Autor Wątek: Battlefield: Hardline  (Przeczytany 23345 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #120 dnia: Lutego 04, 2015, 15:07:03 pm »
Ja ceniłem BC2 za wielkość mapek, które były idealnie skrojone do ilości graczy na konsolach. BF3 to krok w przód praktycznie pod każdym względem, tylko wielkość mapek to była porażka. BF4 na dzień dzisiejszy byłby świetną grą, tylko asysta przy celowaniu jest za duża.

No ale BF3 i 4 z założenia miały być pełnoprawnymi battlefieldami skupionymi na bitwach z rozmachem. Mapy są pod 64 graczy i w tej ilości się dobrze sprawują. Choć Bad Company 2 do 24 był po prostu idealnie zbalansowany. Nawet ilość pojazdów była idealna. Nie za dużo, nie za mało ;) Helikopter Szturmowy i Czołgi siały postrach, ale nie były dominujące na mapie :)

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #121 dnia: Lutego 04, 2015, 15:14:50 pm »
No ale BF3 i 4 z założenia miały być pełnoprawnymi battlefieldami skupionymi na bitwach z rozmachem. Mapy są pod 64 graczy i w tej ilości się dobrze sprawują.
No wiem. Na PC. Na konsolach wiało nudą. 
Cytuj
Nawet ilość pojazdów była idealna. Nie za dużo, nie za mało ;) Helikopter Szturmowy i Czołgi siały postrach, ale nie były dominujące na mapie :)
Moim zdaniem w BF4 jest idealnie. Piechota nie jest skazana na pożarcie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #122 dnia: Lutego 04, 2015, 15:16:26 pm »
No ale BF3 i 4 z założenia miały być pełnoprawnymi battlefieldami skupionymi na bitwach z rozmachem. Mapy są pod 64 graczy i w tej ilości się dobrze sprawują.
No wiem. Na PC. Na konsolach wiało nudą. 

No ja opchnąłem PS3 wersje i przeszedłem na PC :) Niebo a ziemia :) Nie mniej Bad Company 2 i tak było lepsze.

BF4 jest bardziej w kierunku Bad Company 2 (gram na PC), ale jakoś mnie do niego nie ciągnie. Wrażenie przekombinowania mam.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #123 dnia: Lutego 04, 2015, 15:53:58 pm »
Lepiej by pacza do BF4 z wyłączeniem aim assist na serwerach w końcu dali, bo celowanie rodem z GTA w multi to jakaś kpina jest.
:o
Ja ceniłem BC2 za wielkość mapek, które były idealnie skrojone do ilości graczy grających na konsolach. BF3 to krok w przód praktycznie pod każdym względem, tylko wielkość mapek to była porażka. BF4 na dzień dzisiejszy byłby świetną grą, tylko asysta przy celowaniu jest za duża. 
:o Swiat sie chyba kończy. Mam takie samo zdanie  :o

PS: Może pogramy dziś w bc2? Jinuś? Pinkuś? Dantuś?
W piątek sprzedaje ps3, wiec to ostatnia taka okazja  :cry:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #124 dnia: Lutego 04, 2015, 15:58:35 pm »
Może pogramy dziś w bc2?
Ja mogę wbić. Arica, Valdez, zawsze ready 8)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #125 dnia: Lutego 04, 2015, 15:59:35 pm »
Może pogramy dziś w bc2?
Ja mogę wbić. Arica, Valdez, zawsze ready 8)
VIETNAM kur**!

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #126 dnia: Lutego 04, 2015, 16:02:50 pm »
Lepiej by pacza do BF4 z wyłączeniem aim assist na serwerach w końcu dali, bo celowanie rodem z GTA w multi to jakaś kpina jest.
:o
Nie wiedziałeś?

Co do wspólnej gry w BC2 to dawno już je sprzedałem.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #127 dnia: Lutego 04, 2015, 16:03:16 pm »
Może pogramy dziś w bc2?
Ja mogę wbić. Arica, Valdez, zawsze ready 8)
VIETNAM kur**!
Wietnam tak bardzo zajebisty!

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #128 dnia: Lutego 04, 2015, 16:07:13 pm »
Lepiej by pacza do BF4 z wyłączeniem aim assist na serwerach w końcu dali, bo celowanie rodem z GTA w multi to jakaś kpina jest.
:o
Nie wiedziałeś?

Co do wspólnej gry w BC2 to dawno już je sprzedałem.
Nie wiedziałem, ze masz takie zdanie. Myślałem, ze nie wiesz nawet jak włączyć aim assist.
Jino pamietasz? "a jak to sie włacza?" kto to mówił?

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #129 dnia: Lutego 04, 2015, 16:10:36 pm »
Lepiej by pacza do BF4 z wyłączeniem aim assist na serwerach w końcu dali, bo celowanie rodem z GTA w multi to jakaś kpina jest.
:o
Nie wiedziałeś?

Co do wspólnej gry w BC2 to dawno już je sprzedałem.
Nie wiedziałem, ze masz takie zdanie. Myślałem, ze nie wiesz nawet jak włączyć aim assist.
Jino pamietasz? "a jak to sie włacza?" kto to mówił?
Już w BF3 krytykowałem asystę po którymś tam paczu. Nie wiem skąd takie zdziwienie u Ciebie. 

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #130 dnia: Lutego 04, 2015, 16:13:35 pm »
Bo nigdy sie z Tobą nie zgadzałem a teraz jako jeden z nielicznych masz takie samo zdanie jak ja.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #131 dnia: Lutego 06, 2015, 08:48:24 am »
Muszę napisać, że po dłuższym posiedzeniu grafa na ps3 nie kłuje już tak w oczy. Kwestia przyzwyczajenia, ale też należy oddać prawdę, że wcześniej wrzucona mapka z "Meksykiem" jest chyba najgorzej wykonaną z całej bety i taki też jej charakter, że ma wypłowiałe, wpadające w sepię kolory, nie jest bogata w szczegóły, pozornie niewiele się dzieje.

Mapy Downtown (w trybie Haywire) i Bank są już ciekawsze, zaryzykowałbym stwierdzenie, że w wykonaniu jak na typowe multi mają swoje momenty (pasaż w Downtown, wnętrze banku), choć należy brać poprawkę na to, że nie miałem okazji przyzwyczaić się do oprawy takiego K:SF (grałem krótko) i moje wymagania w tej materii nie są górnolotne.

Ogólnie rzecz biorąc w trybie przejmowania pojazdów (wariacja Conquest) najwięcej się dzieje i można najwięcej ugrać siejąc ołów z randomami (poruszając się przejętym samochodem cały mecz jesteśmy w stanie urobić punktowo przynajmniej pierwszą trójkę). W tym trybie prawie każdy biega mechanikiem, bo ten naparza z granatnika, co niestety po czasie zaczyna drażnić, jak zamykanie w bazie w multi KZ2 przez "kozaków" z rpg, ale też nie ma się co dziwić, bo tak najłatwiej i najszybciej zatrzymać transport.

Czasem można poczuć klimat: wsiadam do policyjnego sedana, ciśniemy we czterech, dwóch wychylonych przez tylne okna, pasażer na przednim siedzeniu naparza z karabinu przez przednią szybę, na pełnej piździe koguty i muza z radia nawala, wysiadka przy docelowym wozie, krótka wymiana ognia z przeciwnikami, przejęcie, ucieczka, otwieramy tylne drzwi vana i walimy ołowiem w lawirujący na ogonie pojazd przeciwników, mechanik na bieżąco "naprawia" auto, ktoś ściąga z karabinu naszego kierowcę, walimy w słup, przesiadka na miejsce kierowcy, w tym momencie granatnik w dupę, auto się pali, wszyscy wysiadają, następuje kolejna wymiana ognia, w międzyczasie jeszcze uruchamia się skrypt powodujący zawalenie żurawia i uszkodzenie mostu. Jest też miłe naparzanie ze śmigłowca w cysternę (na pustynnej mapce). Model jazdy samochodów jest naiwnie prosty, bez kitu poziom słabych arcade na psx. Ma się poruszać i tyle. W trybie Heist też momentami można poczuć się, jak w "Heat", np. podczas strzelaniny na ulicy z gliniarzami po przejęciu kasy z sejfu.

Dodam jeszcze, że na tych dwóch mapach nie wyobrażam sobie chaosu, jaki musi być na current-genach, gdyż już przy wersji na ps3 przy pełnym lobby wydaje się momentami tłoczno podczas rozgrywki, a graczy na past-genach docelowo mniej.
« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2015, 08:51:27 am wysłana przez Kert »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #132 dnia: Lutego 06, 2015, 10:27:18 am »
Przy tej okazji jeszcze pytanie: na jakiej czułości gałek gracie w Battlefielda (wartość procentowa w ustawieniach gry)? Ogólnie, niekoniecznie Hardline.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #133 dnia: Lutego 06, 2015, 11:11:45 am »
Jak mi się beta instalowała to zmieniłem na 50%. W BF4 po większej wczuwie zwiększyłem chyba nawet do 60%. Musiałbym zobaczyć. Oczywiście aim assist na OFF.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #134 dnia: Lutego 06, 2015, 11:21:04 am »
Mam ustawione na 70% i nadal mam wrażenie, że "pływa", a gałki za późno reagują. Chyba, że to input lag (:troll:).

Nie no, wymiataczem żadnym nie jestem, ot z ciekawości pytałem, bo jakoś nigdy nie wiem, jak ustawić, żeby było dobrze (fajnie to było wyważone w Killzone, bo postać "ma ciężar" i gały sprawdzały się elegancko) i zawsze się wkur**am, jak wywalę cały magazynek w typa, a ten mi jednym strzałem zdmuchuje postać. ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #135 dnia: Lutego 06, 2015, 11:31:43 am »
zawsze się wkur**am, jak wywalę cały magazynek w typa, a ten mi jednym strzałem zdmuchuje postać.
Witaj w klubie przeciwników aim assist ;) Ale oczywiście są i masterzy, którzy na manualu walą heady na zawołanie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #136 dnia: Lutego 06, 2015, 12:00:25 pm »
Są jakieś "kary" dla graczy używających aim assist (przykładowo mniejsza liczba punktów) i czy jest to gdzieś zaznaczone na liście, np. przy aliasie gracza, że używa tego udogodnienia?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #137 dnia: Lutego 06, 2015, 12:21:29 pm »
Są jakieś "kary" dla graczy używających aim assist (przykładowo mniejsza liczba punktów) i czy jest to gdzieś zaznaczone na liście, np. przy aliasie gracza, że używa tego udogodnienia?
Nie i nie. Fail, że w BF4 nie można wyłączyć aim assista na całym serwerze. Czyli grasz na Hardcore, starasz się zajebiście, a wpada banda z assistem i robi robotę.


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #138 dnia: Lutego 06, 2015, 12:29:55 pm »
Kliknąłem pierwsze losowe video i rzeczywiście, to jakiś kosmos.



Oczywiście kolejny rak w komentarzach, że pc wersja jest jedyną słuszną, bo nie ma opcji aim assist dostępnej dla głupich konsol, bez której na padzie nie da się sterować. YouTube dostarcza.
« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2015, 12:32:06 pm wysłana przez Kert »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #139 dnia: Lutego 06, 2015, 12:31:06 pm »
Faktycznie jest taki ostry aim assist w BF4? O kur**, muszę to w końcu kupić  :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #140 dnia: Lutego 06, 2015, 12:34:09 pm »
Faktycznie jest taki ostry aim assist w BF4?
Sam nigdy nie włączałem, więc nie wiem. Filmik zapodany przez Kerta jest sprzed 1,5 roku, więc może się coś zmieniło po obecnych paczach. Ale wątpię.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #141 dnia: Lutego 06, 2015, 12:46:29 pm »
Przy tej okazji jeszcze pytanie: na jakiej czułości gałek gracie w Battlefielda (wartość procentowa w ustawieniach gry)? Ogólnie, niekoniecznie Hardline.
zależy od bfa. Czym nowszy bf to mam szybciej, bf4 bodaj 80%. W tym hardline to już jak w cod sie gra.  :wall_bash:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #142 dnia: Lutego 06, 2015, 12:48:45 pm »
W tym hardline to już jak w cod sie gra. 
Gramy dzisiaj jaki bank czy odpuszczamy crapa? Bo będę miał wolny weekend 8)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #143 dnia: Lutego 06, 2015, 12:57:01 pm »
W tym hardline to już jak w cod sie gra. 
Gramy dzisiaj jaki bank czy odpuszczamy crapa? Bo będę miał wolny weekend 8)
Dziś oblewam zakup ps3 slim z dwoma padami i milionem gierek , wiec moze być cieżko.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #144 dnia: Lutego 06, 2015, 13:04:19 pm »
Chyba sprzedaż.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #145 dnia: Lutego 06, 2015, 13:25:04 pm »
Chyba sprzedaż.
gdyby była sprzedaż oblewana to byłoby to w moim domu.  :P

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #146 dnia: Lutego 06, 2015, 14:10:55 pm »
Ja dzis odpale tego laga. Wczoraj sie tak wkur*** bo strzelam w glowe a tu nic, i jeszcze mnie dostal skubaniec. I tak 5 razy pod rzad.. :-x
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #147 dnia: Lutego 06, 2015, 16:46:01 pm »
Czemu dawniej dało się grać w gry online z względnym lagiem a to co nowsze produkcje lagi mają na porządku dziennym.... jak dobrze trafisz to Ty jesteś względem gościa nieśmiertelny a jak na odwrót to masz przerąbane eh.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

el becetol

  • Gość
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #148 dnia: Lutego 06, 2015, 17:13:05 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #149 dnia: Lutego 06, 2015, 17:24:33 pm »
Trochę popłynęli. Tak chyba nawet Shalashaska nie potrafi  :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #150 dnia: Lutego 06, 2015, 17:33:19 pm »
Widziałem to dzisiaj. Takie przeładowania, pokazywanie fakersów do przeciwników... Dziwne toto.

el becetol

  • Gość
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #151 dnia: Lutego 06, 2015, 17:49:13 pm »






To jeszcze lepsze  :lol:



I od razu z Battlefronta animacja :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2015, 17:52:14 pm wysłana przez el becetol »

Mrocz

  • Gość
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #152 dnia: Lutego 06, 2015, 17:53:19 pm »
LOL? :D To tak regularnie widać takie przeładowania? :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #153 dnia: Lutego 06, 2015, 17:54:38 pm »
To easter eggi, raz na 10000 podobno sie trafi.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #154 dnia: Lutego 06, 2015, 18:27:10 pm »
No dobra, śmiechłem na pozostałe przeładowania :lol:

lupinator

  • Gość
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #155 dnia: Lutego 06, 2015, 19:08:12 pm »
Faktycznie jest taki ostry aim assist w BF4? O kur**, muszę to w końcu kupić  :D
W 900p kupisz Iras? : 00

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #156 dnia: Lutego 06, 2015, 19:14:00 pm »
Taka sytuacja Lupi.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #157 dnia: Lutego 06, 2015, 19:22:14 pm »
To dziwne. CoD: AW wygląda zjawiskowo na PS4, działa przy tym w fHD+60k/s.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #158 dnia: Lutego 06, 2015, 23:02:58 pm »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Battlefield: Hardline
« Odpowiedź #159 dnia: Lutego 07, 2015, 09:59:15 am »
:lol: