Autor Wątek: Agony  (Przeczytany 46930 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #80 dnia: Lipca 15, 2015, 15:31:46 pm »
Eurogamer jak sie nagle obudził  8)

Miejscami strasznie slabe tlumaczenie na kickstarterze, jak potrzebujesz z tym pomocy to daj znac.
Jeśli możesz to napisz co wymaga poprawki, naniosę korektę :)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #81 dnia: Lipca 15, 2015, 15:37:53 pm »
Eurogamer jak sie nagle obudził  8)

Miejscami strasznie slabe tlumaczenie na kickstarterze, jak potrzebujesz z tym pomocy to daj znac.
Jeśli możesz to napisz co wymaga poprawki, naniosę korektę :)
Prawdę mówiąc przydałby się porządny proofreading, głównie pod kątem literówek, bo błędów różnego rodzaju trochę jest, choćby w pierwszym akapicie "beggining".

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

el becetol

  • Gość
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #82 dnia: Lipca 15, 2015, 15:57:03 pm »
Dopiero teraz doczytałem kwotę zbiórki - kolego zejdź na ziemię :lol: 2 miliony złotych na indyka od nieznanego pojedynczego autora, przecież to nierealne. 

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #83 dnia: Lipca 15, 2015, 16:02:02 pm »
Dopiero teraz doczytałem kwotę zbiórki - kolego zejdź na ziemię :lol: 2 miliony złotych na indyka od nieznanego pojedynczego autora, przecież to nierealne. 
To prawda. Z drugiej strony jeśli gra ma być czymś więcej niż 2D pixel-art retro olschool szajsem, to Madman musi  spróbować zebrać przynajmniej taki budżet.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

lupinator

  • Gość
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #84 dnia: Lipca 15, 2015, 16:05:54 pm »
Pssite to mała stronka założona przez fanów. Raczej nie są zeszmaceni łapówkami.
Ciężko, żeby brali pieniądze za coś czego nie umieją robić.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #85 dnia: Lipca 15, 2015, 16:28:49 pm »
To prawda. Z drugiej strony jeśli gra ma być czymś więcej niż 2D pixel-art retro olschool szajsem, to Madman musi  spróbować zebrać przynajmniej taki budżet.

Chyba trzeba było zacząć od jakiegoś 2D pixel-art retro old school szajsu, żeby wyrobić sobie jakąkolwiek markę, bo tutaj po prostu polegnie  :(

Mrocz

  • Gość
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #86 dnia: Lipca 15, 2015, 16:29:14 pm »

Pssite to mała stronka założona przez fanów. Raczej nie są zeszmaceni łapówkami.
Ciężko, żeby brali pieniądze za coś czego nie umieją robić.

Innym serwisom to nie przeszkadza :troll:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #87 dnia: Lipca 15, 2015, 16:32:59 pm »
To prawda. Z drugiej strony jeśli gra ma być czymś więcej niż 2D pixel-art retro olschool szajsem, to Madman musi  spróbować zebrać przynajmniej taki budżet.

Chyba trzeba było zacząć od jakiegoś 2D pixel-art retro old school szajsu, żeby wyrobić sobie jakąkolwiek markę, bo tutaj po prostu polegnie  :(
To i nna sprawa. Po prostu nie dziwi mnie ustalona kwota zbiórki.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

lupinator

  • Gość
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #88 dnia: Lipca 15, 2015, 16:41:49 pm »
To prawda. Z drugiej strony jeśli gra ma być czymś więcej niż 2D pixel-art retro olschool szajsem, to Madman musi  spróbować zebrać przynajmniej taki budżet.

Chyba trzeba było zacząć od jakiegoś 2D pixel-art retro old school szajsu, żeby wyrobić sobie jakąkolwiek markę, bo tutaj po prostu polegnie  :(
To i nna sprawa. Po prostu nie dziwi mnie ustalona kwota zbiórki.
Lepiej ustalić mniej i to dostać niż dać nierealną kwotę i nic nie dostać. Może się mylę, ale zazwyczaj ludzie na KS zbierają głównie na robienie gry, porządny OST, czy ewentualne wypłaty, a nie kupowanie sprzętu i zakładanie całego studia. To jest w końcu zbiórka na grę, czy bezzwrotna inwestycja w studio?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #89 dnia: Lipca 15, 2015, 16:45:09 pm »
@Lupi - 18 osób * 15 miesięcy * jakiekolwiek godne wynagrodzenie dla człowieka, który cokolwiek potrafi i już jesteś grubo powyżej miliona, a przecież to nie są wszystkie koszty.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #90 dnia: Lipca 15, 2015, 17:13:03 pm »
@Lupi - 18 osób * 15 miesięcy * jakiekolwiek godne wynagrodzenie dla człowieka, który cokolwiek potrafi i już jesteś grubo powyżej miliona, a przecież to nie są wszystkie koszty.
Dokładnie tak. Niejeden projekt na KS nie wypalił, mimo zebrania wymaganej kwoty, bo poprzeczka ustawiona była zbyt nisko, żeby były realne szanse na powodzenie.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #91 dnia: Lipca 15, 2015, 17:14:23 pm »
To trzeba płacić śmieciowe i obiecać każdemu udział, jak coś z tego wyjdzie.

#rekinbiznesu :troll:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #92 dnia: Lipca 15, 2015, 20:35:39 pm »
Dopiero teraz doczytałem kwotę zbiórki - kolego zejdź na ziemię :lol: 2 miliony złotych na indyka od nieznanego pojedynczego autora, przecież to nierealne. 
Kwota rzeczywiście nierealna. Gra musiałaby mieć naprawdę dobrą promocję w mediach, żeby zebrać te 2 bańki.

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #93 dnia: Lipca 15, 2015, 21:35:38 pm »


 :troll:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #94 dnia: Lipca 15, 2015, 23:07:34 pm »
Sorka, ale tematu na gaf'ie nie zrobie, bo nie ma tak naprawde z czego. Moge ewentualnie link do kickstartera postnac w zbiorczym topicu o kickstarterze.

Zycze Ci jak najlepiej Madman, ale ten kickstarter to bardzo nietrafiony pomysl.
Twoj prototyp to bardziej portfolio, ktore mozesz (i powinnienes) przedstawic w jakims studiu develoeperskim, a nie probowac swoich sil w tworzeniu tytulu kompletnie od zera.
Patrzac realnie, to oczekujesz by ludzie zapreorder'owali koncept gry od osoby bez zadnego doswiadczenia, bez zespolu developerskiego i infrastruktury.
Do tego obiecujesz, ze gra wyjdzie na konsole, gdy nie masz nic omowione ani Sony, ani z Microsoftem.

Powodzenia w karierze w kazdym badz razie, bo szczerze mowiac art-style mi sie bardzo podoba i chetnie bym zagral kiedys w jakas gre diablo-podobna w klimatach Twojego prototypu.

---
Ps. Dla porownania inne kickstartery:

Reset - 65k Euro - https://www.indiegogo.com/projects/reset--4#/story
Legend of Grimrock - $100k - https://www.kickstarter.com/projects/waysidecreations/legend-of-grimrock-the-series/description
Limit Theory - $50k - https://www.kickstarter.com/projects/joshparnell/limit-theory-an-infinite-procedural-space-game/description
« Ostatnia zmiana: Lipca 15, 2015, 23:11:27 pm wysłana przez KKRT »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #95 dnia: Lipca 16, 2015, 08:47:14 am »
Prosiłem o przysługę, która cie nic nie kosztuje. Ale widocznie prosiłem o zbyt dużo.
Rozmawiałem z kilkoma większymi studiami o tym projekcie i ustaliliśmy, że mam go wrzucić na kickstarter. Jeśli będzie zainteresowanie projektem to wrócimy do rozmów.
Nie bardzo rozumiem dlaczego piszesz o mnie jak o osobie bez doświadczenia, ale to już twoja opinia więc ok.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #96 dnia: Lipca 16, 2015, 10:30:02 am »
To jest KKRT, co kogo obchodzi co on tam nabazgrolil.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #98 dnia: Lipca 17, 2015, 06:09:40 am »
Bardzo fajny projekt, chociaż zupełnie nie w moich klimatach(nie grzeją mnie horrory). Niemniej mocno trzymam kciuki, kolego Madman!
Fryty tyty dotknij pyty

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #99 dnia: Lipca 17, 2015, 09:07:16 am »


Mam w planach (niekoniecznie w takiej kolejności):
- Nowy gameplay z perspektywy męczennika,
- Interaktywny trailer (to demo z demonem. Będzie można klikać w różnych miejsach i poznać alternatywne przejścia levelu).
- Story trailer.

Zastanawiam się też nad publikacją filmiku z komentarzem zaprezentowanego gameplayu. Tzn opisałbym w nim co dokładnie dzieje się na ekranie, dlaczego gracz robi to co robi itp. Pytanie w jakiej postaci widzielibyście taki materiał? Wystarczy podłożyć głos i puścić przyciszone wideo, czy z perspektywy osób niepewnych czy inwestować na kickstarterze, lepiej odebralibyście gdybym pokazał też swoją mordę i  oprócz komentowania gameplayu opowiedział więcej o projekcie?
« Ostatnia zmiana: Lipca 17, 2015, 15:49:11 pm wysłana przez Madman »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #100 dnia: Lipca 17, 2015, 09:50:53 am »
Zdecydowanie pokazac morde IMO.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #101 dnia: Lipca 17, 2015, 14:58:38 pm »
Prosiłem o przysługę, która cie nic nie kosztuje. Ale widocznie prosiłem o zbyt dużo.
Rozmawiałem z kilkoma większymi studiami o tym projekcie i ustaliliśmy, że mam go wrzucić na kickstarter. Jeśli będzie zainteresowanie projektem to wrócimy do rozmów.
Nie bardzo rozumiem dlaczego piszesz o mnie jak o osobie bez doświadczenia, ale to już twoja opinia więc ok.
Z prostej przyczyny, nigdzie nie napisales o swoim doswiadczeniu.
Oczekujesz zaangazowania ludzi w duzy projekt, gdy nie sprecyzowales nic konkretnego. Do tego chcesz zaczac studio od zera, a to jest naprawde wielkie przedsiewziecie.

I powiedz mi co mialbym napisac w tym temacie?
Wkleic link i tyle? Bo co wiecej moglbym napisac, jak tak naprawde nic konkretnego nie wiadomo.

15 miesiecy to tez bardzo krotki okres na development gry, gdy nie ma nawet zespolu developerskiego.
« Ostatnia zmiana: Lipca 17, 2015, 15:01:30 pm wysłana przez KKRT »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #102 dnia: Lipca 17, 2015, 15:24:18 pm »
Ok, juz wiemy, ze nie chcesz pomoc.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #103 dnia: Lipca 17, 2015, 15:48:56 pm »
Prosiłem o przysługę, która cie nic nie kosztuje. Ale widocznie prosiłem o zbyt dużo.
Rozmawiałem z kilkoma większymi studiami o tym projekcie i ustaliliśmy, że mam go wrzucić na kickstarter. Jeśli będzie zainteresowanie projektem to wrócimy do rozmów.
Nie bardzo rozumiem dlaczego piszesz o mnie jak o osobie bez doświadczenia, ale to już twoja opinia więc ok.
Z prostej przyczyny, nigdzie nie napisales o swoim doswiadczeniu.
Oczekujesz zaangazowania ludzi w duzy projekt, gdy nie sprecyzowales nic konkretnego. Do tego chcesz zaczac studio od zera, a to jest naprawde wielkie przedsiewziecie.

I powiedz mi co mialbym napisac w tym temacie?
Wkleic link i tyle? Bo co wiecej moglbym napisac, jak tak naprawde nic konkretnego nie wiadomo.

15 miesiecy to tez bardzo krotki okres na development gry, gdy nie ma nawet zespolu developerskiego.
O mnie można poczytać klikając na kickstarterze "see full bio". Ale fakt, nie jesteś pierwszą osobą która sugeruje że również w opisie projektu powinno być więcej o autorze, także wyedytuję to zaraz  ;)

Jeśli chcesz pomóc, mogę podesłać ci dokładny opis i konstrukcję tematu, jaki chciałbym umieścić na gafie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #104 dnia: Lipca 17, 2015, 16:29:36 pm »
Zmień silnik na jedyny słuszny to sam KKRT milion wpłaci.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #105 dnia: Lipca 17, 2015, 16:43:26 pm »
Nie, dzięki. O ile praca z particlami była w miarę przyjemna z mojej perspektywy, tak innym development snajpera 2 do teraz śni się po nocach  :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
« Ostatnia zmiana: Lipca 22, 2015, 08:36:54 am wysłana przez Ryo »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #107 dnia: Lipca 22, 2015, 08:45:21 am »
Nom, zaczynam się powoli przebijać do większych serwisów, to mniejsze podłapują  :)
Jest szansa, że gamersyde niedługo wrzuci moje filmiki na stronę.

Ale najważniejsze jest to, że murzyn twierdzi że Sacred Agony wygląda lepiej niż nowy doom  8)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #108 dnia: Lipca 22, 2015, 14:40:54 pm »
Hej Madman,

Bardzo fajny projekt! Rzadko się udzielam na GO, ale ponieważ jest okazja aby wspomóc rodaka w ciekawie zapowiadającym się projekcie to postanowiłem wtrącić swoje pięć groszy.

Podpisuję się pod większością pozytywnych komentarzy. Jest świetny klimat, pomysł intryguje i aspekt artystyczny oraz wykonanie również trzymają niezły poziom.

Moje uwagi(oczywiście zdaję sobie sprawę z fazy w której projekt się znajduje):
Po obejrzeniu dostępnych filmików mam kilka zastrzeżeń co do designu gameplayu, leveli i narracji. Zaprezentowany matariał bardziej ma klimat benczmarka, niżeli gry.
1. Bardzo niewyraźny jest przekaz na temat tego co i jak się robi w tej grze. Prezentacja Martyra jest jeszcze w miarę ok, ponieważ design levela kieruje postać w określonym kierunku. Mniejsza o cel. Zgoła inaczej jest z filmikiem demona, który porusza się w niewiadomo jakim kierunku, dociera do drzewa a następnie skacze z niego w dół. Skąd wiadomo, że tam należy iść? Skąd wiadomo, że należy zeskoczyć?
2. Wszystko jest spójne, ale zlane w jedną całość. Czy poruszanie się w kierunku X i losowa manipulacja na obiektach to cały gameplay? Po co manipuluję tymi obiektami? Dodatkowo obiekty te słabo się wyróźniają na tle reszty. Pojawienie się przycisku pada przy bliższym kontakcie to za mało. Z daleka nawet nie wiadomo, że dany obiekt jest do manipulacji.
3. Fajne są animacje kontekstowe, ale w przypadku zaprezentowanego materiału odnoszę wrażenie, że jest ich za dużo albo są źle zaimplementowane, coś się dzieje, ale dlaczego? Po co?. Trochę przypomina rail shootera pozbawionego... strzelania.
4. Zgadzam się z Ghostem, że angielska treść wymaga poprawy. Literówki, błędne odmiany, brak partykuł albo błędna ich implementacja itp.
5. Logotyp - gwiazdę dawida zrobiłbym również w kolorze czerwonym, ponieważ stanowi ona początek słowa Agony, który jest czerwony. Obecne rozwiązanie utrudnia odczyt logotypu co nie powinno mieć miejsca.

Mogę pomóc z copywritingiem, tłumaczeniem na angielski lub niemiecki i ogólnie promocją w umiarkowanym zakresie.

Niestety jeszcze nie mam praw do zakładania wątków na NeoGafie, ale jak to się zmieni dam znać.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #109 dnia: Lipca 22, 2015, 16:00:43 pm »
Dzięki za opinię  :)

Parę dni temu napisała do mnie laska od PR, za friko poprawiła tekst i udzieliła paru rad. Także angielski na kickstarterowej stronie projektu powinien już być ok.

Sterowanie demonem to w zasadzie ma być taki rail shooter. Musisz cały czas pozostawać w ruchu i niszczyć tyle ile zdołasz zanim zupełnie stracisz kontrolę. Im więcej po drodze skolekcjonujesz serc, tym dalej będziesz w stanie zabrnąć jako demon. To ma być dodatek, który wzbogaci rozgrywkę i pozwoli na chiwlę bezstresowej jatki, zamiast ciągłego krycia się w cieniu.
Ale masz rację, filmik jest trochę przesadzony i nie bardzo wiadomo o co chodzi. Ten gameplay będzie pokazany jeszcze raz w wersji interaktywnej, oglądający będą mogli klikać żeby poznać alternatywne ścieżki przejścia i wykonać dodatkowe czynności. Chcę nagrać jakieś wideło, w którym wyjaśnie rozwązania gameplayowe, ale nie mam warunków żeby to zrobić  :evil: Spróbuję w weekend to ogarnąć.
Teraz nagrywam drugi gameplay z Martyrem, także postaram się żeby był czytelniejszy i lepiej pokazywał trzon rozgrywki  ;)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #110 dnia: Lipca 24, 2015, 14:12:46 pm »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #111 dnia: Lipca 24, 2015, 14:36:58 pm »
A KKRT nie mogl zalozyc bo nie i ch**. :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #112 dnia: Lipca 24, 2015, 14:55:59 pm »

A KKRT nie mogl zalozyc bo nie i ch**. :lol:

Cóż ludzi poznaje się w biedzie ;) A KKRT ma jakiś kompleks wywyższania się więdzą o game developingu której dużo nie ma ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #113 dnia: Lipca 24, 2015, 15:39:28 pm »
Jest na gafie i gamersyde   :angel:
Ale chyba jak sony nie pokaże gry na którejś ze swoich konferencji, to nic z tego kickstartera nie będzie  :P

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #114 dnia: Lipca 24, 2015, 15:55:52 pm »
Cóż, sporo kasy oczekujesz, znany nie jesteś i sprzedajesz niepewny produkt, życzę powodzenia i tak, bo projekt fajny, ale jakoś nie widzę tego. Spamuj yospa na twiterku, może Sony cię zasponsoruje :P

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #115 dnia: Lipca 24, 2015, 16:04:59 pm »
Szczerze mówiąc to nie liczyłem na to, że gierka zostanie sfinansowana (chociaż wiadomo, różnie bywa). Bardziej zależało mi na tym, żeby zebrać chociaż ze 100tyś ojro, bo wtedy nie byłoby większych problemów ze znalezieniem developera skłonnego zainwestować w tytuł. Ale jak zbiórka skończy się na 2tyś, to trochę słabo  :lol:

Może nowy gameplay rozrusza kickstartera..

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #116 dnia: Lipca 24, 2015, 16:17:41 pm »
Musisz czymś bardziej zachęcić bo to co pokazałeś jest wizualnie dobre i klimatyczne, ale gameplay to niestety jak na razie Hugo z Polsatu.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #117 dnia: Lipca 24, 2015, 16:28:48 pm »
Właśnie poliszuje tłuste 12 minut nowego gameplayu, także jeszcze nie wszystko stracone  :)
Uprzedzę was kiedy go opublikuję żebyście zdążyli pieluchy kupić.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #118 dnia: Lipca 26, 2015, 09:43:45 am »

lupinator

  • Gość
Odp: Sacred Agony
« Odpowiedź #119 dnia: Lipca 26, 2015, 12:03:10 pm »
http://cliqist.com/2015/07/25/sacred-agony-kickstarter-already-dead/

Tęczowe logo, więc nie czytałem.
Mało tekstu, mało przemyślany tekst. Generalnie ma rację, ale jak już się chciał dojebać to mógł więcej wad wypisać.