Autor Wątek: Devil May Cry 5  (Przeczytany 8741 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 07, 2018, 12:42:25 pm »
Meh, już RE2 ma lepszą... Trudno.
Zdecydowanie. Jedyne co, że napis Devil May Cry na vanie pewnie będzie świecił.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 629
  • Reputacja: 42
  • KILLZOWN3D
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 07, 2018, 12:47:31 pm »
Jedyne co, że napis Devil May Cry na vanie pewnie będzie świecił.

Jeśli będzie, to jedyny feature tego czegoś ;). Szkoda, bo można to było lepiej zrobić.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 314
  • Reputacja: 195
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 07, 2018, 21:19:06 pm »


Chwilę trzeba poczekać, ale .... warto.

Pierwsze co rzuca się w oczy, to znakomita szata graficzna. Postacie są niezwykle plastyczne i bardzo dobrze wymodelowane. Tekstury nie narzekają na brak ostrości, a całość jest niesamowicie płynna, szybka i diablo efektowna. To rzecz jasna nie ten ukochany przez wszystkich pierwszy Devil May Cry, klimat jednak nieco inny, ale gra się przyjemnie i to bardzo. Demo nie jest opasłe, kilka aren plus walka z bossem, a ta wypada szalenie efektownie.
No i ta muzyka podczas walki  :roll: Zdecydowanie jest na co czekać i trzymam za nową odsłonę kciuki. Od lat darzę sympatią tę serię. Miała wzloty i upadki, ale wygląda na to, że piątka ma spore szansę być jedną z lepszych odsłon.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 11, 2018, 11:38:24 am »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 206
  • Reputacja: 84
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 11, 2018, 11:59:06 am »
Pograłem w to demko i nie dla mnie ta seria. Chyba nigdy się nie przekonam. I przy okazji - Ale bym sobie w Ninja Gaiden 2 zagrał. Mogliby wrzucić do wstecznej bo płyta jest ale konsoli nie ma :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 743
  • Reputacja: 17
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 11, 2018, 17:12:37 pm »
Faaaak. To demko ma zamiar pojawić się na PS4 ? :C

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 12, 2018, 08:14:58 am »
Faaaak. To demko ma zamiar pojawić się na PS4 ? :C
Pewnie tak.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 250
  • Reputacja: 247
  • You know Carcosa?
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 13, 2018, 14:20:16 pm »
 

Kopersztyk

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 564
  • Reputacja: 27
  • Why so serious?
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 13, 2018, 15:43:01 pm »
Niech demko dają a nie...

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 077
  • Reputacja: 44
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 15, 2018, 10:29:33 am »
No dobra. Pograłem wczoraj w to demo. Może na początku napiszę, że jestem świeżo po ograniu nowego GoW.
To teraz do rzeczy. Chociaż to raczej będzie krótki wywód. To jest gra na 2019 rok, na silniku RE7? Grałem w 5 poprzednich części i ta ma duże szanse stanąć w szranki z DMC...2. Lepiej bawiłem się przy DmC od NT, które zostało zwyzywane przez fanów. DMC5 po takim GoW wygląda biednie, jak bardzo ubogi kuzyn. Aż ciężko uwierzyć, że stoi za tym Capcom. Nic mi tu nie pasuje, począwszy od systemu walki (spróbujcie zrobić unik haha). Ogólnie, dziękuję ci Capcom za demo, bo jeszcze bym się napalił i kupił za pełną cenę.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 594
  • Reputacja: 112
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 17, 2018, 20:25:08 pm »
W tym demie gra się tylko jako Nero? Kurcze dwać to na PS4, trailery wyglądają raczej zachęcająco.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #51 dnia: Grudzień 18, 2018, 08:12:53 am »
W tym demie gra się tylko jako Nero? Kurcze dwać to na PS4, trailery wyglądają raczej zachęcająco.
Tak, tylko Nero. Do 7 stycznia ex na koksie, potem jakoś ma trafić na pozostałe systemy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 594
  • Reputacja: 112
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #52 dnia: Grudzień 19, 2018, 11:17:18 am »
Gdzieś czytałem, że bliżej premiery będzie już inne demo dostępne na wszystkich platformach, to pozostaje exclusive for Xbox.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #53 dnia: Grudzień 19, 2018, 15:09:44 pm »
Cameo Mode:






Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 08, 2019, 08:24:49 am »
Nowe demo 7 lutego na PS4 i One:
https://twitter.com/DevilMayCry/status/1082305865611325441

https://twinfinite.net/2019/01/devil-may-cry-5-demo-info/
Cytuj
First of all, the new Devil Breaker “Punch Line” will be added,  and new actions will be implemented. Furthermore, Nico’s shop will be opened for purchases. It’ll also be possible to save and to improve Nero’s skills.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2019, 08:27:23 am wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 05, 2019, 12:57:32 pm »
Wypłynęła lista trophy. Jeżeli ktoś będzie je przeglądał, to prosiłbym o nie wypisywanie w temacie co i jak, bo nie chcę ich znać przed przejściem :)

Jacek84

  • Gość
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 05, 2019, 14:18:29 pm »
Skończ grę ze wszystkim na S i na DMD raczej są na pewno. :troll:

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 743
  • Reputacja: 17
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 07, 2019, 15:25:16 pm »
Ograłem demko i kurwaaaa  8) Ponad dekada czekania na dobrego Devila. Jaram się jak za łebasa. Dawać mi 8 marca !  :evil:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 07, 2019, 15:42:21 pm »
Na necie już mnóstwo hands-on z gry i na razie mocno pozytywnie.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 3 900
  • Reputacja: 95
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 07, 2019, 21:43:48 pm »
Fajnie mi się maszowało w demku. Chyba się skuszę na nowego DMC, bo od czasów jedynki tak dobrze się nie bawiłem.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 08, 2019, 08:19:51 am »
Ograłem wczoraj demo 3 razy i jest SZTOS!

Na wejście od razu powiew nostalgii poprzez znajome dźwięki w menusach i już przypominały mi się ten wspaniałe czas spędzone z poprzednimi odsłonami. Jako olbrzymi fan serii, poczułem się pięknie zaproszony przez Capcom do gry. Na wejście bardzo dobre ustawienia w postaci możliwości wywalenia widocznego Lock Ona oraz oddalenie lub przybliżenie kamery do Nero. Na maks wygląda niczym w Resident Evil ;) Dobrze, im więcej możliwości ustawień, tym lepiej.

REngine daje radę mocno i to widać po bardzo dobrze wymodelowanych postaciach oraz szczegółach. Animacje odświeżone, ale znane dzięki powracającym ciosom Nero. Mechanika Exceed jak najbardziej obecna, również oczywiście w postaci Action Charge. No i mega, że można kręcić temat podczas biegu. Strzelanie podczas uników to jest to, na co czekałem. Devil Breakery mocno na plus, ponieważ otwierają mnóstwo możliwości kombinowania i klecenia combosów. Szkoda tylko, że nie można ich zmieniać w locie. Taunty obecne, podczas walki badassowe postawy i aparycja Nero obecne - PIĘKNIE. Wraca mechanika kontrowania ataków przeciwników poprzez Red Queen (Goliathowi można odbić mieczem wystrzeliwany z brzucha meteor, który ślicznie do niego wraca, karając mocno).

Jak w sklepiku zobaczyłem znane zdolności do kupienia to aż zakręciła mi się łezka w oku, a serce mocnej zabiło. Demo zlicza orby ze wsystkich runów, więc spokojnie można sobie wszystko dostępne na potrzeby dema kupić.

Dźwięki koszą, pękające szklane orby (btw. fajnie, że są standardowo też ukryte jak na statule konia/pegaza), spadające łuski na glebę, darcie ryja przez Nero, a muzyka w walce pompowana rangą wchodzi idealnie. Ogólnie gra chodzi płynnie, czuć swobodę, a takie elementy jak rozpadające się mury w ostatniej walce robią do widowiskowości.

Podoba mi się podsumowanie na zakończenie misji, za jakie akcje ile orbów zgarniamy. Będzie motywacja oraz bardziej przejrzyście do kręcenia eSek we wszystkich misjach.

Cóż, ja jestem już kupiony od pierwszej zapowiedzi, demo mnie tylko uświadczyło w przekonaniu, że szykuje się najlepszy DMC. Strach pomyśleć co będzie, jak już dojdzie do składu Dante ze swoimi stylami oraz V z unikalnym stylem walki.

Odpalam po raz milionowy Nero's Theme i odliczam do premiery!!


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 250
  • Reputacja: 247
  • You know Carcosa?
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 08, 2019, 09:56:45 am »
To ja sie wypowiem z pozycji laika :) Demo ogralem raz i jest bardzo przyjemnie, chociaz nie do konca mi pasuje system walki jest troche sztywny. Ale to pewnie kwestia przestawienia sie z GoW bo tam jest to rozwiazane calkowicie inaczej. Brakuje mi troche wlasnie takiego swobodnego uniku czy kontry.
Grafika jest naprawdę bardzo ładna, zwłaszcza postacie i wnętrza. Po wyjsciu na otwarta przestrzen nie jest juz tak rewelacyjnie ale nadal spoko.
Jest na liscie do ogrania jak stanieje ;)

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 743
  • Reputacja: 17
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 08, 2019, 13:34:59 pm »
Tak jak wspomniałeś Ryo, łezka w oku się zakręciła. Też jak od razu zobaczyłem posąg konika pomyślałem, że na bank tam wpakowali czerwone orby dla starych wyjadaczy.
Fakt, że też irytuje brak możliwosci zmiany "ręki" w locie, może w pełnej wersji się to pojawi.

Ostatnio grałem dość sporo w DMC4:SE i trochę mi zajęło przestawienie się, że teraz Helmbreakera robi się wychylając analog do tyłu xD

Fajnie, że został styl muzyczny i niektóre dźwięki (tak jak na przykład podbijane oceny czytane na głos : Apocalyptiiiiiic xD) z DmC. Jedyny aspekt, który temu rebootowi wyszedł IMO.

Gra fakt na REngine wygląda przepieknie.
Bardzo fajnie, że pojawili się starzy znajomi jak kosiarze z DMC3 i są tak kurewsko fajnie animowani i odpicowani, że szok :D

Biorę 8 marca na premiere, Sekiro poczeka chyba jednak do lata.

To co Ryo, widzimy się w Cameo Mode ?  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 08, 2019, 14:29:05 pm »
To co Ryo, widzimy się w Cameo Mode ? 
Jak kupię PS+ to na pewno :)

kosiarze z DMC3 i są tak kurewsko fajnie animowani i odpicowani, że szok :D
Ja mam podejrzenie i przeczucie, że powrócimy w pewnym momencie na Mallet Island ;) A jak zobaczę reinkarnację Phantoma, to popuszczę ze szczęścia.
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2019, 14:31:53 pm wysłana przez Ryo »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 743
  • Reputacja: 17
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 08, 2019, 14:35:10 pm »
Ja mam podejrzenie i przeczucie, że powrócimy w pewnym momencie na Mallet Island ;)

Obyś się nie mylił  :grin: Jeden moment z trailera do bólu przypomina wnętrzności pałacu Mundusa  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 08, 2019, 15:01:17 pm »
Jeden moment z trailera do bólu przypomina wnętrzności pałacu Mundusa 
To, plus jeszcze postać V. Cóż, czekamy  :)

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 827
  • Reputacja: 40
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 08, 2019, 16:27:09 pm »
Wspomnieliście o zmianie ręki - czy ją w ogóle można zmienić czy tylko po wyczerpaniu lub wyrzuceniu (L1)? Szukałem wczoraj jak głupek opcji zmiany i nie znalazłem, a wcześniej wyrzuciłem wszystkie łapy bez sensu.

Grę biorę w marcu. Fantastycznie mi się w to grało, mimo, że design miasta jest już trochę nudny (bo który to już Devil w mieście?). Tempo walki i mechaniki z dawnych lat cieszą na nowo. Jak trafiłem do pokoju z kosiarzami i urządziłem im sieczkę to aż zaśmiałem się w głos z niekontrolowanej radości.
PSN ID: WojtqGO

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 497
  • Reputacja: 17
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 08, 2019, 22:13:46 pm »
Ja też odpaliłem wczoraj demko, ale dosłownie na 10 minut. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy (poza bardzo dopracowaną grafiką, ofkors), to IMHO koszmarnie nieintuicyjny system walki. Jako fan serii, może nie jakiś hardkorowy wymiatacz, ale osoba będąca z serią od początku, nie mogłem w to uwierzyć. Serio, grało mi się fa-tal-nie. Później  zajrzałem jeszcze w menusy i już wiedziałem co się wydarzyło. Otóż, odpaliłem tryb assisted. Tak jak mówił Sylvan, że w trybie assisted re2make jest trudniejszy, to i tu chciałem odrobinę wezwania (w końcu re i dmc to Capcom). Jednak wbrew przypuszczeniom było IMHO zbyt łatwo i baaardzo nie intuicyjnie, bo Nero sam naparzal kombosy. Wystarczyło tylko wciskać guzik  :angel: Jak jutro zagrał na prawilnym trybie to zrobię mały update.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 827
  • Reputacja: 40
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 08, 2019, 22:27:05 pm »
Właśnie się dowiedziałem, że nie da się przełączać łapek u Nero. Dobrze wiedzieć.

Demko to obudziło we mnie chęć pogrania w slashery i przed chwilą odpaliłem demko DmC, które leży sobie cały czas u mnie na PS3. Jeśli ktoś nie grał to bardzo polecam. System walki jest fantastyczny w tej części, bardzo płynny i zachęcający do ciągłych zmian taktyki. Można teraz wyrwać po taniości, a wersja na PS4 działa w 60 klatkach. Poza tym gra ma fajny pomysł na siebie i ogólnie stawiam ją zaraz za DMC3.
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2019, 22:37:43 pm wysłana przez Wojtq »
PSN ID: WojtqGO

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 11, 2019, 08:00:10 am »
Zmiana chronologii:

http://hardwareblitz.com/devil-may-cry-producer-confirms-change-to-series-timeline/



Devil May 3 > Devil May Cry 1 > Devil May Cry 2 > Devil May Cry 4 > Devil May Cry 5

No trochę dziwne posunięcie.


cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 497
  • Reputacja: 17
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 11, 2019, 08:29:15 am »
Nie chcieli, żeby gówno było bezpośrednio przed v. IMHO dobre posunięcie  :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 11, 2019, 09:57:46 am »
Nie chcieli, żeby gówno było bezpośrednio przed v. IMHO dobre posunięcie  :)
Teoretycznie to dwóją mogą szastać jak chcą, nawet przed jedynką by to i wcisnęli ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 629
  • Reputacja: 42
  • KILLZOWN3D
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 11, 2019, 10:26:11 am »
Zmiana chronologii:

http://hardwareblitz.com/devil-may-cry-producer-confirms-change-to-series-timeline/

WHAT?! W sumie jak myślałem o DMC4 to jednak dziwne było dla mnie, iż rozgrywa się przed DMC2. Mimo wszystko takiego wyboru dokonali i nie rozumiem zmiany po tylu latach. Przynajmniej (o ile się nie mylę) DMC4 nie miało chyba odniesień do dwójeczki, więc nie namieszają szczególnie w tej kwestii.

Też ograłem demko i utwierdzili mnie w przekonaniu, iż Capcom wrócił na dobre do czołówki. Co prawda początek jest trochę niemrawy, ale dostajemy "gołą" postać, więc nie ma się co dziwić, wszystko dopiero przed nami. Rozumiem trochę utyskiwanie na system walki, w końcu standardy branżowe są obecnie nieco inne. Można się jednak dość szybko wkręcić, choć wciąż nie jestem kupiony w kwestii mechanicznej ręki Nero - nie czytałem za wiele na temat  nowego DMC, więc byłem zaskoczony jej "zużywaniem". Dlatego (choć nie tylko) czekam najbardziej na Dante, wciąż to on jest dla mnie głównym bohaterem serii. Z zapożyczeń od innych gier widzę odpowiednik kryształowych jaszczurek z Dark Souls, tylko tutaj w formie przeciwnika występującego podczas walki.

Nie mogę się już doczekać, to już druga gra od Capcom w tym roku, która przypomina mi emocje towarzyszące premierom gier sprzed kilkunastu lat. Ba, przecież REmake 2 i DMC5 dzieli niecałe 1,5 miesiąca w kalendarzu wydawniczym. Cieszę się bardzo, że Japończycy w końcu zaczynają przypominać światu o sobie, gdyby jeszcze inni dev'si z Kraju Kwitnącej Wiśni zrobili to samo byłoby pięknie. Fajnie, że sam Capcom dostrzega to co robią, mam nadzieję, że utrzyma to ich na fali i popłyną tak z następnymi grami. Z chęcią zobaczyłbym remake'i DMC 1,2 czy 3. Dwójka jest szczególnie dobrym materiałem do ponownej produkcji, gdyż mogliby naprawić błędy popełnione przy produkcji oryginału. Itsuno sam zdaje sobie z tego sprawę i nawet wykazuje chęć do tego. Przyznał jednak, iż gdyby miął wybierać między dwoma tytułami, to bardziej kusi go DMC6. Zobaczymy, ja nie mam nic przeciwko podejściu z serii RE i przeplataniu nowych odsłon ze świetnymi remake'ami.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 11, 2019, 11:37:59 am »
System walki Nero ma odzwierciedlenie imo w lepszych animacjach. Przez co jest nieco ociężale i bardziej "naturalnie" podczas machania combosów. Sam Capcom jeszcze przed premierą chwalił się odzwierciedleniem strojów oraz właśnie animacjami i przejściami między nimi. Dla mnie ok.

Z chęcią zobaczyłbym remake'i DMC 1,2 czy 3. Dwójka jest szczególnie dobrym materiałem do ponownej produkcji, gdyż mogliby naprawić błędy popełnione przy produkcji oryginału. Itsuno sam zdaje sobie z tego sprawę i nawet wykazuje chęć do tego. Przyznał jednak, iż gdyby miął wybierać między dwoma tytułami, to bardziej kusi go DMC6. Zobaczymy, ja nie mam nic przeciwko podejściu z serii RE i przeplataniu nowych odsłon ze świetnymi remake'ami.
Yep, czytałem kilka dni temu o tym, z chęcią bym przyjął Remake jedynki. Stawiam, że DMC5 sprzeda się bardzo dobrze, co będzie pozytywnie rokowało na DMC6. Tym bardziej, że Itsuno widać idzie w dobrym kierunku.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 629
  • Reputacja: 42
  • KILLZOWN3D
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 11, 2019, 12:25:02 pm »
Tylko wyrasta trochę za dużo projektów jak na jednego gościa - DMC6, remake DMC i Dragon Dogma 2. Myślę, że pierwszy i ostatni mają największe szanse, ale jeśli fani zaczną głośno wyrażać swoje chęci to kto wie. Capcom to na pewno dostrzeże i może być przychylny, w końcu w przypadku RE remake'i się sprawdzają. Pytanie tylko, czy ilość chętnych jest w stanie ich zaspokoić - seria nie ma jednak tylu zwolenników co zombiaki. Pewnie DMC5 powie coś więcej na ten temat.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 829
  • Reputacja: 521
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #75 dnia: Luty 12, 2019, 08:02:29 am »
JESTEM GOTOWY  :evil:


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 594
  • Reputacja: 112
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #76 dnia: Luty 12, 2019, 09:42:15 am »
Też pograłem w demo. Przyjemnie się sieka, jak w starych, dobrych DMC. Oprócz walki, nawet w tak krótkim fragmencie gry umiescili kilka fajnych sekretów w lokacjach. Czuć rękę dawnych mistrzów.
Co do walki, Windo chyba wcześniej pisał, że brakuje mu zwyczajnego unkiu, unik jest, tylko musisz być zlockowany na przeciwniku (R1), i wtedy wciskasz kierunek + X. Poza tym twórcy sprytnie ukryli mechaniki uników pod postacią zielonej protezy ręki protagonisty, O i uciekasz. Podoba mi się to rozwiązanie, bo wymaga pewnego planowania doboru wyposażenia przed rozpoczęciem misji. Poza tym wydaje mi się że powinno dość parę umiejętności unikania ataków odblokowywanych za pomocą Red Orbs.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 250
  • Reputacja: 247
  • You know Carcosa?
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #77 dnia: Luty 12, 2019, 09:46:53 am »
Co do walki, Windo chyba wcześniej pisał, że brakuje mu zwyczajnego unkiu, unik jest, tylko musisz być zlockowany na przeciwniku (R1), i wtedy wciskasz kierunek + X.
No tak. Nadal podtrzymuje, ze brakuje zwyczajnego uniku przez co walka jest troche sztywna :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 594
  • Reputacja: 112
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #78 dnia: Luty 12, 2019, 09:48:48 am »
A zielona rączka i kółko? Moim zdaniem świetne rozwiązanie, że zmuszają gracza do wyboru - więcej mozliwosci unikania lub większy power w walce. Element budowania klasy postaci.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 250
  • Reputacja: 247
  • You know Carcosa?
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #79 dnia: Luty 12, 2019, 09:59:59 am »
Nie wiem, czego nie rozumiesz w zdaniu, ze brakuje mi standardowego uniku przez co walka jest troche sztywna ;)