Autor Wątek: Bloodborne  (Przeczytany 217219 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #600 dnia: Kwietnia 14, 2015, 16:31:39 pm »
Ponad milion Krwistych na świecie

Cytuj
Ogólnoświatowa sprzedaż rpg akcji Bloodborne przekroczyła 5 kwietnia milion sprzedanych kopii, donosi Sony. Pod uwagę są brane wersje zarówno płytowe jak i cyfrowe.

Premiera miała miejsce 24 marca.

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 14, 2015, 16:34:23 pm wysłana przez Juras »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #601 dnia: Kwietnia 14, 2015, 16:46:00 pm »
Świetnie, liczę na dalszą współpracę Sony i From Software :). Dobrze, że wyciągnęli wnioski po tym jak olali DS.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #602 dnia: Kwietnia 14, 2015, 17:11:19 pm »
A ja w takim razie poproszę zaraz jakieś DLC :)

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #603 dnia: Kwietnia 15, 2015, 22:06:18 pm »
A ja w takim razie poproszę zaraz jakieś DLC :)

Wpis

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #604 dnia: Kwietnia 16, 2015, 13:43:57 pm »
Jak w mieście (początek gry)opuściłem dialog z Eileen i resztą (obecnie walczę z Bestią Żądna Krwi, ale bije mnie okrutnie), to jest przy tym przejściu szansa na platynę, czy będzie trzeba szykować się na NG+.  :mad:


bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #605 dnia: Kwietnia 16, 2015, 14:21:57 pm »
Z tego co pamietam to po pokonaniu Roma Pająka będziesz  mógł ja spotkać w katedrze (tam gdzie była boss Amelia). Od razu sie na ciebie rzuci i jest całkiem mocna. Chyba najtrudniejszy hunter z jakim walczyłem. Ale dasz radę i broń do platynki wpadnie;-)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #606 dnia: Kwietnia 16, 2015, 14:27:50 pm »
Czytałem, że na dzień dobry można ją zaatakować, ale mocarna podobno. Dwóch łowców spotkałem w mieście - jeden strzelał z działka. Nie szło tego ubić (jak Doriana w DS), a oni mieli mnie na raz-dwa combo, zatem chyba ją zostawię póki co. Ale podobno odznaka z nią jest najcięższa (łatwo przeoczyć, bardzo). :big-grin-sweat:

Bedzie się trzeba do Alfreda wybrać.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #607 dnia: Kwietnia 16, 2015, 14:35:34 pm »
Jak byłem jeszcze słaby to tego huntera z działem pokonałem fartem bo wykonując atak spieprzył się z wieży. Inaczej byłbym trupem bo ledwo mu 1/4 paska zdjąłem. A bestia jest przesrana. Pamiętaj żeby w pierwszej fazie korzystać z ogłuszenia spluwą. A w drugiej to czyste szaleństwo. Ma ten jeden atak powalający = 100% KO. Ale można ją wyczuć i najlepiej sie sprawdza średni dystans na nią. Lepiej nie uciekać za daleko.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #608 dnia: Kwietnia 16, 2015, 15:31:06 pm »
Jak walczyłem z Bestią Kleryka, starałem się być za nią, ciągle biłem, może dwukrotnie mnie uderzyła. Ojczulek natomiast miał problem jak pomiędzy Nami stał nagrobek i drzewa - przytrzymane R Dwa tłukło go okrutnie, a on niczym nie potrafił mi dopiec. Problem był, gdy zamieniał się w bestię, ale przywołałem jednego gracza i jakoś poszło.

Yharnam Sunrise, Honoring Wishes, Childhood's Beginning , Hunter's Essence można pominąć, trzeba się pilnować  :>

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #609 dnia: Kwietnia 16, 2015, 17:25:01 pm »
Jak byłem jeszcze słaby to tego huntera z działem pokonałem fartem bo wykonując atak spieprzył się z wieży

Jest podobno kilka sposobów na to aby spadł.

Problem był, gdy zamieniał się w bestię, ale przywołałem jednego gracza i jakoś poszło.

W trzeciej fazie także można go przyblokować pomiędzy drzewami. Dla mnie jednak skuteczne było combo - Music box zaraz po przemianie i stunowanie go pistoletem (bardzo łatwo wchodzi, "strzelbą" było trudniej ze względu na timing).

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #610 dnia: Kwietnia 16, 2015, 18:02:42 pm »
Też go zrzuciłem inaczej nie było opcji go ubić. Raczej fart, niż zamierzona strategia.

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 16, 2015, 18:08:28 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #611 dnia: Kwietnia 18, 2015, 15:00:28 pm »
Dla mnie Eileen w Archikatedrze, była właśnie chyba jednym z prostszych Hunterów  :roll:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #612 dnia: Kwietnia 20, 2015, 10:44:36 am »
Przeciwnicy biją okrutnie  :> Gdy byłem w więzieniu, były tam takie święte mikołaje z workiem na plecach, które gdy sprzedały mi but ala  traciłem cała energię.  :big-grin-sweat:

MAŁO TEGO, śmierć powodowała odrodzenie się tam, a nie w śnie tropiciela  :angel:

Ubaw po pachy.  :)

Aktualnie ubiłem ledwo co Amelie, Bestię oraz Wiedźmę (te chude, wysokie pokraki w Zakazanym Lesie, to mistrzostwo, a wieśniaczki....klimat ala RE4). Teraz wg road map mam porozmawiać z Arianna, ale wcześniej chce zdobyć dzban Cainhurst. Niestety już kilka dni nie włączałem PS4, a w międzyczasie doszły do kolekcji DmC i MK X  :puppy-eyes:

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #613 dnia: Kwietnia 20, 2015, 13:27:34 pm »
Sylvan taka mała podpowiedź co do więzienia.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #614 dnia: Kwietnia 20, 2015, 16:16:00 pm »
Leci plus. Tak, spotkałem ją. Tak, miała nawiązać dialog, ale ciągle szlochała pomimo usilnych prób. Za kilka godzin tam wrócę - póki co zbyt łatwo mnie leją.

Co do statystyk, jak je rozwijałeś i jaki poziom osiągnąłeś,  :roll: Ja póki co wzmacniam witalność, siłę i wytrzymałość (ta ostatnia, wiadomo jakie znaczenie ma od pierwszych dusz).
Ciekawi mnie tylko "umiejętność". Prawdopodobnie będzie trzeba ją ulepszyć dla broni + dziesięc, ale nie mam pewności. Zabarwienie krwi i tajemny póki co pomijam.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #615 dnia: Kwietnia 20, 2015, 16:36:25 pm »
Ulepszałem tak jak podałeś mniej więcej. Miałem siłę i umiejętność na pewno po 50. Dopiero na końcu wbiłem tajemny do +15 żeby się nieco czarami pobawić. Ogólnie to w gierce jest hard cap. Powyżej 50 poziomu danej statystyki przyrosty są minimalne. A level jak przestałem grać miałem chyba 175.

Zresztą odpalę wieczorem to sprawdzę dokładnie bo już nie pamiętam :)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 20, 2015, 16:38:34 pm wysłana przez bojawiem »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #616 dnia: Kwietnia 20, 2015, 19:20:24 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #617 dnia: Kwietnia 23, 2015, 09:48:10 am »
Tak sobie wolno gram w Bloodborne'a i coraz mocniej pobrzmiewa we mnie myśl - ja już swoją grę roku dostałem. Po czym przypominam sobie, że jest dopiero kwiecień, we wrześniu premierę ma MGS (cholera, przecież cała seria jest dla mnie numerem jeden), a jednak wydaje mi się, iż nic tego nie przebije. Aż przypominam sobie ubiegły rok i podobny okres kiedy przechodziłem pierwsze DkS, a zaraz potem dwójeczkę :puppy-eyes:

W przypadku Bloodborne cieszy mnie bardzo fakt, iż to nie jest już tylko świetna strona artystyczna i słaba techniczna (jak w przypadku poprzednich produkcji), ale tym razem wszystko jest na równi (wciąż z pewną przewagą tej pierwszej ;), ale nie ma już takiego rozstrzału). Wchodząc do Hemwick byłem pozamiatany. Jaki ta miejscówka ma klimat i jak przy tym bajecznie wygląda. Tak mniej więcej chciałbym, żeby wyglądała część miejscówek w nowym Wieśku.

EDIT: Jest nowy patch i podobno loadingi będą teraz o 5-15 sekund krótsze.

http://www.jp.playstation.com/op/bloodborne/news/2015/04/103.html
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2015, 11:57:40 am wysłana przez Zielarz »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #618 dnia: Kwietnia 23, 2015, 14:03:43 pm »
Są krótsze, ale trasa Sen > Lampa nadal długo, Sen > Rewir Katedralny jakieś 33 sec, ale przebudzenie przy lampie po śmierci w Rewirze to tylko 15. Lampa > Sen 11 sec. Sen > Byrgenwerth 19 sec, przebudzenie 14. Do tego zamiast loga gry są około 5 sek wstawki z opisem przedmiotów:



Nie klatkuje mi przy przejściu przez mgłę do pająka, ale to muszę kilka razy stestować.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2015, 14:09:01 pm wysłana przez Juras »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #619 dnia: Kwietnia 23, 2015, 14:10:20 pm »
Język polski w gierce jest na zasadzie polskiego menu w konsoli czy wybiera się w opcjach?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #620 dnia: Kwietnia 23, 2015, 14:14:48 pm »
Język polski w gierce jest na zasadzie polskiego menu w konsoli czy wybiera się w opcjach?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #621 dnia: Maja 04, 2015, 12:46:52 pm »
Info odnośnie statów szefów, wartości gemów i parę innych: >>>>

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #622 dnia: Maja 13, 2015, 15:58:58 pm »
pograłem trochę i jest moc. na razie ubiłem dwóch bossów i dotarłem do starego yharnam, tam ogarnąłem sobie tego strzelca z dupy. gram bez solucji i na początku miałem niezłego wkurwa, jak szukając enpeca do levellowania straciłem ponad 10k dusz :/
w ogóle zauważyłem, że po mega trudnym początku, gierka jakby spuściła z tonu. może po prostu przestawiłem się na tryb "brak tarczy" i jakoś ogarniam. sam system jest turbo okej, idealny pomysł z wywaleniem osłonki, dodaniem giwerek do stuna i dodatkowego trybu broni głównej. można fajnie mieszać kombosy. od siebie ograniczyłbym tylko ilość fiolek z krwią, bo przy 20 sztukach i astronomicznym drop rate jest za mało from software, za dużo casual. dalej grafa, no jest. czasami nawet bardzo ładna, ale mesjaszem bym tego w życiu nie nazwał. brak cienia od pochodni, raczej słabe oświetlenie, zjebane shadery/tekstury (np. przy pochodni "nasypy na ziemi" w starym yharnam wyglądają jak jakieś puste elementy) do tego spadki animacji, targanie trupami przez pół poziomu i koszmarne przenikanie elementów (płaszcz w windzie :lol:). podsumowując oprawę, jest to poziom from software, do którego chyba większość już się przyzwyczaiła. 
najlepsze na koniec. KLIMAT, ja je**e, wszystko czego brakowało w ds2 powraca ze zdwojoną siłą. ciężko powiedzieć dokładnie co to. może wspaniały design, artyzm oprawy, może doświadczenie eksploracji, beznadziei, koszmaru oraz satysfakcji z pokonanych wrogów. a może odpowiednia ich kombinacja, nie wiem sam. jasnym natomiast jest, że na już na chwilę obecną bloodborne > dark souls >>>> dark souls 2.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #623 dnia: Maja 13, 2015, 16:38:39 pm »
Fiolki wypadają tak czesto tylko na początku. Potem ich brakuje zwłaszcza po kilku nieudanych próbach na bossie. I trzeba farmić. Akurat lepiej jest to rozwiązane w dark souls gdzie odpoczywając przy ognisku odnawiamy sobie potiony.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #624 dnia: Maja 13, 2015, 17:07:42 pm »
dalej grafa, no jest. czasami nawet bardzo ładna, ale mesjaszem bym tego w życiu nie nazwał. brak cienia od pochodni, raczej słabe oświetlenie, zjebane shadery/tekstury (np. przy pochodni "nasypy na ziemi" w starym yharnam wyglądają jak jakieś puste elementy) do tego spadki animacji, targanie trupami przez pół poziomu i koszmarne przenikanie elementów (płaszcz w windzie :lol:). podsumowując oprawę, jest to poziom from software, do którego chyba większość już się przyzwyczaiła. 
Czy to jest prowokacja wymierzona w moim kierunku czy na serio?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #625 dnia: Maja 13, 2015, 19:51:18 pm »
nie wiem czy czujesz się sprowokowany, ja po prostu opisałem jak jest. cienie od pochodni były w dark souls 2 na ps360, na ps4 brak. postać jest albo oświetlona całkowicie, albo wcale. niektóre shadery (np. te ze starego yharnam) "prześwitują" w świetle pochodni. w tej samej lokacji miałem wyraźne dropy w fpsach (bez porównania do blighttown, ale są). no a drag doll i przenikanie odzienia to kopiuj/wklej z serii souls. mogę powklejać screeny/filmiki, tylko po co?
nie zmienia to oczywiście faktu, że artyzm klimatem zabija, a sama gierka ociera się o perfekcję we wszystkich pozostałych elementach.
po prostu technicznie to stare, dobre from software.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #626 dnia: Maja 13, 2015, 20:30:01 pm »
nie wiem czy czujesz się sprowokowany, ja po prostu opisałem jak jest. cienie od pochodni były w dark souls 2 na ps360, na ps4 brak. postać jest albo oświetlona całkowicie, albo wcale. niektóre shadery (np. te ze starego yharnam) "prześwitują" w świetle pochodni. w tej samej lokacji miałem wyraźne dropy w fpsach (bez porównania do blighttown, ale są). no a drag doll i przenikanie odzienia to kopiuj/wklej z serii souls. mogę powklejać screeny/filmiki, tylko po co?
nie zmienia to oczywiście faktu, że artyzm klimatem zabija, a sama gierka ociera się o perfekcję we wszystkich pozostałych elementach.
po prostu technicznie to stare, dobre from software.

Cytuj
podsumowując oprawę, jest to poziom from software, do którego chyba większość już się przyzwyczaiła.

O oświetleniu pisałem dawno temu to tu nie ma co dyskutować, mogli zostawić przynajmniej cień postaci od pochodni, zresztą nawet takie benczmarki graficzne z paskami mają to w niektórych miejscach na podobnym poziomie. Przenikanie światła, dłuższą chwilę się zastanawiałem o co chodzi, cegły na kolumnach, nie zwróciłem na to uwagi tutaj ani w innych grach więc nie wiem jak się do tego odnieść. Rag doll jest prosto z Demonów i to raczej jest celowe zagranie, "bo się na forach tym jarali". A przenikanie odzienia? Przenika bo ma co przenikać. Podaj przykład gry w której tak nie jest. Bo o ile w interakcję z podłożem w niektórych płaszcze/pelerynki wchodziły, tak w windzie byłby ten sam poziom.
I to nie jest poziom ich poprzednich gier, przypomnij sobie puste, kamienne i proste pomieszczenia z poprzednich części. Przejdź BB i znajdź podobne. Przyjrzyj się z bliska detalom na szmatach, ile z nich jest animowane a nie sztywny krochmal, i na broniach, na elementach otoczenia (oczywiście są też słabo wykonane), na wykonanie przeciwników (wydaje mi się, że wilkołaki są lepiej zrobione niż w The Order).
Spadki FPS, czasami przytnie, czasami zwalnia, ale od kiedy zagrałem w Diablo 3 na czterech na PS4 i przy 2.5D z grafiką 2005 i oświetleniem z ery PSX doliczyłem się 25 fps to mnie to w BB nie boli.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #627 dnia: Maja 13, 2015, 20:49:41 pm »
chyba się nie zrozumieliśmy. napisałem, że grafika czasami jest "bardzo ładna", a domyślam się, że czeka na mnie więcej dobrego. ja po prostu nie nazwałbym tego mesjaszem pod tym względem. i tak, masz rację, oprawa jest duuuużo lepsza od poprzednich gierek (wspomniane bogate otoczenie i ekstra detale), no ale ps4 jest też duuużo mocniejsze od poprzedniczki i tutaj nie ma się co dziwić. 
zresztą kij z tą grafą, dla mnie solidne 8/10 za ten aspekt.

acha, zapomniałem wspomnieć, że mega widzi mi się transformacja bosów podczas potyczki, przynajmniej tego sławnego piłkarza, bo bestia kleryka pękła na szybko za drugim podejściem (2na1).

acha2, co to jest ten "wgląd" i jak to działa? coś jak humanity, tyle że nie traci się po śmierci? stackuje się to jakoś?

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #628 dnia: Maja 13, 2015, 21:06:05 pm »
Po ograniu remastera Dark Souls 2 stwierdzam że graficznie przy Bloodborne wyglada jak upośledzony brat bliźniak:-).

A wgląd to taka waluta. Mając 10 w snie tropiciela pojawi ci sie w jednym naczyniu przy domku sklep. Mozna tam kupic armor sety (np tego huntera z wieży z działem) i inne rzeczy. Poza tym im wiecej masz wglądu tym przeciwnicy sa trudniejsi, mają nowe ataki itd. I jeszcze pewne rzeczy na planszach beda widoczne tylko jak będziesz miał odpowiednio duzo wglądu. Max można mieć 99, więc warto go wydawać żeby nie marnować.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #629 dnia: Maja 14, 2015, 10:18:52 am »
no a drag doll i przenikanie odzienia to kopiuj/wklej z serii souls

Rag doll z założenia tak działa, w końcu sama nazwa na to wskazuje - szmaciana lalka. Pomimo faktu, że wygląda mało realistycznie to wiele gier tego używa i z reguły powoduje te same problemy. Ja z tym problemu nie mam, raczej śmieję się z tego (tak jak możliwość katapultowania zwłok w DkS). Z drugiej strony rozumiem, iż może to komuś przeszkadzać.

Przenikanie ubranek jest całkiem nieźle zrobione w BB. Szczególnie tam, gdzie mogą być z tym największe problemy, czyli przy płaszczach, bo te są na fizyce (czymś podobnym do flex'a PhysX). To jest coś nad czym wciąż ciężko zapanować (wiem, bo akurat sami to testujemy i na razie są z tym duże problemy i ograniczenia). Nawet w The Order gdzie przywiązywali do tego sporą uwagę nie wyszło świetnie.

Ja to widzę tak - BB to największe osiągnięcie graficzne FS na tę chwilę. Jest to ich najładniejsza i chyba najbardziej dopracowana wizualnie gra. Mało tego, jako ogół uważam BB za jedną z ładniejszych gier (choć do czołówki sporo brakuje). Jak przystało jednak na produkcję FS, ma też spore niedociągnięcia, szczególnie czysto techniczne. Oświetlenie (przede wszystkim dynamicznych obiektów, ale z tym wciąż często się borykamy; szkoda, że wypalone oświetlenie jest czasem niespójne), cienie (czasem ich nie ma, czasem są, ale ledwo widoczne), framerate (jest lepiej, ale FS chyba zawsze będzie pod tym względem odstawał). Zawsze można jeszcze napisać, że shadery mogą być lepsze, PBR by się przydał (choć tu już trochę korzystają z podobnych rozwiązań, najprawdopodobniej już nad tym dłubią), postacie mogą wyglądać lepiej, tak samo assety, tekstury, a także wycięty post process. Pomimo tego wszystkiego, gra poprzez design (mocna strona DS, DkS, BB i trochę mniej DkS2, ale to już nie ten sam team robił), przywiązanie do szczegółów i ogólny odbiór grafiki naprawdę robi. Jest spójna, kolosalnie tworzy atmosferę i ma znaczenie fabularne. Tutaj mało co jest przypadkowe i za to mam ogromny szacunek i podziw dla FS.

To co mi się bardzo podoba to jak wiele detalu zrobiono na geometrii. Jak te wszystkie nierówne cegły, zdobienia na podłogach, pięknie podkręcają wartość strony wizualnej oraz autentyczność świata - i wszystko tanim kosztem.

wydaje mi się, że wilkołaki są lepiej zrobione niż w The Order

Mi się wydaje, że jednak nie ;).

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #630 dnia: Maja 14, 2015, 19:16:38 pm »
Pomijając kunszt wizualny:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/NlQcKBUcgmA?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


 
Cytuj
Maledictus
Donum libas
Inficimur
Maledictus bestia

Maledictus
Pater do si donas.
Inficimur
Argentum aquae in tenebris.

Mater sanguine
Redemptio risa se
Exciet exciet. Flebatur a salis.

Vale, vale,
Inficimur
In tenebris aquae.

Maledictus
Et argentum aquae.
Inficimur
Et argentum aquae.

Sanguine!
Sanguine!
Cytuj
(Cursed)
You pour out your gift.
We are tainted.
(Cursed by the beast)

(Cursed)
O Father I surrender, if you grant it.
We are tainted.
Silver in the shadows of the water.

O Mother from the blood,
Redemption, having been laughed at,
rouses itself, rouses itself. It is lamented by the waters(?) .

Farewell, farewell.
We are tainted
In the shadows of the water.

(Cursed)
And the silver of the water.
We are tainted.
And the silver of the water.

From the blood.
From the blood.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #631 dnia: Maja 15, 2015, 12:30:08 pm »
Bloodborne Sales Success Took Sony By Surprise

Cytuj
the boss of the UK branch of Sony Computer Entertainment, Fergal Gara admitted that the highly acclaimed PS4 exclusive Bloodborne, exceeded their expectations in terms of sales.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #632 dnia: Maja 17, 2015, 18:32:20 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #633 dnia: Maja 21, 2015, 08:30:09 am »



Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #634 dnia: Maja 21, 2015, 10:17:32 am »
Jeszcze więcej mesjasza. :angel:

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #635 dnia: Maja 21, 2015, 12:28:03 pm »
Robie wlasnie lochy z polowa zycia i musze przyznac ze to boli :lol: Nie moge sie doczekac dlc.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #636 dnia: Maja 21, 2015, 12:58:47 pm »
Tam tylko problemem jest główny boss Amydala, która najczęściej jednym szlagiem zabija.



Jeden z moich ulubionych przeciwników w grze, którego wrzask słyszymy już na samym początku gry w Yarham (gdy wchodzimy na pierwszą drabinę). Jego wycie jak zywo przypomina to, czym trwogę w sercu budziły stwory z kapitalnego 28dni mroku. Stwór ów do spotkania jest w lochach kielicha. Diablo szybki, a na głębszych warstwach potrafi jednym atakiem zabić.

Notabene bestiariusz w krwistych jest absolutnie fenomenalny.

http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Enemies

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #637 dnia: Maja 23, 2015, 22:58:07 pm »
Poprawka 1.04 (25.5.2015)

Cytuj
   
    Password matching can now be done regardless of level.
    Password matching can now be done even if registered to a different oath.
    Quicksilver bullets and blood vials can now be stored up to 600 (the previous limit was 99) in the storage in Hunter’s Dream.
    Weapons and hunter tools have been tweaked, it will be mostly buffs.
    A bug of the Rifle Spear has been fixed.
    A bug with Blood Gem Imprints has been fixed.
    Boss rewards in the Chalice Dungeons will be improved, they will now drop blood gems randomly.
    Chalice dungeons will now include Blood Stone Shards at Depth 1, Twin Blood Stone Shards at Depth 2, Twin Blood Stone Shards and Blood Stone Chunks at Depth 3, Blood Stone Chunks at Depth 4 and Blood Stone Chunks and Blood Rocks at Depth 5.
    Other bugs have been fixed.


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #638 dnia: Maja 25, 2015, 01:18:48 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/uj6f1Q5T994?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #639 dnia: Maja 26, 2015, 00:23:01 am »
Messiah <3