Autor Wątek: Need For Speed  (Przeczytany 45016 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #240 dnia: Października 30, 2015, 15:47:21 pm »
Nie wiem, tutaj wyprzedzam z łatwością, a po minucie tracę pozycję.

Trochę pobawiłem się ustawieniami i jest lepiej, ale ciągle model jazdy odstaje od innych gier, raczej z pewnością pierw forze horizon 2 zakupię, ale gra jest całkiem fajna, proste drifty są całkiem widowiskowe, no i ta otoczka, piękna sprawa.


Trial ma jednak jakieś ograniczenie, nie mogę udostępnić żadnych zdjęć i filmów, więc pewnie trzeba czekać do premiery.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #241 dnia: Października 30, 2015, 17:02:27 pm »
FH2 takze Ci jakiegos niebotycznego modelu jazdy nie zaoferuje. Choc z pewnoscia bedzie tansza. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #242 dnia: Października 30, 2015, 17:11:20 pm »
No też arcade, ale jeździ się znacznie lepiej.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #243 dnia: Października 30, 2015, 17:25:10 pm »
Po asfalcie tak.

Z kolei po bezdrozach, jak po asfalcie. :troll: Ta gra mnie nie wciagnela, w niej nie trzeba miec skilla jak w Driveclubie by osiagac najlepsze czasy.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #244 dnia: Października 30, 2015, 18:36:20 pm »
Po prostu inny typ gry.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #245 dnia: Października 31, 2015, 10:57:11 am »
No dobra, odwołuje ten zjebany model jazdy, Agata bawiła się ustawieniami telewizora i miałem laga :lol: dopiero jak zagrałem w gearsy, zauważyłem, że nie da się grać :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #246 dnia: Października 31, 2015, 11:17:33 am »
No dobra, odwołuje ten zjebany model jazdy, Agata bawiła się ustawieniami telewizora i miałem laga :lol: dopiero jak zagrałem w gearsy, zauważyłem, że nie da się grać :lol:

Ou. Zapomniałeś wyłączyć ustawienia Kyo? :troll:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #247 dnia: Października 31, 2015, 13:50:16 pm »
 :lol:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #248 dnia: Listopada 03, 2015, 11:32:18 am »
Ehh, z tego co czytam po recenzjach to mamy crap-o-średniak :/

Szkoda bo miałem ochotę pograć własnie w takiego prostego arcade racer-a.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #249 dnia: Listopada 03, 2015, 11:42:41 am »
A czemu średniak? Co grze zarzucają w większości?

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #250 dnia: Listopada 03, 2015, 11:51:10 am »
Jedną reckę czytałem i pretensje były głównie o muzykę, (mi się podoba) gumowe AI i filtry graficzne... Czyli trochę z dupy problemy.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #251 dnia: Listopada 03, 2015, 11:54:58 am »
gumowe AI
Chodzi o to, że jak kogoś odsadzisz mocno to i tak na koniec będzie siedział na ogonie po teleporcie?

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #252 dnia: Listopada 03, 2015, 11:56:23 am »
gumowe AI
Chodzi o to, że jak kogoś odsadzisz mocno to i tak na koniec będzie siedział na ogonie po teleporcie?

Bardziej magiczne turbo doładowanie, gdzie odstawiony seryjny Golf GTI jakimś cudem dogoni Murcielago po tuningu 1000+ ;) wkur**a, ale mieli to przykręcić :lol: Nie potrzebnie gnojom zaufałem i kupiłem :lol: No ale preorder zostawie bo gra się przyjemnie

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #253 dnia: Listopada 03, 2015, 11:56:36 am »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #254 dnia: Listopada 03, 2015, 11:59:17 am »
A czemu średniak? Co grze zarzucają w większości?
Gumowe AI
Łatwość rozgrywki
Brak opcji pauzy gry
Powolne lewelowanie
Problemy spowodowane ciągłym połaczeniem online (zwiechy, problemy z loadingiem i połaczeniem się do gry)


bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #255 dnia: Listopada 03, 2015, 12:01:45 pm »
No właśnie. Ponoć gry bez dostępu do netu nie odpalimy? Prawda to?

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #256 dnia: Listopada 03, 2015, 12:02:20 pm »

No właśnie. Ponoć gry bez dostępu do netu nie odpalimy? Prawda to?

Prawda. Smutna prawda :(

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #257 dnia: Listopada 03, 2015, 12:03:13 pm »
gumowe AI
Chodzi o to, że jak kogoś odsadzisz mocno to i tak na koniec będzie siedział na ogonie po teleporcie?
Np. w NFS:Rivals ostatni wyścig wygrałem najwolniejszym autem w grze. Bo łatwiej jest takim autem bezpiecznie, bez wypadków przejechać długi wyścig, niż najbardziej dopasioną bryką, mknąć szybko z ryzykiem, ze 1km przed metą zaliczysz dzwona (co przy takiej prędkości i policji nie trudno) i wszyscy przeciwnicy Ciebie wyprzedzą przed metą. A przeciwnicy w 100% dostosowują się do twojego auta i twojego tępa jazdy. Czyli możesz przejechać ten sam wyścig w czasie 1min i przegrać, lub 4min i wygrać.

el becetol

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #258 dnia: Listopada 03, 2015, 12:05:06 pm »
Ehh, z tego co czytam po recenzjach to mamy crap-o-średniak :/

71 średnia na MC, więc bez przesady z tym crap-o. Wiadomo jednak że poniżej oczekiwań.

 

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #259 dnia: Listopada 03, 2015, 12:08:38 pm »
Np. w NFS:Rivals ostatni wyścig wygrałem najwolniejszym autem w grze. Bo łatwiej jest takim autem bezpiecznie, bez wypadków przejechać długi wyścig, niż najbardziej dopasioną bryką, mknąć szybko z ryzykiem, ze 1km przed metą zaliczysz dzwona (co przy takiej prędkości i policji nie trudno) i wszyscy przeciwnicy Ciebie wyprzedzą przed metą. A przeciwnicy w 100% dostosowują się do twojego auta i twojego tępa jazdy. Czyli możesz przejechać ten sam wyścig w czasie 1min i przegrać, lub 4min i wygrać.

W Rivals nie ma Catch Up'a. Oficjalne info, ale nie chce mi się szukać newsa ;)

A przeciwnicy wybierali auta dopasowane do klasy gracza.

PS. Gre będę miał na premierę więc jak mnie złapiecie grającego w NFS'a to mogę udostępnić na SharePlay byście sobie sprawdzili ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #260 dnia: Listopada 03, 2015, 12:12:12 pm »

No właśnie. Ponoć gry bez dostępu do netu nie odpalimy? Prawda to?

Prawda. Smutna prawda :(
No i to jest u mnie kolejny powod, zeby odlozyc ta gierke mocno na pozniej. Szkoda, bo mi sie podobalo.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #261 dnia: Listopada 03, 2015, 12:20:18 pm »
W betę nie graliscie?  Nie widzieliście że ta gra to sredniak?
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #262 dnia: Listopada 03, 2015, 12:23:46 pm »
W betę nie graliscie?  Nie widzieliście że ta gra to sredniak?

Mi się podobała i Beta przekonała mnie do zrobienia PreOrdera.

Ja stawiam, że znowu recenzenci zioną ogniem z dupy, że gra to nie Forza czy coś i zaniżają średnią ;) A gra pewnie będzie świetną rozrywką na długie jesienne wieczory ;)
« Ostatnia zmiana: Listopada 03, 2015, 13:01:13 pm wysłana przez Mrocz »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #263 dnia: Listopada 03, 2015, 12:24:41 pm »
Np. w NFS:Rivals ostatni wyścig wygrałem najwolniejszym autem w grze. Bo łatwiej jest takim autem bezpiecznie, bez wypadków przejechać długi wyścig, niż najbardziej dopasioną bryką, mknąć szybko z ryzykiem, ze 1km przed metą zaliczysz dzwona (co przy takiej prędkości i policji nie trudno) i wszyscy przeciwnicy Ciebie wyprzedzą przed metą. A przeciwnicy w 100% dostosowują się do twojego auta i twojego tępa jazdy. Czyli możesz przejechać ten sam wyścig w czasie 1min i przegrać, lub 4min i wygrać.

W Rivals nie ma Catch Up'a. Oficjalne info, ale nie chce mi się szukać newsa ;)

A przeciwnicy wybierali auta dopasowane do klasy gracza.

PS. Gre będę miał na premierę więc jak mnie złapiecie grającego w NFS'a to mogę udostępnić na SharePlay byście sobie sprawdzili ;)

Z przyjemnoscia sprawdze. Gdyz poki zo co wyglada ze sztucznie wydluzyli gre przez wolne levelowanie i latwosc w wygrywaniu plus ten niedopracowany handicap.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #264 dnia: Listopada 03, 2015, 13:49:45 pm »
Recka Gametrailers:
Od tego nerdowego fana samochodówek, który jako jedyny pisze dobre recki gier wyścigowych ;)

Cytuj
With a series that’s as long-running as Need for Speed, it’s no surprise that it’s taken on many different forms. It’s gone from racing rare cars on rural highways to customizing tuners on crowded city streets. It’s been entirely cartoony in games like Nitro and taken a stab at track day realism in Shift. Now Ghost, the studio currently handling the franchise, has determined to define the essence of the series, plotting a course for games to come with this year’s reboot, simply titled Need for Speed.

Every element of the game centers around five different themes – Speed, Style, Build, Crew, and Outlaw. While racing, accomplishing feats in any of these categories increases your Reputation, which essentially acts as XP, and leveling-up gives you access to new parts in the garage. If you go fast, you’ll earn points for speed. Drifting earns points for style. A clean nitrous burn nets you build points, and running from the cops or driving dangerously racks up your reputation as an outlaw. Performing feats from multiple categories forms combos, and if you manage to pull of all five at once, you’ll create a Perfect Moment. Making that happen doesn’t come easily, and it can be exhilarating when you finally do. All these points also get tracked over time to make up a profile of the kind of driver you are, although it feels as if outlaw points come too easily, even if you don’t feel like you’re being particularly rebellious.

These five themes also define the game’s structure, dividing it into five parallel careers. The characters from the live action videos serve as your mission-givers, calling you up when they have new races available, and once you’ve cleared all five paths, you can look forward to an epic finale. Some types of races are common in every career path, but the focus of each branch is evident. Speed events put more emphasis on time trials while style has you sliding around corners in drift events. Meanwhile, crew races can be interesting as they require you to stay in close proximity to others in the group, which can also make things a bit messy if things go wrong.

The build category is the most welcome aspect of this Need for Speed, offering an incredibly robust set of tools to customize your ride. There are only about 50 cars available, but unlike many games, the goal isn’t to bounce from car to car, but to invest in each and make it your own. In fact, during our 20-hour playthrough, we spent most of time with only four cars.

As mentioned earlier, more powerful parts unlock as you progress, and many of these aren’t just about power and top speed, but give you a greater range of flexibility to change how your car handles. If you find this too intimidating, you can simply choose whether to gear it more towards grip or drift styles, but players who want to make more detailed adjustments have a number of areas to tweak, and you can’t simply copy the settings from one car and expect the same results on another. You have to work to tame each machine’s base characteristics, but keep in mind this is still an arcade racer, through and through.

The tools for visual customization aren’t quite at the same level as Forza, but they’re getting there, providing the most versatility the series has seen for quite some time. You’ll be able to invest a lot of in-game cash to buy and upgrade vehicles, but thankfully, there are no microtransactions in this year’s Need for Speed, even though they’ve been common in past games.

The outlaw path is perhaps the aspect we’re the most split on. Cops are far less aggressive than in 2013’s Rivals, and while it’s a relief to be able to do what you want without being hounded, there’s also a sense that you have to bait the police out of their slumber. If you merely pass by a cop, they’ll soon be left behind. So before you can get into a heated chase, you have to pester them until they finally start calling in backup and roadblocks. Outlaw race events often aren’t that different than any others, as you can lose the police so quickly that they really don’t matter.

Punctuating milestones in each career path are the live action cinematics, and believe it or not, they’re not as bad as you’d expect. You may even find yourself warming up to some of the characters. (We’d give Manu a big bear hug anytime.) There are some funny gimmicks once in a while like raising a glass to the camera, but there’s no dire undercover mission or further drama. It’s just a group of drivers who want to impress icons they look up to in the automotive world such as Magnus Walker and Ken Block. Most of the scenes are just about hanging out, talking about the next set of races, and the transitions from live action to the in-game cars are impressive at times.

All of this happens in Ventura Bay, which is loosely based on Los Angeles with urban high-rises, residential and industrial areas, and hills full of drift-worthy switchbacks. For better or worse, it’s always night and it’s always barely raining, dampening a sense of variety. You’re also always online as Alldrive returns, populating the map with eight players doing their own thing. If you want, you can meet others, crew up, and race together for extra bonuses. Since no one’s a cop, you can peacefully co-exist. Of course there’s still potential to harass other players, but there’s no good reason to do so.

Scattered spots around the map provide discovery points where you can gaze at vistas or do donuts, but they aren’t very enticing. Rounding out the features, Autolog recommendations return, prompting you to sample the addiction of besting other players’ times, and the game also features daily challenges and rewards to keep you coming back.

While Need for Speed might not be at the top of its class in terms of visuals, it still looks great overall. Unfortunately, at high speeds, you can come across noticeable performance drops and pop-in, although depending on your tolerance, you may simply be going too fast to care. The music playlist fits the urban mood, and the song selection stands up well to repetition without driving you mad.

2015’s Need for Speed is in many ways more grounded than other recent entries. You don’t throw spike strips at each other and you don’t jump off buildings. It’s more about the inherent excitement of dodging traffic and drifting down the side of a mountain. The customization features are a welcome return, and the five-layered career lets you play with different approaches to driving. Some aspects of Need for Speed could use more variety, but it’s a solid foundation to move the series forward.

Score: 8.3

Reviewed on Sony PlayStation 4.

Written by Daniel Bloodworth.

http://www.gametrailers.com/reviews/4tz0zs/need-for-speed-review

EDIT:

Ciekawostka:

Need For Speed 2015

Średnia ocen w prasie 71/100
Średia ocen graczy 8.1/10 i komentarze: "Welcome back, king of racing games ! "

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/need-for-speed

Need For Speed Rivals:

Średnia ocen w prasie 80/100
Średnia ocen graczy 6.2/10

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/need-for-speed-rivals

Fanom NFS wystarczy tuning do szczęścia by już jarali się gierką ;)

« Ostatnia zmiana: Listopada 03, 2015, 14:34:44 pm wysłana przez Mrocz »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #265 dnia: Listopada 03, 2015, 16:53:23 pm »
Gra nie obsługuje kierownic?

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #266 dnia: Listopada 03, 2015, 16:59:49 pm »
Gra nie obsługuje kierownic?

Nie, ale nie wiem czy to by był dobry pomysł ;) Raczej kiepsko by się jeździło.

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #267 dnia: Listopada 03, 2015, 17:16:25 pm »
Ciekawostka: Need For Speed 2015 Średnia ocen w prasie 71/100 Średia ocen graczy 8.1/10 i komentarze: "Welcome back, king of racing games ! " http://www.metacritic.com/game/playstation-4/need-for-speed Need For Speed Rivals: Średnia ocen w prasie 80/100 Średnia ocen graczy 6.2/10 http://www.metacritic.com/game/playstation-4/need-for-speed-rivals Fanom NFS wystarczy tuning do szczęścia by już jarali się gierką ;)

Oceny użytkowników metacritic są nic nie warte, przecież tam może założyć konto każdy i nikt nie sprawdza, czy rzeczywiście grałeś w NFS'a, czy nie.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #268 dnia: Listopada 03, 2015, 22:59:27 pm »
Gra nie obsługuje kierownic?

Nie, ale nie wiem czy to by był dobry pomysł ;) Raczej kiepsko by się jeździło.
Dlaczego? w arcadach bardzo dobrze się sprawuje kiera. Undergrouda i Undergrouda 2 właśnie na kierownicy przechodziłem. Świetnie się grało.

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #269 dnia: Listopada 04, 2015, 12:51:55 pm »
Dlaczego? w arcadach bardzo dobrze się sprawuje kiera. Undergrouda i Undergrouda 2 właśnie na kierownicy przechodziłem. Świetnie się grało.

Nie wiem mi się ciężko grało w takie gry na kierze ;)

BTW gierka już czeka na mnie w paczkomacie :)

EDIT:

http://www.gram.pl/news/2015/11/04/need-for-speed-otrzyma-mnostwo-dlc-wszystkie-maja-byc-darmowe.shtml

O_O Że co kur**? To jest EA jak oni.... Żadnych płatnych DLC wszystkie darmowe o_O ? Jestem w szoku i zaczynam się mega cieszyć że kupiłem tego NFS'a
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2015, 13:13:43 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #270 dnia: Listopada 04, 2015, 13:21:22 pm »
Ja też zamówiłem. Będzie u mnie jutro. :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #271 dnia: Listopada 04, 2015, 13:25:06 pm »
Ja też zamówiłem. Będzie u mnie jutro. :)

O to się pościgamy :) Grałeś już?
Pamiętam, że Rivalsem byłeś zawiedziony :D Nie wiem czy tutaj też nie będziesz miał zawodu :)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #272 dnia: Listopada 04, 2015, 14:00:48 pm »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #273 dnia: Listopada 04, 2015, 15:24:14 pm »
Ja też zamówiłem. Będzie u mnie jutro. :)

O to się pościgamy :) Grałeś już?
Pamiętam, że Rivalsem byłeś zawiedziony :D Nie wiem czy tutaj też nie będziesz miał zawodu :)

Nie grałem jeszcze. Rivals był strasznie gówniany. W sumie nie wiem po co kupiłem nowego NFS'a. Jak będzie kupa to zaminie sobie na Fallouta.

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #274 dnia: Listopada 04, 2015, 15:26:42 pm »
Nie grałem jeszcze. Rivals był strasznie gówniany. W sumie nie wiem po co kupiłem nowego NFS'a. Jak będzie kupa to zaminie sobie na Fallouta.

Powiem tak ciężko mi powiedzieć czy ci się spodoba czy nie :) Na pewno polecam nie zniechęcać się jak nie spodoba Ci się model jazdy, bo można go sobie bardzo dokładnie ustawić za pomocą tuningu sterowania ;) Cała reszta myślę, że jest w twoim guście. Dużo Hond :D Tuning w stylu Mugen itp ;) Ładna grafika i otwarty nie za duży, ale ciekawy świat :) Jak dla mnie idealna gra na wieczór ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #275 dnia: Listopada 04, 2015, 15:30:45 pm »
Ponoć gra ma sporo z Undergroundów z domieszką Most Wanted, a to jedyne części serii NFS, które mi się podobały (nie licząc poerwszych klasyków).

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #276 dnia: Listopada 05, 2015, 09:35:43 am »

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #277 dnia: Listopada 05, 2015, 10:00:28 am »
No już parę godzin z gierką za mną :) I powiem jestem zadowolony. Gra bardzo dobrze chodzi, nie miałem z nią większych problemów technicznych. Parę razy mnie wyrzuciło tylko do Menu ze względu na "prace konserwacyjne" :lol: ale od razu mogłem wrócić. Nie mniej tutaj karny kutas za ten always Online.

Model jazdy ciężko w sumie opisać. Bo to zależy jak sobie ustawimy furę :D Zalecam posiadanie PRZYNAJMNIEJ dwóch samochodów. Jeden do driftu i podobnych wyzwań, drugi do szybkości, pościgów i wyścigów. W chwili obecnej udało mi się kupić BMW M4 i stuningować go do 700 KM. Auto ustawiłem pod przyczepność z opcją wygodnego driftowania.
Do driftu miałem SUBARU BRZ. I po odpowiednim ustawieniu wozu mocno zarzucał dupą :) Generalnie bardzo mi się to podoba, że możemy ustawić sobie model jazdy bardzo dokładnie, dlatego już nikt nie powinien narzekać na model jazdy w NFS'ie ;) Trzeba tylko przysiąść nad suwaczkami i ustawić sobie tak jak chcemy.

Tuning jak w Becie. Konkret :D Z auta czujemy się dumni po zrobieniu go. I naprawdę aż fajnie się nawet jeździ i wozi po ulicach Ventura Bay oglądając auta innych graczy. Choć mam wrażenie, że jako jedyny kupiłem coś konkretnego (M4) bo cała reszta graczy na razie śmiga SUBARU BRZtkami :P

Klimat i grafika też mocno na plus. W sumie ciężko mi stwierdzić czy gra ma 1080p czy nie, ale filtrów graficznych jest tyle, że gra wydaje się być mega ostra. Do tego wprowadzają świetny mroczny klimat w grze. Nawet filtr ziarna mi tu mega pasuje bo tylko podkręca atmosferę nocnych wyścigów :)

Fabuła to badziewie :P obecnie pomijam cutscenki. Jakieś tam ziomalske ustawki wieczorne. Nie wiem po co sobie tym głowę zaprzątają. Mogliby zostawić historie w stylu Rivals, która mało nas obchodzi ;) Choć fajny jest efekt, przejścia samochodów z gry do fabularnej cutscenki. Przez co często widzimy nasz samochód w trakcie wstawek filmowych.

Jeszcze mogę wspomnieć coś o Pościgach policyjnych. Są zrobione dosyć realistycznie jak na NFS'a. Kurde można nawet zatrzymać się od razu na pobocze i opłacić drobny mandat. Zaczynają się wkurzać dopiero jak stawiamy opór. Łatwo ich zgubić, ale nawet w grze sugerują, że jeden radiowóz to nie problem :P Generalnie jak się z nimi pobawi to robi się goręcej. Fajna sprawa z blokadami... Naprawdę SPOOOROOO spowalniają nasz samochód. Mimo, że nie są ustawione z radiowozów tylko płotów, to auto praktycznie do 50 na godzinę zwalnia przy staranowaniu jej. Do tego nie spotkałem się by goniło mnie więcej niż 2 radiowozy, ale nie wiem jak później to wygląda ;)
« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2015, 10:41:01 am wysłana przez Mrocz »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #278 dnia: Listopada 05, 2015, 10:36:48 am »
Fajnie fajnie, tylko przez te emotki ciezko sie czyta ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed
« Odpowiedź #279 dnia: Listopada 05, 2015, 10:41:13 am »
Fajnie fajnie, tylko przez te emotki ciezko sie czyta ;)

fixd ;)

Pisałem na gorąco i nawet nie spojrzałem co z tego wyszło :P