Autor Wątek: Prey  (Przeczytany 29041 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Prey
« dnia: Czerwca 13, 2016, 09:54:18 am »


Wygląda ciekawie.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 02, 2016, 16:46:28 pm wysłana przez Lupi »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PREY
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 13, 2016, 18:13:53 pm »
Potwierdzają się ploteczki, że celują w klimaty System Shocka i jeszcze się okazuje, że nad grą pracuje Chris Avellone, bosko :angel:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PREY
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 13, 2016, 18:17:43 pm »
że nad grą pracuje Chris Avellone, bosko

To ten od metroida?


Gierka zapowiada się śweitnie. 1 była jedną z moich ulubionych strzelanek na xbxo360.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: PREY
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 13, 2016, 19:45:35 pm »
Jak dla mnie zapowiada się zajebiście 8)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: PREY
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 06, 2016, 11:00:36 am »





Mrocz

  • Gość
Odp: PREY
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 08, 2016, 08:30:43 am »
że nad grą pracuje Chris Avellone, bosko

To ten od metroida?


Gierka zapowiada się śweitnie. 1 była jedną z moich ulubionych strzelanek na xbxo360.


Zmartwię cię, ale ten Prey nie ma nic wspólnego z tamtym Prey'em ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: PREY
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 02, 2016, 13:26:15 pm »
9min gameplayu z nowego Preya:
http://www.gameinformer.com/p/prey.aspx

Wyglada super.Dla fanow Bioshocka/System Shocka wrecz idealny :D

el becetol

  • Gość
Odp: PREY
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 02, 2016, 13:32:59 pm »
Meh, wygląda jak jeden z wielu ostatnio indyków, coś między SOMA a Adrift. A pomyśleć że miała to być kiedyś gra z otartym światem w klimacie Blade Runnera, gdzie polujesz na jakiś kosmicznych zwyrodnialców.  :roll:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: PREY
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 02, 2016, 16:18:32 pm »


Przypomina mocno Bioshocka. Imo zapowiada się bardzo dobra giera, choć koncept poprzedniej wersji Prey'a też bardziej mi odpowiadał.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Prey
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 02, 2016, 17:02:41 pm »
Nie wiedzialem, ze to arkane robi. W takim razie jaram sie.

lupinator

  • Gość
Odp: Prey
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 02, 2016, 17:04:34 pm »
Bio x Dishonored w sci-fi. Na początku bardzo żałowałem (w sumie wciąż żałuję) starego Preya 2, ale teraz jestem zadowolony.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Prey
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 02, 2016, 17:04:34 pm »
Zapowiada się bardzo dobrze, ale szkoda, że poprzednia koncepcja poszła do kosza (do dzisiaj pamiętam świetny render z któregoś E3). Bioshock w kosmosie, czyli taki System Shock 3 i robi to Arkane = jestem kupiony 8)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Prey
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 07, 2016, 22:35:27 pm »
Prey to trudna gra. Czerpie z Dark Souls
Cytuj
- Zdecydowanie to trudna gra - tak nowego Preya na łamach Game Informera charakteryzuje Ricardo Bare, główny projektant gry. - Zwłaszcza wraz z rozwojem gry użytkownicy będą musieli zmieniać swoją strategię i sporo eksperymentować napotykając niektóre stworzenia. Jeśli jest jakieś porównanie, można by tę grę opisać jako podobną do Dark Souls pod względem skali trudności. Jesteśmy wielkimi fanami tego tytułu - zapewnia.

Bare twierdzi, że w Preyu znajdą się elementy survivalu oraz trudne wyzwania do przezwyciężenia. Jeśli chodzi o te pierwsze... - Mamy system obrażeń. Jeśli spadniesz z dużej wysokości, Twoje kości mogą się złamać. Jeśli natkniesz się na wadliwie działającą maszynę, może to skutkować oparzenaimi trzeciego stopnia. Kiedy takie rzeczy się dzieją, są pewnego rodzaju kary i musisz znaleźć medyka, by się ich pozbyć - tłumaczy.
http://www.gram.pl/news/2016/12/07/prey-to-trudna-gra-czerpie-z-dark-souls.shtml

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Prey
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 07, 2016, 22:53:39 pm »
Gdzie w tym pecetowym szuterku widać cokolwiek z Dark Souls? :lol:

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Prey
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 07, 2016, 23:02:09 pm »
Prey to trudna gra. Czerpie z Dark Souls
Cytuj
- Zdecydowanie to trudna gra - tak nowego Preya na łamach Game Informera charakteryzuje Ricardo Bare, główny projektant gry. - Zwłaszcza wraz z rozwojem gry użytkownicy będą musieli zmieniać swoją strategię i sporo eksperymentować napotykając niektóre stworzenia. Jeśli jest jakieś porównanie, można by tę grę opisać jako podobną do Dark Souls pod względem skali trudności. Jesteśmy wielkimi fanami tego tytułu - zapewnia.

Bare twierdzi, że w Preyu znajdą się elementy survivalu oraz trudne wyzwania do przezwyciężenia. Jeśli chodzi o te pierwsze... - Mamy system obrażeń. Jeśli spadniesz z dużej wysokości, Twoje kości mogą się złamać. Jeśli natkniesz się na wadliwie działającą maszynę, może to skutkować oparzenaimi trzeciego stopnia. Kiedy takie rzeczy się dzieją, są pewnego rodzaju kary i musisz znaleźć medyka, by się ich pozbyć - tłumaczy.
http://www.gram.pl/news/2016/12/07/prey-to-trudna-gra-czerpie-z-dark-souls.shtml

O tutaj.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Prey
« Odpowiedź #15 dnia: Grudnia 07, 2016, 23:13:55 pm »
Teraz każda trudna gra "czepie z Dark Souls" :lol:

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Prey
« Odpowiedź #16 dnia: Grudnia 07, 2016, 23:22:07 pm »
Nie bardzo wiem w czym masz problem. Jak dobrze wiadomo do czasów demons souls bywały gry trudne, jednak wyrażał to poziom trudności. Demons souls zrobiło na normalu to co inne gry na hardzie, bądź very hardzie, więc na szerszą skalę zaproponowali od razu ciężką zabawę. Rozumiem, że nie grając w grę masz problem z tym, że twórca porównuje je do dark souls pod względem trudności ? Czy może uprzedzasz Jurka który wpadnie i powie, że pecetowy shoterek nie grając w niego nijak ma się do Dark souls pod względem trudności ?

iko

  • Gość
Odp: Prey
« Odpowiedź #17 dnia: Grudnia 07, 2016, 23:40:15 pm »
Najlepiej niech Iras wypowie sie na temat SOTC, bo On wie najlepiej jaka jest w istocie gra. ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Prey
« Odpowiedź #18 dnia: Grudnia 08, 2016, 00:10:36 am »
Nie bardzo wiem w czym masz problem.

Problem mam w tym, że jakiś mało znany twórca topornych fppków próbuje zdobyć rozgłos stosując kompletnie z dupy porównanie do uznanej serii.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2016, 01:03:01 am wysłana przez Iras »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Prey
« Odpowiedź #19 dnia: Grudnia 08, 2016, 00:58:23 am »
Czy może uprzedzasz Jurka który wpadnie i powie, że pecetowy shoterek nie grając w niego nijak ma się do Dark souls pod względem trudności ?

Kontynuuj wywody na podstawie własnych doświadczeń z obiema seriami.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Prey
« Odpowiedź #20 dnia: Grudnia 08, 2016, 01:50:05 am »
Czy może uprzedzasz Jurka który wpadnie i powie, że pecetowy shoterek nie grając w niego nijak ma się do Dark souls pod względem trudności ?

Kontynuuj wywody na podstawie własnych doświadczeń z obiema seriami.

Wywód nie dotyczy żadnej z tych gier. Nie muszę natomiast nawet grać w Dark Souls żeby przyjąć za pewnik to w czym wszyscy są zgodni. Serie od From Software są uznawane za trudne w growym świecie. Nie widzę potrzeby wyśmiewania takich stwierdzeń jak to twórcy gry, skoro nie wiadomo w ogóle jak gra "chodzi". W ogóle nie widzę potrzeby wyśmiewania takich stwierdzeń.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2016, 02:09:24 am wysłana przez Soul hunter 16 »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Prey
« Odpowiedź #21 dnia: Grudnia 08, 2016, 03:08:09 am »
Aha, Ty nie musisz, ale do mnie jakieś "ale"
Cytuj
wpadnie i powie, że pecetowy shoterek nie grając w niego
.

I jak bardzo nie masz pojęcia o "trudności" soulsów, pewnie tak jak cała reszta, widać po tym fragmencie:
Cytuj
Demons souls zrobiło na normalu to co inne gry na hardzie, bądź very hardzie,
Nie, nie i jeszcze raz nie, poziom trudności w grach to głownie różnica w ilości zadawanych/otrzymywanych obrażeń, a nie konstrukcji świata, rozmieszczenia przeciwników, etc.
Czym się różni Miażdzący od Łatwego w Uncharted? Niczym, poza tym że Drake pada od jednego albo pięciu strzałów w czerep.

Więc pisanie, że nasza giereczka jest trudna jak soulsy to zapewne nic więcej jak przynęta i wprowadzanie w błąd takimi aluzjami. Trudna jak soulsy>soulsy>soulsy w necie mają opinię trudnych>soulsy w necie mają opinię dobrej gry>ich giereczka jest dobra, bo trudna jak soulsy. Nie, soulsy nie są dobre bo trudne, tylko że są soulsami, jako całokształt.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2016, 03:28:39 am wysłana przez Juras »

scorpion87

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 13-12-2010
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 2
Odp: Prey
« Odpowiedź #22 dnia: Grudnia 08, 2016, 05:33:45 am »
Nie, soulsy nie są dobre bo trudne, tylko że są soulsami, jako całokształt.
Otóż to siła soulsow to coś więcej niż jakiś głupi poziom hard w wielu grach gdzie trudność podbija mniejsza ilość życia czy większe obrażenia  ;)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Prey
« Odpowiedź #23 dnia: Grudnia 08, 2016, 09:11:36 am »
Trudność Soulsów polega właśnie na systemie gry - tzn. znajdowaniu swojego trupa i cofaniu się do ogniska (oraz pewnych patentach w rodzaju, wchodzisz w uliczkę i pojawia się przeciwnik, który zabija cię jednym uderzeniem). Prey może jednak też chce pójść podobną drogą, nie ograniczając poziomu trudności do wysokich obrażeń zadawanych przez przeciwników:

Cytuj
Bare twierdzi, że w Preyu znajdą się elementy survivalu oraz trudne wyzwania do przezwyciężenia. Jeśli chodzi o te pierwsze... - Mamy system obrażeń. Jeśli spadniesz z dużej wysokości, Twoje kości mogą się złamać. Jeśli natkniesz się na wadliwie działającą maszynę, może to skutkować oparzenaimi trzeciego stopnia. Kiedy takie rzeczy się dzieją, są pewnego rodzaju kary i musisz znaleźć medyka, by się ich pozbyć - tłumaczy.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #24 dnia: Grudnia 08, 2016, 09:35:35 am »
Problem mam w tym, że jakiś mało znany twórca topornych fppków
:lol: :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Prey
« Odpowiedź #25 dnia: Grudnia 08, 2016, 09:56:08 am »
Gry Arkane bronią się same (Disho1 GOTY, a dwójka ma jeszcze większe szanse). Nie trzeba ich porównywać do innych tytułów.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2016, 09:58:37 am wysłana przez Krzysiu »

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Prey
« Odpowiedź #26 dnia: Grudnia 08, 2016, 10:10:01 am »
Aha, Ty nie musisz, ale do mnie jakieś "ale"
Cytuj
wpadnie i powie, że pecetowy shoterek nie grając w niego
.

I jak bardzo nie masz pojęcia o "trudności" soulsów, pewnie tak jak cała reszta, widać po tym fragmencie:
Cytuj
Demons souls zrobiło na normalu to co inne gry na hardzie, bądź very hardzie,
Nie, nie i jeszcze raz nie, poziom trudności w grach to głownie różnica w ilości zadawanych/otrzymywanych obrażeń, a nie konstrukcji świata, rozmieszczenia przeciwników, etc.
Czym się różni Miażdzący od Łatwego w Uncharted? Niczym, poza tym że Drake pada od jednego albo pięciu strzałów w czerep.

Więc pisanie, że nasza giereczka jest trudna jak soulsy to zapewne nic więcej jak przynęta i wprowadzanie w błąd takimi aluzjami. Trudna jak soulsy>soulsy>soulsy w necie mają opinię trudnych>soulsy w necie mają opinię dobrej gry>ich giereczka jest dobra, bo trudna jak soulsy. Nie, soulsy nie są dobre bo trudne, tylko że są soulsami, jako całokształt.

Do Ciebie ponieważ jesteś znanym fanbojem marki, do Ciebie ponieważ nie wiem czy jest jakaś płaszczyzna w której się nie zgadzacie z Irasem, więc jeśli nie on to prawdopodobnie Ty byś to napisał ze swoim trollowym podejściem do wszystkiego co nie jRPG, bądź cokolwiek na PC Master Race. Poza tym pasuje tu ten obrazek z feministek "TRIGGERED".

Różnica w graniu, nie graniu jest taka, że w PREY'a nie grał jeszcze nikt i wątpie żeby ktokolwiek z nas(trzech) zagrał, natomiast o grach od From Software wiedzą wszyscy, że są trudne. Do tego nie trzeba gry. Dlaczego są trudne w kontekście tej wypowiedzi nie ma najmniejszego znaczenia, dlatego bardzo uogólniłem swoje przyrównanie do hard=normal. Przyjmijmy, że nie mam pojęcia, ale to tutaj nie ma żadnego znaczenia. Dajesz jakiś zbędny wykład "trudność, a dobra gra" nie wiem w ogóle po co. Developer nie mówi, że nasza gra jest dobra bo jest trudna jak Dark Souls. Chodziło tylko o przyrównanie
"nasza gra jest trudna" - no dobrze, ale co to znaczy, dla mnie trudny to był samolot w COD 4, dla innych nie. Czy tak jest trudna ?
"nasza gra jest trudna jak Dark Souls" - no tu już trochę lepiej, może będzie tysiące śmierci, może nie, ale wiadomo, że Dark Souls uchodzi za grę trudną w całokształcie. Ze względu na różne czynniki, a nie nieskończona ilość granatów od przeciwników.

Całość rozbija się o to, że nie rozumiem lolkowania z takich stwierdzeń. Może nie powinno się przyrównywać tych gier bo to dwa różne gatunki, ale dla mnie
przekaz jest dość zrozumiały.






Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #27 dnia: Grudnia 08, 2016, 10:28:00 am »
Różnica w graniu, nie graniu jest taka, że w PREY'a nie grał jeszcze nikt i wątpie żeby ktokolwiek z nas(trzech) zagrał, natomiast o grach od From Software wiedzą wszyscy, że są trudne. Do tego nie trzeba gry.
Pamiętajmy od czego się zaczęła dyskusja:

Gdzie w tym pecetowym szuterku widać cokolwiek z Dark Souls? :lol:
Napisał użytkownik, który również nie grał w Soulsy.

I może już zakończmy te dywagacje, porównania i przepychanki czym jest poziom trudnosci, bo z tematu Prey robi się kolejna część Soulsów.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 26, 2017, 08:47:00 am »
Premiera 5 maja.


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Prey
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 26, 2017, 09:01:58 am »
Pianka montażowa jako broń na propsie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #30 dnia: Stycznia 26, 2017, 09:07:09 am »
Ciekawe co z tego wyjdzie, bo na razie kombinacja chłopaków od Dishonored + delikatny klimat Dead Space tworzą intrygujące połączenie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #31 dnia: Lutego 16, 2017, 08:22:30 am »
Pierwsza godzina gry:



Na necie jest też już sporo Preview:

http://blog.us.playstation.com/2017/02/15/prey-6-things-we-loved-from-the-first-60-minutes/

http://www.eurogamer.net/articles/2017-02-15-watch-heres-the-first-hour-of-prey

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2017/02/15/see-why-prey-s-opening-hour-deserves-your-attention.aspx

Nie oglądałem filmiku, ale przeczytałem krótki artykuł na blogu PS. Wszystko idzie w kierunku mojego kupna tej gry.

Edit: dobra, obejrzałem mały kawałeczek ze środka - Bioshock, Deus Ex, Dishonored oraz Dead Space. Wybuchowa mieszanka i zapowiada się chyba day one.
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2017, 08:36:24 am wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #32 dnia: Lutego 24, 2017, 08:36:53 am »


 :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Prey
« Odpowiedź #33 dnia: Lutego 24, 2017, 09:35:55 am »
Fani symulatory kromki chleba mają właśnie mokro :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #34 dnia: Marca 17, 2017, 08:31:56 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #35 dnia: Marca 28, 2017, 21:35:20 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #36 dnia: Kwietnia 13, 2017, 08:23:04 am »
Godzinne demo 27 kwietnia:


lupinator

  • Gość
Odp: Prey
« Odpowiedź #37 dnia: Kwietnia 13, 2017, 11:27:56 am »
Niezłe jaja z tym demem. Sprzedaż Disa 2 musiała mocno im się dać we znaki.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #38 dnia: Kwietnia 13, 2017, 11:32:24 am »
No, miał być u mnie day one, ale poczekam, bo pewnie szybko poleci z ceny.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Prey
« Odpowiedź #39 dnia: Kwietnia 13, 2017, 11:35:35 am »
Ja również czekam. I pewnie sporo bo dobrych gier od groma teraz.