Autor Wątek: Mortal Kombat X  (Przeczytany 62279 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #360 dnia: Maja 18, 2015, 15:14:36 pm »
MAŁO TEGO, kupiłem tez brutality, których nie widać co, gdzie, jak, kiedy, stąd moje zniesmaczenie. Być może pacz to naprawi - nie zassałem jeszcze.

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #361 dnia: Maja 18, 2015, 15:16:36 pm »
Na czym grasz?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #362 dnia: Maja 18, 2015, 15:32:45 pm »
Dziwne rzeczy, ja już mam wszystko w krypcie wykupione i ani razu nie miałem takiego przypadku. Może faktycznie nie masz jakiegoś patcha zainstalowanego.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #363 dnia: Maja 21, 2015, 08:40:52 am »
Pograłem wczoraj Jasonem i to zdecydowanie najbardziej przegięta postać w grze.

Dokładnie:




Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #364 dnia: Maja 21, 2015, 10:36:27 am »
zajebisty bug  :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #365 dnia: Maja 21, 2015, 13:35:57 pm »
Trochę z tym nowym mortalem Ed przesadza, czerpiąc pełnymi garściami z tego jak capcom doiło SF4.

No dobrze, zawartość jest całkiem smaczna, ale jeszcze przed premierą była mowa o tych dodatkach, za które sobie życzą niemało. Łatwe fatale powinny być opcjonalne, ale po co, skoro można dodatkowe baksy zarobić. Boon tłituje, że łaskawie da graczom darmową skórkę w ten tydzień, za dwa tygodnie kolejną, a w międzyczasie wydaje zestawy po trzy wdzianka za 16zł. Tak właśnie jak krapkom lata temu przy okazji ulicznego wojownika.

Zobaczcie tylko ile na te dodatki należy wydac (odblokowania krypty nie wliczam). Taki płatny Dżejson raz na kwartał jeszcze przejdzie, ale tu co rusz za coś należy płacić, a przecież już twórca coś tam majaczy o klasycznych arenach, arenach, które są zapewne już dawno gotowe i tylko czekają na "wielka promocja, klasyczny las z dwójki za jedyne 40zł". I tak będzie.

Jasne, że każdy chce zarobić, ale lata temu tak bezczelnie nie kpiono z graczy. W leciwym VF4 każdy zawodnik miał po 4 stroje i ogrom dodatków, a teraz (w nowym SF będzie tak samo), mamy jedno wdzianie, inny wariant kolorystyczny (jak za czasów bijatyk dwa de z ery PSX), a za resztę każą sobie słono płacić. Takie dodatkowe areny i stroje powinni dodawać z wdzięczności dla graczy za darmo co jakiś czas by produkcję na topie utrzymać.

Jestem święcie przekonany, że niebawem wszystkie te Kabale, baraki i inne Smoki i Cyraksy zawitają w MK X.

Gra jest śliczna, gra się przyjemnie, ale z miejsca widać, że czegoś tu brakuje, coś wycięte jest, a na premierę nie życzą sobie 44% wartości produktu, tylko całość.

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #366 dnia: Maja 21, 2015, 14:44:41 pm »
W leciwym VF4 każdy zawodnik miał po 4 stroje i ogrom dodatków, a teraz (w nowym SF będzie tak samo), mamy jedno wdzianie, inny wariant kolorystyczny (jak za czasów bijatyk dwa de z ery PSX), a za resztę każą sobie słono płacić.

Tylko że w MKX postacie w grze podstawowej mają od 2 do 5 strojów każdy w dwóch wariantach, a nie jeden, więc o czym ty tu w ogóle? 

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #367 dnia: Maja 22, 2015, 17:07:52 pm »
Bazowy jest jeden. Grę mam od premiery, stoczyłem dziesiątki walk, przeszedłem całą kryptę, tryb fabularny zaliczyłem i mam tyle cyfrowych Kazimierzy, że nawet 1/4 rzeczy nie wykupiłem. A już grałem z solucją, by odblokować to co trzeba. Mam raptem kilka strojów, a większość i tak kupiłem. Dwa zassałem za darmo, zatem jakoś nie widzę tego bogactwa zawartości, chyba, że po 40 godzinach grania z poradnikiem.

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #368 dnia: Maja 22, 2015, 17:50:27 pm »
jest jeden.

A już grałem z solucją, by odblokować to co trzeba. Mam raptem kilka strojów, a większość i tak kupiłem.

Mam raptem kilka strojów, a większość i tak kupiłem.

:lol: :lol: :lol:

Drugi strój się odblokowuje po jednokrotnym przejściu wierzy tradycyjnej. Zamiast wydawać kazimierze na odblokowanie zawartości mogłeś po prostu raz grę przejść, to byś wiedział  :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #369 dnia: Maja 22, 2015, 18:05:37 pm »
He, he. :D Przeszedłem raz, ale nie zwróciłem uwagi, że coś dostałem. Zresztą, to i tak niefajnie, że tyle czasu trzeba poświęcić, by odblokować coś. Mogli dwa rożne na dzień dobry dać, a resztę do odblokowania.

Curvać, mój The Kazimiesh, za takie coś, a było becetola zapytać


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #371 dnia: Maja 25, 2015, 14:56:50 pm »
Według pierwszych zapowiedzi do końca maja miały już wpaść wszystkie postacie, ale widzę że pozazdrościli twórcom Drivecluba comiesięcznych premier.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #372 dnia: Maja 25, 2015, 15:11:01 pm »
Mnie z postaci DLC jara tylko Predator, Tanya w walkach story mode wydała się strasznie bezpłciowa. I w dodatku ma pozę skopiowaną od kitany (chyba, że to był tylko placeholder).
Design też skopali imo. Najlepsza była w mk4:


Bardziej czekam na klasyczne areny, które niby też mają się prędzej czy później pojawić. Szkoda tylko, że będą zapewne kosztować tyle co gra...

Mrocz

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #373 dnia: Maja 25, 2015, 15:13:27 pm »
Według pierwszych zapowiedzi do końca maja miały już wpaść wszystkie postacie, ale widzę że pozazdrościli twórcom Drivecluba comiesięcznych premier.

No z tą różnicą, że jakby chcieli dorównać do DriveClub to by musieli miesięcznie 5 postaci wypier**lać + 1 darmową :lol: A nie jedną co miesiąc ;)

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #374 dnia: Maja 25, 2015, 15:32:36 pm »
No ale jednak postać w bijatyce to więcej niż samochód w wyścigu. Te samochody z Drivecluba to ja bym raczej do skórek i kostiumów porównał  :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #375 dnia: Maja 25, 2015, 15:54:42 pm »
No ale jednak postać w bijatyce to więcej niż samochód w wyścigu. Te samochody z Drivecluba to ja bym raczej do skórek i kostiumów porównał  :troll:

Bym polemizował ;) Dla mnie dobrze odwzorować samochód to jednak więcej roboty. + każdy inaczej się prowadzi ;)


według tego: http://blog.us.playstation.com/2014/06/05/51-details-about-driveclub-on-ps4/
Cytuj
22. Each car takes approximately seven months to create — from initial licensing, reference collation, CAD data processing, asset production, physics modelling, through to the final car in-game.
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2015, 15:59:16 pm wysłana przez Mrocz »

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #376 dnia: Maja 25, 2015, 16:18:38 pm »
Cytuj
22. Each car takes approximately seven months to create — from initial licensing, reference collation, CAD data processing, asset production, physics modelling, through to the final car in-game.

Czyli Drivecluba przy 50 samochodach musieli robić 29 lat? :lol: Litości, 7 miesięcy to im zajęło robienie samochodu, ale zapomnieli wspomnieć że wszystkich na raz, czyli wychodzi trochę ponad 4 dni robocze na jeden samochód.

Mrocz

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #377 dnia: Maja 25, 2015, 16:25:22 pm »
Cytuj
22. Each car takes approximately seven months to create — from initial licensing, reference collation, CAD data processing, asset production, physics modelling, through to the final car in-game.

Czyli Drivecluba przy 50 samochodach musieli robić 29 lat? :lol: Litości, 7 miesięcy to im zajęło robienie samochodu, ale zapomnieli wspomnieć że wszystkich na raz, czyli wychodzi trochę ponad 4 dni robocze na jeden samochód.

Przecież to logiczne że tych aut nie klepał jeden koleś :lol: 7 miesięcy zajęło robienie jednego samochodu sumarycznie. Myślę, że postać do Mortal Combat dużo szybciej by się zrobiło ;) Zwłaszcza, że nie powalają jakimiś szczególnymi detalami ;)

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #378 dnia: Maja 25, 2015, 16:44:45 pm »
Cytuj
22. Each car takes approximately seven months to create — from initial licensing, reference collation, CAD data processing, asset production, physics modelling, through to the final car in-game.

Czyli Drivecluba przy 50 samochodach musieli robić 29 lat? :lol: Litości, 7 miesięcy to im zajęło robienie samochodu, ale zapomnieli wspomnieć że wszystkich na raz, czyli wychodzi trochę ponad 4 dni robocze na jeden samochód.

7 miesięcy zajęło robienie jednego samochodu sumarycznie. Myślę, że postać do Mortal Combat dużo szybciej by się zrobiło ;) Zwłaszcza, że nie powalają jakimiś szczególnymi detalami ;)

Betatesty i ustawianie klatek poszczególnych ciosów zajęło ponad rok więc o czym ty mi tu - gra była udostępniona zawodnikom turniejowym na początku 2014 i wtedy dopiero zaczęły się szlify już grywalnych postaci - zobacz ile to trwało do premiery. W takim DC wstawiasz samochód, jeździ, jeździ, dajemy. W bijatyce każdy cios musi być dokładnie stestowany przez dziesiątki profesjonalnych graczy, a każda zmiana wpływa na tier całej listy zawodników, więc też trzeba robić to bardzo rozważnie - a i tak żadna bijatyka w historii nie była zbalansowana idealnie, co tylko pokazuje jak trudne to zadanie. Nie przypominam sobie żeby DC testowali profesjonalni kierowcy i wypuszczali komentarze typu "w tym lambo w 36 klatce obrotu kierownicy w prawo masz 0,89 stopnia obrotu przewagi na BMW, trzeba to znerfić do 0,86 bo bedzie przewaga na 1876 metrze trasy nr 7". W gruncie rzeczy to o żadnych testach z zawodnikami turniejowymi nie słyszałem - ot wrzucają skórkę, ustawiają parametry i tyle, ch** ich obchodzi jak ten samochód ma się do innych w grze. A ciosy ma każdy 4 - lewo, prawo, gaz, hamulec - a nie ~80. Nie wiem jak to można porównywać.     

Mrocz

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #379 dnia: Maja 25, 2015, 17:02:02 pm »
Ehhh:

  • Zrobienie modelu samochodu składa się z: Sesji zdjęciowej, zdobyciu danych CAD, potwierdzeniu licencji, po czym dopiero na samym końcu wymodelowaniu go w ogromnych szczegółach
  • Ustawienie sesji dźwiękowej z udziałem PRAWDZIWEGO samochodu i wykonanie wszystkich nagrań. Z czego niektóre samochody z DC zostały wyprodukowane w ilościach kilku egzemplarzy co oznacza podróż na drugi koniec globu. Używali do tego 16 osobnych mikrofonów przechwytujących dźwięk w 360 stopniach
  • Zebranie parametrów samochodu nie polega na wpisaniu z "PALCA" wartości. Oficjalnie wiadomo, że każdy samochód do Driveclub był testowany pod grę na hamowni i z niej były zbierane dane
  • Evo poświęcało czas na takie duperele jak wymodelowanie śrubek na znaczku Pagani, czy na tym by układ "włókien" na włóknie węglowym zgadzał się z oryginałem
  • Każdy element samochodu jest animowany, więc to nie jest statyczny model, wszelkie spoilery, amortyzatory i wloty powietrza zachowują się jak w oryginale
  • Ręcznie skalowali wykonywali prędkościomierze z kokpitów w grze. Wszystkie opierają się na silniku fizycznym gry
  • Współpracowali z ludźmi z Thrustmastera by zeskalować ruch kierownicy w KAŻDYM samochodzie w grze 1:1 z ruchem kierownic ThrustMaster.

I jest tego sporo więcej, ale nie chce mi się pisać: Tu masz dowód: Chyba, że oficjalny PS.blog kłamie ;)
http://blog.us.playstation.com/2014/06/05/51-details-about-driveclub-on-ps4/

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #380 dnia: Maja 25, 2015, 17:14:55 pm »
Nie rozumiem że muszę Ci to uświadamiać, a PS Blog jest prowadzonym przez osoby od PR narzędziem reklamy :lol: To powyżej to PRowy bełkot - musieli samochody zabierać na hamownie do DC, bo oczywiście nigdy w życiu te modele na hamowni nie były i nie można sobie było spisać gotowych danych :roll: Wiadomo przecież od dawna że to zabieranie samochodów na hamownie w takim przypadku to czysty PR, żeby porobić sobie zdjęcia i filmiki żeby pokazać "o byliśmy tam, osobiście, widzicie?". To jest gra arcade, a nie sim, zachowania samochodów w tej grze mają tyle wspólnego z rzeczywistością co Mortal Kombat z boksem zawodowym. I słodkie pierdolenie pijarowców o współpracy z NASA tego nie zmieni.


Mrocz

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #381 dnia: Maja 25, 2015, 17:38:17 pm »
Cóż dźwięk samochodów był nagrywany na hamowni i to słychać ;) A porównanie samochodów do skórek w MK to moim zdaniem był fail i tyle ;)

Betatesty i ustawianie klatek poszczególnych ciosów zajęło ponad rok więc o czym ty mi tu - gra była udostępniona zawodnikom turniejowym na początku 2014 i wtedy dopiero zaczęły się szlify już grywalnych postaci   

A to niby nie jest PRowy bełkot? ;) Przedłużanie premiery też nie jest argumentem bo przy zapowiedzi DC gra była już od paru lat w produkcji + zwróć uwagę na poślizg jaki gra zaliczyła (a w trakcie tego poślizgu ogłaszali też kolejne samochody)

Dalej uważam, że idealne odwzorowanie samochodu nawet do takiego DC kosztuje dużo więcej czasu niż jedna postać z MK. Kończe offtop ;) Bo to nie temat o DriveClub.

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #382 dnia: Maja 25, 2015, 17:44:18 pm »
Bo ty patrzysz tylko na grafikę. A to że cała fizyka i każdy ruch postaci musi być wyważony, bo inaczej gra szybko zniknie z turniejów już nie.

Betatesty i ustawianie klatek poszczególnych ciosów zajęło ponad rok więc o czym ty mi tu - gra była udostępniona zawodnikom turniejowym na początku 2014 i wtedy dopiero zaczęły się szlify już grywalnych postaci   

A to niby nie jest PRowy bełkot? ;)

Taki PRowy że nawet wydawcy publicznie tego nie podali do wiadomości, a betatesterzy mieli lojalkę na zachowanie milczenia :roll:

Mrocz

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #383 dnia: Maja 25, 2015, 17:50:43 pm »
Bo ty patrzysz tylko na grafikę. A to że cała fizyka i każdy ruch postaci musi być wyważony, bo inaczej gra szybko zniknie z turniejów już nie.

Fizyka w samochodówkach też jest i cała gama innych niuansów. Ogólnie to jak tak teraz czytam tą naszą dyskusje to dosyć durne to porównanie jest.

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #384 dnia: Maja 25, 2015, 18:07:39 pm »
Ogólnie to jak tak teraz czytam tą naszą dyskusje to dosyć durne to porównanie jest.

No tu się zgadzamy :lol: Wiec można zakonczyć.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #385 dnia: Maja 26, 2015, 11:34:00 am »
Obie mają liczne podobieństwa. Okrojone twory na premierę, które z każdym kolejnym miesiącem zyskują. Wersja GOTY obu to będzie sumienne 9/10.

Mrocz

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #386 dnia: Maja 26, 2015, 12:20:56 pm »
Obie mają liczne podobieństwa. Okrojone twory na premierę, które z każdym kolejnym miesiącem zyskują. Wersja GOTY obu to będzie sumienne 9/10.

Dyskusja się skończyła, na ustaleniu, że to durne porównanie oraz żeby nie zaśmiecać tematu, a Sylvan musi dorzucić swoje 5 groszy... Proszę cie.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #387 dnia: Maja 26, 2015, 13:44:56 pm »
Kim najlepiej wam się gra i łoi dupska ? :D U mnie na pierwszym Ermac władca dusz <3

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #388 dnia: Maja 26, 2015, 13:51:47 pm »
Ja już musiałem odłożyć grę na rzecz Wiedźmina, jak grałem to najwięcej grałem Mileena, ale nie jest to top tier, po prostu lubię postać. Potem Jasonem i ten kutas jest już zdecydowanie masakratorem :lol: Najłatwiej moim zdaniem zdecydowanie się gra Kung Jinem w wersji z młotkiem na kiju, przegięta zdecydowanie postać. Jak wrócę do gry po Wieśku to planuje Johnego się nauczyć.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #389 dnia: Maja 26, 2015, 14:16:22 pm »
Kim najlepiej wam się gra i łoi dupska ? :D U mnie na pierwszym Ermac władca dusz <3
Mileena, Quan Chi i Kotal Kahn. Ale jeszcze nie sprawdziłem dokładnie wszystkich postaci. Ermac też jest świetny.
O dziwo Scorpiona prawie w ogóle nie ruszałem. Nie wiem czemu mi tak zbrzydł, bo w poprzednich mortalach grałem głównie nim.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #390 dnia: Czerwca 01, 2015, 17:10:48 pm »
Tanya
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/oO8gksovJwk?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #391 dnia: Czerwca 01, 2015, 19:17:48 pm »
Fatality ma niezłe  :lol:
Dzisiaj stream z tą panią.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #392 dnia: Czerwca 02, 2015, 08:21:25 am »

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #393 dnia: Czerwca 02, 2015, 23:57:09 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/7fHaugLtWPw?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Zapraszam  8)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #394 dnia: Czerwca 03, 2015, 14:43:43 pm »
Już z dwa tygodnie nie gram w MK, a oni wrzucają to postaci, jak chłopaki z capcom.  :)
To ciekawe becetol, że tak rozciągli w czasie to DLC. Ja się nad nim zastanawiałem, ale jakbym od wypróbowania Dżejsona do założenia płaszcza Drapieżca miał taki szmat czasu czekać, z miejsca bym odpuścił.  :evil:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #395 dnia: Czerwca 03, 2015, 19:43:08 pm »
ahahaha  :lol:




Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #396 dnia: Czerwca 10, 2015, 09:28:21 am »

Wieża z Tanią laską jest od dzisiaj do wypróbowania.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #397 dnia: Czerwca 10, 2015, 22:12:53 pm »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #398 dnia: Czerwca 24, 2015, 08:24:09 am »
Predator niedługo. Liczyłem, że carl weathers jako jax nie będzie miał mechanicznych łap  :mad:





Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #399 dnia: Czerwca 24, 2015, 12:36:50 pm »
Odpaliłem dzisiaj po raz pierwszy mortala i nawet fajny.
Trochę razi lekko opóźniona reakcja na przyciski czego w poprzedniej części nie było.
Poza tym wszystko mi odpowiada nawet grafika. Są świecące się teksturki :oops:.

Postacie obdarowane zostały zajebiście pasującymi do siebie ciosami, combosami itp. Johnny ma nawet obrotówę w powietrzu ze szpagatem jak za czasów MK 2 ala Van Damme :D. Animacja ciosów jest o niebo lepsza niż w poprzedniej części wreszcie to wygląda jak starcie postaci które mają pojęcie o sztukach walki :D.

Jest dobrze, właśnie jakaś aktualizacja mi się ściąga, ciekawe co wniesie? Może jakieś stroje odblokuje itp.