Autor Wątek: Dark Souls III  (Przeczytany 74448 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #520 dnia: Maja 11, 2016, 18:42:02 pm »
Ciekawe dane z DS3 na PC:

Cytuj
Grę ukończyło natomiast zaledwie nieco ponad 37% graczy pecetowych.

http://www.ppe.pl/news/43540/10-graczy-pecetowych-nie-dotarlo-nawet-do-pierwszego-ogniska-w-dark-souls-iii.html

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2016, 19:10:26 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #521 dnia: Maja 11, 2016, 20:10:00 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Znowu chciałeś coś nakłamać, i znowu nie wyszło?

Pierwszego ogniska nie rozpaliło zaledwie 1.9%. O trfofeum za zabicie ostatniego szefa zapytałem jednego z graczy na liście znajomych i mówi że nie ma za niego, ostatni jaki jest ma 39.8%.

Pozdrawiam manipulancie.
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2016, 20:16:33 pm wysłana przez Juras »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #522 dnia: Maja 12, 2016, 15:36:40 pm »

Pierwszego ogniska nie rozpaliło zaledwie 1.9%. O trfofeum za zabicie ostatniego szefa zapytałem jednego z graczy na liście znajomych i mówi że nie ma za niego, \

Niepotrzebne emocje. bojawiem i moja skromna osoba mamy kompletną wiedzę nt DkS III, wystarczy, że Nas poprosić o wyjaśnienie danego zagadnienia z tytułu gry i je otrzymasz.
Also, wiedząc jakich żołnierzy masz na liście, to nie jest argument.

Oczywiście ów jegomość miał rację. Dzban nie wpada za pokonanie bossa ostatniego,
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #523 dnia: Maja 12, 2016, 18:02:42 pm »
O to się znakomicie składa, bo zagwozdkę  mam i osoby w temacie należycie obeznanej pytanie zadać chcę.

Jak rozmowę z tymże oto jegomościem rozpocząć i do przymierza zapewne dołączyć, bojaniewiem?


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #524 dnia: Maja 20, 2016, 10:13:55 am »


Świetny motyw.  :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #525 dnia: Maja 22, 2016, 13:52:55 pm »
Ktoś, kiedyś, że nierealne:



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #526 dnia: Maja 22, 2016, 15:36:05 pm »
 Cóż, przelazłem to, czarodziejką z księżyca. Z początku było trudno bo czary słabe i wolne i na pojedyncze cele. Zlot Korneliuszy czarami się nie dało a tym etapie gry bo za mało many, nawet jakbym wszystkie estusy na popielne zmienił. Z Kryształowym ok do momentu klonowania, nim mi coś księżycowa wyczarowała, to dostawała w dupę od reszty. Zmieniłem taktykę, ten kozik co mag dostaje w zestawie podbiłem ile się dało i na pałę nielamersko jak chop na nich z napieprzaniem R1, Korneliusze za pierwszym, Kryształowe za drugim. Najtrudniejszy był Worek na Korniki z jajcami na wierzchu, bo po jajcach go trza, a jajec się nie da bezpośrednio namierzyć, plus stado chopów, prawdziwych obrońców jajec. Jak się mi znudziło wkurwiać to zawołałem ze znaku, zdawało mi się że NPC, bo zmieniłem w opcjach na Offline i imię miał growe (co sie później dogrzebałem że się ustawia wyświetlanie identyfikatorów albo imion), no i mi ten NPC XxXPrawdziwy_Chop_13_z_Niemiec_Yy pod przykrywką Borer The Driller zaciukał kombosami 1500 po jajcach, jak ja strzelałem po ~100 o ile trafiłem, biednego Drzewca. Reszta spokojnie do ubicia po lamersku. Zobaczę co pokażĄ NG+, bo póki co, grając słabym magiem stwierdzam, że najłatwiejsi bossowie w serii i ogółem cała gra. Jeden co mnie jeszcze wkurza, bo za szybki do maga i odporny na magię, to łysy smok niedorobiony. Ogółem im coś szybsze i mniejsze tym gorsze. Psów to sie praktyczne nie da trafić jak zaczną skakać, ogólnie ta gra jest świetnie przemyślana, wrzucić przeciwników z szybkością i kombosami rodem z BB przeciwko magowi, który jest tak samo szybki jak był... Grając takim chopem z ciemnomieczem to pewnie samograj 100%.

 Audio, otoczenie, przeciwnicy typowe klimatyczne, nie ma za bardzo co pisać, ale OST, nie mówię że zły ale żaden, ŻADEN utwór, mi nie utknął w pamięci jak choćby Maiden Astraea, Cleric Beast czy Hail to the Nightmare.

 Grafika.
:)
:)
:)
:)
:)
Rycerzyki i smoki, ok, już się trochę nudzą, ale ok. Z bossów to szczerze podobały mi się wszelakie Wiwerny, o ile to bossami nazywać można, Krół bez Imienin i Tancerka. Słabo dla mnie, strasznie słabo. Rycerzyk ze szczurem na głowie, rycerzyk na czworakach, Tancerka też rycerzyk ale taki to fajny przynajmniej, Drzewiec z jajcami do bicia to bez komentarza, jakieś demony z odzysku, Giganty, Glista z Diuny, magowie czarodzieje, Zloty Korneliuszy, bida aż piszczy.
Lokacje, różnie, pierwsza z godreysami świetna, zamek jak zamek, lasy-bagna-ps2 ['], podziemia nuda, Ithryl piękne miasto, ale na boga noc z księżycem jaśniejsza niż dzień? Lochy Ithrylu słaba wersja Więzienia Latrii. Potem odpady A.L., nocna wersja jednej lokacji (xdxdxd, pamiętam jak niektóre wmawiały że noc w BB maskuje nieródbki, xdxdxd, więcej później w SW), odpady G.A., droga do jednego z końcowych bossów do dejavu z DS. Finałowa walka i jak to wygląda... ... ... ... ... później w SW. Ogólnie to widoki tego co w oddali robią większe wrażenie niż to co blisko, a to chyba trochę nie do końca udany pomysł, kiedy przed nosem masz gałązkę z kwadracików ale ze skarpy widzisz pół świata.

 Podsumowując, nadal świetna gra, w serii souls już tak nie do końca, lepsze od dwójki, gorsze od jedynki, rozbudowane to, ale ilość kosztem jakości, 80 setów zbroi, koło połowy z poprzednich części, niektóre to nawet chyba za bardzo tekstur nie mają poprawionych. Pinćset czarów, -Będą zróżnicowane- Pan M. No, strzałą dusz, ciężka strzała dusz, lepsza strzała dusz, ciężka lepsza strzała dusz, włocznia dusz która jest jak strzała tylko przebija się na wrogów do tyłu, czyli TO SAMO OD PIERWSZEJ CZĘŚCI, a w sumie gorzej, bo uwalili mroki.
A i jeszcze jedno, online, w DDO na jp serwer, przez proxy mam mniej problemów żeby się z innymi łączyć niż tu kur**. Jakieś 30% przywołań kończy się napisem "Nie udało połączyć się z sesją", i to nie mój problem tylko, bo przyzywali mnie inni, próbowali kolejnych i mieli to samo "Nie udało się przywołać upiora". Do tego przy 4-5 graczach to jest "gra pod wiatr".

Parę filmików z YT.

Jedno z pierwszych lamerskich PVP:


Super boss, za pierwszym razem, bez HUDa, pomocy, lv76.:


Tu za czwartym chyba:


Tu też za pierwszym ale na czutach:


Tu nie wiem, który bo się bawiłem z podnoszeniem obrażeń krytycznymi wartościami HP:



I na koniec taki, gdzie stwierdzam, że Odkrywanie Przedmiotów to pic na wodę dla tych pierdół potrzebny do przymierzy, z kufrem, obrączką i monetą, łącznie 312, wyleciały dwa pod rząd co najwyżej, częstotliwość podobna:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #527 dnia: Maja 30, 2016, 17:15:08 pm »
Jeszcze napisze parę wynurzeń po platynie. Magia względem drugiej części to krok w tył, tam można się było bawić zatruwaniem czy czarną magią czyli klątwami. Tu czarna magia to żart, podstawowa kula praktycznie kastuje się tak samo długo jak kryształowa włócznia dusz a zadaje jakoś trzy razy, albo i więcej, mniejsze obrażenia, do tego jest wolna, jedyne co to koszt rzucania znacznie mniejszy. Zrobiłem sobie na drugie przejście build pod właśnie czarną magię i takiej Smoczej Zbroi się tym ubić nie da, 130-260 obrażeń kontra 1.000+ z kryształowej włóczni. Najazdy to samo, czarną praktycznie żadnego najazdu wygrać nie umiałem, przy użyciu niebieskiej udawało się trafiać nawet trzech na raz, gdzie dwaj padali po tym jednym strzale. Drugie, magia jest praktycznie tak samo wolna jak była, a przeciwnicy mają większego popierdolca niż w BB i tanie ruchy. Bicie przez przeszkody weszło chyba na nowy poziom, później wrzucę dwa przykłady obrazkowe ruchome. I tym samym większość szefów jest łatwiejsza niż dwa nacierające psy czy też te kurduple w kapturach niewolnika. Najtrudniejszy dla mnie był Oceiros z adhd, reszta to nie wiem, Biskup Wielki może i cziter Zbroja. No i latać "musiałem" z piórkami na głowie, ze świecznikiem w lewej i patyczkiem w prawej, bo ładne lagi to jakieś nie wiadomo co, które jeszcze trzeba farmić, jedna daje więcej dusz za zabicia, druga się skaluję ze szczęściem a i tak jest słabsza, trzecia z wiarą z dopiskiem że słaba na czarną magię, jak na czarną magię właśnie trzeba wiarę i inteligencję a czwarta bije mocniej jak się buffa użyje, co też jest bezużyteczne bo kosztuję manę, czas, trwa chwilę i obrażenia większe może o 5%. Jak już wspominałem, nawalone w grze bezużytecznych śmieci, zamiast iść na jakość to na ilość.
« Ostatnia zmiana: Maja 30, 2016, 17:21:43 pm wysłana przez Juras »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #528 dnia: Maja 30, 2016, 19:01:15 pm »
Zabawne jest to, że gracze w sieci psioczą na moc Mrocznego Miecza, po czym wrzucają filmiki z arcypotężną laską, którą leją bossów z odległości #prawdziwywojownik

Taki film robi wrażenie, dodam, że to nasz rodak. 




Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #529 dnia: Maja 30, 2016, 19:50:37 pm »
Zabawne jest to jak gracze muszą wrzucać czyjeś filmy na poparcie swoich tez. Własnych się wstydzą?
No i gdyby gracze coś pograli od siebie, a nie zlecali platynowanie osobom trzecim, to gracze by wiedzieli, że takim prostym op mieczem machniesz ze trzy razy i jeszcze staminy zostanie, gdzie bezpieczną rolkę można wykonać między każdym ciosem, a magiem sukcesywne wypuszczenie zaklęcia w dużej mierze zależy od szczęścia, czy przeciwnik doskoczy z odległości dwa raza większej niż możliwość namierzania, czy może raczy poczęstować swoim własnym czarem z odległości trzykrotnej, a może jednak raczy podchodzić i da się okładać albo zrobi skok w bok i kryształowa dusza do luftu. No i taki ten mieczyk słaby, że z PD1 robi większe obrażenia w jednostce czasu niż patyczek skromny przy ~50 inteligencji.
« Ostatnia zmiana: Maja 30, 2016, 20:21:36 pm wysłana przez Juras »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #530 dnia: Maja 30, 2016, 21:46:06 pm »
Chyba nie oczekujesz, że jeszcze będę specjalnie nagrywał filmiki, by komuś coś udowodnić. Zresztą nie muszę konta spulchniać wyświetleniami. Ale śmiało, nie krępuj się.

Co do Mroczny Miecz vs Magiczny Kostur, ten pierwszy lepiej sprawdza się podczas walki z żywym przeciwnikiem, a ten drugi jest mocarny z tego tytułu, że do bossa nie musisz podejść i niemal zawsze trafisz z okrutna siłą - Gundyra na NG+ w 14 sek ubiłem.

Magia kapitalnie się podczas najazdów spisuje. Ewentualnie podczas walki kilku graczy jako wsparcie, ponieważ jednym atakiem można niemal całą energię zebrać. Jeżeli mamy zwiększenie szybkości rzutu naszego czaru, to w 96% oponent sięgnie po ataku po estusa i jak będzie go pił, oberwie kolejny atak i tyle co go widziałeś.

Jakbyś więcej walk przez sieć stoczył, a nie zbierał przedmiotów na nieporuszających się przeciwnikach, wiedziałbyś to.


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #531 dnia: Maja 30, 2016, 23:27:43 pm »
Oczywiście, że nic nie nagrasz bo słowem pisanym łatwiej mataczyć, jak choćby w kwestii grafiki zbliżonej do BB. W dziale share, tak na marginesie, znajduje się odpowiednia galeria z najlepszymi ujęciami jakie udało mi się złapać, każdy może sobie porównać z adekwatnymi z BB i ocenić.

A i fajnie, że po części powtarzasz to co pisałem ze dwa posty wyżej i zarzucasz mi że nie wiem. Do tego gratuluję ubicia szczura z tutoriala w mniej niż czwartą część minuty.



A tobie jakich sławnych nieruszających się przeciwników udało pokonać? xXx_i_die_4-money_50?

Tak na marginesie, wbijam sobie na polygamię i widzę w nagłówku:



Czytam, i już w pierwszym akapicie pada takie coś:

Cytuj
W dwa miesiące po światowej premierze, w dyskusjach o najnowszej grze FromSoftware dominują trzy tematy: Poise (cyfra w karcie postaci), Dark Sword (broń) i Estoc (broń). Zasada działania tajemniczej statystyki spędza fanom Soulsów sen z powiek bardziej niż zagubione w czasie i przestrzeni tajemnice lore, a brak zrozumienia tematu z pewnością ułatwia noobom uzbrojonym w wymieniony oręż niezasłużone zwycięstwa.

A o patyczku drewnianym nic.
« Ostatnia zmiana: Maja 30, 2016, 23:30:44 pm wysłana przez Juras »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #532 dnia: Maja 31, 2016, 00:25:26 am »


Ten twój kolega rodak to hajsownik? Co mu kupisz na dwunaste urodziny?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #533 dnia: Maja 31, 2016, 01:06:34 am »
Masz zapis wideo z farmienia na nieruchomych przeciwnikach, nabijaj wyświetlenia, chce być taki bogaty jak ty. xd


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #534 dnia: Czerwca 04, 2016, 13:41:03 pm »


Polski Dżoe.  :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #535 dnia: Czerwca 04, 2016, 13:51:56 pm »
Subskrybujesz? To będziesz drugi po justynce12.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #536 dnia: Czerwca 04, 2016, 13:54:39 pm »


Polski Dżoe.  :)


Myślałem, że nic gorszego od Joe nie ma w internecie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #537 dnia: Czerwca 04, 2016, 14:09:47 pm »
Przez jednego dekla drugiemu nabiłem wyświetlenie  :/

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #538 dnia: Czerwca 04, 2016, 16:26:33 pm »
Japierdole jakie dno :(

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #539 dnia: Czerwca 06, 2016, 12:14:13 pm »
Wytrzymałem 20 sekund.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #540 dnia: Czerwca 06, 2016, 12:52:02 pm »
Filmik żenujący. Kolo zapuścił brodę a wygląda nadal jak ci**.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #541 dnia: Lipca 26, 2016, 10:52:35 am »
Dark Souls 3 w końcu skończone. Trochę zeszło, ale w między czasie było Uncharted 4, a i czasu nie ma za wiele, żeby takie duże gry szybko kończyć ;) (tym bardziej trochę boli, że obecnie sporo jest tego typu produkcji :/ ). Nowa odsłona serii From Software to sequel, którym Dark Souls 2 powinno być. Jako, że tak się jednak nie stało, ciężko jest mi przymknąć oko na chyba największą wadę, czyli jej odtwórczość.

Każda gra FS ma wiele zapożyczeń z poprzednich produkcji, jest to taki znak rozpoznawczy studia (z drugiej strony w wielu dev'ów tak robi). Niestety DkS3 cierpi na ten sam problem co epizod 7 Star Wars - za dużo kopiuj-wklej. Reuse obiektów, rozwiązań, zbroi, postaci jest po prostu zbyt duży. To nie jest puszczanie oka w stronę fanów serii, ale rzucanie w nich tymi gałkami ocznymi :/. Jeszcze żeby robiąc to wysilili się nieco bardziej i chociaż zrobili upgrade assetów. Tymczasem wrzucają rzeczy, które mają te same tekstury co w grze w 2011 roku i nawet nie pasują do nowych shaderów. Nie wiem, czy to totalne lenistwo, czy tak mało czasu mieli. Obstawiam to drugie, co tylko pokazuje, że wydawanie gier na modłę Call of Duty takiej firmie jak FS nie wychodzi.

Jak już przez to przebrniemy i zaakceptujemy, DkS3 jest bardzo dobrym tytułem, choć trudno się wyzbyć poczucia, iż potencjał produkcji nie został w pełni wykorzystany. Jest kilka miejsc, które zostały potraktowane bardzo pobieżnie i pewnie tam właśnie zaprowadzą nas DLC. Po pierwszych kilku kilku lokacjach gra przestała mnie przyjemnie zaskakiwać i dopiero w drugiej połowie zaczyna znowu dostarczać powodów do radości. Jak dla mnie brakuje jej dobrego wyważenia i różnorodności, część decyzji designerów nie jest zrozumiała. Osobiście uważam, że wpływ na to ma Miyazaki a w zasadzie fakt, że pracował przez część produkcji skupiając się na Bloodborne, a nie nowych Soulsach (co wyszło bardzo na korzyść tego pierwszego).

Na plus zapisuje fakt, że przydatność tarczy została dość zróżnicowana. Przechodząc DkS opierałem swój styl gry właśnie na chowaniu się za kawałkiem blachy i było to dla mnie wielce pomocne (myślę, że właśnie to przekonało mnie do tego, że przeprawa przez Soulsy nie musi być męczarnią). W trójeczce już od początku czułem, że nie muszę na niej stale polegać. Po części to zasługa Krwistych, które nauczyły mnie (albo oswoiły) robić uniki. Z drugiej strony nie każdego przeciwnika warto blokować, a i stabilność tarczy jakby przestała mieć tak dużą siłę. Nie używałem jednak wielkich tarcz (co robiłem w poprzednich grach) co spowodowane było udźwigiem. Nie wiem już sam, czy coś się zmieniło (od DkS tak, tam udźwig i stamina zależały od tej samej statystyki), ale mam wrażenie, że bardzo wolno zwiększa się obciążenie postaci. W poprzednich częściach raczej podobnie inwestowałem dusze i mogłem latać z całkiem ciężkim sprzętem. Tutaj większość czasu spędziłem w zbroi Legionu i choć uważam, że jest zajebista, to miałem ochotę ubrać się w coś innego. Niestety w wielu przypadkach nie mogłem, nawet z pierścieniem Havla.

Bossowie często podobali mi się pod kątem wykonania (design, mechaniki, fun płynący z gry), poziom trudności jednak nie był aż tak wysoki. Czytałem, że dopiero od Pontifa zaczynają się prawdziwe Soulsy, czego osobiście nie stwierdziłem. Jedynym wyzwaniem był Nameless King, który też nie był specjalnie wymagający, a jedynie upierdliwy (pierwsza faza walki, którą po prostu trzeba było przejść za każdym razem, gdy coś nie wyszło w walce z właściwym bossem). Nie będę jednak narzekał, gdyż na poziom trudności składa się build postaci, poziom dusz, a także fakt, że fani serii znają już wiele sztuczek FS. Mimo wszystko bossowie byli zacni, największym rozczarowaniem chyba mogę określić Lordów, bo te walki akurat były dość przeciętne (miały fajne założenia, ale dość szybko się kończyły).

Fanem multi nie jestem, choć doceniam ten aspekt w grach FS. Nie rozumiem tylko najazdów grupek innych graczy - rozumiem starcia dwóch teamów w pvp, ale sytuacja 3 na jednego jest dla mnie dziwnym posunięciem. Tym bardziej, gdy chcesz być honorowy i walczyć bez leczenia się, a najeźdźcy mają to gdzieś. I to uczucie, kiedy prawie ich wykańczasz, ale jednak ilość robi swoje. Takie sytuacje nie powodują żebym pałał większą sympatią do tego trybu, ale też to specyfika serii. Zawsze można grać offline.

Po Bloodborne wydawało mi się, że FS znalazło patent na robienie gier przyjaznych dla oka. Nie jest to jakość (przynajmniej technicznie) tych najładniejszych tytułów, ale nie można już było napisać, że produkcja Japończyków jest brzydka. Niestety DkS3 nie jest tak dobre jak BB. Ma swoje momenty, ale przede wszystkim nadrabia stylem artystycznym, designem. Wiele rzeczy odstaje, postacie, zbroje, ich tekstury to tylko namiastka poziomu BB. Wiele rzecyz zrobionych jest niechlujnie, na odwal (szczególnie to co zostało wykorzystane z poprzednich gier). Przykład zbroi Artoriasa - prawa ręka jest kopią lewej i nie było by z tym problemu, gdyby nie fakt, iż zbroja nagle "urywa się". Na lewym ramieniu zasłania to szmata, na prawym już nie... A to tylko jeden oczywisty fuck up.

Soulsy nie są już grą niszową. Szczerze, jeszcze jakiś czas temu nie spodziewałem się, że zyskają taką popularność. Z jednej strony ten fakt cieszy, bo są to gry, które dostarczają dużo przyjemności i przywracają wiarę w gameplay (jeśli idzie o AAA). Z drugiej FS poczyniło sporo zmian i ułatwień pod większą grupę graczy. Szczerze byłem zaskoczony nie raz jak FS nie korzysta ze swoich firmowych zagrań, którymi dobijało ludzi w pierwszej odsłonie. W zasadzie nie wiem nawet, czy był jakiś bullshit moment w całej grze. DkS nie ma już upierdliwych sekwencji i choć moje zdrowie może być za to wdzięczne, tak trochę szkoda, że FS przyhamowało.

Gdy kończyłem DkS2 nie miałem zbyt dużej podjarki, nie myślałem za bardzo o nadchodzących DLC. Gdy już się pojawiły i zgarniały pochlebne opinie, nie byłem w stanie się zmotywować do powtórnego przechodzenia gry, aby dojść do dodatków. Z DkS3 jest inaczej. Z ciekawością czekam na DLC i nawet gdybym musiał przechodzić grę po raz kolejny, zrobię to z przyjemnością. Nie jest to co prawda ten sam fun co przy DkS i BB, ale mimo wszystko to dobra gra. Niestety już nazbyt wyeksploatowana, więc myślę, że przerwa się przyda. Ewentualnie zmiany pokroju tych wprowadzonych w Krwistych, czyli nowa gra bazująca na wielu mechanikach poprzedniczek. Nowy świat? Tematyka? Może, ale musi to być coś na miarę pierwszej odsłony lub BB. Mi pozostaje jeszcze Demon's Souls, do którego w końcu po latach wrócę.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #542 dnia: Lipca 26, 2016, 11:22:04 am »
Jako, że tak się jednak nie stało, ciężko jest mi przymknąć oko na chyba największą wadę, czyli jej odtwórczość.
Czyli rozumiem, że jak nie grałem w 1 oraz 2 to mogę spokojnie brać na klatę i będę się świetnie bawił?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #543 dnia: Lipca 26, 2016, 15:55:41 pm »
Jako, że tak się jednak nie stało, ciężko jest mi przymknąć oko na chyba największą wadę, czyli jej odtwórczość.
Czyli rozumiem, że jak nie grałem w 1 oraz 2 to mogę spokojnie brać na klatę i będę się świetnie bawił?

Szczerze, to trudno jest mi jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie ;). W teorii myślę, że tak. Z drugiej strony przynajmniej część rzeczy lepiej pasowała/została zrobiona w oryginale. Są też rzeczy, które nabierają znaczenia jeśli grałeś w pierwsze DkS. Powiem tak - jeśli masz się zmuszać do gry w DkS1 tylko po to, aby zagrać w trójkę, to od razu bierz się za nową część. Warto jednak obejrzeć filmiki zbierające fabułę jedynki. Jeśli jednak jesteś w stanie dać szansę pierwszej części to jednak warto ;).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #544 dnia: Lipca 26, 2016, 16:52:23 pm »
Watpię zeby mi sie do ps3 chciało wracać.


Wysłane z dupu za pomocą Tapatalk

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #545 dnia: Lipca 31, 2016, 17:01:13 pm »
Świetna recenzja, Zielarz. Plus.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #546 dnia: Sierpnia 24, 2016, 02:42:43 am »


Zwiastun już niedostępny, ale zapewne na dniach znowu zawita na YouTube. Data premiery - koniec października. W DLC mamy przemierzać lodową krainę. Prejs de san.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #547 dnia: Sierpnia 24, 2016, 16:18:54 pm »



bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #548 dnia: Sierpnia 24, 2016, 18:08:02 pm »
Ciekawe na którym etapie gry będzie można wbić się do dlc bo mam postać ng+4 w osadzie umarłych.


Wysłane z kalkulatora za pomocą Tapatalk

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #549 dnia: Sierpnia 24, 2016, 18:09:49 pm »
Opad atmosferyczny za grube pieniądze pół roku po premierze? Ciekawe co na to bojownicy z półproduktami.

Mrocz

  • Gość
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #550 dnia: Sierpnia 24, 2016, 19:27:17 pm »
Opad atmosferyczny za grube pieniądze pół roku po premierze? Ciekawe co na to bojownicy z półproduktami.

Pewnie spoko. Bo jak powszechnie wiadomo dlc są złe tylko do z góry określonych gier ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #551 dnia: Sierpnia 24, 2016, 20:16:31 pm »
DLC, które nie jest wycięte z gry i oferuje świetny stosunek jakości do ceny - vide Krew i Wino dodatek na kilkanaście godzin zabawy za 44zł, jest jak najbardziej w porządku. Sytuacja, w której gra na dzień dobry kosztuje 104zł, a po kilku miesiącach można ją kupić za połowę tej ceny, a twórca oferuje pakiet strojów halołin za dwa Kazimierze nie jest mile widziana, niezależnie od upodobań, bądź platformy.

Ciekawe na którym etapie gry będzie można wbić się do dlc bo mam postać ng+4 w osadzie umarłych.


Wysłane z kalkulatora za pomocą Tapatalk

Ach, racja. Przecież w ich pozycjach nie można rozbić antycznego kielicha by dostać się do nowej krainy, tylko trzeba przebiec 1/4 by do dodatku się dorwać. Może lepiej nie graj dalej. To zasadniczo początek gry.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #552 dnia: Sierpnia 25, 2016, 08:49:56 am »
Bojawiem napisał, że ma pistać na New Game Plus 4; to raczej wie gdzie jest początek, a gdzie koniec ;)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #553 dnia: Sierpnia 31, 2016, 12:19:43 pm »
Zdaję sobie z tego sprawę. Platynę wbił nawet przede mną, ma kompletną wiedzę o grze.

Podobno dodatek będzie można uruchomić w Untended Graves . Jeżeli to się potwierdzi, będzie trzeba przebiec spory kawałek gry (aż za opcjonalnego bossa Oceirosa). Durna opcja.
DLC można już w sklepie zamówić za nieco ponad sześćdziesiąt zł.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #554 dnia: Września 21, 2016, 17:48:51 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #555 dnia: Października 13, 2016, 20:41:47 pm »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #556 dnia: Października 14, 2016, 17:26:21 pm »


Wraz z bojawiem już czekamy. Znakomicie to wygląda.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #557 dnia: Października 25, 2016, 09:07:22 am »


Jakoś nie jara mnie ten dodatek.




@ Juras

Dopiero teraz to zobaczyłem :)

Cytuj
Super boss, za pierwszym razem, bez HUDa, pomocy, lv76.:


Biedny boss :lol:
Co to za walka :lol:
Lamerska magia powinna być zakazana wówczas byś poczuł co to jest wyzwanie w jakimś tam stopniu ;)
Mały mieczyk, tarcza i do boju Jurek :naughty:

Sprawia Ci przyjemność rozprawienie się z jednym z trudniejszych bossów w taki tani sposób?
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2016, 09:25:21 am wysłana przez Kyokushinman »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #558 dnia: Października 25, 2016, 18:41:49 pm »
Ja poczekam z dodatkiem. Z tego co czytałem to jak ktoś ogarnia to przejdzie go w 3 godziny. Mała mapka i 3 bossów. Z tego co pamiętam to na dodatek do Bloodbrone bardzo szybko było promo.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dark Souls III
« Odpowiedź #559 dnia: Października 27, 2016, 22:34:04 pm »
Dodatek zaliczony. Całość zajęła mi nieco ponad 160 min. Co istotne, jeżeli nieopodal ogniska w kaplicy oczyszczenia (Katedra Głębin) nie pojawi się NPC, który nas do DLC przenosi, należy udać się do głównej bazy wypadowej i porozmawiać z kilkoma postaciami.
Wszystko wróci do normy.

Gra się przyjemnie. Przygoda w mroźnej krainie jest wymagająca. Ashes of Ariandel brzmi wybornie (standard w serii), niestety (co również standardem u FS jest) animacja niedomaga.
Dodatkowo jakiś czas temu 140 godzin poświęciłem na Scholars of the First Sin, które przy kombo fHD+60k/s spisywało się znakomicie. Różnica w komforcie grania jest ogromna.

Na pochwałę zasługują bossowie. Szkoda, że jest ich raptem dwóch. Główny należy do najciekawszych i najtrudniejszych w serii. Niesamowita sceneria, dynamika walki, jej ciężar oraz sam wróg - klasa.

DkS III to rewelacyjna pozycja. Komu brakuje tego świata, śmiało niech zakupi DLC.
Dodatek, co dziwne, nie obsługuje trofeów.  :wtf: