A jest chat discordowy gameonly ? Może trzeba załozyć. Reaktywowane będą też konta na twitterze i facebooku.
Udało mi się znaleźć parę wycinków z prasy na temat gameonly, raz, że "marka" ma 18 lat, dwa, że współpracowała z PSX Extreme na początku a potem z NEO+ (chociaż to akurat nie wiem czy powód do dumy ostatecznie
), więc mimo wszystko to "dobra" marka i jest się na co powoływać odzyskując kontakty z wydawcami.
Myślę, że jest szansa w tym roku znów dostawać gry do recenzji co najmniej od EA, Sony i Ubi, powołując się na różne wpływy, a to by już pozwoliło stronce się kręcić. Myślę też o podcascie/streamie raz na dwa tygodnie, mam chyba nawet kumpla który by chciał dołączyć i ogarnięte mam biuro w którym można by nawet robić live w sobotę/niedzielę - no jest sporo pomysłów.
Generalnie, chcę zainwestować w markę - jak ktoś wchodzi na ps-plus.pl to wie, że tam pojawiają się newsy (na razie 1-2 dziennie, bo więcej nie wyrabiam) i to jest tak naprawdę przygotowanie pod gameonly nowe (newsy będą się wyświetlać na gameonly, a ps-plus.pl będzie "przekierowywać" do GO - z kolei GO wykorzysta całą bazę tamtej strony do wyświetlania newsów, darmowych gier, promocji w polskich sklepach (pracuję nad tym, mam niemal 80 sklepów!), no i oczywiście encyklopedii gier).
Od roku praktycznie codziennie programuję 1-2h dziennie po nocach, żeby to wszystko działało.
No i na GO nie będzie seriali i filmów jak na PPE, tym chciałbym się wyróżnić. Cel -
wpierdzielić się ilością wyświetleń między Polygamię a PPE, gdzieś tak chociaż w połowie. ps-plus.pl - 250.91K, Poly - 869.50K odsłon miesięcznie, PPE - 4.87M, Gry-online 12.42M. Jak widać, jestem dopiero w 1/3 drogi do Poly, ale reaktywacja GameOnly i fajne materiały powinny zaradzić. No i redaktorzy, bo nie będę tego pisał wszystkiego sam. Jak strona dobije do miliona będzie fajnie, jak do dwóch to odtrąbię sukces. Myślę, że baza promocji aż 80 polskich i zagranicznych sklepów jednak przyciągnie najmocniej, bo tego nikt nie ma, nawet lowcygier.pl .