) Ciężko było, ale satysfakcja po zabiciu, bezcenna.
Dopakowując postać żeby przejść bossa, w końcu nauczyłem się jak grać, żeby nie ginąć co chwilę, bo pierwsze godziny z tą grą były bardzo wymagające..

Kilka pytań:
1- Do czego służy dzwon przywołania?
2- Czy da się jakoś włączyć pause...? (ostatnio w akcie desperacji, podczas walki szybko uśpiłem ps4 :lol:)
3- Można zabić tą laskę w śnie? Tzn czy po zabiciu dalej będzie sie pojawiać, czy zniknie na zawsze?
4- Warto rozwijać dodatkowe opcje, czy najlepiej poprosu inwestować wszystko w witalność, zdrowie i siłę?
0. Ojciec odnosi się nie do stanu duchownego a do faktu że jest ojcem dziewczynek z "okna".
3. To jest lalka, można ją pobić, będzie leżeć bez możliwości prowadzenia dialogu ale nadal będzie dostępna opcja z podnoszeniem poziomów, po jakimś czasie wstanie.
4. Siła zwiększa obrażenia broni które skalują się z Siłą (znaczek z oceną od D najmniej do S najwięcej), każda z broni skaluję się z dwoma a nawet czterema statystykami, więc samo pakowanie siły jest mniej efektywne kiedy broń wymaga także np Tajemnej czy Zręczności. Jeśli broń nie skaluje się z siłą to jej pakowanie nic nie daje.
Na pewno opłaca się pakować w Witalność, żeby nie być na jednego strzała. Wytrzymałość to zależy, np do Ostrzy Przeznaczenia jest przydatna. Reszta zależy od broni jakiej chcesz używać. Żadnej ze statystyk nie ma co pakować powyżej 50, bo przyrost jest znikomy.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #684 dnia: Czerwca 11, 2015, 20:14:00 pm »
0. Ojciec odnosi się nie do stanu duchownego a do faktu że jest ojcem dziewczynek z "okna".
3. To jest lalka, można ją pobić, będzie leżeć bez możliwości prowadzenia dialogu ale nadal będzie dostępna opcja z podnoszeniem poziomów, po jakimś czasie wstanie.
4. Siła zwiększa obrażenia broni które skalują się z Siłą (znaczek z oceną od D najmniej do S najwięcej), każda z broni skaluję się z dwoma a nawet czterema statystykami, więc samo pakowanie siły jest mniej efektywne kiedy broń wymaga także np Tajemnej czy Zręczności. Jeśli broń nie skaluje się z siłą to jej pakowanie nic nie daje.
Na pewno opłaca się pakować w Witalność, żeby nie być na jednego strzała. Wytrzymałość to zależy, np do Ostrzy Przeznaczenia jest przydatna. Reszta zależy od broni jakiej chcesz używać. Żadnej ze statystyk nie ma co pakować powyżej 50, bo przyrost jest znikomy.
Dzięki za wyjaśnienie  :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #685 dnia: Czerwca 21, 2015, 11:28:45 am »



Na pewno opłaca się pakować w Witalność, żeby nie być na jednego strzała.

No chyba, że zawitasz do Lochów Kielicha, tam kilku bossów ma szlagi zabijające postać na miejscu.  :angel:


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #686 dnia: Czerwca 21, 2015, 14:37:18 pm »
I wklejasz gifa z bossem z kielicha, który wykonuje taki atak, a postać przeżywa mimo niepełnej energii życiowej.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #687 dnia: Czerwca 21, 2015, 19:39:34 pm »
I wklejasz gifa z bossem z kielicha, który wykonuje taki atak, a postać przeżywa mimo niepełnej energii życiowej.

Nie. Ruchomy obraz tak dla odświeżenia tematu. Bez nawiązania do dodanej w późniejszym czasie wypowiedzi.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #688 dnia: Czerwca 22, 2015, 02:02:46 am »
I wklejasz gifa z bossem z kielicha, który wykonuje taki atak, a postać przeżywa mimo niepełnej energii życiowej.

Nie. Ruchomy obraz tak dla odświeżenia tematu. Bez nawiązania do dodanej w późniejszym czasie wypowiedzi.
Jak nie  :lol: Jak bez nawiązania do wypowiedzi? Miałem wczoraj o to pytać(czy postać czasem nie przeżyła) ale nie grałem w gre to może i sie nie znam.
ehh sylwian, sylwian  :-?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #689 dnia: Czerwca 22, 2015, 08:37:21 am »
Straciłem godzinę i 10 krwi, a i tak nie udało mi się obudzić tego bossa(?). Bo zakładam, że to jest możliwe. Wydaje mi się, że widziałem go w którymś ze zwiastunów. Podpaliłem jedną z lin i cały zajął się ogniem, ale i tak niczego to nie zmieniło. Innych rzeczy do podpalenia nie znalazłem. Podpowiecie co należy zrobić żeby go obudzić?
Chodzi o tą lokację:

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #690 dnia: Czerwca 22, 2015, 11:20:31 am »
To Stare Yharnam? Katedra?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #691 dnia: Czerwca 22, 2015, 11:20:57 am »
tak

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #692 dnia: Czerwca 22, 2015, 11:22:45 am »
W tej lokacji bossem jest Bestia żadna krwi ale to kawałek dalej.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #693 dnia: Czerwca 22, 2015, 11:31:34 am »
Wiem wiem, mam już dwa podejścia do niej  :P
Czyli to nie żaden ukryty boss w tej katedrze? Myślałem, że trzeba go jakoś ściągnąć na ziemie i wtedy będzie dodatkowy boss fight  :(

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #694 dnia: Czerwca 22, 2015, 11:44:22 am »
Niestety :( Chyba, że odkryłeś jakiś mega sekret o którym nie słyszał świat :)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #695 dnia: Czerwca 22, 2015, 12:44:56 pm »
To lipa. Zmyliło mnie trochę, że można było go podpalić odcinając i podpalając jedną z lin. Myślałem, że wystarczy jeszcze coś przeciąć i spadnie na ziemie. Ale niech mu będzie, niech sobie wisi jak mu tam wygodnie  :mad:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #696 dnia: Czerwca 22, 2015, 15:30:39 pm »
Wydaje mi się, że możesz go tylko zrzucić aby podpalić część bestii na dole.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #697 dnia: Czerwca 23, 2015, 14:33:19 pm »
I wklejasz gifa z bossem z kielicha, który wykonuje taki atak, a postać przeżywa mimo niepełnej energii życiowej.

Nie. Ruchomy obraz tak dla odświeżenia tematu. Bez nawiązania do dodanej w późniejszym czasie wypowiedzi.
Dla "odświeżenia" tematu wrzucasz urywek trzymiesięcznego filmiku?
DLC do BB ma się podobno pojawić przed DSIII.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #698 dnia: Czerwca 29, 2015, 04:09:20 am »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #699 dnia: Lipca 06, 2015, 11:46:14 am »
Powoli przemieszczam się do przodu.. Utknąłem na elektrycznym bossie i zacząłem przechodzić lochy, żeby trochę się dokoksić postać. Znacie na niego jakiś skuteczny sposób?
I pytanie bonusowe. Dotarłem do lokacji, gdzie bossem były znikające wiedźmy. które wskrzeszają potwory. Dalej są tylko drzwi i zejście do pokoju z jakąś pierdołą do zebrania. Wierzyć mi się nie chce, że nic więcej nie ma w tej lokacji.
Wygląd budynku z zewnątrz sugeruje, że zwiedziłem samą piwnicę, ale nie widzę innego przejścia. Jakaś oczywistość mi umknęła..?

Shard

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 04-08-2006
  • Wiadomości: 314
  • Reputacja: 13
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #700 dnia: Lipca 06, 2015, 12:00:09 pm »
Elektryczny boss jest opcjonalny i możesz go sobie zostawić na później jeśli sprawia ci problemy. Nie jestem w stanie niestety określić jakiegoś konkretnego, skutecznego sposobu na niego.

Nic ci nie umknęło - to faktycznie koniec tej lokacji, nie da się iść dalej.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #701 dnia: Lipca 06, 2015, 12:11:59 pm »
Jeśli jest opcjonalny to gdzie w takim razie muszę teraz iść?
Wiedźmy pokonane, w kościele też sprawdziłem wszystkie dostępne pomieszczenia i w sumie nie wiem gdzie dalej mogę pójść, także śmigam po labiryntach  :(

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #702 dnia: Lipca 06, 2015, 12:24:15 pm »
Powoli przemieszczam się do przodu.. Utknąłem na elektrycznym bossie i zacząłem przechodzić lochy, żeby trochę się dokoksić postać. Znacie na niego jakiś skuteczny sposób?
I pytanie bonusowe. Dotarłem do lokacji, gdzie bossem były znikające wiedźmy. które wskrzeszają potwory. Dalej są tylko drzwi i zejście do pokoju z jakąś pierdołą do zebrania. Wierzyć mi się nie chce, że nic więcej nie ma w tej lokacji.
Wygląd budynku z zewnątrz sugeruje, że zwiedziłem samą piwnicę, ale nie widzę innego przejścia. Jakaś oczywistość mi umknęła..?
Lol, możliwość używania run to pierdoła?

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #703 dnia: Lipca 06, 2015, 12:25:06 pm »
Teraz pora na Amelię w katedrze. Jeżeli ja załatwiłeś to masz hasło do drzwi prowadzących do lasu. Znajdują sie w rejonie katedralnym. Ten okrągły płac który można otworzyć kluczem od vendora za 10k.  Stamtąd można się do nich dostać.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #704 dnia: Lipca 06, 2015, 13:25:45 pm »
Lol, możliwość używania run to pierdoła?
A, to stąd mam możliwość używania run.. W takim razie spoko, przydatny przedmiot tam leżał  :P

Teraz pora na Amelię w katedrze. Jeżeli ja załatwiłeś to masz hasło do drzwi prowadzących do lasu. Znajdują sie w rejonie katedralnym. Ten okrągły płac który można otworzyć kluczem od vendora za 10k.  Stamtąd można się do nich dostać.
!  Zapomiałem o tych zamkniętych drzwiach z hasłem. Dzięki!  :dance:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #705 dnia: Lipca 06, 2015, 14:09:32 pm »
Paczyk będzie, szkoda że nic w kwestii "jąkania się animacji" i "tęczy". ;/

Cytuj
Thank you for playing Bloodborne.
The server will undergo maintenance at the date and time below.
During this time, Online Mode will be unavailable.
We apologise in advance for any inconvenience caused.

07/13/2015:
02:00 - 07:00 (EDT)
01:00 - 06:00 (CDT)
00:00 - 05:00 (MDT)
06:00 - 11:00 (GMT)

07/12/2015:
23:00 - 04:00 (PDT)

Update 1.05 will be released right after the server maintenance.
The details on the update are as follows.

-If a player uses the Beckoning Bell or Small Resonant Bell while using a password, it will be clearly indicated that a password is in use.
-If the level difference between the host and the guest when matched using a password is large, the guest's stats will be adjusted to match the host's.
-Other bug fixes and matching improvements.

We will continue to make improvements to better the play experience.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #706 dnia: Lipca 06, 2015, 14:36:26 pm »

Lol, możliwość używania run to pierdoła?
A, to stąd mam możliwość używania run.. W takim razie spoko, przydatny przedmiot tam leżał  :P

Teraz pora na Amelię w katedrze. Jeżeli ja załatwiłeś to masz hasło do drzwi prowadzących do lasu. Znajdują sie w rejonie katedralnym. Ten okrągły płac który można otworzyć kluczem od vendora za 10k.  Stamtąd można się do nich dostać.
!  Zapomiałem o tych zamkniętych drzwiach z hasłem. Dzięki!  :dance:
Powodzenia w lesie ;-)

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #707 dnia: Lipca 06, 2015, 23:55:23 pm »
Paczyk będzie, szkoda że nic w kwestii "jąkania się animacji" i "tęczy". ;/

Czym jest 'tęcza' ?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #708 dnia: Lipca 07, 2015, 07:56:38 am »
Czym jest 'tęcza' ?


Wczoraj ubiłem elektrycznego bossa i okazało się, że pilnował
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
  :(
Zauważyłem, że dobrą taktyką na większość bossów jest wyprzedzenie ich ataku przez podbiegnięcie blisko i rollowanie się za ich plecy. Wtedy kończą swoją serię ciosów i można ich łatwo podrapać po plecach  :)

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #709 dnia: Lipca 07, 2015, 14:40:48 pm »
Ja kończę powoli labirynty, platyna już niedługo :))) I siedzę aktualnie na NG+5 :D

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #710 dnia: Lipca 07, 2015, 17:27:43 pm »
Wczoraj ubiłem elektrycznego bossa i okazało się, że pilnował

Jest to przydatne jeśli chcesz dostać się do Djura od drugiej strony i z nim pogadać (nie będzie widział jak wchodzisz, plus nie możesz chyba zabić żadnych bestii).

Ja zastrzeżeń do aberracji nie mam, najbardziej widać ją na screenach. W samej grze głównie objawia się rozmyciem obrazu bliżej krawędzi. Mi to pasuje do całego stylu wizualnego gry. Ja bym się tego nie pozbywał (ewentualnie nieco zmniejszył odległości między poszczególnymi kanałami).

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #711 dnia: Lipca 08, 2015, 11:15:57 am »
Zamiast tego mogli dać lepsze AA i ziarno.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #712 dnia: Lipca 08, 2015, 18:50:25 pm »
Czym jest 'tęcza' ?


Wczoraj ubiłem elektrycznego bossa i okazało się, że pilnował
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
  :(
Zauważyłem, że dobrą taktyką na większość bossów jest wyprzedzenie ich ataku przez podbiegnięcie blisko i rollowanie się za ich plecy. Wtedy kończą swoją serię ciosów i można ich łatwo podrapać po plecach  :)

Ja tak ubiłem najcięższego bossa w grze, bestię z lochów. Podobnie padła Bestia Kleryka, raz, może dwa mnie podrapał, a tak biłem, aż padł. Ogólnie sporo bossów da się ubić bez straty punktu zycia, przy minimalnym nakładzie pracy - jak ktoś nie lubi wyzwań.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #713 dnia: Lipca 08, 2015, 19:14:47 pm »
Zamiast tego mogli dać lepsze AA i ziarno.
Fajnie, przynajmniej wiem, że nie ma ziarna :).
Z pierwszym bravizja sobie poradzi.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #714 dnia: Lipca 09, 2015, 11:11:44 am »
Szarp tez.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #715 dnia: Lipca 15, 2015, 09:34:03 am »


Szampan wystrzelił przedwcześnie  :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #716 dnia: Lipca 16, 2015, 13:10:49 pm »
Raikoh? To on nie gra już na swoim ukochanym Alienware?

Generalnie to szkoda, że nie mam pada, bo bym kupił i chętnie w końcu zagrał.
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2015, 13:13:39 pm wysłana przez andryush »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #717 dnia: Lipca 26, 2015, 15:24:49 pm »


Cytuj
These cupcakes were ordered by Sony for a recent party they threw to industry professionals.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #718 dnia: Lipca 27, 2015, 08:23:20 am »
Powinny być bardziej krwiste ;). Tak czy siak jadłbym :D.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #719 dnia: Sierpnia 31, 2015, 10:34:57 am »
Skończyłem w końcu gierę  :grin:

Bloodborne jest świetny, ale ma kilka poważnych wad.
Po pierwsze brak jakichkolwiek wskazówek odnośnie tego co w danym momencie trzeba zrobić, gdzie pójść.
Raz musiałem skorzystać z jutuba, i okazało się że żeby pchnąć wszystko do przodu trzeba było przejść przez niewidoczną na pierwszy rzut oka dziurę w płocie, 3 lokacje wcześniej  :roll:
Poziom trudności to jedna rzecz, i fajnie że jest trudno, ale brak info o postępach i celach jest irytujący i nie powinien być traktowany jako plus.
Wystarczyłoby jakiekolwiek info w menu, nawet głupie "szukaj w starym jahren", ale nie, domyśl się że musisz wrócić do starszych lokacji, bo gdzieś tam się coś odblokowało.

Drugi zarzut jaki mam, jest fabuła. Tak fatalnie poprowadzonej narracji dawno nie widziałem. Nie wiadomo o co chodzi, nie wiadomo kogo zabijasz i po co. Postacie są źle zaprezentowane. Jedynie z opisów przedmiotów i broni, oraz w dodatkowych dialogach z napotkanymi postaciami, można się czegokolwiek dowiedzieć o świecie gry. Liczyłem na ciekawszą historię w bloodborne, a jest płytko i nudno. Przeczytałem wszystko co napotkałem na swojej drodze, wszystkie opisy i dialogi na jakie natrafiłem. I uważam, że historia w tej grze jest bardzo przeciętna.

Gdzieś tak od połowy gry zaczyna się też robić nudno jeśli chodzi o przeciwników i system walki. Zmiana broni byłaby mile widziana, ale nie można tego zrobić bo to oznaczałoby upgrade nowej broni od zera. Materiały potrzebne do pełnego upgradeu są tak rzadkie, że nie da się mieć więcej niż 2 broni na pełnym wypasie. Przeciwnicy to ten sam schemat przez całą grę i od połowy już żaden nie zaskakuje swoimi atakami.

No, to by było na tyle odnośnie minusów. Plusy wszyscy znają i koniec końców jest to świetna produkcja. Ale w życiu bym jej nie dał 10/10, właśnie przez wspomniane wyżej rzeczy.
Sequel albo dlc chętnie ogram, bo giera mi się podoba, ale do ideału jej daleko. Design i system walki to największe atuty bloodborne.
Nie mój mesjasz  ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 31, 2015, 10:38:33 am wysłana przez Madman »