Ale to jest synonim :d mówisz tak, jak gdybyś nigdy nie grał w wyścigi po sieci
Poza tym, The Crew 2 ma ważniejsze problemy:
- grawitacja, po oderwaniu od ziemi pojazdy zachowują się mega dziwnie, momentalnie wytracają pęd, przez co fun z jazdy trochę ulatuje.
- sterowanie padem, mimo mnogości suwaczków dalej potrafi być zbyt czułe, devsi powinni zwiększyć efekt ograniczania skrętu kół przy większych prędkościach
- AI, w wyścigach ulicznych widać tu jakieś sztuczne ograniczenia - na NORMALu przeciwnicy jeżdżą autami typu F12 Berlinetta, tyle że mają ustawiony jakiś ogranicznik prędkości maksymalnej, niekiedy nawet słychać jak piłują auta do odcięcia z ~240km/h, a na HARD jadą już bez ograniczeń. Dlaczego nie wrzucić dwóch różnych zestawów przeciwników dla odpowiednich poziomów trudności?
No ale w reckach na razie nikt o tym nawet się nie zająknął, i jedni po drugich powtarzają jakieś bzdety o braku PVP, tak jak gdyby to była gra stricte multiplayerowa. No ale to tylko potwierdza moje przekonanie że to recki pisane na kolanie i w grę za bardzo nikt się nie zagłębiał.